Whahaha, ik heb gewoon cup tripple A. fappen en tepels wrijven elk moment van de dag !quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
al helemaal als je er 24/7 zelf aan kunt zitten
Geen tepels of kutten te zienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Oerbeer het volgende:
Beetje oppassen dat het niet te ver gaat met het bloot heren.
TIETENquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whahaha, ik heb gewoon cup tripple A. fappen en tepels wrijven elk moment van de dag !
Ik heb zojuist een doorschijnend bloot post verwijderd. Dat is dus een stap te ver. Just sayin.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen tepels of kutten te zienWij houden het kuis
Hetzelfde ja goed vanmiddag gehoord dat ik nog een week vakantie heb altijd lekker en jouw avond?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aangemaan Ro-ald.
Hoe is het, deze avond?
Dat kan niet van mij af komen, ik selecteer uit speciale mapquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een doorschijnend bloot post verwijderd. Dat is dus een stap te ver. Just sayin.
Teringquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een doorschijnend bloot post verwijderd. Dat is dus een stap te ver. Just sayin.
Ja hallo, met Lonaa nog een keer mijn avond is prima dank je drinken en wiet en goeie muziek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hetzelfde ja goed vanmiddag gehoord dat ik nog een week vakantie heb altijd lekker en jouw avond?
sorry was van mij maar dan heb je wel geconcentreerd gekeken zegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Drinken en wiet dat klinkt chill helaas kan ik dat nu niet. Hoe was je dag verder?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hallo, met Lonaa nog een keer mijn avond is prima dank je drinken en wiet en goeie muziek.
Lol, herinner me die aflevering nog. Dat was zo'n negerin met de grootste tieten in de wereldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
jensen houd ook van stevige koplampen
Eh, dat klopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:08 schreef smitjew het volgende:
[..]
sorry was van mij maar dan heb je wel geconcentreerd gekeken zeg
Lamlendig. Ben herstellende van het weekend.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Drinken en wiet dat klinkt chill helaas kan ik dat nu niet. Hoe was je dag verder?
jammer dat het er niet meer op isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:11 schreef derp het volgende:
Echt een goede /grappige talkshow, met mensen als Borat (Sascha Baron Cohen), Gordon Ramsey, Snoop Dog etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |