Ja nog 3 weken school waarin ik dan 3/4e van het jaar zou moeten halenquote:
Ik vind dit wel een goed verhaal. Meer emotie erbij had je misschien hogere punten opgeleverd, maar het is zeker geen matig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:05 schreef smitjew het volgende:
Ik heb ook eerst veel paint topics gezien en toen kwam ik hier weer op en had wat meer photoshop ervaring en nu ben ik verslaafd
Tja. Maar als we het wel toestaan dan zitten er altijd weer van die klapharken tussen er niet normaal mee om kunnen gaan, en dan loopt het weer uit de klauwen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wou net allemaal leuke dames posten. Boh..
Gastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed verhaal. Meer emotie erbij had je misschien hogere punten opgeleverd, maar het is zeker geen matig.
dankje zit nu op mobiel anders kon ik het nog uitgebreider doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed verhaal. Meer emotie erbij had je misschien hogere punten opgeleverd, maar het is zeker geen matig.
Je komt alles nog te wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe weinig ik dan van mijn potentiele echtgenoot weet
ik heb al sorry gezegdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. Maar als we het wel toestaan dan zitten er altijd weer van die klapharken tussen er niet normaal mee om kunnen gaan, en dan loopt het weer uit de klauwen.
Dat vindt flippiee leuk hoorquote:
Het moet nu wel goed komen met jou. Transfer naar Veendam zit er wel in!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
dankje zit nu op mobiel anders kon ik het nog uitgebreider doen
Nee gaat niet om jou of iets, maar gewoon in het algemeen. Dat kwam net achter de schermen ter sprake, dus dan doen we het gewoon maar helemaal niet.quote:
HIHIHIHI SEX!!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef Moira. het volgende:
Ik heb al de hele dag een piemelsmaak in m'n mond
Veendamquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het moet nu wel goed komen met jou. Transfer naar Veendam zit er wel in!
veendam wat heb ik daar te zoeken zit hier goed in nijverdalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het moet nu wel goed komen met jou. Transfer naar Veendam zit er wel in!
Wach jij maarquote:
Blijf dan maar lekker bij DES Nijverdal, he verwend joch?!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
veendam wat heb ik daar te zoeken zit hier goed in nijverdal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |