Stonden jullie eerste toen je naar De Kuip kwam? JAquote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft het altijd lastig in Rotterdam, vorig jaar dus ook. PSV gaf het tegen ADO, Heerenveen en NEC al weg.
Daaruit blijkt maar weer dat de frustratie heel hoog zit, maakt verder niet uit hoor maar geef het dan wel toe.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ga jij voor ONS bepalen wat we wel en niet vergeten?
Elke Feijenoorder is die wedstrijd ALLANG vergeten. De 3-1 in De Kuip en het daarmee verneuken van PSV's kampioenschap was genoeg voor ons.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daaruit blijkt maar weer dat de frustratie heel hoog zit, maakt verder niet uit hoor maar geef het dan wel toe.
Frustratie is het echt allang niet meer. En al helemaal niet na gisterenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daaruit blijkt maar weer dat de frustratie heel hoog zit, maakt verder niet uit hoor maar geef het dan wel toe.
Maak jezelf dat maar wijs ouwe. 10-0 vergeet je never meer.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ga jij voor ONS bepalen wat we wel en niet vergeten?
Elke Feijenoorder is die wedstrijd ALLANG vergeten. De 3-1 in De Kuip en het daarmee verneuken van PSV's kampioenschap was genoeg voor ons.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef J2T het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs ouwe. 10-0 vergeet je never meer.
Nope, zoals ik al zei wint PSV bijna nooit in Rotterdam. Volgens mij speelde PSV die wedstrijd ook met 10 man na een onterechte rode kaart, dan wordt het niet makkelijker he.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stonden jullie eerste toen je naar De Kuip kwam? JA
Stonden jullie GEEN eerste meer toen jullie De Kuip uitliepen? YUP.
Was Feijenoord verantwoordelijk voor het verneuken van de titelaspiraties van PSV?.
Ah, de onterechte rode kaart, ik zat al op dat excuus te wachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nope, zoals ik al zei wint PSV bijna nooit in Rotterdam. Volgens mij speelde PSV die wedstrijd ook met 10 man na een onterechte rode kaart, dan wordt het niet makkelijker he.
...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef J2T het volgende:
[..]
Maak jezelf dat maar wijs ouwe. 10-0 vergeet je never meer.
Met 10 man wordt het niet makkelijker he, als je daar al bijna nooit wint?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, de onterechte rode kaart, ik zat al op dat excuus te wachten.
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Over 10 jaar hebben mensen het nog over die 10-0, die 3-1 zijn ze dan allang vergeten.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Nogmaals. Ga jij dat voor Feijenoorders bepalen?
Klopt, maar ik vind het grappig dat je over een onterechte rode kaart begint. Alsof je het falen goed wil praten.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met 10 man wordt het niet makkelijker he, als je daar al bijna nooit wint?
Blijf erin geloven. Nogmaals: er is geen Feijenoorder die er ooit nog badend van het zweet wakker van zal wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Over 10 jaar hebben mensen het nog over die 10-0, die 3-1 zijn ze dan allang vergeten.
Ik praat het falen helemaal niet goed, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het grappig dat je over een onterechte rode kaart begint. Alsof je het falen goed wil praten.
En dat bepaal jij voor alle Feyenoorders?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijf erin geloven. Nogmaals: er is geen Feijenoorder die er ooit nog badend van het zweet wakker van zal worden. Er is geen Feijenoorder die zich er druk om maakt.
Doe jij niet exact hetzelfde?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij voor alle Feyenoorders?
Ik denk - gezien de mensen in De Kuip waarmee ik omga, in contrast met jouw Feijenoordkennis(sen) - dat ik dat wel kan bepalen ja. In tegenstelling tot een lelijke PSV'er dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij voor alle Feyenoorders?
Omdat je de onterechte rode kaart noemt. Dat onterechte doet mij dit vermoeden.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik praat het falen helemaal niet goed, hoe kom je daarbij?
De frustratie zit wel degelijk heel hoog, waarom waren jullie vorig seizoen anders zo blij met die 3-1 overwinning? En ik ken genoeg Feyenoorders die zich er nog steeds druk over maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk - gezien de mensen in De Kuip waarmee ik omga, in contrast met jouw Feijenoordkennis(sen) - dat ik dat wel kan bepalen ja. In tegenstelling tot een lelijke PSV'er dus.
Kan een feit zijn hè chase? Ik kan het me niet meer herinneren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat je de onterechte rode kaart noemt. Dat onterechte doet mij dit vermoeden.
Was ie terecht dan? Volgens mij toch niet. Kaart werd daarna geseponeerd.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op die dag zat de frustratie hoog ja. Dat merkte je aan alles, de geweldige sfeer in het stadion waar de PSV spelers totaal niet tegen konden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De frustratie zit wel degelijk heel hoog, waarom waren jullie vorig seizoen anders zo blij met die 3-1 overwinning? En ik ken genoeg Feyenoorders die zich er nog steeds druk over maken.
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op maandag 07-05-2012 om 11:58:20“@Kevin_strootman: Vertonghen terecht beste speler van Eredivisie #gefeliciteerd”Thx man! reageer retweet
inderdaad geseponeerd, maar PSV stond toen toch al achter.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was ie terecht dan? Volgens mij toch niet. Kaart werd daarna geseponeerd.
Er is geen Feijenoorder in Nederland die zich nu nog druk maakt over het 10-0 verlies. Hebben we toen met de 3-1 gelijk mee afgerekend.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De frustratie zit wel degelijk heel hoog, waarom waren jullie vorig seizoen anders zo blij met die 3-1 overwinning? En ik ken genoeg Feyenoorders die zich er nog steeds druk over maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer een schoon topic.
PSV dus.. Wie word verkocht, wie word er van dat geld aangetrokken? Rechtsback? Als Hutch daar komt te staan, dan nog een back up. Centraal? Maza en... Links?
Middenveld hoeft niet zoveel te veranderen lijkt me, tenzij Engelaar EN Toivonen worden verkocht.
Maher niet iig. Die blijft bij AZ lijkt me.
Aanval moet Depay voortaan in de basis.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Oke man, als jij dat denkt moet je dat lekker zelf weten. Ik weet wel beter. Die 10-0 zullen ze ieder jaar voor PSV-Feyenoord weer aanhalen. Kom je nooit meer vanaf.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen Feijenoorder in Nederland die zich nu nog druk maakt over het 10-0 verlies. Hebben we toen met de 3-1 gelijk mee afgerekend.
Verder was er weinig haat naar PSV toe na de wedstrijd, sterker nog: iedereen stond in het zonnetje te dansen. I JUST CAN'T GET ENOUGH, I JUST CAN'T GET ENOUGH
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Middenveld moet worden opgeschoondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer een schoon topic.
PSV dus.. Wie word verkocht, wie word er van dat geld aangetrokken? Rechtsback? Als Hutch daar komt te staan, dan nog een back up. Centraal? Maza en... Links?
Middenveld hoeft niet zoveel te veranderen lijkt me, tenzij Engelaar EN Toivonen worden verkocht.
Maher niet iig. Die blijft bij AZ lijkt me.
Aanval moet Depay voortaan in de basis.
Oud nieuws, wordt over een jaar of 5 echt niet meer gebruikt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke man, als jij dat denkt moet je dat lekker zelf weten. Ik weet wel beter. Die 10-0 zullen ze ieder jaar voor PSV-Feyenoord weer aanhalen. Kom je nooit meer vanaf.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Btw over een andere ex PSV werknemer te hebben.
http://www.dailymail.co.u(...)eiled-Newcastle.html
Bobby Robson
Voor de winterstop heb ik een aantal hele leuke wedstrijden gezien. Werkte het middenveld heel goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
Dat middenveld bij jullie loopt toch echt totaal niet?Compleet uit balans.
Dat was de rode kaart voor Engelaar toch? Die sloeg nergens opquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hey HMF met weer een kansloze pollquote:Op maandag 7 mei 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oud nieuws, wordt over een jaar of 5 echt niet meer gebruikt.
Tevens:
[ afbeelding ]
Er vanuitgaande dat jij en nog een PSV'er die poll ingevuld hebben (en zelfs al is dat niet zo): OWNED.
Niet zo happen johquote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hey HMF met weer een kansloze poll
Ga lekker weg...
Snapte wel dat hij hem gaf. Dom inkomen, onbesuisd, helemaal op die plek.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was de rode kaart voor Engelaar toch? Die sloeg nergens opWerd ook meteen geseponeerd
Dat klopt helemaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Snapte wel dat hij hem gaf. Dom inkomen, onbesuisd, helemaal op die plek.
Scheids heeft geen 20 herhalingen.
Leuk man, zo'n poll. Misschien kan je er weer een topic over openen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oud nieuws, wordt over een jaar of 5 echt niet meer gebruikt.
Tevens:
[ afbeelding ]
Er vanuitgaande dat jij en nog een PSV'er die poll ingevuld hebben (en zelfs al is dat niet zo): OWNED.
Origineel hoor, dat filmpje hebben we nog niet gezienquote:Op maandag 7 mei 2012 12:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach die 10-0 is misschien een leuke uitslag voor jullie. Maar het moet toch wel wat meer pijn doen dat Feyenoord nu 2x achter elkaar jullie keihard in je kontje neukt. Eerst het kampioenschap en nu na
pakken wij ook nog eens "jullie" CL ticket. Hoeveel pijn moet dat doen jongens?
Vertel me?
Haha ninja edit. De 10-0 is allang vergeven en vergeten man. Wij hbeben jullie 10x harder teruggepaktquote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Origineel hoor, dat filmpje hebben we nog niet gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |