Hehe, ik was dit weekend helemaal nuchter gebleven zelfs bij bevrijdingsfestival.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lamlendig. Ben herstellende van het weekend.
Toen moest ik werken. Ik stond om 11 uur op terwijl ik nog wankelde van de drank, ging 3 uurtjes werken en toen weer aan het bier.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hehe, ik was dit weekend helemaal nuchter gebleven zelfs bij bevrijdingsfestival.
Meh. Misschien omdat ik het bij mezelf niet charmant vind, maar nee, echt ongeil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
shakende tetten, het uitzicht is goed wel.
Ja, dat hebben ze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:17 schreef derp het volgende:
Ik begrijp niet hoe die vrouwen met zulke dikke tieten normaal kunnen leven.
Hebben zij geen rugklachten
Ik leun ook voorover als ik moet pissen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:17 schreef derp het volgende:
Ik begrijp niet hoe die vrouwen met zulke dikke tieten normaal kunnen leven.
Hebben zij geen rugklachten
met nog een bugle natuurlijk , bugleceptionquote:
Lelijke tieten.quote:
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef Moira. het volgende:
Oke ik ga slapen. Deze nachtbagger is kut. Als ik morgen terugkom zijn jullie weer garpig oke?
Ik zou haar nemen. Hard.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Lelijke tieten.
Verder: Brunettes
Nee, niet gaan slapen. Jij bent de enige die het begrijpt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:22 schreef Moira. het volgende:
Oke ik ga slapen. Deze nachtbagger is kut. Als ik morgen terugkom zijn jullie weer garpig oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |