6% op helemaal niets is niet veel.quote:
Mertens geen lichtpunt vindenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een slechte TT. Wijnaldum is een keiharde miskoop gebleken.
Maar conclusie; weer een kutseizoen. Alleen Strootman is voor mij een klein lichtpuntje, en het vertrek van Rutten. Hopen op betere tijden met Advocaat en Van Bommel en de SCC met 6 % verhoging toch maar verlengen.
Zucht...
Mertens vind ik niet echt een lichtpunt nee, goede start en wel wat leuke dingen van gezien maar veel te vaak onzichtbaar, zelfde verhaal voor Lens. Hutchinson is veel te lang out geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens geen lichtpunt vinden
Hutchinson geen credits geven
Mertens is de meest productieve speler van de Eredivisie. Ik snap echt niet dat hij zo onderschat wordt door sommigen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mertens vind ik niet echt een lichtpunt nee, goede start en wel wat leuke dingen van gezien maar veel te vaak onzichtbaar, zelfde verhaal voor Lens. Hutchinson is veel te lang out geweest.
Ga je nou doen alsof dat weinig is of wat? Zeker na al die bras die we gezien hebben? 0,6 % zou al schandalig geweest zijn.quote:
quote:Andreas Isaksson 6
Stanislav Manolev 3.5
Wilfred Bouma 5
Marcelo Antônio Guedes Filho 7
Erik Pieters 7
Kevin Strootman 7.5
Ola Toivonen 8
Orlando Engelaar 6
Tim Matavz 6.5
Georginio Wijnaldum 6.5
Jeremain Lens 7
Atiba Hutchinson 8.5
Dries Mertens 8
Stijn Wuytens
Abel Tamata
Timothy Derijck 6.5
Jan Vennegoor of Hesselink 6
Zakaria Labyad 7.5
Przemyslaw Tyton 7.5
Memphis Depay 8
Funso Ojo
Marcel Ritzmaier
Khalid Sinouh
Jetro Willems 7.5
PSV: 6.8
Prima speler hoor, maar een lichtpunt vind ik hem niet, daarvoor is hij nog te vaak onzichtbaar en soms te zelfzuchtig imo. Maar die jongen gaat het hopelijk volgend seizoen maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mertens is de meest productieve speler van de Eredivisie. Ik snap echt niet dat hij zo onderschat wordt door sommigen.
Het hele team was niet meer dan een 5,8 dus er zijn wel meer spelers die een wat te hoog cijfer hebben gehadquote:
8.5 is overdreven, maar hij heeft zich als back echt bewezen vind ik. Dikke 7 i.i.g.quote:
Hutch was de beste speler van PSV, ook al knalde Driesje heel veel erin. Toch vond ik hem het beste. Maar hij heeft ook minder gespeeld, dat welquote:
Strootman en Toivonen vond ik beter. Hutchinson deed het wel goed ja als rechtsback. Lekker laten staan.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hutch was de beste speler van PSV, ook al knalde Driesje heel veel erin. Toch vond ik hem het beste. Maar hij heeft ook minder gespeeld, dat wel
Dat zal wel met het missen van CL te maken hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:21 schreef Paul-89 het volgende:
Sport1 heeft net met Van Bommel gesproken en de deal is nog niet rond met PSV. Sterker nog hij gaat ook nog met Milan in gesprek.
Geen CL is toch wel een punt voor hem denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:21 schreef Paul-89 het volgende:
Sport1 heeft net met Van Bommel gesproken en de deal is nog niet rond met PSV. Sterker nog hij gaat ook nog met Milan in gesprek.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal wel met het missen van CL te maken hebben
Lijkt me sterk. Hij heeft al eerder aangegeven dat het mislopen van de Champions League geen quotum was.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen CL is toch wel een punt voor hem denk ik.
Hij gaat naar Ajax, net als Stam paar jaar terugquote:Op maandag 7 mei 2012 00:21 schreef Paul-89 het volgende:
salarisruimte door mislopen CL dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me sterk. Hij heeft al eerder aangegeven dat het mislopen van de Champions League geen quotum was.
Ga weg manquote:Op maandag 7 mei 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gaat naar Ajax, net als Stam paar jaar terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |