SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ , 3 - 2
22-4-2012 - PSV - NEC , 2 - 1
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV , 1 - 3
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag 5-0
6-5-2012 - Excelsior - PSV 1-3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 21
2. Ola Toivonen - 18
3. Tim Matavz - 11
4. Georgino Wijnaldum - 9
5. Jeremain Lens - 9
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Gewoon 8 maanden out, kijken of Sporting hem nog wilquote:Op maandag 7 mei 2012 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Excelsior had hem gewoon kapot moeten schuppen vandaag.
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut eens op met je Feyenoord / Ajax supporters TT
Die komt er welquote:Cocu doet een stapje terug en gaat volgend jaar de A1 trainen. "Dat is een bewuste keuze", zegt hij tegen Sport-Promotion. "Dit is nu eenmaal de route die ik voor mezelf heb uitgestippeld. Natuurlijk, ik wil in de toekomst zeker weer hoofdtrainer worden en het liefst bij PSV. Dat hoeft ook echt geen jaren te duren voordat dat zo ver is, maar volgend seizoen wil ik me helemaal concentreren op het leiding geven aan een eigen elftal. Vandaar deze bewuste stap terug.''
Nee, een opzettelijke troll TT wordt gewoon veranderd.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:18 schreef Cara het volgende:
waarom is de TT nou weg die was toch hartstikke leuk
bedoelde ik juist positief. stel je voor dat ze 6e waren geworden, hadden ze gewoon playoffs moeten doen!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, een opzettelijke troll TT wordt gewoon veranderd.
Schijnheilig boontje.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:19 schreef Cara het volgende:
[..]
bedoelde ik juist positief. stel je voor dat ze 6e waren geworden, hadden ze gewoon playoffs moeten doen!
Koeman zei ook dat ervaring het belangrijkste is.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ontzettend intelligente man volgens mij, die Cocu
quote:
Niet belangrijker, wel redelijk plezant.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV 3de plaats is belangrijker dan hun eigen succes blijkbaar.
of 30 miljoen, blijkbaar zit het nog diep bij ze.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV 3de plaats is belangrijker dan hun eigen succes blijkbaar.
dat is ook echt de enige manier om die 3 woorden in 1 lopende zin te krijgenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wel, opmerkingen als kampioenswedstrijd, 30 miljoen, 3e etc. gaat idd vervelen.
Is toch leuker dan met de rest van de supporters mee feesten.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wel, opmerkingen als kampioenswedstrijd, 30 miljoen, 3e etc. gaat idd vervelen.
Het is nog vervelender als het in meerdere zinnen wordt uitgedrukt.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:25 schreef Cara het volgende:
[..]
dat is ook echt de enige manier om die 3 woorden in 1 lopende zin te krijgen
Dit hoef je echt niet meer uit te leggen... Weet iedereen al lang. Maarja trollen he.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel heeft Ajax gekregen voor de Arena?
Hoeveel heeft Feyenoord al gehad? En krijgen ze voordat stadion?
PSV Leent. Kut jankerts opbokken nou, jullie hebben gemeentegeld gehad wij niet.
Plus dat ajax niet eens een eigen stadion heeft. Het is gehuurdquote:Op maandag 7 mei 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
PSV Leent. Kut jankerts opbokken nou, jullie hebben gemeentegeld gehad wij niet.
6 miljoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
PSV verkoopt Balazs voor 14, Maza voor 1.8, Afellay voor 3 en Amrabat voor 1.1 miljoen maar daar hoor je ze nooit over.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
tuurlijk wel, maar zonder de gemeente had dat in je schulden gegaan en had je niets kunnen investeren. maakt niet uit, uiteindelijk moet het toch allemaal worden afbetaald.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV verkoopt Balazs voor 14, Maza voor 1.8, Afellay voor 3 en Amrabat voor 1.1 miljoen maar daar hoor je ze nooit over.
En hoeveel miljoen heeft Berg wel niet opgeleverd... wat een spits, mis hem nog steeds!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV verkoopt Balazs voor 14, Maza voor 1.8, Afellay voor 3 en Amrabat voor 1.1 miljoen maar daar hoor je ze nooit over.
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
En hoeveel miljoen heeft Berg wel niet opgeleverd... wat een spits, mis hem nog steeds!
Ja maar de kampioenswedstrijd moeten we nog spelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach kinderen, kom op nou. Het is toch wel klaar nu?
2,29 miljoen lees ik ergens en nog 6 miljoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Cara het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar zonder de gemeente had dat in je schulden gegaan en had je niets kunnen investeren. maakt niet uit, uiteindelijk moet het toch allemaal worden afbetaald.
en hierboven vergist geo zich lelijk in wat Feyenoord allemaal ontvangen heeft. Bar weinig.
Niet snappen dat Berg gehuurd was en mee willen discussierenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
En hoeveel miljoen heeft Berg wel niet opgeleverd... wat een spits, mis hem nog steeds!
30 miljoenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gehuurd werd?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Marcus Berg al vergeten? Wat een meeloper ben jij!!
Niet snappen dat ik niet serieus ben maar er wel serieus op in gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet snappen dat Berg gehuurd was en mee willen discussieren
Mwah. De Kuip heeft Rotterdam genoeg opgeleverd. Meeste Europese finales van welk stadion dan ook, optredens van o.a. Michael Jackson, Madonna, Bruce Springsteen.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2,29 miljoen lees ik ergens en nog 6 miljoen.
Oh, guess what, dan zou Feyenoord 8,3 miljoen minder kunnen investeren.. !
Grappig man.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik niet serieus ben maar er wel serieus op in gaan.
Oh, whahah goede manquote:Op maandag 7 mei 2012 01:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik niet serieus ben maar er wel serieus op in gaan.
U jelly?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, whahah goede manMorgen weer in de klas vertellen zeker?
het liefst wil je er zelf aan mee doenquote:
Gezellig toch! ;pquote:Op maandag 7 mei 2012 05:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Daarom heb ik al een tijd terug gezegd, hierdoor word het steeds minder leuk om dit topic te bezoeken.
ik heb dit bericht 3 keer gelezen, en ik snap hem nog niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:53 schreef Doublepain het volgende:
Als een speler zegt dat hij graag wil blijven, dan gaat hij toch weg?
Vaak wel jaquote:Op maandag 7 mei 2012 07:53 schreef Doublepain het volgende:
Als een speler zegt dat hij graag wil blijven, dan gaat hij toch weg?
Dit dus, laat het PSV topic over aan de PSV-ers.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach kinderen, kom op nou. Het is toch wel klaar nu?
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit dus, laat het PSV topic over aan de PSV-ers.
Hier hebben jullie je eigen topic ga maar daarheen, hier worden posts verwijderd:
Wat anderen over andere clubs te zeggen hebben.
Hij komt een beetje gefrustreerd over.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer krijgt Strootmannetje een twitter verbod?
Dat staan we sowieso wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
In Europees verband ben ik altijd voor de Nederlandse clubs. Wanneer Feyenoord echter in de voorronde cl 2x tegen Slavia Praag over de knie gaat ga ik daar heel veel plezier aan beleven. Staan ze weer met beide benen op de grond.
Als er een club met beide benen op de grond staat is het Feijenoord wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
In Europees verband ben ik altijd voor de Nederlandse clubs. Wanneer Feyenoord echter in de voorronde cl 2x tegen Slavia Praag over de knie gaat ga ik daar heel veel plezier aan beleven. Staan ze weer met beide benen op de grond.
Dit is niet het topic om het over Feyenoord te hebben, daar is net een ander mooi topic over geopend.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Even kijken: verdedigende linie:quote:Op maandag 7 mei 2012 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu al.
Geweldig dit. Dat team valt helemaal uit elkaar volgend jaar. Gewoon weer lekker tegen degradatie voetballen.
Vihena >>> Bakkalquote:Op maandag 7 mei 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even kijken: verdedigende linie:
Nelom - Vrij - Vlaar - Leerdam. Blijven ALLEMAAL. Daarnaast versterkingen: Janmaat, Schenkeveld. Ook BMI nog achter de hand.
Linie VERSTERKT.
Middenveld:
Clasie - Ahmadi - Leerdam (eventueel) - ALLEN bijgetekend. Bakkal MISSCHIEN. Vilhena blijft. Verder VORMER erbij gekomen.
Linie VERSTERKT.
Aanval:
Cissé, Schaken - ALLEN bijgetekend. Missen enkel een centrumspits en hopelijk betere flankaanvaller.
Linie OP DIT MOMENT minder sterk dan dit seizoen, maar Geel heeft nog maanden de tijd hieraan iets te doen. Weekt op dit moment DRIE talenten van City los om bij ons te komen spelen. MISSCHIEN komt Kuijt, MISSCHIEN blijft Guidetti een jaartje. .
Klopt. Kortom: Alleen de aanval is op dit moment een probleem, maar Feijenoord is komend seizoen DIK, DIK beter dan PSV.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even kijken: verdedigende linie:
Nelom - Vrij - Vlaar - Leerdam. Blijven ALLEMAAL. Daarnaast versterkingen: Janmaat, Schenkeveld. Ook BMI nog achter de hand.
Linie VERSTERKT.
Middenveld:
Clasie - Ahmadi - Leerdam (eventueel) - ALLEN bijgetekend. Bakkal MISSCHIEN. Vilhena blijft. Verder VORMER erbij gekomen.
Linie VERSTERKT.
Aanval:
Cissé, Schaken - ALLEN bijgetekend. Missen enkel een centrumspits en hopelijk betere flankaanvaller.
Linie OP DIT MOMENT minder sterk dan dit seizoen, maar Geel heeft nog maanden de tijd hieraan iets te doen.
Dit zijn de mooiste posts!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat ze geen eendagsvliegen zijn is dit seizoen anders wel bewezen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk joh. Poets je bol nog eens op. Allemaal heel erg beperkte voetballers. Dat kan een seizoen goed gaan, maar volgend seizoen is gewoon weer als vanouds. Mark my words.
Meen jij nu echt dat jullie kampioen kunnen spelen? Laat me niet lachen man.
Veel plezier alvast he.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Thanks. Appreciatie alom.quote:
Maar waarom ben je nu wel tegen Feyenoord in Europa? Omdat Heerenveen het liet lopen? Omdat PSV zonder leider het allemaal weer weggaf?quote:
Niet zo realistisch doen man, dat kost teveel moeite :pquote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu wel tegen Feyenoord in Europa? Omdat Heerenveen het liet lopen? Omdat PSV zonder leider het allemaal weer weggaf?
500.000 tekent schril af tegen de miljoenen die je kon verdienen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Chase_Utley het volgende:
De derde plek scheelt jullie trouwens wel 500.000 aan transferkosten richting FC Groningen inzake de transfer van Matavz.
Nope. Staan terecht op de 2e plek. Hebben erg leuk voetbal laten zien. Kan ook niets dan lof opbrengen voor de manier hoe ze overal bovenop zijn gekomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu wel tegen Feyenoord in Europa? Omdat Heerenveen het liet lopen? Omdat PSV zonder leider het allemaal weer weggaf?
Frustratie, waar heb jij het over?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Staan terecht op de 2e plek. Hebben erg leuk voetbal laten zien. Kan ook niets dan lof opbrengen voor de manier hoe ze overal bovenop zijn gekomen.
Maar op een gegeven ogenblik is het leuk geweest. Frustratie tegen PSV zit bij hen blijkbaar erg diep.
Maar het is wel weer beter dan wel die bonussen behalen en alsnog in de voorronde CL er uit liggen. Al weet ik niet of de clausule ging over de tweede plek en voorronde CL of het daadwerkelijk halen van de groeperende CL.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
500.000 tekent schril af tegen de miljoenen die je kon verdienen.
Frustratie na die 10-0 natuurlijk, daar zijn jullie nog steeds niet overheen. Sneu hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Frustratie, waar heb jij het over?Gewoon leedvermaak.
O daar zit niemand mee hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Frustratie na die 10-0 natuurlijk, daar zijn jullie nog steeds niet overheen. Sneu hoor.
Ach, vorig seizoen jullie kampioenschap om zeep helpen en dit seizoen de 2e plek afpakken helpt al wel hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Frustratie na die 10-0 natuurlijk, daar zijn jullie nog steeds niet overheen. Sneu hoor.
Kan je verzekeren dat we daar nu wel overheen zijn hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dat ga ik aankomend seizoen ook hebben jegens Feyenoord.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Frustratie, waar heb jij het over?Gewoon leedvermaak.
Joh we hebbe jullie 2 keer hoogspersoonlijk uit de CL gehoudequote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Want als PSV niet met 10-0 had gewonnen dan hadden we wel van Feyenoord in Rotterdam gewonnen? Erg logisch ja..quote:Op maandag 7 mei 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je verzekeren dat we daar nu wel overheen zijn hoor.
Een kampioenschap en een CL-deelname heeft die uitslag jullie gekost. Kusjes.
Die 10-0 gaan ze nooit meer vergeten. Zwarte dag in de clubgeschiedenis.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft PSV het weggegeven tegen de kleintjes, niet tegen Feyenoord.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Joh we hebbe jullie 2 keer hoogspersoonlijk uit de CL gehoude
PSV gaf het vorig jaar tegen iedereen wegquote:Op maandag 7 mei 2012 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft PSV het weggegeven tegen de kleintjes, niet tegen Feyenoord.
Ik denk het wel, ja. Dat team was zo ontzettend matig, was puur op basis van revanchegevoelens dat die wedstrijd werd gewonnen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Want als PSV niet met 10-0 had gewonnen dan hadden we wel van Feyenoord in Rotterdam gewonnen? Erg logisch ja..
Vergelijk die wedstrijd bv met de wedstrijd tegen Twente het jaar daarvoorquote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ja. Dat team was zo ontzettend matig, was puur op basis van revanchegevoelens dat die wedstrijd werd gewonnen.
Plus door zo'n uitslag hebben we een middelmatig talent kunnen verkopen aan kneusje Brands, en betalen jullie nu zelfs Bakkal voor ons die met zijn belangrijke goals een behoorlijk aandeel heeft in de tweede plek dit seizoen.
Mentale weerbaarheid van kleuterschoolniveau. Als je drie keer achter elkaar als titelkandidaat de winterstop ingaat en het steeds op hetzelfde punt weggeeft dan is er iets buiten het voetballende gedeelte om goed mis.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV gaf het vorig jaar tegen iedereen weg
PSV heeft het altijd lastig in Rotterdam, vorig jaar dus ook. PSV gaf het tegen ADO, Heerenveen en NEC al weg.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ja. Dat team was zo ontzettend matig, was puur op basis van revanchegevoelens dat die wedstrijd werd gewonnen.
Plus door zo'n uitslag hebben we een middelmatig talent kunnen verkopen aan kneusje Brands, en betalen jullie nu zelfs Bakkal voor ons die met zijn belangrijke goals een behoorlijk aandeel heeft in de tweede plek dit seizoen.
Karma is een bitch.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef J2T het volgende:
[..]
Die 10-0 gaan ze nooit meer vergeten. Zwarte dag in de clubgeschiedenis.
Castaignosquote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ga jij voor ONS bepalen wat we wel en niet vergeten?
Elke Feijenoorder is die wedstrijd ALLANG vergeten. De 3-1 in De Kuip en het daarmee verneuken van PSV's kampioenschap was genoeg voor ons.
Stonden jullie eerste toen je naar De Kuip kwam? JAquote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft het altijd lastig in Rotterdam, vorig jaar dus ook. PSV gaf het tegen ADO, Heerenveen en NEC al weg.
Daaruit blijkt maar weer dat de frustratie heel hoog zit, maakt verder niet uit hoor maar geef het dan wel toe.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
Elke Feijenoorder is die wedstrijd ALLANG vergeten. De 3-1 in De Kuip en het daarmee verneuken van PSV's kampioenschap was genoeg voor ons.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daaruit blijkt maar weer dat de frustratie heel hoog zit, maakt verder niet uit hoor maar geef het dan wel toe.
Frustratie is het echt allang niet meer. En al helemaal niet na gisterenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daaruit blijkt maar weer dat de frustratie heel hoog zit, maakt verder niet uit hoor maar geef het dan wel toe.
Maak jezelf dat maar wijs ouwe. 10-0 vergeet je never meer.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef J2T het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs ouwe. 10-0 vergeet je never meer.
Nope, zoals ik al zei wint PSV bijna nooit in Rotterdam. Volgens mij speelde PSV die wedstrijd ook met 10 man na een onterechte rode kaart, dan wordt het niet makkelijker he.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stonden jullie eerste toen je naar De Kuip kwam? JA
Stonden jullie GEEN eerste meer toen jullie De Kuip uitliepen? YUP.
Was Feijenoord verantwoordelijk voor het verneuken van de titelaspiraties van PSV?.
Ah, de onterechte rode kaart, ik zat al op dat excuus te wachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nope, zoals ik al zei wint PSV bijna nooit in Rotterdam. Volgens mij speelde PSV die wedstrijd ook met 10 man na een onterechte rode kaart, dan wordt het niet makkelijker he.
...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef J2T het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs ouwe. 10-0 vergeet je never meer.
Met 10 man wordt het niet makkelijker he, als je daar al bijna nooit wint?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, de onterechte rode kaart, ik zat al op dat excuus te wachten.
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Over 10 jaar hebben mensen het nog over die 10-0, die 3-1 zijn ze dan allang vergeten.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Nogmaals. Ga jij dat voor Feijenoorders bepalen?
Klopt, maar ik vind het grappig dat je over een onterechte rode kaart begint. Alsof je het falen goed wil praten.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met 10 man wordt het niet makkelijker he, als je daar al bijna nooit wint?
Blijf erin geloven. Nogmaals: er is geen Feijenoorder die er ooit nog badend van het zweet wakker van zal wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Over 10 jaar hebben mensen het nog over die 10-0, die 3-1 zijn ze dan allang vergeten.
Ik praat het falen helemaal niet goed, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het grappig dat je over een onterechte rode kaart begint. Alsof je het falen goed wil praten.
En dat bepaal jij voor alle Feyenoorders?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijf erin geloven. Nogmaals: er is geen Feijenoorder die er ooit nog badend van het zweet wakker van zal worden. Er is geen Feijenoorder die zich er druk om maakt.
Doe jij niet exact hetzelfde?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij voor alle Feyenoorders?
Ik denk - gezien de mensen in De Kuip waarmee ik omga, in contrast met jouw Feijenoordkennis(sen) - dat ik dat wel kan bepalen ja. In tegenstelling tot een lelijke PSV'er dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij voor alle Feyenoorders?
Omdat je de onterechte rode kaart noemt. Dat onterechte doet mij dit vermoeden.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik praat het falen helemaal niet goed, hoe kom je daarbij?
De frustratie zit wel degelijk heel hoog, waarom waren jullie vorig seizoen anders zo blij met die 3-1 overwinning? En ik ken genoeg Feyenoorders die zich er nog steeds druk over maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk - gezien de mensen in De Kuip waarmee ik omga, in contrast met jouw Feijenoordkennis(sen) - dat ik dat wel kan bepalen ja. In tegenstelling tot een lelijke PSV'er dus.
Kan een feit zijn hč chase? Ik kan het me niet meer herinneren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat je de onterechte rode kaart noemt. Dat onterechte doet mij dit vermoeden.
Was ie terecht dan? Volgens mij toch niet. Kaart werd daarna geseponeerd.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op die dag zat de frustratie hoog ja. Dat merkte je aan alles, de geweldige sfeer in het stadion waar de PSV spelers totaal niet tegen konden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De frustratie zit wel degelijk heel hoog, waarom waren jullie vorig seizoen anders zo blij met die 3-1 overwinning? En ik ken genoeg Feyenoorders die zich er nog steeds druk over maken.
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op maandag 07-05-2012 om 11:58:20“@Kevin_strootman: Vertonghen terecht beste speler van Eredivisie #gefeliciteerd”Thx man! reageer retweet
inderdaad geseponeerd, maar PSV stond toen toch al achter.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was ie terecht dan? Volgens mij toch niet. Kaart werd daarna geseponeerd.
Er is geen Feijenoorder in Nederland die zich nu nog druk maakt over het 10-0 verlies. Hebben we toen met de 3-1 gelijk mee afgerekend.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De frustratie zit wel degelijk heel hoog, waarom waren jullie vorig seizoen anders zo blij met die 3-1 overwinning? En ik ken genoeg Feyenoorders die zich er nog steeds druk over maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer een schoon topic.
PSV dus.. Wie word verkocht, wie word er van dat geld aangetrokken? Rechtsback? Als Hutch daar komt te staan, dan nog een back up. Centraal? Maza en... Links?
Middenveld hoeft niet zoveel te veranderen lijkt me, tenzij Engelaar EN Toivonen worden verkocht.
Maher niet iig. Die blijft bij AZ lijkt me.
Aanval moet Depay voortaan in de basis.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Oke man, als jij dat denkt moet je dat lekker zelf weten. Ik weet wel beter. Die 10-0 zullen ze ieder jaar voor PSV-Feyenoord weer aanhalen. Kom je nooit meer vanaf.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen Feijenoorder in Nederland die zich nu nog druk maakt over het 10-0 verlies. Hebben we toen met de 3-1 gelijk mee afgerekend.
Verder was er weinig haat naar PSV toe na de wedstrijd, sterker nog: iedereen stond in het zonnetje te dansen. I JUST CAN'T GET ENOUGH, I JUST CAN'T GET ENOUGH
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Middenveld moet worden opgeschoondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer een schoon topic.
PSV dus.. Wie word verkocht, wie word er van dat geld aangetrokken? Rechtsback? Als Hutch daar komt te staan, dan nog een back up. Centraal? Maza en... Links?
Middenveld hoeft niet zoveel te veranderen lijkt me, tenzij Engelaar EN Toivonen worden verkocht.
Maher niet iig. Die blijft bij AZ lijkt me.
Aanval moet Depay voortaan in de basis.
Oud nieuws, wordt over een jaar of 5 echt niet meer gebruikt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke man, als jij dat denkt moet je dat lekker zelf weten. Ik weet wel beter. Die 10-0 zullen ze ieder jaar voor PSV-Feyenoord weer aanhalen. Kom je nooit meer vanaf.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Btw over een andere ex PSV werknemer te hebben.
http://www.dailymail.co.u(...)eiled-Newcastle.html
Bobby Robson
Voor de winterstop heb ik een aantal hele leuke wedstrijden gezien. Werkte het middenveld heel goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
Dat middenveld bij jullie loopt toch echt totaal niet?Compleet uit balans.
Dat was de rode kaart voor Engelaar toch? Die sloeg nergens opquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hey HMF met weer een kansloze pollquote:Op maandag 7 mei 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oud nieuws, wordt over een jaar of 5 echt niet meer gebruikt.
Tevens:
[ afbeelding ]
Er vanuitgaande dat jij en nog een PSV'er die poll ingevuld hebben (en zelfs al is dat niet zo): OWNED.
Niet zo happen johquote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hey HMF met weer een kansloze poll
Ga lekker weg...
Snapte wel dat hij hem gaf. Dom inkomen, onbesuisd, helemaal op die plek.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was de rode kaart voor Engelaar toch? Die sloeg nergens opWerd ook meteen geseponeerd
Dat klopt helemaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte wel dat hij hem gaf. Dom inkomen, onbesuisd, helemaal op die plek.
Scheids heeft geen 20 herhalingen.
Leuk man, zo'n poll. Misschien kan je er weer een topic over openen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oud nieuws, wordt over een jaar of 5 echt niet meer gebruikt.
Tevens:
[ afbeelding ]
Er vanuitgaande dat jij en nog een PSV'er die poll ingevuld hebben (en zelfs al is dat niet zo): OWNED.
Origineel hoor, dat filmpje hebben we nog niet gezienquote:Op maandag 7 mei 2012 12:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach die 10-0 is misschien een leuke uitslag voor jullie. Maar het moet toch wel wat meer pijn doen dat Feyenoord nu 2x achter elkaar jullie keihard in je kontje neukt. Eerst het kampioenschap en nu na
pakken wij ook nog eens "jullie" CL ticket. Hoeveel pijn moet dat doen jongens?
Vertel me?
Haha ninja edit. De 10-0 is allang vergeven en vergeten man. Wij hbeben jullie 10x harder teruggepaktquote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Origineel hoor, dat filmpje hebben we nog niet gezien![]()
Blijf dat vooral zelf geloven, daar kom je heel ver mee.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha ninja edit. De 10-0 is allang vergeven en vergeten man. Wij hbeben jullie 10x harder teruggepakt
Blijf vooral geloven dat het niet zo is zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blijf dat vooral zelf geloven, daar kom je heel ver mee.
wtf hebben jullie aan een 10-0 overwinning?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blijf dat vooral zelf geloven, daar kom je heel ver mee.
Doe ik zeker. Volgend jaar zal het in de voorbeschouwingen in de krant en op tv weer over die 10-0 gaan, niet over die 3-1. Dan geen huilie huilie gaan doen he.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven dat het niet zo is zou ik zeggen.
dan gaat het erover dt feyenoord cl haaldequote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Volgend jaar zal het in de voorbeschouwingen in de krant en op tv weer over die 10-0 gaan, niet over die 3-1. Dan geen huilie huilie gaan doen he.
Lekker boeiend wat de kranten schrijven. Feit voor de supporters zal blijven dat PSV daarna dubbel en dwars is teruggepakt. En dat smaakt heel zoet kan ik je vertellen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Volgend jaar zal het in de voorbeschouwingen in de krant en op tv weer over die 10-0 gaan, niet over die 3-1. Dan geen huilie huilie gaan doen he.
de frustratie zit inderdaad diep hierquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Hij geeft toch zelf toe dat hij wat gefrustreerd is.
Prima toch. Beter dan die tweets van Erik Pieters dat ie weer naar de bioscoop gaat of een zalmsalade aan het eten isquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Hij geeft toch zelf toe dat hij wat gefrustreerd is.
De frustratie druipt van je posts afquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Spreekt een aardig woordje over de grens. Foutloos.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
De frustratie druipt van je posts af![]()
You have no idea how sweet the taste is of revenge![]()
Oke, cool man. Nu weer ontopic?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
De frustratie druipt van je posts af![]()
You have no idea how sweet the taste is of revenge![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima toch. Beter dan die tweets van Erik Pieters dat ie weer naar de bioscoop gaat of een zalmsalade aan het eten is
Ik lig dubbel man, echt een hele goeie ditquote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat staat wel een beetje symbool voor heel PSV he, opgeven nog voordat je hebt verloren
Het maakt Feijenoorders geen pest uit inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef honkeytonk het volgende:
Grappig is wel dat elke keer dat jullie de 10-0 erbij halen dat ik mij bedenk dat dat helemaal niks meer uitmaakt en het vorig seizoen ook niks uit heeft gemaakt
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef tompsv18 het volgende:
Willems, Bouma, Pieters, Wijnaldum, Strootman en Lens trouwens bij voorselectie van Oranje.
Had ook niet anders verwacht van jou.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Strootman is de enige die ik nog een beetje begrijp, de rest bakt er gewoon niks van.
Ik zit ook te wachten tot het weer over voetbal en PSV gaat hierquote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik word hier zo moe van
Er is gewoon 0 kans op een inhoudelijke discussie.
Pieters snap ik ook wel anders... Niet omdat hij zo goed is, maar wie anders?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Strootman is de enige die ik nog een beetje begrijp, de rest bakt er gewoon niks van.
Als je nu op ie-de-re post blijft happen gaat het hier nooit meer over PSV en voetbal, ik neem aan dat je dat nu snapt?quote:
Emanuelson als hij zin heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Pieters snap ik ook wel anders... Niet omdat hij zo goed is, maar wie anders?
Denk dat je op het middenveld meer aan hem hebt. Dat is nu compleet uit balans.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop ergens dat Dickie van Bommel als centrale verdediger opstelt. Hoewel dat ook een shitload aan pingels voor de tegenstander kan gaan opleveren, natuurlijk. Maar ik zie de ervaring liever in de verdediging stromen dan in het middenveld.
Ja, dat zie ik ook wel zitten. Maar ik vind Wijnaldum niet goed als rechtsbuiten, daar zie ik dan liever een echte rechtsbuiten zoals Narsingh.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Misschien is het vloeken in de kerk maar ik zie PSV volgend jaar liever 4-4-2 spelen....
Matavs diepe spits en lens eromheen, aanvoer van de LM en RM ( mertens en wijnaldum/depay ) en dan van Bommel en Stroot centraal op het middenveld...
Sowieso "moet" PSV er alles aan doen om Narsingh binnen te halen. Super speler.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook wel zitten. Maar ik vind Wijnaldum niet goed als rechtsbuiten, daar zie ik dan liever een echte rechtsbuiten zoals Narsingh.
Ook als dat ten koste gaat van het budget voor je verdediging?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso "moet" PSV er alles aan doen om Narsingh binnen te halen. Super speler.
Ze hebben Manolev toch al.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Ook als dat ten koste gaat van het budget voor je verdediging?
Nog 1 jaar contract volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2012 14:15 schreef HetBrabandertje het volgende:
Als we dat eens niet voor de vraagprijs van Heerenveen doen zou dat wel prettig zijn..
Nee, tenzij er iemand (Toivonen, Wijnaldum, Lens) verkocht gaat worden.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Ook als dat ten koste gaat van het budget voor je verdediging?
Ik weet niet hoor, dan heb je alsnog het middenveld uit balans. Ik weet het ook nog zo niet met van Bommel. Ik snap wel dat jullie hem graag terug willen, hij was toch de leider van het beste middenveld wat jullie de afgelopen 20 jaar hebben gehad, maar hij was zo ongelofelijk goed doordat er iemand naast hem stond die al zijn vuile werk opknapte (Johann Vogel). Ik denk niet dat Strootman bereid is te 'degraderen' naar een soortgelijke rol. Je hebt wel Hutchinson, maar wil je met een 3-mans middenveld spelen met Strootman, v Bommel en Hutchinson? Dan mis je weer heel veel creativiteit en voetballende durf.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Misschien is het vloeken in de kerk maar ik zie PSV volgend jaar liever 4-4-2 spelen....
Matavs diepe spits en lens eromheen, aanvoer van de LM en RM ( mertens en wijnaldum/depay ) en dan van Bommel en Stroot centraal op het middenveld...
Daarom moet van Bommel ook als centrale verdediger gebruikt worden, denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dan heb je alsnog het middenveld uit balans. Ik weet het ook nog zo niet met van Bommel. Ik snap wel dat jullie hem graag terug willen, hij was toch de leider van het beste middenveld wat jullie de afgelopen 20 jaar hebben gehad, maar hij was zo ongelofelijk goed doordat er iemand naast hem stond die al zijn vuile werk opknapte (Johann Vogel). Ik denk niet dat Strootman bereid is te 'degraderen' naar een soortgelijke rol. Je hebt wel Hutchinson, maar wil je met een 3-mans middenveld spelen met Strootman, v Bommel en Hutchinson? Dan mis je weer heel veel creativiteit en voetballende durf.
Dit zou ook mijn voorkeur hebben inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:21 schreef jpg97 het volgende:
Of anders een 4-2-3-1 opstelling
dus 2 controllerende middenvelders, 3 aanvallende middenvelders en 1 diepe spits.
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
Waar gaat van Bommel spelen als je Strootman hebt btw?
Strootman - Toivonen - van Bommel
lijkt me wel echt een paupermiddenveld
Laat gaan johquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
wtf hebben jullie aan een 10-0 overwinning?behalve het feit dat het vorig seizoen was is feyenoord nu ook nog eens hoger als jullie geeindigd
heeft psv toch naar een kampioenswedstrijd gekoptquote:Op maandag 7 mei 2012 15:08 schreef Slobeend het volgende:
Wat vindt men hier van het seizoen van Bouma?
Het feit dat hij erin staat zegt genoeg over de verdediging van PSV.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:08 schreef Slobeend het volgende:
Wat vindt men hier van het seizoen van Bouma?
Heeft Bart een probleem, dat was toch zijn eerste keus in de backpositie.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
_Erik_Pieters_ Net terug uit #AMC --> Slecht nieuws gekregen van prof. van Dijk 😭 Geen kans op EK 😭
Erg jammer.
Mag Bouma meetrainen? Ik denk dat je Bruma bedoelt.. of heb ik ’t verkeerd?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Het feit dat hij erin staat zegt genoeg over de verdediging van PSV.
Nog niet eens zo'n heel slecht seizoen gespeeld, maar eigenlijk kan het gewoon niet meer.
Dat hij mee mag trainen bij Oranje vind ik bizar.
Speelt hij bij PSV wel eens op die plek, nee toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk pleuren ze Bouma op LB bij Oranje![]()
Al deed Willems het beter dan Pieters bij PSV. Dus ik zie het niet per se negatief.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft Bart een probleem, dat was toch zijn eerste keus in de backpositie.
Mensen in de fik steken vind ik niet kunnen. Waarom? Omdat ie donker getint is? Ga je schamen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze m niet in de fik staken.
Die 10-0 zit nog steeds diep zo te zien. Ook al speelde hij niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Not this shit again...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 10-0 zit nog steeds diep zo te zien. Ook al speelde hij niet.
quote:
Als club moet je dit natuurlijk afkeuren en een boete geven. Respectloos naar de club die Feyenoord sportief een gunst heeft gedaan door Bakkal te verhuren. Zonder Bakkal had Feyenoord gewoon 3e of 4e gestaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
En de 21 liegende feyenoorders dan? Daar wel op lettenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
De 5 PSV'ertjes die kinderachtig deden niet op letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mensen in de fik steken vind ik niet kunnen. Waarom? Omdat ie donker getint is? Ga je schamen.
Burn!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel elke keer over subsidie beginnen
Nounou, als dat al als 'burn' door moet gaanquote:
fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nounou, als dat al als 'burn' door moet gaan.
Heb zojuist gewoon kapot beredeneert dat 22 liegende Feijenoorders zich niet druk maken om de 10-0.
Dat terwijl ik nog steeds blijf miepen over subsidie in een voetbal (PSV) topic.
Ook gewoon FOK als graadmeter nemenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
De 5 PSV'ertjes die kinderachtig deden niet op letten.
Kapot beredeneert nog wel, hoe dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nounou, als dat al als 'burn' door moet gaan.
Heb zojuist gewoon kapot beredeneert dat geen Feijenoorder zich druk maakt om de 10-0.
Dat terwijl jullie je nog steeds verstoppen achter een muurtje als het om de subsidie gaat, terwijl jullie dondersgoed weten dat het een subsidie IS.
Het zou ook niet echt een goede Feyenoorder zijn als hij daar wel heen was gegaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kampioenschap vieren was er al niet bij, want toen zat je op FOK. Eigenlijk elke wedstrijd van Ajax wel
Prijs? Ze spelen komend seizoen naast jullie in de Europa League. PSV heeft tenminste nog een troostprijs te pakken.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kapot beredeneert nog wel, hoe dan?
Edit: en stevenmac heeft gewoon gelijk, degene die constant in herhaling valt bij jezelf. Ga bier uitdelen bij de kuip omdat je in 10 jaar 1 prijs pakt man![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou ook niet echt een goede Feyenoorder zijn als hij daar wel heen was gegaan.
Uefa cuppie gepakt he in 2002quote:Op maandag 7 mei 2012 17:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Prijs? Ze spelen komend seizoen naast jullie in de Europa League. PSV heeft tenminste nog een troostprijs te pakken.
Het is een Feyenoorder.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook gewoon FOK als graadmeter nemen
Damn jij hebt echt geen sociaal leven
Kampioenschap vieren was er al niet bij, want toen zat je op FOK. Eigenlijk elke wedstrijd van Ajax wel
Oh ik lees weer eens verkeerd. Ze vierde hun 2e plaats als een prijsquote:
Al maandenquote:
Praten meer over PSV dan hun eigen clubs. Ik vind helemaal mooi en wak.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al maandenZolang we met z'n alle blijven happen gaat daar geen verandering in komen.
Willems is baas. Heb hem een paar keer vervloekt vlak voordat Pieters terug kwam, maar dat was waarschijnlijk gewoon vermoeidheid.quote:
Het is ook wennen, ipv wekelijks voor 1000 man spelen. Speelt hij nou voor 20K+ plus en in het buitenland. Maar ik ben blij dat hij beter is geworden.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Willems is baas. Heb hem een paar keer vervloekt vlak voordat Pieters terug kwam, maar dat was waarschijnlijk gewoon vermoeidheid.
Ze blijven ook maar herhalen, maar als je zelf wat zegt over dat clubje dan roepen ze: 'Jaloers?' Maar zelf elke keer terugkomenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al maandenZolang we met z'n alle blijven happen gaat daar geen verandering in komen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze blijven ook maar herhalen, maar als je zelf wat zegt over dat clubje dan roepen ze: 'Jaloers?' Maar zelf elke keer terugkomen
quote:Uitgerekend de speler die het minste aan het succes van Feyenoord heeft bijgedragen maakte zichzelf zondagmiddag belachelijk met een onvolwassen actie.
De man van glas en plastic vond het nodig ons Rood Witte PSV shirt te bevuilen met zijn schoenen, voor het oog van een aantal fotocamera’s van de media. Cissé voetbalt gemiddeld per seizoen een wedstrijdje of 9; de rest moet hij missen vanwege blessures en met name door de overgevoeligheid van zijn kleine teen. Toch vond de Ivoriaan het nodig zichzelf even goed voor schut te zetten. Hulde voor Cissé.
De medische staf van Feyenoord heeft ondertussen laten weten dat er momenteel wel een kans bestaat dat Cissé opnieuw geblesseerd is geraakt aan zijn kleine teen na zijn voetbeweging op ons shirt.
Boeiend. Alsof andere Nederlandse clubs dat wel hebben gedaan de laatste jaren. Ja, Ajax. Maar niet voordat ze verloren van Slavia Praag en FC Kopenhagenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef RubenSosa het volgende:
Feyenoorders die zeggen dat de 10-0 hun niks meer doet![]()
Genoeg feyenoorders die ik persoonlijk ken die er nog steeds niet overheen zijn.
Ik ken zelfs een feyenoorder die op elk jaar op 24 oktober zijn feyenoordvlag halfstok hangt.
Tuurlijk afgelopen weekend was leuk voor hun, en dat heb ik gehoord ook![]()
Maar laten we eerlijk zijn, we zitten straks toch beide in de europa league...
Het zou me verbazen als feyenoord de eerste voorronde door zou komen, laat staan de tweede.
Knap beredeneert. Ik ben Feijenoorder.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook gewoon FOK als graadmeter nemen
Damn jij hebt echt geen sociaal leven
Is zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef RubenSosa het volgende:
Feyenoorders die zeggen dat de 10-0 hun niks meer doet![]()
Onzin.quote:Genoeg feyenoorders die ik persoonlijk ken die er nog steeds niet overheen zijn.
Dubbel onzin. Gewoonweg leugens.quote:Ik ken zelfs een feyenoorder die op elk jaar op 24 oktober zijn feyenoordvlag halfstok hangt.
Onzin.quote:Tuurlijk afgelopen weekend was leuk voor hun, en dat heb ik gehoord ook![]()
Maar laten we eerlijk zijn, we zitten straks toch beide in de europa league...
Komen beide door.quote:Het zou me verbazen als feyenoord de eerste voorronde door zou komen, laat staan de tweede.
Ik verwarde je met die andere VBL held, 422. Maar goed er zijn overeenkomsten tussen jullie beide, dus zo vreemd is het niet dat ik jullie verwar.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knap beredeneert. Ik ben Feijenoorder.
Ik zal ook eens een keer happen: maar die smiley geldt vooral voor jou en je kleuterige trollenfamilie.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet heel vreemd, diezelfde smilie geldt voor de club namelijk.
Heb ik dus ook. Heel normaal mee te praten. En ook realistisch, in tegenstelling tot mensen die hulp nodig hebben van fok.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat met de meeste feyenoorders hier gewoon weg niet te praten valt. Ik woon zelf in de buurt van R'dam, al mijn vrienden op een enkeling na zijn feyenoorder. Gelukkig valt daar normaal mee over voetbal te praten.
Je kan blijven janken, maar geen Feijenoorder zit er nog meequote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef RubenSosa het volgende:
De feyenoorders die ik ken zijn mans genoeg om toe te geven dat de 10-0 nog steeds pijn doet. Maar goed ook dat zal wel "onzin" zijn.
En toen werd je weer wakker hé.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan blijven janken, maar geen Feijenoorder zit er nog mee. Snap dat je EEN paradepaardje wil hebben als je club geen reet presteert, maar het blijft een feit dat het niemand boeit.
Met het afpakken van jullie kampioenschap vorig jaar deden we jullie meer pijn als jullie ons met de 10-0.
Ik snap dat je het best zo snel wilt vergeten, maar je blijft er maar op ingaanquote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan blijven janken, maar geen Feijenoorder zit er nog mee. Snap dat je EEN paradepaardje wil hebben als je club geen reet presteert, maar het blijft een feit dat het niemand boeit.
Met het afpakken van jullie kampioenschap vorig jaar deden we jullie meer pijn als jullie ons met de 10-0.
Sowieso, alsof PSV alleen die wedstrijd verloren heeft vorig seizoenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik snap dat je het best zo snel wilt vergeten, maar je blijft er maar op ingaan![]()
Over vorig jaar... hmmm toen jullie de titel aan jullie "eeuwige rivaal" gaven. En dit jaar werden jullie 2de... en wat is nou de prijs? Je bent toch wel op de hoogte dat je nog 2 voorrondes moeten winnen om daadwerkelijk mee te mogen doen ?
Internet héquote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat met de meeste feyenoorders hier gewoon weg niet te praten valt. Ik woon zelf in de buurt van R'dam, al mijn vrienden op een enkeling na zijn feyenoorder. Gelukkig valt daar normaal mee over voetbal te praten.
Is toch belachelijk dat die Helpmefok hier maar mag blijven trollen. Wat moet je nog meer doen voor een banquote:
porno postenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is toch belachelijk dat die Helpmefok hier maar mag blijven trollen. Wat moet je nog meer doen voor een ban
Hij is een keer gewoon heel hard anaal verkracht door een groep supporters met rood shirt aan, dus valt hij iedereen aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
HMF heeft niks meer te bashen bij Ajax, dus gaat hij maar voor PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een keer gewoon heel hard anaal verkracht door een groep supporters met rood shirt aan, dus valt hij iedereen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
★★★
En als hij weer een ban krijgt gaat hij huilen hoe onterecht het is.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is toch belachelijk dat die Helpmefok hier maar mag blijven trollen. Wat moet je nog meer doen voor een ban
Nee, dat mag nietquote:Op maandag 7 mei 2012 20:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat er hier maar eindeloos getrolled mag blijven van onze mods.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
Er is een uur geen Feyenoorder aanwezig, en toch maar door blijven zeuren. Geen wonder dat iedereen hier trollt, het is ook wel heel erg makkelijk.
Negeren en onderling lullen is gewoon een optie hoor.
Dat wordt echt een grotequote:Op maandag 7 mei 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Willems heeft gewoon van de 50 PSV wedstrijden 32 gespeeld en daarvan 30 in de basis. Ik kan niet wachten wat hij volgend jaar in petto heeft.
Ik denk, als hij zo door blijft groeien, binnen 5 jaar top 3 links back van wereld wordt.quote:
Dat zou serieus nog best wel eens kunnenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk, als hij zo door blijft groeien, binnen 5 jaar top 3 links back van wereld wordt.
Pieters voor 3 miljoen verkopen, toivonen er gratis bijdoenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Willems heeft gewoon van de 50 PSV wedstrijden 32 gespeeld en daarvan 30 in de basis. Ik kan niet wachten wat hij volgend jaar in petto heeft.
Toivonen moet je na dit goede seizoen en hopelijk een goed EK wel 12-15 mil voor kunnen krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Koenani het volgende:
[..]
Pieters voor 3 miljoen verkopen, toivonen er gratis bijdoen![]()
Dat komt omdat ie een keer slecht speelde tegen die Schaken, dat was zijn minste wedstrijd. Voor de rest doet hij het echt geweldig.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Willems wordt idd steeds beter. Maar of hij 1 van de beste LB wordt moeten we nog zien.
Jammer dat weinig mensen hem serieus nemen.
Moet je de mazzel hebben dat een Russische club hem wil hebben, want hij gaat het niet hoger schoppen dan een subtopclub en die gaan echt geen 15 miljoen netto voor hem neerleggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen moet je na dit goede seizoen en hopelijk een goed EK wel 12-15 mil voor kunnen krijgen.
kampioen wordt je niet in 1 wedstrijdquote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen moet je na dit goede seizoen en hopelijk een goed EK wel 12-15 mil voor kunnen krijgen.
Helft komt door zijn leeftijd en andere helft omdat ze niet beter weten. Iedereen praat elkaar na, want ineens heeft iedereen elke wedstrijd van Büttner gezien. Ik Zeg niet dat Willems beter is, maar in potentie zou ik hem liever meenemen naar EK. Ik kan je nu al zeggen dat geen van beide basis zouden krijgen, dus beter iemand van kaliber Willems mee gaat.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Willems wordt idd steeds beter. Maar of hij 1 van de beste LB wordt moeten we nog zien.
Jammer dat weinig mensen hem serieus nemen.
Liverpool wilde eerst ook al 13,5 mil betalen. Voor de meest scorende middenvelder uit Europa moet je dat bedrag toch wel kunnen krijgen denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet je de mazzel hebben dat een Russische club hem wil hebben, want hij gaat het niet hoger schoppen dan een subtopclub en die gaan echt geen 15 miljoen netto voor hem neerleggen.
Hij heeft 32(!) wedstrijden gespeeld. Dat is bijna een hele eredivisie seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:58 schreef GGMM het volgende:
Laat Willems eerst eens een heel seizoen goed presteren.
Zoals ik eerder zei; hij heeft 3 á 4 leuke wedstrijden gespeeld. Snap die ophef niet zo tbh.
ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1 uur en 40 minuten later nog happen op een troll. Moet een record zijn.
Daar noem je ook een clubquote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Liverpool wilde eerst ook al 13,5 mil betalen. Voor de meest scorende middenvelder uit Europa moet je dat bedrag toch wel kunnen krijgen denk ik.
Een heel seizoen goed spelen zei ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft 32(!) wedstrijden gespeeld. Dat is bijna een hele eredivisie seizoen.
Dat bedrag is nooit officieel gemaakt, geloof ik ook echt niets van.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Liverpool wilde eerst ook al 13,5 mil betalen. Voor de meest scorende middenvelder uit Europa moet je dat bedrag toch wel kunnen krijgen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |