Blijf dat vooral zelf geloven, daar kom je heel ver mee.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha ninja edit. De 10-0 is allang vergeven en vergeten man. Wij hbeben jullie 10x harder teruggepakt
Blijf vooral geloven dat het niet zo is zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blijf dat vooral zelf geloven, daar kom je heel ver mee.
wtf hebben jullie aan een 10-0 overwinning?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blijf dat vooral zelf geloven, daar kom je heel ver mee.
Doe ik zeker. Volgend jaar zal het in de voorbeschouwingen in de krant en op tv weer over die 10-0 gaan, niet over die 3-1. Dan geen huilie huilie gaan doen he.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven dat het niet zo is zou ik zeggen.
dan gaat het erover dt feyenoord cl haaldequote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Volgend jaar zal het in de voorbeschouwingen in de krant en op tv weer over die 10-0 gaan, niet over die 3-1. Dan geen huilie huilie gaan doen he.
Lekker boeiend wat de kranten schrijven. Feit voor de supporters zal blijven dat PSV daarna dubbel en dwars is teruggepakt. En dat smaakt heel zoet kan ik je vertellen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Volgend jaar zal het in de voorbeschouwingen in de krant en op tv weer over die 10-0 gaan, niet over die 3-1. Dan geen huilie huilie gaan doen he.
de frustratie zit inderdaad diep hierquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Hij geeft toch zelf toe dat hij wat gefrustreerd is.
Prima toch. Beter dan die tweets van Erik Pieters dat ie weer naar de bioscoop gaat of een zalmsalade aan het eten isquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Hij geeft toch zelf toe dat hij wat gefrustreerd is.
De frustratie druipt van je posts afquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Spreekt een aardig woordje over de grens. Foutloos.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
De frustratie druipt van je posts af![]()
You have no idea how sweet the taste is of revenge![]()
Oke, cool man. Nu weer ontopic?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
De frustratie druipt van je posts af![]()
You have no idea how sweet the taste is of revenge![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prima toch. Beter dan die tweets van Erik Pieters dat ie weer naar de bioscoop gaat of een zalmsalade aan het eten is
Ik lig dubbel man, echt een hele goeie ditquote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat staat wel een beetje symbool voor heel PSV he, opgeven nog voordat je hebt verloren
Het maakt Feijenoorders geen pest uit inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef honkeytonk het volgende:
Grappig is wel dat elke keer dat jullie de 10-0 erbij halen dat ik mij bedenk dat dat helemaal niks meer uitmaakt en het vorig seizoen ook niks uit heeft gemaakt
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef tompsv18 het volgende:
Willems, Bouma, Pieters, Wijnaldum, Strootman en Lens trouwens bij voorselectie van Oranje.
Had ook niet anders verwacht van jou.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Strootman is de enige die ik nog een beetje begrijp, de rest bakt er gewoon niks van.
Ik zit ook te wachten tot het weer over voetbal en PSV gaat hierquote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik word hier zo moe van
Er is gewoon 0 kans op een inhoudelijke discussie.
Pieters snap ik ook wel anders... Niet omdat hij zo goed is, maar wie anders?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Strootman is de enige die ik nog een beetje begrijp, de rest bakt er gewoon niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |