We hebben Anitaquote:Op maandag 7 mei 2012 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat hem maar wegblijven ja, Stam is wel een Ajacied
dat is niet zeker he. hij heeft nog niets getekend. niets zo verraderlijk als een oud-voetballer.quote:
Gaat ie tog bij Paps wonenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mark komt gewoon naar zijn familie terug naar NL
Is zijn huisje in Limburg nog niet af?
Stam is een geldwolf net als Labyrat.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat hem maar wegblijven ja, Stam is wel een Ajacied
Je weet al lang dat het ons daar niet om ging maar de manier waarop.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Labyad koos gewoon voor sportieve verbetering, terecht.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Labyad koos gewoon voor sportieve verbetering, terecht.
over 10 jaar als het een wereldvoetballer is en hij wil afbouwen ontvang je hem met open armenquote:
PSV verdient niet beterquote:Op maandag 7 mei 2012 00:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je weet al lang dat het ons daar niet om ging maar de manier waarop.
Als hij bij PSV bleef, zou hij Messi voorbij gaan. Nu mag hij blij zijn als hij uberhaupt een basisplaats krijgt daarquote:Op maandag 7 mei 2012 00:53 schreef Cara het volgende:
[..]
over 10 jaar als het een wereldvoetballer is en hij wil afbouwen ontvang je hem met open armen
toegegeven, ik zie zo'n persoonlijkheid ook niets liever dan wegrotten voor de rest van zn voetballeven, maar that said, hij paste wel goed bij PSV.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij bij PSV bleef, zou hij Messi voorbij gaan. Nu mag hij blij zijn als hij uberhaupt een basisplaats krijgt daar![]()
forgive me if I'm wrong , maar dat zei hij toch alleen maar omdat hij dondersgoed wist dat Cocu geen coach zou blijven? Zoiets in de trant van als volgend jaar Mertens gaat keepen, blijf ik?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:09 schreef Doublepain het volgende:
Cocu zegt zelf dat het beter is voor hem om nog 1 jaartje te blijven.
Eerst lult die Labyad: 'Als Cocu coach blijft, dan blijf ik ook'
Cocu geeft hem nu een advies wat het beste is, negeert ie hem
Excelsior had hem gewoon kapot moeten schuppen vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef Doublepain het volgende:
Ja, daarom zei hij dat ook. Was wel leuk als Cocu ging trollen dat ie nog een jaar coach bleef. Kijken wat Labyad dan ging doen
Ik heb zo'n gevoel ook bij dat joch van die PSV filmpjes. Met al zijn messi dribbels en dat zijn vader hem coacht.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
Tuurlijk en dan nog niet te vertrouwen die M... Labyad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |