En als hij weer een ban krijgt gaat hij huilen hoe onterecht het is.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is toch belachelijk dat die Helpmefok hier maar mag blijven trollen. Wat moet je nog meer doen voor een ban
Nee, dat mag nietquote:Op maandag 7 mei 2012 20:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat er hier maar eindeloos getrolled mag blijven van onze mods.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
Er is een uur geen Feyenoorder aanwezig, en toch maar door blijven zeuren. Geen wonder dat iedereen hier trollt, het is ook wel heel erg makkelijk.
Negeren en onderling lullen is gewoon een optie hoor.
Dat wordt echt een grotequote:Op maandag 7 mei 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Willems heeft gewoon van de 50 PSV wedstrijden 32 gespeeld en daarvan 30 in de basis. Ik kan niet wachten wat hij volgend jaar in petto heeft.
Ik denk, als hij zo door blijft groeien, binnen 5 jaar top 3 links back van wereld wordt.quote:
Dat zou serieus nog best wel eens kunnenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk, als hij zo door blijft groeien, binnen 5 jaar top 3 links back van wereld wordt.
Pieters voor 3 miljoen verkopen, toivonen er gratis bijdoenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Willems heeft gewoon van de 50 PSV wedstrijden 32 gespeeld en daarvan 30 in de basis. Ik kan niet wachten wat hij volgend jaar in petto heeft.
Toivonen moet je na dit goede seizoen en hopelijk een goed EK wel 12-15 mil voor kunnen krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Koenani het volgende:
[..]
Pieters voor 3 miljoen verkopen, toivonen er gratis bijdoen![]()
Dat komt omdat ie een keer slecht speelde tegen die Schaken, dat was zijn minste wedstrijd. Voor de rest doet hij het echt geweldig.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Willems wordt idd steeds beter. Maar of hij 1 van de beste LB wordt moeten we nog zien.
Jammer dat weinig mensen hem serieus nemen.
Moet je de mazzel hebben dat een Russische club hem wil hebben, want hij gaat het niet hoger schoppen dan een subtopclub en die gaan echt geen 15 miljoen netto voor hem neerleggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen moet je na dit goede seizoen en hopelijk een goed EK wel 12-15 mil voor kunnen krijgen.
kampioen wordt je niet in 1 wedstrijdquote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan blijven janken, maar geen Feijenoorder zit er nog mee. Snap dat je EEN paradepaardje wil hebben als je club geen reet presteert, maar het blijft een feit dat het niemand boeit.
Met het afpakken van jullie kampioenschap vorig jaar deden we jullie meer pijn als jullie ons met de 10-0.
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen moet je na dit goede seizoen en hopelijk een goed EK wel 12-15 mil voor kunnen krijgen.
Helft komt door zijn leeftijd en andere helft omdat ze niet beter weten. Iedereen praat elkaar na, want ineens heeft iedereen elke wedstrijd van Büttner gezien. Ik Zeg niet dat Willems beter is, maar in potentie zou ik hem liever meenemen naar EK. Ik kan je nu al zeggen dat geen van beide basis zouden krijgen, dus beter iemand van kaliber Willems mee gaat.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Willems wordt idd steeds beter. Maar of hij 1 van de beste LB wordt moeten we nog zien.
Jammer dat weinig mensen hem serieus nemen.
Liverpool wilde eerst ook al 13,5 mil betalen. Voor de meest scorende middenvelder uit Europa moet je dat bedrag toch wel kunnen krijgen denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet je de mazzel hebben dat een Russische club hem wil hebben, want hij gaat het niet hoger schoppen dan een subtopclub en die gaan echt geen 15 miljoen netto voor hem neerleggen.
Hij heeft 32(!) wedstrijden gespeeld. Dat is bijna een hele eredivisie seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:58 schreef GGMM het volgende:
Laat Willems eerst eens een heel seizoen goed presteren.
Zoals ik eerder zei; hij heeft 3 á 4 leuke wedstrijden gespeeld. Snap die ophef niet zo tbh.
ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1 uur en 40 minuten later nog happen op een troll. Moet een record zijn.
Daar noem je ook een clubquote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Liverpool wilde eerst ook al 13,5 mil betalen. Voor de meest scorende middenvelder uit Europa moet je dat bedrag toch wel kunnen krijgen denk ik.
Een heel seizoen goed spelen zei ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft 32(!) wedstrijden gespeeld. Dat is bijna een hele eredivisie seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |