SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste polls en politiek gerelateerd nieuws:
LINK
LINK
Dossier VS-Verkiezingen van het NRC
Dossier VS-Verkiezingen van de VolkskrantPatience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Van mij mag Paulus wel winnenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef popolon het volgende:
Ron Paul wins Maine, Nevada and Iowa
Ach, 't blijft leuk zo.
als jij dat vraagje van mij uit het vorige topic beantwoord wat jij ervan vind dat Romney aanhangers poogden om alle delegates van Alaska aan hun kandidaat toe te wijzen, door achteraf de regels te wijzigen, alhoewel ook Ron Paul eigenlijk 6 van de 26 gewonnen had..quote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef PKRChamp het volgende:
Een vraagje voor de users hier, als hij helemaal geen kans maakt en er totaal geen steun is onder de bevolking voor zijn plannen waarom dan dit soort fratsen?
Dat vind ik een beetje te makkelijk, achter elk verhaal zit altijd een kern van waarheid. Nogmaals een kandidaat die kansloos is volgens jullie woorden word op elke mogelijke manier toch nog tegengewerkt tot aan keiharde fraude aan toe. Ik dacht dat Amerikanen democratie als het hoogste goed zagen, wat deze mensen nu doen is erg on Amerikaans. Daarom vraag ik mij eigen af waarom dat tegenwerken, ze zullen toch niet in alle staten gek zijn of wel soms?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom websites over zaken als chemtrails? Mensen sporen voor geen meter. Daarom dus PKRchamp.
Als RP volgens de toen geldige regels de delegates had gewonnen dan is het gewoon fraude ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als jij dat vraagje van mij uit het vorige topic beantwoord wat jij ervan vind dat Romney aanhangers poogden om alle delegates van Alaska aan hun kandidaat toe te wijzen, door achteraf de regels te wijzigen, alhoewel ook Ron Paul eigenlijk 6 van de 26 gewonnen had..
is dat ook geen schandalige vorm van verkiezingsfraude?
okay... en wat als het niet Romney-aanhangers waren die dat probeerden...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als RP volgens de toen geldige regels de delegates had gewonnen dan is het gewoon fraude ja.
Oftewel... hoe kun je een strategie goedkeuren als die vóór jouw kandidaat uitgevoerd wordt, maar wel duidelijk ingaat tegen de regels vand e democratie (nameijk, het toewijzen vand e delegates op basis van het antal stemmen of iig op basis van de regels die gelden op het moment dat de kiezers hun stem afgaven)...quote:Supporters of GOP presidential candidate Ron Paul tried to commandeer the Alaska Republican Party convention this weekend in Anchorage. They were disruptive, big in numbers — and partially successful.
Their candidate won the party chairmanship, beating out the man backed by Randy Ruedrich, who has led the party since 2000 and didn’t seek another term. But they didn’t win their chief goal of changing the party rules and claiming all 24 state delegates to the national Republican convention for Paul, the favorite of the libertarian wing of the party. Instead, Alaska will send six Paul delegates to Tampa in August.
Vooralsnog heb je mij nergens zien huilen als de regels gewoon worden nageleefd, als dat zo is zie ik dat graag in terug in een quote.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
okay... en wat als het niet Romney-aanhangers waren die dat probeerden...
maar Ron paul fans?
http://www.kansascity.com(...)-stir-up-alaska.html
[..]
Oftewel... hoe kun je een strategie goedkeuren als die vóór jouw kandidaat uitgevoerd wordt, maar wel duidelijk ingaat tegen de regels vand e democratie (nameijk, het toewijzen vand e delegates op basis van het antal stemmen of iig op basis van de regels die gelden op het moment dat de kiezers hun stem afgaven)...
maar opeens hard gaan huilen, voordoen als slachtoffer en een groot complot claimen, als het niet in het voordeel van jouw kandidaat is?
iig maken de Ron paul aanhangers wel duidelijk hoe principieel ze zijn in hun streven naar een eerlijke en democratische politiek.
Je hoeft maar één blik op de cijfers te werpen om te weten dat Paul helemaal geen kans maakt voor de nominatie. Er zijn gewoon te weinig delegates over voor hem om Romney nog in te halen. Je kunt dus veilig stellen dat men niet hoeft te frauderen om Ron Paul van de nominatie af te houden.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef PKRChamp het volgende:
Een vraagje voor de users hier, als hij helemaal geen kans maakt en er totaal geen steun is onder de bevolking voor zijn plannen waarom dan dit soort fratsen?
dat beweer ik ook nergens...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vooralsnog heb je mij nergens zien huilen als de regels gewoon worden nageleefd, als dat zo is zie ik dat graag in terug in een quote.
Hij heeft gewoon verhaal en charisma. dat is een veel belangrijker reden.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:19 schreef gembird het volgende:
Ron Paul roept End the Fed en zodoende zal hij nooit president worden. Logisch.
Dat is nu juist de truc van fraude, zorgen dat er niets te bewijzen valt zodat het altijd bij speculatie zal blijven. Maar het logische verstand zegt gewoon dat RP veel meer steun heeft dan een Romney. Romney trekt geen volle zalen letterlijk tegenover RP en Romney is nu precies voor het geen wat de GOP allemaal zo vreselijk vond, de bailouts, Obamacare wat zelfs zijn eigen plan was en de NDAA waar hij keihard toe gaf dat hij het gewoon ondertekend had als hij president zou zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat beweer ik ook nergens...
het gaat erm dat als jij claimt dat er fraude is tégen Ron Paul, je niet opeens je eigen moraal kan veranderen als diezelfde trucs juist door Ron Paul fans gebruikt worden....
Fraude is niet opeens 'prima' als maar de juiste kandidaat ervan profiteert.
of als jij op puur 'subjectieve' gronden er wel opeens 'begrip' voor kunt hebben, alsof het dan 'mag'.
En voorlopig is de fraude van Ron paul aanhangers in Iowa en de poging ertoe in Alaska prima bewezen; en juist volgens jouw eigen definitie pure 'fraude'.
Ron Paul aanhangers hebben daar door een wijziging van de regels _na_ de verkiezing opeens voor gezorgd dat er meer delegates toegewezen werden aan hun kandidaat ondanks dat de kiezers zelf niet daarvoor gestemd hebben...
dan aankomen met uitvluchten alsof de democratische verkiezingen ervoor vast gemanipuleerd zouden zijn geweest en dus genegeerd mogen worden (zonder ook maar een minimaal bewijs voor die vermeende manipulatie te geven anders dan 'dat het vast mogelijk was'), is een noord-korea argument..
Als dat de Ron Paul - Revolution is, heeft die nu al behoorljke communistische eigenschappn, inclusief een maostische/communistiche opvatting van wat democratische verkiezingen precies zijn
Je grootschalige fraude theorie is dus grotendeels gebaseerd op het feit dat Paul supporters fanatieker zijn en dat jij je niet in kunt leven in de gemiddelde Romney/Obama stemmer. Nogal shabby als je het mij vraagt.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat is nu juist de truc van fraude, zorgen dat er niets te bewijzen valt zodat het altijd bij speculatie zal blijven. Maar het logische verstand zegt gewoon dat RP veel meer steun heeft dan een Romney. Romney trekt geen volle zalen letterlijk tegenover RP en Romney is nu precies voor het geen wat de GOP allemaal zo vreselijk vond, de bailouts, Obamacare wat zelfs zijn eigen plan was en de NDAA waar hij keihard toe gaf dat hij het gewoon ondertekend had als hij president zou zijn.
Daarom snap ik sowieso niet waarom een Amerikaan bewust voor Romney/Obama zou willen kiezen, het is keer op keer bewezen dat zowel Romney als Obama structureel aan het liegen zijn en er van de mooie verkiezingspraatjes geen moer van klopt.
Zie je het verschil? Als je dit soort taferelen ziet en je ziet dat donaties van het leger veel meer bij Paul terechtkomen dan de andere leden bij elkaar dan zie je toch ook wel dat er geen moer van klopt.
Idd. Ik vind hem mooi om te zien en ik zie graag iemand zoals Ron Paul regeren, maar de Amerikanen willen veiligheid en Ron Paul is juist voor meer vrijheid en dat willen de Amerikan niet. Zij willen graag op slot leven en Obama of die andere knakkers doen dit graag.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon verhaal en charisma. dat is een veel belangrijker reden.
Ik ben niet iemand die helemaal geilt op Ron Paul maar ik vind hem de enige realistische kandidaat die echte verandering kan brengen in de USA en daarmee ook de wereld. Daarom is elke andere kandidaat die liever gaat voor het grote geld en alleen maar vertellen wat het volk wil horen bij voorbaat een slechte kandidaat.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:41 schreef RM-rf het volgende:
alsjeblieft... je hoeft echt me niet te evangelisering met een soort van Ron paul evangelie... dat soort jehova-gedrag staat mij niet aan...
Een dubbel moraal of gerechtigheid? RP werd constant buiten de media gehouden en zijn supporters werden gek of idioot genoemd. En achteraf blijkt dat hij best wel veel aanhangers heeft, dus ik sla door naar gerechtigheid ook al heb ik daar geen direct bewijs voor.quote:verder niet erg, als jij er wel helemaal in gelooft en denkt dat hetd e messis is is dat jouw keuze...
ik heb je hooguit gewezen op je eigen dubbele moraal betreffende de fraude door RP-aanhangers in Alaska en Iowa...
Ik geloof ook niet dat RP alles naar zijn hand zou kunnen zetten als hij verkozen word maar er zal tenminste wel iemand zitten die tenminste niet in het belang van de grote bedrijven en het bankencartel handelt en dat is in mijn ogen veel meer waard dan al zijn ideeen bij elkaar.quote:wat mij betgreft veranderd geen enkele uitvlucht, complot-theorie of riedeltje dat 'Paul alles anders gaat doen' verder daar iets aan...
a helemaal ben ik niet zo beindukt over Politici die erg doorgeslagen en overdreven fanatieke publieken aan zich hebben hangen... alle politici die ik ken die dat hadden lieten ook een spoor van mislukkingen en vernielingen achter
Zijn we het toch ergens over eens.quote:Voor mij is paul gewoon een amerikaanse politicus met een politieke ideologie... die verder wel degelijk goede punten heeft, maar evengoed een politcus blijft en waarbij ieder stemmer altijd kritisch moet blijven of dat verhaal wel degelijk klopt en of het niet hooguit een 'utopie' is
De Amerikaanse economie ligt op z`n gat en bedrijven blijven maar kandidaten naar voren schuiven die alleen in hun voordeel werken. Dat hebben we toch wel gezien na Bush en Obama? Ik vind het nogal "shabby" om er in te geloven dat Romney/Obama het nu wel goed gaat doen. Ik bedoel hoe goedgelovig kun je zijn?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:43 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Je grootschalige fraude theorie is dus grotendeels gebaseerd op het feit dat Paul supporters fanatieker zijn en dat jij je niet in kunt leven in de gemiddelde Romney/Obama stemmer. Nogal shabby als je het mij vraagt.
Paul is maar zeer selectief voor vrijheid. Ja als je een blanke, christelijke, conservatieve, welvarende heteroman bent, dan is hij voor vrijheid. Wijk je echter daar van af dan is hij vooral voor allerlei beperkingen van je vrijheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:45 schreef gembird het volgende:
[..]
Idd. Ik vind hem mooi om te zien en ik zie graag iemand zoals Ron Paul regeren, maar de Amerikanen willen veiligheid en Ron Paul is juist voor meer vrijheid en dat willen de Amerikan niet. Zij willen graag op slot leven en Obama of die andere knakkers doen dit graag.
En zo''n figuur als Paul zou wel als een messias alles beter makenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De Amerikaanse economie ligt op z`n gat en bedrijven blijven maar kandidaten naar voren schuiven die alleen in hun voordeel werken. Dat hebben we toch wel gezien na Bush en Obama? Ik vind het nogal "shabby" om er in te geloven dat Romney/Obama het nu wel goed gaat doen. Ik bedoel hoe goedgelovig kun je zijn?
Vooralsnog is hij de enige die wat aan de FED wil gaan doen, waardoor hij economisch een fatsoenlijk plan kan opstellen. Als je niet kan controleren waar de FED mee bezig is dan wat heeft het voor zin om een financieel beleid uit te gaan stippelen. FED is voor de bankiers en door de bankiers en uiteindelijk plukt het volk de zure vruchten er van. Hebben Romney/Obama ook een plan om dat gezwel weg te snijden of iedergeval inzage te krijgen in het reilen en zeilen van de FED? Zo ja dan hoor ik het graag.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En zo''n figuur als Paul zou wel als een messias alles beter maken?
Ik zal jou er toch niet van kunnen overtuigen dat er geen enkele garantie is dat Paul het veel beter zal doen. Maar niet in kunnen zien dat er mensen zijn die liever niet op jouw kandidaat stemmen en er dus maar vanuit gaan dat er wel sprake moet zijn van grootschalige fraude.. niet sterk. Er zijn meer dan genoeg redenen waarom je niet op Paul zou willen stemmen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De Amerikaanse economie ligt op z`n gat en bedrijven blijven maar kandidaten naar voren schuiven die alleen in hun voordeel werken. Dat hebben we toch wel gezien na Bush en Obama? Ik vind het nogal "shabby" om er in te geloven dat Romney/Obama het nu wel goed gaat doen. Ik bedoel hoe goedgelovig kun je zijn?
Geen antwoord op m'n vraag, gohquote:Op maandag 7 mei 2012 13:57 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vooralsnog is hij de enige die wat aan de FED wil gaan doen, waardoor hij economisch een fatsoenlijk plan kan opstellen. Als je niet kan controleren waar de FED mee bezig is dan wat heeft het voor zin om een financieel beleid uit te gaan stippelen. FED is voor de bankiers en door de bankiers en uiteindelijk plukt het volk de zure vruchten er van. Hebben Romney/Obama ook een plan om dat gezwel weg te snijden of iedergeval inzage te krijgen in het reilen en zeilen van de FED? Zo ja dan hoor ik het graag.
Je hebt je antwoord, hoe zit het met mijn antwoord? Wat willen Romney/Obama doen aan de huidige economie?quote:
De enige garantie die je in het leven hebt is dat je dood gaat. Maar nogmaals RP heb ik nog maar op weinig leugens kunnen betrappen in tegenstelling tot de rest. Hij word tenminste niet naar voren geschoven door de grote banken in tegenstelling tot de rest.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:59 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Ik zal jou er toch niet van kunnen overtuigen dat er geen enkele garantie is dat Paul het veel beter zal doen. Maar niet in kunnen zien dat er mensen zijn die liever niet op jouw kandidaat stemmen en er dus maar vanuit gaan dat er wel sprake moet zijn van grootschalige fraude.. niet sterk. Er zijn meer dan genoeg redenen waarom je niet op Paul zou willen stemmen.
Die denken niet een messiaanse oplossing te hebben voor de problematiek.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord, hoe zit het met mijn antwoord? Wat willen Romney/Obama doen aan de huidige economie?
Het zijn niet mijn woorden, maar die van Paul. Hij staat te roepen dat hij af wil van een overheid die de burgers opsluit dus ik ga er van uit dat hij het meent. Zo niet dan is hij een huichelaar.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Paul is maar zeer selectief voor vrijheid. Ja als je een blanke, christelijke, conservatieve, welvarende heteroman bent, dan is hij voor vrijheid. Wijk je echter daar van af dan is hij vooral voor allerlei beperkingen van je vrijheid.
Het is een politicus, dat is hun natuurquote:Op maandag 7 mei 2012 14:12 schreef gembird het volgende:
Hij staat te roepen dat hij af wil van een overheid die de burgers opsluit dus ik ga er van uit dat hij het meent. Zo niet dan is hij een huichelaar.
In tegenstelling tot de rest is hij ook de enige die social security wil afschaffen, is hij ook de enige die alle terrorismebestrijding wil minimaliseren, is hij ook de enige die het land radicaal wil omgooien en het daarmee mogelijk in grote onzekerheid zou storten, is hij ook de enige die een wat twijfelachtige geschiedenis heeft met nieuwsbrieven of de Civil Rights Act van 1964.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De enige garantie die je in het leven hebt is dat je dood gaat. Maar nogmaals RP heb ik nog maar op weinig leugens kunnen betrappen in tegenstelling tot de rest. Hij word tenminste niet naar voren geschoven door de grote banken in tegenstelling tot de rest.
Ik ben het niet met alle opvattingen van hem eens, nog een puntje wat ik minder vind is dat hij het departement van onderwijs wil afschaffen, een slechte zaak in mijn ogen. En die civil rights act is wel wat minder maar in principe geeft de grondwet ook daar bescherming aan, het is maar net hoe je het interpeteert.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:32 schreef noruas_ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de rest is hij ook de enige die social security wil afschaffen, is hij ook de enige die alle terrorismebestrijding wil minimaliseren, is hij ook de enige die het land radicaal wil omgooien en het daarmee mogelijk in grote onzekerheid zou storten, is hij ook de enige die een wat twijfelachtige geschiedenis heeft met nieuwsbrieven of de Civil Rights Act van 1964.
Ik snap je punt heel goed, alleen vind ik de afweging toch duidelijk in het kamp van RP vallen omdat hij wel voor het volk en door het volk is. Als je word gesteund door bijvoorbeeld Goldman&Sachs dan geeft dat toch geen enkele garantie dat zo`n kandidaat de belangen van het volk voorop stelt. Het doet juist precies het tegenovergestelde, waarom zouden ze anders geld geven aan Romney/Obama. Het is niet dat die bedrijven dat doen omdat het zulke goede instellingen zijn die begaan zijn met het lot van de gewone man.quote:En dat zijn allemaal redenen waarom een Amerikaan eventueel misschien niet op Ron Paul zou willen stemmen. Snap je mijn punt? Mensen, en zeker mensen aan de andere kant van de oceaan, hebben andere afwegingen dan jij. Dat hoef je niet te begrijpen (duidelijk begrijp je het niet), maar dat maakt nog niet dat er het onrealistische scenario van grootschalige fraude aan de gang is.
Ik hoor graag de oplossingen of tenminste een realistische filosofie dat ook een redelijke kans van slagen heeft van de andere kandidaten.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die denken niet een messiaanse oplossing te hebben voor de problematiek.
Ze hebben hun programma''s. Daar valt genoeg van te zeggen maar ze zijn redelijk realistisch en uitvoerbaar. in tegenstelling tot dat van bijvoorbeeld een Ron Paul. Dus waar zit je punt precies?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:24 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik hoor graag de oplossingen of tenminste een realistische filosofie dat ook een redelijke kans van slagen heeft van de andere kandidaten.
Romney komt niet verder dan verlaag de belastingen voor de rijken en schaf een aantal afdelingen af waaronder de EPA. En Obama vind juist dat de belastingen op de rijken omhoog moeten en gaat er van uit dat met regulering er vanzelf banen worden gecreeerd. Kortom nogal holle nietszeggende en al geprobeerde retoriek is dat waar niemand wat mee kan. Als er een probleem is dan moet je die bij de wortel aanpakken. Eigenlijk staat RP voor een frisse nieuwe start en teruggaan naar hoe Amerika eigenlijk bedoelt is.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben hun programma''s. Daar valt genoeg van te zeggen maar ze zijn redelijk realistisch en uitvoerbaar. in tegenstelling tot dat van bijvoorbeeld een Ron Paul. Dus waar zit je punt precies?
Ik ben echt blij als de convention voorbij is. Kunnen we het eindelijk over Romney vs. Obama hebben (wat we al maanden weten).quote:Op maandag 7 mei 2012 16:25 schreef kingmob het volgende:
We kunnen dit wederom tot het Ron paul topic omdopen zo te zien
Sorry, het blijft vermakelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 16:28 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik ben echt blij als de convention voorbij is. Kunnen we het eindelijk over Romney vs. Obama hebben (wat we al maanden weten).
Hoewel ik denk dat zelfs na de convention de Paul supporters nog steeds denken dat hij kans maakt.
zo hoeft het niet te werken. Paul hoopt op een brokered convention, waarna na de first ballot het weer een open race is. 'a floor fight' zoals ze het wel noemen....en dan kan de underdog winnen...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:31 schreef Tchock het volgende:
Ron Paul kan toch helemaal niet meer winnen?Er zijn 1144 delegates nodig. Ron Paul heeft er 94. Er zijn er nog 948. 94+948=1050
bron
edit: Oh wacht, die van Santorum en Gingrich worden natuurlijk herverveeld. Neemt u mij niet kwalijk
Hooo wacht. Wat?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:34 schreef Homey het volgende:
[..]
zo hoeft het niet te werken. Paul hoopt op een brokered convention, waarna na de first ballot het weer een open race is. 'a floor fight' zoals ze het wel noemen....en dan kan de underdog winnen...
klassiek geval hiervan gebeurde in 1920
De plannen van Obama en Romney zijn enkel uit te voeren mits de geldpers maar die flappen blijft printen. De kinderen van later mogen de schulden wel wegwerken. Het is maar wat je realisme noemt.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben hun programma''s. Daar valt genoeg van te zeggen maar ze zijn redelijk realistisch en uitvoerbaar. in tegenstelling tot dat van bijvoorbeeld een Ron Paul. Dus waar zit je punt precies?
Yep, kleine kans hoor dat het gebeurt maar het is de enige kans waarop Paul kan winnen. Google maar eens op 'brokered convention'.quote:
Kan allang toch? Maar het topic valt vaak een beetje stil als het niet over Paul gaat. De verkiezingen zijn ook nog ver..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:28 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik ben echt blij als de convention voorbij is. Kunnen we het eindelijk over Romney vs. Obama hebben (wat we al maanden weten).
Hoewel ik denk dat zelfs na de convention de Paul supporters nog steeds denken dat hij kans maakt.
het is een teken van een enorm verdeeld en gepolariseerd politiek landschap.....quote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef MilaNL het volgende:
Moet ik zo'n brokered convention eigenlijk als een grote knokpartij zien?
Ik denk dat er met betrekking tot andere kandidaten net zo hard fraude en manipulatie plaatsvind, maar omdat de Ron Paul fans het hardste schreeuwen op internet lijkt het dat de pijlen allemaal op Ron Paul zijn gericht. Was het maar zo simpel.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:26 schreef PKRChamp het volgende:
Ze maken het de Paul supporters wel erg moeilijk he met al die pogingen tot fraude en regelrechte manipulatie.
Het is het laatste beetje hoop waar Ron Paul fans zich aan vast hebben geankerd. En de Ron Paul fans kennende, zullen ze inderdaad tot het bittere einde met handboeien om de "brokered convention" boom geketend blijven zitten. En het op youtube posten.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef noruas_ het volgende:
Een brokered convention is sinds Santorum gestopt is allang niet meer realistisch. De enigen die daar nog in geloven zijn hardcore Paul-optimisten. Volgens mij gelooft zelfs Paul zelf daar niet eens in..
Nee, het is eigenlijk over en uit voor Ron Paul.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:10 schreef noruas_ het volgende:
Klopt, al lijkt het me stug dat Paul er op z'n 80e nog zin in heeft, hij is ook al niet meer verkiesbaar als congreslid dit jaar.
Oh vertel?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Paul is maar zeer selectief voor vrijheid. Ja als je een blanke, christelijke, conservatieve, welvarende heteroman bent, dan is hij voor vrijheid. Wijk je echter daar van af dan is hij vooral voor allerlei beperkingen van je vrijheid.
Eigenlijk net zo eng als de Clinton of Bush dynastie. Dat erfopvolgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar zijn zoon Rand Paul zit nog in de politiek, dus we zullen nog wel wat uit die hoek horen de komende jaren.
Jij kletst echt uit je nek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is hier al 24 delen uitgebreid besproken maar de fanboys zijn enkel goed met oogkleppen
Als president ontpopt Paul als de alien die het Roswell incident heeft overleefd en stiekem werkt voor de NWO om verdeeldheid te zaaien. Blijkt dat hij degene was die opdracht gaf voor chemtrails en HAARP; hij was de geheime tweede schutter van de moord op Kennedy; en heeft explosieven gebruikt om de WTC op te blazen.quote:
Het zou wel passen bij z''n aanhangersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:19 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Als president ontpopt Paul als de alien die het Roswell incident heeft overleefd en stiekem werkt voor de NWO om verdeeldheid te zaaien. Blijkt dat hij degene was die opdracht gaf voor chemtrails en HAARP; hij was de geheime tweede schutter van de moord op Kennedy; en heeft explosieven gebruikt om de WTC op te blazen.
Muhahaha
Juist dit soort dingen laat mij geloven dat er in het geval RP fraude meer de regel dan uitzondering is.quote:
Vind ik ook, had in mijn ogen eigenlijk niet als een Libertariër campagne moeten voeren. En hij heeft zijn uitstraling niet echt mee, vind hem echt een realistische en positieve indruk maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:40 schreef Homey het volgende:
Gary Johnson is ook een interessante kandidaat, van de Libertarian party.
Interessant maar volstrekt kansloos uiteraard, net als de kandidaten van de groenen, socialisten etcquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:40 schreef Homey het volgende:
Gary Johnson is ook een interessante kandidaat, van de Libertarian party.
Ron Paul is een buitenechtelijke zoon van prins Berhard die, zoals we allemaal weten, aan de wieg stond van de Bilderbergers.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:19 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Als president ontpopt Paul als de alien die het Roswell incident heeft overleefd en stiekem werkt voor de NWO om verdeeldheid te zaaien. Blijkt dat hij degene was die opdracht gaf voor chemtrails en HAARP; hij was de geheime tweede schutter van de moord op Kennedy; en heeft explosieven gebruikt om de WTC op te blazen.
Muhahaha
Prima om inhoudelijk over Paul te lullen, maar kap toch eens met dat complotdenken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:34 schreef PKRChamp het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook over Romney/ Obama hebben maar dan zijn we gauw uitgeluld.
Als de mens daar mee zou stoppen en alles voor zoete koek zou slikken wat de media voorkauwt dan kunnen we net zo goed stoppen met democratie. Er moet altijd ruimte zijn voor andere opvattingen en interpretaties, wat is anders het punt van een discussie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima om inhoudelijk over Paul te lullen, maar kap toch eens met dat complotdenken.
Man, er wordt vrijwel geen bewijs geleverd. Enkel schreeuwerige YouTube-filmpjes. En dat je niet alles moet slikken, is evident. Maar overdrijf niet zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als de mens daar mee zou stoppen en alles voor zoete koek zou slikken wat de media voorkauwt dan kunnen we net zo goed stoppen met democratie. Er moet altijd ruimte zijn voor andere opvattingen en interpretaties, wat is anders het punt van een discussie?
Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in dat de verkiezingen eerlijk verlopen vooral omdat door zith nog word aangetoond dat men het niet zo nauw neemt met de democratie. Waarom zou ik dan geloven dat de boel wel eerlijk verloopt?
Je hebt natuurlijk een verschil tussen kritisch denken en complotdenken. Om even voor mezelf te spreken, jij zit in die laatste hoek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als de mens daar mee zou stoppen en alles voor zoete koek zou slikken wat de media voorkauwt dan kunnen we net zo goed stoppen met democratie. Er moet altijd ruimte zijn voor andere opvattingen en interpretaties, wat is anders het punt van een discussie?
Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in dat de verkiezingen eerlijk verlopen vooral omdat door zith nog word aangetoond dat men het niet zo nauw neemt met de democratie. Waarom zou ik dan geloven dat de boel wel eerlijk verloopt?
Het is maar net hoe je het ziet, een mooi voorbeeldje is de EU. We hebben alleen gehoord dat het een handelsunie zou blijven enz... Anno 2012 heeft Brussel ontzettend veel macht en is het Europees beleid boven het nationaal beleid komen te staan en Brussel krijgt steeds meer macht. Daar waren geen bewijzen voor maar wel aanwijzingen voor dat het eventueel deze kant op zou kunnen gaan. Niemand maakte er een probleem van en Nederland werd voor van alles en nog wat uitgemaakt toen we nee hadden gestemd. Vervolgens is het er toch doorgedrukt zonder dat het volk er wat over te zeggen kreeg en zitten we nu vast aan een bureaucratische en ondemocratische EU wat Nederland miljarden Euro`s kost.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, er wordt vrijwel geen bewijs geleverd. Enkel schreeuwerige YouTube-filmpjes. En dat je niet alles moet slikken, is evident. Maar overdrijf niet zo.
Hoe kom je erbij dat men ons heeft voorgehouden dat de EU beperkt zou blijven tot handel. Het gros van de Europese politici heeft er geen geheim van gemaakt dat verdere Europese integratie een doel op zichzelf was. Er is dus geen sprake van liegen en bedriegen. Jij moet gewoon wat beter opletten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het ziet, een mooi voorbeeldje is de EU. We hebben alleen gehoord dat het een handelsunie zou blijven enz... Anno 2012 heeft Brussel ontzettend veel macht en is het Europees beleid boven het nationaal beleid komen te staan en Brussel krijgt steeds meer macht. Daar waren geen bewijzen voor maar wel aanwijzingen voor dat het eventueel deze kant op zou kunnen gaan. Niemand maakte er een probleem van en Nederland werd voor van alles en nog wat uitgemaakt toen we nee hadden gestemd. Vervolgens is het er toch doorgedrukt zonder dat het volk er wat over te zeggen kreeg en zitten we nu vast aan een bureaucratische en ondemocratische EU wat Nederland miljarden Euro`s kost.
De mensen die daar voor waarschuwden werden ook voor gek verklaart en er werd toen ook gezegd het is alleen maar gebasseerd op de onderbuik etc...
Dit is ongeveer hetzelfde, de aanwijzingen zijn er dat er fraude word gepleegd maar omdat de media er niet vol op duikt blijft het bij "complotdenken" waardoor het onderwerp direct dood word gemaakt. En wanneer we er achter komen dat het inderdaad niet klopte kun je er weer niets meer tegen doen. Dus vandaar laat mij lekker sceptisch zijn en lekker "complotdenken" en de tijd zal leren wie er gelijk heeft of wie niet.
Het is echt fact-free politics wat PKR hier bedrijft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat men ons heeft voorgehouden dat de EU beperkt zou blijven tot handel. Het gros van de Europese politici heeft er geen geheim van gemaakt dat verdere Europese integratie een doel op zichzelf was. Er is dus geen sprake van liegen en bedriegen. Jij moet gewoon wat beter opletten.
Dat is helemaal niet waar, men wou slechts de handel tussen de Europese landen makkelijker en intensiever maken. Men heeft het nooit gehad over het feit dat we een politieke unie zouden vormen, als men dat van te voren duidelijk had gemaakt dan was heel de EU nooit van de grond gekomen. Men heeft het volk keihard genept en dat alles op een zeer ondemocratische wijze die blijkbaar tot op de dag van vandaag niet ter discussie staat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat men ons heeft voorgehouden dat de EU beperkt zou blijven tot handel. Het gros van de Europese politici heeft er geen geheim van gemaakt dat verdere Europese integratie een doel op zichzelf was. Er is dus geen sprake van liegen en bedriegen. Jij moet gewoon wat beter opletten.
Het keiharde nee is ook een prachtig voorbeeld van de Eurofilie, serieus waar haal je het vandaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:24 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is echt fact-free politics wat PKR hier bedrijft.
Dan hadden mensen maar anders moeten stemmen is uiteindelijk toch de conclusie die ik zou trekken. Maar tot ca. 2000 is er, óók onder burgers, juist sprake van flinke eurofilie geweest.
Gelulquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, men wou slechts de handel tussen de Europese landen makkelijker en intensiever maken. Men heeft het nooit gehad over het feit dat we een politieke unie zouden vormen, als men dat van te voren duidelijk had gemaakt dan was heel de EU nooit van de grond gekomen. Men heeft het volk keihard genept en dat alles op een zeer ondemocratische wijze die blijkbaar tot op de dag van vandaag niet ter discussie staat.
Allereerst is er helemaal geen sprake van een politieke unie (dat is overigens ook een van de redenen dat het oplossen van de crisis zoveel moeite kost). Maar verder is het gewoon onzin wat je schrijft. Bij de oprichting van de EGKS, werden door Europese leiders al vergezichten geschapen van een verenigd Europa. Nederlandse partijen waren indertijd zelfs verklaard voorstander van het afstaan van soevereiniteit. Dat stond nota bene te lezen in de partijprogramma's. Men durfde hardop te dromen van een verenigd continent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, men wou slechts de handel tussen de Europese landen makkelijker en intensiever maken. Men heeft het nooit gehad over het feit dat we een politieke unie zouden vormen, als men dat van te voren duidelijk had gemaakt dan was heel de EU nooit van de grond gekomen. Men heeft het volk keihard genept en dat alles op een zeer ondemocratische wijze die blijkbaar tot op de dag van vandaag niet ter discussie staat.
Dat mag je vinden, maar het doet niets af aan het feit dat 1. het volk niet gevraagd is om de Euro en 2. Toen we eindelijk inspraak kregen toen werd het pijnlijk duidelijk wat het volk nou echt wou wat vervolgens keihard is genegeerd en alsnog doorgedrukt is.quote:
Dat klopt: de EU voert dan ook een heimelijke campagne jegens Ron Paul.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het ziet, een mooi voorbeeldje is de EU. We hebben alleen gehoord dat het een handelsunie zou blijven enz... Anno 2012 heeft Brussel ontzettend veel macht en is het Europees beleid boven het nationaal beleid komen te staan en Brussel krijgt steeds meer macht. Daar waren geen bewijzen voor maar wel aanwijzingen voor dat het eventueel deze kant op zou kunnen gaan. Niemand maakte er een probleem van en Nederland werd voor van alles en nog wat uitgemaakt toen we nee hadden gestemd. Vervolgens is het er toch doorgedrukt zonder dat het volk er wat over te zeggen kreeg en zitten we nu vast aan een bureaucratische en ondemocratische EU wat Nederland miljarden Euro`s kost.
De mensen die daar voor waarschuwden werden ook voor gek verklaart en er werd toen ook gezegd het is alleen maar gebasseerd op de onderbuik etc...
Dit is ongeveer hetzelfde, de aanwijzingen zijn er dat er fraude word gepleegd maar omdat de media er niet vol op duikt blijft het bij "complotdenken" waardoor het onderwerp direct dood word gemaakt. En wanneer we er achter komen dat het inderdaad niet klopte kun je er weer niets meer tegen doen. Dus vandaar laat mij lekker sceptisch zijn en lekker "complotdenken" en de tijd zal leren wie er gelijk heeft of wie niet.
Stond het echt ter discussie? Niet bepaald, men heeft in die tijd mensen nauwelijks geinformeerd en echt goed uitgelegd wat het nu echt betekent. Als we allemaal zo graag de Euro wilden hebben en een politieke unie waarom dan nee met dat referendum?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
En als je VVD, D66 of PvdA stemt, dan weet je gewoon dat je je goedkeuring heeft aan een pro-Europese koers.
Nogmaals, er is helemaal geen politieke Unie. Of de Euro wel of niet hadden moeten worden ingevoerd, is een andere discussie, maar als kiezer wist je dat die munt in de pijplijn zat. Je wist welke partijen zich achter de munt schaarden. En natuurlijk vind je dat een referendum plaats had moeten vinden. Maar waarom wel een referendum over de Euro, maar niet over elk willekeurig ander onderwerp? Of ben je juist voorstander van dat laatste? Dat mag, maar dat maakt een land praktisch onbestuurbaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:44 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Stond het echt ter discussie? Niet bepaald, men heeft in die tijd mensen nauwelijks geinformeerd en echt goed uitgelegd wat het nu echt betekent. Als we allemaal zo graag de Euro wilden hebben en een politieke unie waarom dan nee met dat referendum?
Het is pure oplichterij en dan kun je wel vanalles er bij halen maar er valt geen speld tussen te krijgen, de democratie is/was toen gewoon de nek omgedraait omdat de Europropaganda niet werkte.
Een referendum over zulke ingrijpende beslissingen vind ik wel op z`n plaats. En die politieke unie is hard op weg om werkelijkheid te worden al zou ik niet weten waar dat goed voor is en of we er om worden gevraagd en we fatsoenlijk op de hoogte worden gesteld. Ik kan het antwoord wel raden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, er is helemaal geen politieke Unie. Of de Euro wel of niet hadden moeten worden ingevoerd, is een andere discussie, maar als kiezer wist je dat die munt in de pijplijn zat. Je wist welke partijen zich achter de munt schaarden. En natuurlijk vind je dat een referendum plaats had moeten vinden. Maar waarom wel een referendum over de Euro, maar niet over elk willekeurig ander onderwerp? Of ben je juist voorstander van dat laatste? Dat mag, maar dat maakt een land praktisch onbestuurbaar.
Wanneer was het referendum ook alweer?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het keiharde nee is ook een prachtig voorbeeld van de Eurofilie, serieus waar haal je het vandaan?
Ongelooflijk, wat een domheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:26 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het keiharde nee is ook een prachtig voorbeeld van de Eurofilie, serieus waar haal je het vandaan?
Dat doet er toch niet toe, je wilt mij toch niet gaan vertellen dat het echt om die documenten ging? Het was meer een algehele nee tegen heel de Unie weliswaar gevoed door de onderbuik maar achteraf gezien ook wel zeer terecht. Er waren toen al vaker klachten van burgers over de Euro die varieerde van alles is zo duur geworden, de koopkracht gaat achteruit tot aan het geld is lelijk en pure gevoelens van heimwee. Het was niet alleen een stem tegen de "grondwet" maar ook tegen de Euro en de unie. Dat de politici dat van elkaar willen loskoppelen kan ik ook niets aan doen, vandaar ook dat men het heeft doorgedrukt de heren politici wisten wel wat goed voor ons was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:51 schreef thettes het volgende:
[..]
Wanneer was het referendum ook alweer?
Eerst lezen dan schrijven.
Of een politieke Unie werkelijkheid wordt op korte termijn, valt nog te bezien. Maar voor den zoveelste maal; verdere Europese integratie mag voor een beetje nieuwsvolger geen verrassing heten. Dat jij blijkbaar hoogst verbaasd door de koers van Brussel, ligt vooral aan jezelf. Daarbij kennen wij een representatieve democratie. Wij worden vertegenwoordigd door de politici in de Tweede Kamer. Als hetgeen de Kamer besluit je niet bevalt, dan moet je op een andere partij stemmen. En als die dan nog niet de grootste wordt en de pro-Europese koers wordt voortgezet, dan heb je pech.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Een referendum over zulke ingrijpende beslissingen vind ik wel op z`n plaats. En die politieke unie is hard op weg om werkelijkheid te worden al zou ik niet weten waar dat goed voor is en of we er om worden gevraagd en we fatsoenlijk op de hoogte worden gesteld. Ik kan het antwoord wel raden.
Hoe rijm je dan die grote nee in het referendum? Volgens jou retoriek zou er dus van verdere Europese integratie geen sprake kunnen zijn aangezien het standpunt van het volk pijnlijk duidelijk werd met dat resultaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of een politieke Unie werkelijkheid wordt op korte termijn, valt nog te bezien. Maar voor den zoveelste maal; verdere Europese integratie mag voor een beetje nieuwsvolger geen verrassing heten. Dat jij blijkbaar hoogst verbaasd door de koers van Brussel, ligt vooral aan jezelf. Daarbij kennen wij een representatieve democratie. Wij worden vertegenwoordigd door de politici in de Tweede Kamer. Als hetgeen de Kamer besluit je niet bevalt, dan moet je op een andere partij stemmen. En als die dan nog niet de grootste wordt en de pro-Europese koers wordt voortgezet, dan heb je pech.
Ik beweer nergens dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders per se voorstander is van verdere Europese integratie. Ik wijs er slechts op dat wanneer je bijvoorbeeld VVD of D66 stemt, je niet raar moet staan te kijken wanneer die een pro-Europese koers varen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hoe rijm je dan die grote nee in het referendum? Volgens jou retoriek zou er dus van verdere Europese integratie geen sprake kunnen zijn aangezien het standpunt van het volk pijnlijk duidelijk werd met dat resultaat.
wonderbaarlijk hoe de volkskrant artikel maakt door domweg zonder bronvermelding een engels artikel te vertalen..quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:06 schreef 99.999 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-op-bajesklant.dhtml
En ook in het artikel nog een keer. Die zullen het misschien wel van Huffington Post hebben overgenomen.quote:Door: Martine Steenvoort − 09/05/12, 07:45 − bron: AP
Blijkbaar stemde men op een gevangene door dit incident:quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:12 schreef RM-rf het volgende:
het originele artikel komt van de Huffington Post http://www.huffingtonpost(...)s-obama-s-opponents/, de VK vertaald het bijna 1-op-1
Het is me alleen niet duidelijk of ze nou vonden dat Obama te weinig heeft gedaan tegen de kolenindustrie of dat ze willen dat de kolenindustrie maar kan doen wat ze willen. Wel een behoorlijk trieste situatie daar met machtige kolenbedrijven die veiligheidsregels aan hun laars lappen, chemicaliën in rivieren dumpen en vervolgens geld en invloed gebruiken om conservatieve rechters aan te stellen die voor je gaan pleiten.quote:Obama's energy policies and the Environmental Protection Agency's handling of mining-related permits have incurred the wrath of West Virginia's coal industry.
quote:Coal mining is a dangerous business. But it shouldn't have to be deadly. The explosion that killed at least 25 miners in Montcoal, West Virginia on Monday happened in the Upper Big Branch mine. Federal regulators have fined the mine's owner, Massey Energy, nearly $400,000 over the past year for "repeated" and "serious" safety violations relating to its plan for venting of toxic methane gas. ("The violations also cover failing to follow the plan, allowing combustible coal dust to pile up, and having improper firefighting equipment," the Associated Press reported.) A buildup of methane or coal dust—the exact problems the regulators warned about—is the suspected culprit in Monday's explosion. Meanwhile, as the Washington Independent's Aaron Weiner has noted, Massey's website is citing "another record setting year for safety."
You would think that repeated warnings about major safety violations would be enough to convince Massey to fix potentially fatal problems in its mine. But the company has a lot of other things on its plate: ignoring environmental regulations, for example. My colleague Andy Kroll mentioned Massey's environmental record in an article last month:
Between 2000 and 2006, Massey violated the Clean Water Act more than 4,500 times by dumping sediment and leftover mining waste into rivers in Kentucky and West Virginia, the EPA said in 2008. (Environmental groups say the EPA's tally is a lowball figure; they estimate that the true number of violations is more than 12,000.) As a result of these breaches of the law, the company agreed to pay the EPA a $20 million settlement.
Massey's CEO, Don Blankenship, is a real piece of work. The country's highest-paid coal executive, Blankenship is on the board of the US Chamber of Commerce and loves to slam "greeniacs" for believing in things like climate change. He first earned national noteriety in 2004 when he spent some $3 million to defeat Warren McGraw, a liberal incumbent justice on West Virginia's highest court. Brent Benjamin, who beat McGraw, ruled in favor of Massey in a $50 million breach-of-contract lawsuit. The US Supreme Court later ruled Benjamin should have recused himself from the case. (The battle was so fiercely fought that it inspired a John Grisham novel, The Appeal.)
Rep. Nick Rahall (D-W.Va.), who represents the part of West Virginia where Monday's accident occured, has said that, "Don Blankenship would actually be less powerful if he were in elected office.... He would be twice as accountable and half as feared." Rahall's Republican challenger, Spike Maynard, also used to be on West Virginia's high court—but lost a reelection fight in 2008 after photos surfaced of him lunching with Blankenship on the French Riviera.
In de journalistiek is copy-paste een veelgebezigde handeling op het toetsenbord.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wonderbaarlijk hoe de volkskrant artikel maakt door domweg zonder bronvermelding een engels artikel te vertalen..
het originele artikel komt van de Huffington Post http://www.huffingtonpost(...)s-obama-s-opponents/, de VK vertaald het bijna 1-op-1 (maar laat ook een hoop weg zoals bv persoonlijke quotes), zonder enige verdere bronvermelding
(het is me al vaker opgevallen rond de berichtgeving van de Amerikaanse verkiezingen dat de Volkskrant dit graag doet; die journalist za het wel druk hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |