Het feit dat hij erin staat zegt genoeg over de verdediging van PSV.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:08 schreef Slobeend het volgende:
Wat vindt men hier van het seizoen van Bouma?
Heeft Bart een probleem, dat was toch zijn eerste keus in de backpositie.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
_Erik_Pieters_ Net terug uit #AMC --> Slecht nieuws gekregen van prof. van Dijk 😭 Geen kans op EK 😭
Erg jammer.
Mag Bouma meetrainen? Ik denk dat je Bruma bedoelt.. of heb ik ’t verkeerd?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Het feit dat hij erin staat zegt genoeg over de verdediging van PSV.
Nog niet eens zo'n heel slecht seizoen gespeeld, maar eigenlijk kan het gewoon niet meer.
Dat hij mee mag trainen bij Oranje vind ik bizar.
Speelt hij bij PSV wel eens op die plek, nee toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk pleuren ze Bouma op LB bij Oranje![]()
Al deed Willems het beter dan Pieters bij PSV. Dus ik zie het niet per se negatief.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft Bart een probleem, dat was toch zijn eerste keus in de backpositie.
Mensen in de fik steken vind ik niet kunnen. Waarom? Omdat ie donker getint is? Ga je schamen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze m niet in de fik staken.
Die 10-0 zit nog steeds diep zo te zien. Ook al speelde hij niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Not this shit again...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 10-0 zit nog steeds diep zo te zien. Ook al speelde hij niet.
quote:
Als club moet je dit natuurlijk afkeuren en een boete geven. Respectloos naar de club die Feyenoord sportief een gunst heeft gedaan door Bakkal te verhuren. Zonder Bakkal had Feyenoord gewoon 3e of 4e gestaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
En de 21 liegende feyenoorders dan? Daar wel op lettenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
De 5 PSV'ertjes die kinderachtig deden niet op letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mensen in de fik steken vind ik niet kunnen. Waarom? Omdat ie donker getint is? Ga je schamen.
Burn!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel elke keer over subsidie beginnen
Nounou, als dat al als 'burn' door moet gaanquote:
fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nounou, als dat al als 'burn' door moet gaan.
Heb zojuist gewoon kapot beredeneert dat 22 liegende Feijenoorders zich niet druk maken om de 10-0.
Dat terwijl ik nog steeds blijf miepen over subsidie in een voetbal (PSV) topic.
Ook gewoon FOK als graadmeter nemenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
De 5 PSV'ertjes die kinderachtig deden niet op letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |