abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 mei 2012 @ 23:00:38 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111229772

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
Deze OP vind je hier
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 6 mei 2012 @ 23:05:57 #2
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111230103
zonder. Beste playlist is je eigen ademhaling en gedachtes.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_111230313
Ik heb niet eens zo'n hardloopjasje :P. Ben ik op het moment te arm voor. Ik ga wel met blote armen naar buiten, is goed te doen. Ik heb wel zo'n band om mijn arm voor mijn telefoon.
Feyenoord Rotterdam
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 mei 2012 @ 23:09:42 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111230326
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef slacker_nl het volgende:
omdat ik nu vooral nog aan interval doe, is de muziek een goede indicatie voor me of de wisseling eraan komt... als ik wat langer loop en me niet meer hoef te focussen op tijdsintervallen, zal het misschien veranderen ,,
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 6 mei 2012 @ 23:09:49 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_111230330
quote:
ik kan die gedachtes juist prima kwijtraken met goede muziek en de blik op oneindig :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 mei 2012 @ 23:11:25 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111230421
quote:
19s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb niet eens zo'n hardloopjasje :P. Ben ik op het moment te arm voor. Ik ga wel met blote armen naar buiten, is goed te doen. Ik heb wel zo'n band om mijn arm voor mijn telefoon.
ik heb m'n vestje (mouwloos) bij de aldi op de kop getikt voor 3,99. m'n windjack vond ik bij take five voor 'n tientje.

zondag 6 mei 2012 @ 23:12:35 #7
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111230484
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef DJMO het volgende:

[..]

omdat ik nu vooral nog aan interval doe, is de muziek een goede indicatie voor me of de wisseling eraan komt... als ik wat langer loop en me niet meer hoef te focussen op tijdsintervallen, zal het misschien veranderen ,,
Als je met Evy oid loopt snap ik het wel dat je met muziek loopt, deed ik ook.

quote:
6s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik kan die gedachtes juist prima kwijtraken met goede muziek en de blik op oneindig :7
Zonder muziek lukt dat ook hoor :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 mei 2012 @ 23:14:18 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111230572
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Als je met Evy oid loopt snap ik het wel dat je met muziek loopt, deed ik ook.

[..]

Zonder muziek lukt dat ook hoor :)
van evy krijg ik de slappe lach :) ik loop een eigen schema, dat per dag wordt aangepast op m'n run de dag ervoor en hoe ik die lichamelijk ervaren heb. (en dat wordt niet door mezelf gedaan, maar door één van de ervaren lopers hier).

zondag 6 mei 2012 @ 23:15:51 #9
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111230648
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:

[..]

van evy krijg ik de slappe lach :) ik loop een eigen schema, dat per dag wordt aangepast op m'n run de dag ervoor en hoe ik die lichamelijk ervaren heb. (en dat wordt niet door mezelf gedaan, maar door één van de ervaren lopers hier).
oid (of iets dergelijks ;)). Renate mag ook, of een andersoortig schema oid dus.
pi_111230690
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb m'n vestje (mouwloos) bij de aldi op de kop getikt voor 3,99. m'n windjack vond ik bij take five voor 'n tientje.
Oh dat valt mee :). Ik zal eens opletten wanneer er aanbiedingen zijn/
Feyenoord Rotterdam
pi_111232293
Waarom zou je perse een jas willen dan? Gewoon lekker vest aan is prima toch? Ik loop altijd met muziek maar dat komt ook omdat ik van mn telefoon te horen krijg wanneer ik mag wandelen en wanneer ik weer mag gaan hardlopen. Interval is echt heerlijk moet ik zeggen.
Of niet dan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 mei 2012 @ 23:52:40 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111232382
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef Letstalk het volgende:
Waarom zou je perse een jas willen dan? Gewoon lekker vest aan is prima toch? Ik loop altijd met muziek maar dat komt ook omdat ik van mn telefoon te horen krijg wanneer ik mag wandelen en wanneer ik weer mag gaan hardlopen. Interval is echt heerlijk moet ik zeggen.
ik loop zelfs met 14 graden nog met jas en thermo zooi. ik ben zo'n enorme koukleum, ik heb het liefste m'n hele huid bedekt. Pas wanneer het boven de 18 graden komt overweeg ik om in m'n driekwarts te gaan rennen.

zondag 6 mei 2012 @ 23:57:28 #13
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111232609
Zo net mijn eerste 11 km gelopen met Zombies, RUN! (dat moet natuurlijk in het donker ;) )

hieronder mijn kleine review die ik jullie een zooi topics geleden heb beloofd.

vooropgesteld staat dat ik een Groot Horror fan ben: deze app is in theorie dan ook een match made in heaven.

de app werkt zeer simpel op het begin scherm heb je de optie "Slide to Run" zodra je slide krijg je een paar opties of je een playlist wilt gebruiken of niet, hoe je je beweging wilt tracken (gps of accelerator) en je kunt zombie chase's aan zetten (interval modus).

ik heb gekozen voor eigen playlist en interval uitgelaten.
als je eenmaal je run begint , begint het verhaal en wordt uitgelegd wat er gebeurt is etc. vanaf dat moment ben jij Runner5 en tussen je eigen nummers door krijg je steeds een stuk verhaal erbij en tijdens de nummers wordt je verteld welke items je hebt opgepakt (sport bh, batterijen, water, ondergoed etc)

de missie's duren niet heel lang zo een 25 minuten (afhankelijk van je playlist) hierna krijg je 2 dj's uit het dorp able township (waar jij supplies voor verzameld).

voordelen:

-leuk om zelf actief mee te doen aan een spannend verhaal
-tijd gaat lekker snel omdat je toch wat meer afgeleid bent

nadelen:
-er wordt niet gedaan aan location tracking
-je kunt je run niet exporteren naar endomondo of runkeeper
-je hebt geen audio cues tijdens je run hoever je al hebt gelopen, hoe snel etc.

nu is de app nog volop in ontwikkeling en heb ik ergens gelezen dat ze bezig zijn met runkeeper integratie. ook is er inmiddels een update (welke ik nog niet heb getest) welke ook voor duurloopers is en met facebook integratie.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 mei 2012 @ 00:22:58 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111233632
dit is een van de nr's die me 'vleugels' geeft ... hier ren ik zo lekker op he O+

pi_111233771
Ik loop ook al weer een tijdje hard, 4 weken ertussenuit geweest vanweg een best grote operatie. Volgens 't lijstje 'leefregels' mocht sporten eigenlijk pas na 6 weken maar wandelen mocht vanaf 't begin al, en liet de fysio de voorvoetlanding zien (pre-op), zij was 't er mee eens dat ik dat al wel wat eerder mocht proberen als ik 't voorzichtig deed. Dus na 4 weken weer Evy 1 gelopen, eerste keer ging erg stijfjes (heel kleine mini-pasjes, zelfs voor barefoot running :P) maar dat werd snel soepeler. Nu loop ik zo'n kleine 4km per keer, wat steeds iets langer is dan de lesjes (6 nu) maar ik hou het nog wel bij de korte loopstukjes. Het stijve lopen van de eerste paar keer (en toen ook nog niet strekken na afloop) maakte dat m'n linker achillespees weer een beetje stijf voelde bij 't opstaan, ik hou 't nog even voorzichtig anders zit ik dadelijk dáár weer mee nu m'n buik weer goed is. Wel hinderlijk dat ik weer opnieuw moest beginnen, in Februari had ik 't gevoel dat 't heel snel ging, ging ik vaak bij 't weggaan 'les 5, oh wacht, nee, lesje 6 al' 'les 7, nee les 8 al' enzovoort. Nu denk ik steeds dat ik al een lesje verder ben en is 't 'oh nee, lesje 6 pas'. Als die pees niet wat gevoelig was sloeg ik er een paar over want ergens wil ik heel graag weer naar de langere loopstukjes, maar ben daar een beetje benauwd voor. Klopt het dat 1 of 2 extra kleine stukjes minder belastend zijn voor pezen/gewrichten dan 1 langer stuk?
  maandag 7 mei 2012 @ 00:53:19 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_111234530
Ik was van plan om morgen (euh, vandaag :P ) te gaan lopen, maar aangezien ik op dit moment nog stuiterend wakker ben en ik dan niet echt een rustdag tussen m'n trainingen heb denk ik dat ik er verstandiger aan doe om woensdagochtend weer te gaan lopen. Pak ik ook eens de 2 rustdagen mee :@

Ik ga dus geen vroege wekker zetten en alleen lopen als ik uit mezelf op tijd wakker word :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_111234952
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:57 schreef AntiChrist het volgende:
Zo net mijn eerste 11 km gelopen met Zombies, RUN!
Wat een gaaf concept :P En dit blijft ook uitbreidbaar, zelf in te stellen ofzo? Of is het meer een opbouwend schema zoals Evy maar dan met iets minder gezapig commentaar zegmaar ;)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_111237196
quote:
Zo net mijn eerste 11 km gelopen met Zombies, RUN! (dat moet natuurlijk in het donker ;) )

Als ik wat meer ervaren ben, wil ik dit ook eens gaan proberen. Echt leuk verzonnen.
Bedankt voor de tip.
  maandag 7 mei 2012 @ 08:27:38 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111237702
lopen gaat nog niet soepel :')

gvd, wat een faal... daar gaan mn trainingen :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 7 mei 2012 @ 08:38:28 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111237803
Vanavond weer *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 mei 2012 @ 08:41:54 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111237826
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 08:38 schreef GotC het volgende:
Vanavond weer *O*

maandag 7 mei 2012 @ 08:46:22 #22
112150 Trebweb
Started running again
pi_111237866
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 08:27 schreef Jumparound het volgende:
lopen gaat nog niet soepel :')

gvd, wat een faal... daar gaan mn trainingen :{
Hmmm dat is op z'n zachts gezegd wel zwaar klote.. Hopen dat als je even rustig aan doet, je snel weer goed kunt lopen!

quote:
Vanavond weer *O*
Ik mag vanavond ook weer! :) Les 10 van Evy alweer!
pi_111237873
quote:

Klinkt echt cool, al denk ik dat het met muziek toch toffer lopen is. Maar ik ben dan ook verslaafd aan muziek.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_111237874
Hardlopen zonder muziek, hmm me nogal saai eigenlijk
Elektronische sigaretten Elektrische sigaretten
pi_111237885
quote:
Vanavond weer *O*
Ik ook vandaag weer. Weet nog niet of ik eind van de ochtend of eind van de middag ga. Ligt een beetje aan hoe het met werk gaat, denk ik.
  maandag 7 mei 2012 @ 09:13:18 #26
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111238275
Ik ga ook vanavond weer :)

Ik loop tegenwoordig meestal zonder muziek. Was in het begin ff wennen, maar nu vind ik het heerlijk ^O^
Een heel enkel keertje heb ik zin om met muziek te lopen...
F means you're fucked
  maandag 7 mei 2012 @ 09:20:50 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_111238412
Vanmorgen les 29:

http://www.endomondo.com/workouts/kMAZ9o7tPSk

Op de nieuwe schoenen, voelde in het begin mijn enkel wel wat maar later niet meer.
Maar nu achteraf wel weer wat last maar volgens mij wel een stuk minder!
  maandag 7 mei 2012 @ 09:34:31 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111238695
morgen weer.... even een beetje gas terug.
70+ uruge werkweek en 5 keer per week lopen gaan niet zo goed samen.
Dus deze week mijzelf gedisiplineerd aan 3 keer proberen te houden.

En als het morgen regent, er even tussen uitknijpen om mijn nieuwe spikes op te halen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 7 mei 2012 @ 09:51:18 #29
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_111239065
Ik durf nu toch niet te gaan lopen door mijn zware sportwedstrijd van gisteren. Vanmiddag ga ik lopen als mijn benen ook willen...
  maandag 7 mei 2012 @ 09:59:50 #30
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_111239224
Vanavond ook maar even rustig wat km's maken, woensdag 5 km wedstrijd :D

Kan iemand de OP in lijn brengen met de wiki? Die is nog niet up to date volgens mij...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 7 mei 2012 @ 10:11:45 #31
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111239492
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 01:10 schreef wormtrein het volgende:

[..]

Wat een gaaf concept :P En dit blijft ook uitbreidbaar, zelf in te stellen ofzo? Of is het meer een opbouwend schema zoals Evy maar dan met iets minder gezapig commentaar zegmaar ;)
je hebt tot nu toe iets van 30 missies, en iedere missie duurt rond de 30 minuten of in long mode een uur., er zit verder geen opbouwend iets in het is echt puur verhaal. al wordt je af en toe wel aangemoedigd om harder te rennen omdat er zombies achter je aan zitten.
  maandag 7 mei 2012 @ 10:12:14 #32
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111239506
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 08:46 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Klinkt echt cool, al denk ik dat het met muziek toch toffer lopen is. Maar ik ben dan ook verslaafd aan muziek.
je luistert ook naar je eigen muziek alleen krijg je tussen de nummers door een stuk verhaal mee. ;)
pi_111239784
Boh, niet goed genoeg gerekt na 't lopen denk ik, want heb me een spierpijn! :o
Al vind ik 't stiekem wel lekker :@ :')
Ja doei.
  maandag 7 mei 2012 @ 10:25:17 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111239803
Spierpijn is heerlijk! Ik ben er echt dol op :9
F means you're fucked
  maandag 7 mei 2012 @ 10:25:23 #35
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111239805
quote:
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 7 mei 2012 @ 10:25:47 #36
236410 MaleDuck
pi_111239811
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag en morgen dan lekker je beweging blijven pakken, dan is het zo over :Y

Ben trouwens bij Endomondo bij de Fok! groep toegelaten :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_111239993
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:25 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik loop al een jaartje of wat :) maar toch bedankt voor de tip :+
Ja doei.
  maandag 7 mei 2012 @ 10:34:09 #38
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111240005
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
masochistische trekjes MB?
  maandag 7 mei 2012 @ 10:34:16 #39
112150 Trebweb
Started running again
pi_111240009
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:25 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ben trouwens bij Endomondo bij de Fok! groep toegelaten :D
Welkom bij de club!
pi_111240012
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:@
Ja doei.
  maandag 7 mei 2012 @ 10:35:30 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111240035
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wist het!
pi_111240044
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik wist het!
Ik had eigenlijk willen zeggen 'Die zag je niet aankomen hè?'

;(
Ja doei.
  maandag 7 mei 2012 @ 10:36:00 #43
236410 MaleDuck
pi_111240045
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O-
ik had het kunnen weten, je doet het er gewoon om :D
pi_111240060
Nou zit niet mee hier :')
Wilde weer beginnen met hardlopen vandaag... Enkel stuk _O-

Zaterdag gevoetbald en stond in de spits, word ik dus even keihard tegen me enkel getrapt ;( Dus nu rust, want morgenavond weer wedstrijd...

Ik hoop dat het gaat en woensdag weer kan beginnen :)
  maandag 7 mei 2012 @ 11:42:59 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111241957
Deze staat voor aanstaande zondag op het programma: http://www.sduroyalten.nl/.

GotC gaat de 5 doen, ik de 10. In het bedrijventeam van GotC d'r werk :s)
F means you're fucked
pi_111242329
De zon begint hier te schijnen! *O*

Temperatuur weer richting de 15 en meer. Dat is weer meer mijn weer. Vanmiddag lekker hollen!
  maandag 7 mei 2012 @ 12:32:05 #47
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_111243669
Hinkelend de 5 km volgemaakt :')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 7 mei 2012 @ 12:35:53 #48
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111243801
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef mazaru het volgende:
Hinkelend de 5 km volgemaakt :')
Ja maar....dat hoort niet!
F means you're fucked
  maandag 7 mei 2012 @ 12:46:32 #49
38396 mazaru
pi_111244165
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja maar....dat hoort niet!
:D
Eigenlijk niet, volgende keer doe ik het weer huppelend ;)
  maandag 7 mei 2012 @ 13:05:12 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111244744
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef YUR het volgende:
Deze staat voor aanstaande zondag op het programma: http://www.sduroyalten.nl/.

GotC gaat de 5 doen, ik de 10. In het bedrijventeam van GotC d'r werk :s)
Ben benieuwd *O* Ook naar het shirt dat we krijgen :9 Zowel van m'n werk als van de Royal Ten :D
  maandag 7 mei 2012 @ 13:10:24 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111244908
Pff, heb gewoon spierpijn van die 5 km van gisteren :'). Wat 1,5 week lopen al niet aanricht :P.
Morgen weer *O*.

En het shirt van Royal Ten schijnt lelijk te zijn :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2012 @ 13:15:33 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111245067
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:
Pff, heb gewoon spierpijn van die 5 km van gisteren :'). Wat 1,5 week lopen al niet aanricht :P.
Morgen weer *O*.

En het shirt van Royal Ten schijnt lelijk te zijn :P.
Dan past dat shirt iig goed bij me :D
F means you're fucked
  maandag 7 mei 2012 @ 14:02:23 #53
373360 .M.
"Yo Mama" -- Freud
pi_111246779
WOW wat een weer. 11,4 gemiddeld gelopen, totaal 62m15. Nieuw PR!! Zonnetje, briesje, prachtig, en dat na vorige week zo afgezien te hebben. Hier doe je het voor!
Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl
pi_111248228
Hoi, ben ik weer :P
Na een gefaalde eerste poging, ga ik toch weer beginnen met Evy. Nu meer gemotiveerd (en gecontroleerd) dan de eerste poging moet het goed komen.
Maar even een vraagje, waar lopen jullie? En dan bedoel ik niet specifiek een plaats, maar stap je de deur uit en loop je aan, of pak je de fiets naar een fijn (natuur)gebied en ga je daar lopen?
Ik zit er zelf aan te denken om aan het kanaal te lopen, maar dat is best een eindje van mijn huis dus zou ik daar op de fiets heen moeten maar ik ben bang dat ik me dan gebonden voel aan de plaats waar mijn fiets staat ofzo (ja klinkt raar, nu ik het type merk ik het ook).
pi_111248261
Intervaltraining van ruim 5 km gelopen. Gemiddelde snelheid een stuk lager dan de vorige keer. Ik wijt het aan het andere parcours met dikke heuvels en de langere wandelstukken die er in de training zaten.
  maandag 7 mei 2012 @ 14:44:34 #56
236410 MaleDuck
pi_111248359
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:41 schreef Jolx het volgende:
Na een gefaalde eerste poging, ga ik toch weer beginnen met Evy. Nu meer gemotiveerd (en gecontroleerd) dan de eerste poging moet het goed komen.
Maar even een vraagje, waar lopen jullie? En dan bedoel ik niet specifiek een plaats, maar stap je de deur uit en loop je aan, of pak je de fiets naar een fijn (natuur)gebied en ga je daar lopen?
Ik zit er zelf aan te denken om aan het kanaal te lopen, maar dat is best een eindje van mijn huis dus zou ik daar op de fiets heen moeten maar ik ben bang dat ik me dan gebonden voel aan de plaats waar mijn fiets staat ofzo (ja klinkt raar, nu ik het type merk ik het ook).
Ik heb bij mij in de buurt een wedstrijdparcours van 5 km liggen, waarvoor ik ruim een km moet lopen om er te komen, dus kan dan altijd goed warmlopen om mijn trainingen van 5 km te lopen. zoals je hier kan zien:

http://www.endomondo.com/workouts/53154859

[ Bericht 5% gewijzigd door MaleDuck op 07-05-2012 15:28:20 ]
pi_111248400
quote:
Ik begin direct voor de voordeur, maar ik heb het geluk in een mooi stuk te wonen aan de rand van de stad. Ergens speciaal naartoe fietsen lijkt mij ook niet fijn idd. Ik breng soms wel de fiets naar vrienden (met de auto) en dan rijd ik met de auto weer naar huis om vervolgens weer naar die vrienden toe te rennen. Maar da's vooral in het kader van de gezelligheid, want dan drink ik daar een biertje voor ik weer naar huis ga.
pi_111248613
quote:
Meestal stap ik de deur uit en ga lopen, woon vlakbij het bos en polders dus dat is een prima omgeving. :)

Soms laat ik me ergens afzetten met de auto en loop dan naar huis toe. En soms spreek ik met iemand af om samen te lopen, bij haar in de buurt bijvoorbeeld laatst. Daardoor loop je eens in een hele andere omgeving, ook leuk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_111248633
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Vanmorgen les 29:

http://www.endomondo.com/workouts/kMAZ9o7tPSk

Op de nieuwe schoenen, voelde in het begin mijn enkel wel wat maar later niet meer.
Maar nu achteraf wel weer wat last maar volgens mij wel een stuk minder!
Ik klikte uit nieuwsgierigheid even op je workout en ik dacht: hè? Die route heb ik helemaal niet gelopen....Uiteraard niet. Het is jouw route, maar je bent wel langs mijn huis gelopen, hahaha. Da's wel heel toevallig. Ik loop altijd het lange stuk langs de Westlaan (richting de Westbroekerplas) en begin vlakbij de Zwanebloembocht.

Zal me meteen maar even voorstellen in dit topic. Ik volg dit topic al bijna 2 maanden sinds ik begonnen ben met lopen. Ik ben 19 maart 2012 begonnen met lopen en pas sinds 2 weken echt begonnen met de lessen van Evy. Ben nu bij les 6 aanbeland.

Na jaren van niet sporten ben ik heel rustig begonnen met hardlopen. In het begin heb ik zelf een schema van Internet gevolgd, waarmee ik heel rustig begonnen ben omdat ik nogal wat last van blessures heb. Aangezien ik de naam Evy wel erg vaak tegenkwam ;) op dit forum ben ik daar ook maar naar op zoek gegaan en het beviel me wel. Ik zal proberen ook regelmatig wat te posten hier, maar ik volg het sowieso! Enne, complimenten hier want op de meeste prestaties ben ik erg jaloers! _O_
pi_111248669
Vanochtend trouwens een training in 3 delen gedaan, 3 km/2 km/1 km.

Afgelopen vrijdag had ik 11 km gelopen samen met iemand, was gezellig en lekker gelopen. En dit weekend gaat de mr wrs op de fiets mee terwijl ik 11 ga lopen, wel zo gezellig!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 mei 2012 @ 14:58:01 #61
342418 VKV
Plausibel
pi_111248888
quote:
Vanavond weer *O*
Ik ook! Les 21 alweer! Wat een discipline :P
  maandag 7 mei 2012 @ 14:58:51 #62
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_111248925
Les 3 Evy 5-->10 starting........now!
pi_111248940
Ik woon op zo'n 150 meter van de bosrand, dus daar loop ik... meestal loop ik nog een 200 meter verder het bos in voor ik aan de lesjes begin, en stop ook weer ongeveer op dat punt, dan heb ik iets langer om wandelend op te warmen/af te koelen. De enkele keer dat ik bij de voordeur al begon met lopen of minder dan 1 minuut nam om af te koelen, zijn slecht bevallen wat spierpijn en dergelijke betreft. Ik kan hele stukken lopen door het bos en over het fietspad van de weg die er doorheen loopt, zonder ook maar de weg over te hoeven steken, pas toen ik op 10km zat kwam ik aan een paar hele kleine, rustige oversteekjes (heb in heel 2010 geloof ik 2x op een auto hoeven wachten, misschien 3x, meer zeker niet). Alleen als 't 'swinters vroeg donker is moet ik door het dorp/langs & over meer wegen, dat vond ik erg onplezierig lopen, steeds op het verkeer letten, ook veel meer stoepjes, regelmatig even inhouden of zelfs helemaal wachten bij het oversteken... :{w Respect voor degenen die altijd in een drukke(re) stad lopen, maar niks voor mij!

Met zo'n woonplaats ga ik niet ergens anders heen om te lopen, hoewel ik toen ik een weekendje weg was 1x door de duinen/over het strand heb gelopen, en misschien ga ik dat van 't zomer nog wel eens doen. Maar da's dan eenmalig. Als ik jou was zou ik lekker naar het kanaal fietsen; als je vanuit huis loopt, ben je toch ook gebonden aan de plek waarvan je weg ging? Of wou je ergens bij een willekeurig huis aanbellen, 'was aan 't hardlopen, kan niet meer, ik kom even logeren' :P :P
pi_111250542
Herkenbaar Sheriam, ik hoef ook zelden op auto´s te wachten, en als ik al een weg over moet woon ik een omgeving die rustig genoeg is zodat je gewoon door kan lopen 8 van de 10 keer :)

Fijn is dat, elke keer stoppen of inhouden lijkt me eigenlijk vrij vervelend.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 mei 2012 @ 15:44:55 #65
236410 MaleDuck
pi_111250794
Ook al loop in in een stedelijke omgeving, gelukkig heb ik ook maar 1 punt in mijn route waar ik op auto's zou kunnen wachten, maar het gebeurd zelden. Wel loop ik over 1 lange weg op een industrieterrein waar geen fietspad of stoep is waar ik kan lopen, dus daar moet ik soms het gras in als 2 auto's tegelijk me inhalen, maar dat gebeurd ook zelden.
pi_111251258
Ik loop altijd al met muziek. Helemaal aan het begin (toen ik de tijd nog bijhield met een stopwatch en later thuis keek hoe ver ik nou precies had gelopen) liep ik met een oude MP3-speler. Vrij kort daarna vond ik een manier om met mijn iPod touch icm. RunKeeper te gaan lopen, en luisterde ik gewoon muziek via m'n iPod. Dat is nu nog steeds zo, en ik wil nu ook niet meer zonder lopen (hoewel dat ook kan komen door mijn muziek-verslaving :P). Zeker goede muziek geeft me altijd wel een duwtje in de rug. Alleen bij wedstrijden luister ik geen muziek, omdat daar vaak langs de kant al voor gezorgd wordt, en bovendien het volk langs de kant meestal voor een nog grotere duw in de rug zorgt :).

Qua locatie loop ik altijd over de kilometerslange fietspaden die je hier hebt. Ideaal die lange stukken, waarbij je alleen rekening moet houden met enkele (brom)fietsers. Ook zijn er vele verschillende rondjes te maken, waardoor het toch niet gaat vervelen.

Vanavond heb ik de laatste training voor een lokale 10km-loop, die aanstaande woensdag plaats zal gaan vinden. Hopelijk wordt het een mooie tijd bij deze thuisrace. Ik heb er zin in :).
Get stoned
  maandag 7 mei 2012 @ 16:02:28 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111251657
Ik doe altijd een rondje Den Haag/Scheveningen. Al heb ik nu ontdekt dat het richting Voorburg ook wel leuk loopt, maar dan moet ik niet verdwalen :').

En altijd muziek, zonder muziek loop ik niet.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2012 @ 16:19:12 #68
236410 MaleDuck
pi_111252347
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Hinder het volgende:
Ik loop altijd al met muziek. Helemaal aan het begin (toen ik de tijd nog bijhield met een stopwatch en later thuis keek hoe ver ik nou precies had gelopen) liep ik met een oude MP3-speler. Vrij kort daarna vond ik een manier om met mijn iPod touch icm. RunKeeper te gaan lopen, en luisterde ik gewoon muziek via m'n iPod. Dat is nu nog steeds zo, en ik wil nu ook niet meer zonder lopen (hoewel dat ook kan komen door mijn muziek-verslaving :P). Zeker goede muziek geeft me altijd wel een duwtje in de rug. Alleen bij wedstrijden luister ik geen muziek, omdat daar vaak langs de kant al voor gezorgd wordt, en bovendien het volk langs de kant meestal voor een nog grotere duw in de rug zorgt :).

Qua locatie loop ik altijd over de kilometerslange fietspaden die je hier hebt. Ideaal die lange stukken, waarbij je alleen rekening moet houden met enkele (brom)fietsers. Ook zijn er vele verschillende rondjes te maken, waardoor het toch niet gaat vervelen.

Vanavond heb ik de laatste training voor een lokale 10km-loop, die aanstaande woensdag plaats zal gaan vinden. Hopelijk wordt het een mooie tijd bij deze thuisrace. Ik heb er zin in :).
welke loop is dat? Ik heb hier woensdag namelijk ook een lokale wedstrijd ;)
pi_111253005
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:19 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

welke loop is dat? Ik heb hier woensdag namelijk ook een lokale wedstrijd ;)
De Verkerkloop.
Get stoned
  maandag 7 mei 2012 @ 16:35:52 #70
236410 MaleDuck
pi_111253030
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Hinder het volgende:

[..]

De Verkerkloop.
Leuk daar doe ik dus ook mee ^O^
pi_111253125
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Leuk daar doe ik dus ook mee ^O^
Oh echt, dacht dat het een andere was, aangezien er woensdag minimaal 4 zijn volgens Inschrijven. Ga je de 5 of de 10 kilometer lopen?
Get stoned
pi_111253877
Ik ben zaterdag begonnen met lopen met Evy, morgen dus les 2 :')
Eerste les was simpel en heb geen spierpijn, maar dat komt omdat ik tot afgelopen week op voetbal zat haha :P
Nu wil ik mijn conditie verbeteren en vooral bijhouden voor een nieuwe sport, geen idee of we weer gaan voetballen of dat ik op schermen ga.

Zaterdag dus die training van 27 minuten gedaan, heerlijk over de dijk en langs het IJselmeer, dus extra zwaar over heuvels en hoge bruggen en door het zand etc :P en vervolgens nog 45 minuten terug naar huis gewandeld :D

Ben net 1.5 maand gestopt met roken, vandaar dat ik nu mijn conditie wil verbeteren.
4 jaar terug voordat ik begon met roken liep ik gewoon 16km, echt zonde ;(
  maandag 7 mei 2012 @ 17:02:18 #73
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_111254024
quote:
99s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef So_Surreal het volgende:
Hey, bekend gezicht! :W Welkom bij de club. Weet je zeker dat je eerste les 27 minuten was? Volgens mij is les 1 van Evy maar een minuutje of 20.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_111254127
Bah. Voor het eerst de les niet uitgelopen. Had een kutdag, dus denk dat ik de frustratie eruit wilde lopen ofzo. Ging veel te snel, dik boven de 10km/u gemiddeld. Na 25 minuten had ik het echt gehad. Klaar, basta, nokken.

http://runkeeper.com/user/PietervK/activity/86422924
pi_111254168
@robdriessen

Rob, liep jij afgelopen zaterdag toevallig op het fietspad van de Burg. v Haarenln ( begin van de middag? )
pi_111254272
Ik wil heel graag gaan lopen maar de hooikoorts houdt me tegen.
Zijn hier nog meer lopers met flinke hooikoortsklachten, hoe gaan jullie hier mee om? Vooral tips van mensen met asmatische klachten door de hooikoorts kan ik goed gebruiken, van mijn prikkende ogen en snotneus trek ik me al jaren niets meer aan. Maar die benauwdheid is echt niet te doen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  Redactie Sport maandag 7 mei 2012 @ 17:12:11 #77
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_111254319
quote:
99s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef So_Surreal het volgende:
Eerste les was simpel en heb geen spierpijn, maar dat komt omdat ik tot afgelopen week op voetbal zat haha :P
Nu wil ik mijn conditie verbeteren en vooral bijhouden voor een nieuwe sport, geen idee of we weer gaan voetballen of dat ik op schermen ga.

Zaterdag dus die training van 27 minuten gedaan, heerlijk over de dijk en langs het IJselmeer, dus extra zwaar over heuvels en hoge bruggen en door het zand etc :P en vervolgens nog 45 minuten terug naar huis gewandeld :D

Ben net 1.5 maand gestopt met roken, vandaar dat ik nu mijn conditie wil verbeteren.
4 jaar terug voordat ik begon met roken liep ik gewoon 16km, echt zonde ;(
Welkom! Ook voor mij een bekende user! *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_111254341
quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Hey, bekend gezicht! :W Welkom bij de club. Weet je zeker dat je eerste les 27 minuten was? Volgens mij is les 1 van Evy maar een minuutje of 20.
Ik heb dat laatste stukje nog 7 minuten doorgerend haha :P
2 liedjes van 3.5 minuut, toen ging ik uitlopen en uitrekken :)
pi_111254372
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 17:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn hier nog meer lopers met flinke hooikoortsklachten, hoe gaan jullie hier mee om? Vooral tips van mensen met asmatische klachten door de hooikoorts kan ik goed gebruiken, van mijn prikkende ogen en snotneus trek ik me al jaren niets meer aan. Maar die benauwdheid is echt niet te doen.
Ik heb hooikoorts en allergie voor gras tot aan huismijt en dierenharen, maar heb dit jaar nergens last van.
Helpen die pilletjes of druppels niet ?
pi_111254815
quote:
heb je geen puffertje?

vroeger had ik vrij veel last van hooikoorts en astma en voordat ik ging sporten nam ik een lurk van een puffertje, ging prima!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_111254902
quote:
99s.gif Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik heb hooikoorts en allergie voor gras tot aan huismijt en dierenharen, maar heb dit jaar nergens last van.
Helpen die pilletjes of druppels niet ?
Nee helaas. Er is maar 1 soort medicatie waar ik goed op reageer maar met die medicijnen ben ik echt een halve zombie. Aangezien ik nu aan het afstuderen ben en mijn scriptie in 3 weken in elkaar moet draaien neem ik die medicijnen maar niet :D
Voor de rest tientallen middeltjes geprobeerd maar niets wat echt helpt.
Het probleem is ook een beetje dat mijn klachten ieder jaar anders zijn, dit jaar staan de klachten met mijn longen echt duidelijk op de voorgrond terwijl het vorig jaar vooral de slijmvliezen in mijn keel waren.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 7 mei 2012 @ 17:35:21 #82
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111255005
*O* ik kan steeds beter lopen!
Ecosia
  maandag 7 mei 2012 @ 17:48:55 #83
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_111255352
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 17:35 schreef Jumparound het volgende:
*O* ik kan steeds beter lopen!
*O*
  maandag 7 mei 2012 @ 17:59:25 #84
112150 Trebweb
Started running again
pi_111255701
Net les 10 gelopen! :-)

Ging weer lekker, merk wel dat het toch wel zwaarder wordt als je steeds langer vol moet houden :)

quote:
Distance
4.09 km
Duration
30m:00s
Avg Speed
7:20 min/km
Max Speed
5:50 min/km
Calories
534 kcal
  maandag 7 mei 2012 @ 18:03:57 #85
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_111255887
Hmm, moet vandaag eigenlijk lopen. Maar heb zometeen een verplichting tot 2130 ongeveer. Ik heb nog nooit zo laat 's avonds gelopen, kan dat gewoon?
Want anders moet ik het uitstellen tot morgen en zit ik met school overdag en daarna weer een verplichting tot 2130 ongeveer...
En woensdag en donderdag kan ik door stage en werk ook alleen maar na 2130..

Lastig, drukke week...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 mei 2012 @ 18:08:27 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_111256085
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef Saninl het volgende:
Hmm, moet vandaag eigenlijk lopen. Maar heb zometeen een verplichting tot 2130 ongeveer. Ik heb nog nooit zo laat 's avonds gelopen, kan dat gewoon?
Waarom zou dat niet kunnen?
pi_111256152
Dat ligt er aan of die verplichting 'onbeperkt spare ribs eten' is of niet :')
Ja doei.
  maandag 7 mei 2012 @ 18:16:10 #88
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111256366
Oeh spare-ribs :9

Straks les 15 lopen van Renate, 3x8 min op tempo 2. Prima, heb er zin in!
  maandag 7 mei 2012 @ 18:20:24 #89
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111256494
Ik ga straks ook weer de deur uit voor 1.15 uur.
pi_111256904
:( grrr... ong 2 mnd geleden heb ik me een keer verstapt op zo'n vermaledijde scheve stoeptegel. Deed verrekt veel pijn in de voet/enkel. Na 100m hinkel-de-pinkel leek het wel te gaan en de pijn werd minder.

Had dus weinig tot geen last dus ook geen reden om een foto te laten maken. Was het eigenlijk al weer een beetje vergeten... Nu afgelopen donderdag een testloop 10km op wedstrijdtempo gedaan en ja hoor... precies pijn op die plek... Ook een beetje blauw en wat dikker. Foto laat niets zien maar ik weet al lang dat foto's niet zaligmakend zijn... maar goed, even kijken wat rust doet en anders maar een mri.

;( het ging net zo lekker...
  maandag 7 mei 2012 @ 18:37:55 #91
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_111257075
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen?
Ik vind het zo laat...

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Dat ligt er aan of die verplichting 'onbeperkt spare ribs eten' is of niet :')
Helaasch niet :Y)
  maandag 7 mei 2012 @ 18:47:28 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111257408
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:31 schreef Liesje68 het volgende:
:( grrr... ong 2 mnd geleden heb ik me een keer verstapt op zo'n vermaledijde scheve stoeptegel. Deed verrekt veel pijn in de voet/enkel. Na 100m hinkel-de-pinkel leek het wel te gaan en de pijn werd minder.

Had dus weinig tot geen last dus ook geen reden om een foto te laten maken. Was het eigenlijk al weer een beetje vergeten... Nu afgelopen donderdag een testloop 10km op wedstrijdtempo gedaan en ja hoor... precies pijn op die plek... Ook een beetje blauw en wat dikker. Foto laat niets zien maar ik weet al lang dat foto's niet zaligmakend zijn... maar goed, even kijken wat rust doet en anders maar een mri.

-O-
F means you're fucked
  maandag 7 mei 2012 @ 18:49:30 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111257499
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:31 schreef Liesje68 het volgende:

Hoow -O-
Doe maar rustig aan dan.. wat zegt je arts ervan?
pi_111257517
Nou, na een week out ga ik het er morgen maar weer eens op wagen. Voorzichtig that is. :')
pi_111257828
Ik moet elke maandag- en dinsdagavond naar school (ben mezelf aan het omscholen). Dus eerst een dag werken, vlug naar huis, douchen en onderweg naar school wat eten :(
Maar daardoor zijn de lessen van Evy perfect voor mij want dat zijn de twee rustdagen. Aanstaande woensdag mag ik beginnen met les 19... Dat is pas overmorgen!!!!!! Ik begin volgens mij langzaam te merken dat mijn lichaam dit nodig heeft.....
pi_111258508
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:49 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoow -O-
Doe maar rustig aan dan.. wat zegt je arts ervan?
Inderdaad :'( Ik vind nl dat ik heel braaf ben :Y en me best wel in hou met lopen. Ok, zo nu en dan loop je wat meer/harder maar wie doet dat niet? Eerst een bonebruise in de re knie omdat ik me heel lullig stoot aan een kastje op het werk en nu dit...toen het gebeurde voelde ik ook iets kraken. Maar ja, toen niet dik/blauw dus... lopen maar!

'Mijn' radioloog zei alleen : ' geen fractuur' maar dat had ik zelf ook al gezien. Werk zelf op de radiologie dus... zelf een aanvraagje geschreven :@ Heb nu ook last 'in rust' . Ga het aankijken en anders ook maar een mri... wie appelen vaart die appelen eet tenslotte.

Als het aanhoudt kijken wat de sportfysio ( Pieter Hamming in Vlaardingen ) zegt want naar de huisarts gaan heeft weinig zin. Is een prima huisarts maar van sportblessures heeft ze de ballen verstand...

Ik begin te vermoeden dat het iets met de ligamenten is...

Kortom : Liesje baalt! :( }:|
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 mei 2012 @ 19:21:51 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_111258603
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik vind het zo laat...

Nou ja, maar dat maakt toch nog steeds niet uit of je kan lopen?
pi_111259468
Als ik 's avonds ga lopen, kan ik dan het best voor het eten lopen om 19:00 als ik thuis ben van mijn werk, of later om een uurtje of 20:00 als ik gegeten heb ?

Of kan ik het best 45 minuten eerder mijn nest uit en om 6:15 gaan lopen voor het werk ?
pi_111259631
quote:
99s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef So_Surreal het volgende:
Als ik 's avonds ga lopen, kan ik dan het best voor het eten lopen om 19:00 als ik thuis ben van mijn werk, of later om een uurtje of 20:00 als ik gegeten heb ?

Of kan ik het best 45 minuten eerder mijn nest uit en om 6:15 gaan lopen voor het werk ?
Uitproberen! :Y
Sommige mensen zijn 's-ochtends niet vooruit te branden en anderen kunnen de 1ste 3 uur na een avondmaaltijd niet lopen...
  maandag 7 mei 2012 @ 19:53:03 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111259850
Het is uitproberen wanneer je het lekkerst loopt inderdaad.

Zelf heb ik wel fysiek werk, sta/loop de de halve dag en daarom loop ik nooit als ik moet werken want echt te moe en waarschijnlijk niet verstandig.

In de ochtend na het opstaan en een beschuitje vind ik zelf het ideaalst.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 7 mei 2012 @ 20:12:08 #101
300082 roos85
JUICHEN!
pi_111260724
Net les 3 gelopen :) ging best redelijk, in het begin al wat steken..
Wou me eerst omdraaien en morgen gaan, maar toch doorgezet :)

Alleen heeft mijn endomondo zo'n beetje de helft mijn gelopen route niet meegerekend :( (staat niet op het kaartje)... dus geen idee hoe het nu met mijn snelheid enzo zat..

Van de week ga ik kijken voor hardloopschoenen, afgelopen lessen op fitness schoenen gelopen (even om te testen hoe het lopen me zou bevallen), maar krijg toch wat last van mijn knieën en enkels.

edit: Even via de laptop met google maps de route nagekeken, mis gewoon 1,5 km :')
Heb in 20 minuten zo'n 2,2/2.3 km gelopen *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door roos85 op 07-05-2012 20:26:14 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 7 mei 2012 @ 20:15:24 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111260891
:* voor Liesje, dat is balen... Ik was vorige week al stikchagrijnig dat ik niet kon lopen :') /verslaafd.

Verder uitproberen idd: ik loop zelf aan het eind van de ochtend, begin van de middag het lekkerst, nadat ik fatsoenlijk gegeten heb en het heb laten zakken.

's Ochtends om 6:15 heb ik ook een tijdje gedaan. Ik was niet vooruit te branden en het is echt heel moeilijk om als het donker en koud is te gaan hardlopen :o. Nu is het licht en redelijk warm, maar ik heb gelopen toen de gevoelstemperatuur -10 was :').

Nu loop ik doordeweeks 's avonds direct na het werk en dat werkt op zich prima :). Daarna onder de douche springen en koken en eten :Y.

Na het avondeten werkt niet voor mij, vermoed ik, ivm steken.
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Sport maandag 7 mei 2012 @ 20:17:33 #103
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_111261010
Ik loop altijd wel prima, s'ochtends, s'middags en s'avonds.
  maandag 7 mei 2012 @ 20:19:35 #104
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111261106
Gewoon op elk moment van de dag gaan lopen! Heb in de ochtend gelopen, de middag, de avond, in de nacht en het bevalt allemaal.
  maandag 7 mei 2012 @ 20:20:30 #105
300082 roos85
JUICHEN!
pi_111261154
fout
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 7 mei 2012 @ 20:21:05 #106
342418 VKV
Plausibel
pi_111261194
Net les 21 van Evy gedaan, ging op zich wel goed maar mensenkinderen wat duurde die eerste keer tien minuten lang :P De tien en twaalf minuten erna gingen wel, mja dan schat je de tijd weer wat beter in. Muziek van deze les was trouwens best te pruimen haha :P

5.41 km in 37 minuten, dus 8.77 km/uur. M'n snelheid is altijd wel een beetje hetzelfde, das wel mooi om te zien :)
En ik ga richting de 0 in de challenge :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 mei 2012 @ 20:31:12 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_111261697
Ik kan deze week maar 2 keer lopen. Dat komt niet veel voor dat ik een dagje oversla.
  maandag 7 mei 2012 @ 20:36:44 #108
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_111262008
De 200km voorbij in 2012 *O* (moest nog van een aantal keer optellen ;) )
Al ben ik bang dat er deze week niets bijkomt :{ Een plek aan de binnenkant van m'n onderbeen, ik ben er nog steeds niet uit of het kuitspier of scheenbeenspier is (of misschien wel aanhechting achillespees :? ) .. die plek is behoorlijk pijnlijk als ik m'n tenen omhoog trek.
Goed koelen en paar dagen rust dus :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_111262349
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:21 schreef VKV het volgende:
Net les 21 van Evy gedaan, ging op zich wel goed maar mensenkinderen wat duurde die eerste keer tien minuten lang :P De tien en twaalf minuten erna gingen wel, mja dan schat je de tijd weer wat beter in. Muziek van deze les was trouwens best te pruimen haha :P

5.41 km in 37 minuten, dus 8.77 km/uur. M'n snelheid is altijd wel een beetje hetzelfde, das wel mooi om te zien :)
En ik ga richting de 0 in de challenge :D
van welk jaar heb jij van Evy?
Bij mij zou les 21, week 7 training 3 zijn en dan is 10 minuten het maximale wat ik aan 1 stuk moet lopen.

quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:36 schreef E.T. het volgende:
De 200km voorbij in 2012 *O* (moest nog van een aantal keer optellen ;) )
Proficiat!!!!
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 21:01:48 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_111263546
Morgen thuiswerken. De stucadoor komt, en als m'n werk erop zit wil ik eigenlijk meteen de deur uit om m'n rondje te rennen :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 7 mei 2012 @ 21:21:30 #111
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111264670
Heerlijk gelopen met haas Yur O+

3x8 min, maar paar minuutjes extra gelopen bij de laatste 8 min. 2 min wandelen tussen elke 8 min.
4,5 km in 32:20.

Was best warm, zelfs in kort kort!
  maandag 7 mei 2012 @ 21:30:44 #112
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111265237
Mijn naam is haas :7
F means you're fucked
  Redactie Sport maandag 7 mei 2012 @ 21:40:49 #113
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_111265802
*O* 5 x 4 / 2 *O*

http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/13224054

Ging goed en met muziek, zodat ik niet de hele tijd op mijn horloge ga letten of de 4 minuten al voorbij zijn. :D

Wel apart, ik heb het rondje proberen te vergroten maar volgens Runtastic is hij even groot als het vorige rondje. Zal wel door de bochten komen. :P
  maandag 7 mei 2012 @ 21:42:43 #114
300360 Hinder
Go home
pi_111265897
Zojuist de laatste training voor aanstaande woensdag gelopen. Op een relax tempo 5.94k in 31:17. Ik moest nog een extra rondje aan m'n vaste 5k-ronde plakken, omdat missie #4 van Zombies, Run! nog niet was afgelopen :P. Ik ben klaar voor de start!

http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/86512169
Get stoned
  maandag 7 mei 2012 @ 21:46:49 #115
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111266153
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef Saninl het volgende:

ik loop rustig nog om 12 uur, dus waarom niet :P
Ecosia
  maandag 7 mei 2012 @ 21:49:32 #116
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_111266328
Nou, vooruit.

Op jullie advies. Les 28 lopen nu, banaantje en gaan...
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 21:51:41 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_111266482
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
Heerlijk gelopen met haas Yur O+

3x8 min, maar paar minuutjes extra gelopen bij de laatste 8 min. 2 min wandelen tussen elke 8 min.
4,5 km in 32:20.

Was best warm, zelfs in kort kort!
Klinkt goed!!

Ik mag morgen 5x10 min :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 mei 2012 @ 21:53:52 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111266609
ik loop het beste zo'n drie uur na m'n avondeten. zowel gisteren als vandaag binnen het anderhalf uur na m'n eten gaan rennen en m'n benen voelden aan als lood de eerste twee km. Toch lijken m'n stats wat anders te zeggen als ik runkeeper mag geloven.
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/86480534
ik weet wel dat lopen als je ongesteld bent, k*t is :')

maandag 7 mei 2012 @ 21:54:12 #119
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111266637
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Klinkt goed!!

Ik mag morgen 5x10 min :Y
Nice :9 ik hoop over 6 weken ± de 10km te lopen..

Oh trouwens wel grappig! Vroeger kon ik niet na het eten lopen, nu hebben we een uurtje gewacht en ging perfect, zelfs na stamppot :9
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 21:55:52 #120
155227 crew  Guppy
dus
pi_111266746
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Nice :9 ik hoop over 6 weken ± de 10km te lopen..
Komt goed :Y gaat je vast lukken
  maandag 7 mei 2012 @ 21:57:31 #121
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111266873
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Komt goed :Y gaat je vast lukken
Thanks pop :* hoe gaat t met jou? Zag al een paar 9 kms voorbij komen? _O_
  maandag 7 mei 2012 @ 22:02:50 #122
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111267296
Noodgedwongen een nieuw rondje gelopen van 10,5km in een uurtje. Heerlijk weertje en het ging ook best aardig :) Behalve dat ik voor de 2e keer van mijn avondeten kon genieten :P
  maandag 7 mei 2012 @ 22:03:20 #123
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111267331
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:02 schreef Drassss het volgende:
Noodgedwongen een nieuw rondje gelopen van 10,5km in een uurtje. Heerlijk weertje en het ging ook best aardig :) Behalve dat ik voor de 2e keer van mijn avondeten kon genieten :P
dubbel onbeperkt spareribs eten?
Ecosia
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 22:03:58 #124
155227 crew  Guppy
dus
pi_111267367
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Thanks pop :* hoe gaat t met jou? Zag al een paar 9 kms voorbij komen? _O_
Ik begin het onder de knie te krijgen :) en ik ben over the moon met m'n nieuwe sokken, (nog) geen blaren!! *O*
  maandag 7 mei 2012 @ 22:05:15 #125
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111267451
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dubbel onbeperkt spareribs eten?
Gehaktballetjes :9
  maandag 7 mei 2012 @ 22:08:23 #126
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111267648
Nou, ik heb HEERLIJK gelopen. M'n tempo vasthouden gaat nog steeds moeilijk. Dat wil zeggen, 6:22min/km, want 6:15min/km lukt perfect en dan heb ik na 10 km nog reserve om te versnellen (dope shit!).. En dat dan ook nog op een punt waarbij ik normaal doodval vanwege de twee bruggen die getrotseerd dienen te worden. En nu.. a breeze.

Voor de mensen die willen weten hoe lang ik gelopen heb: ruim 11 km met een gemiddelde van 6:14min/km.

En heb de goedkoopste variant van m'n nieuwe sokken uitgeprobeerd. Weinig verschil met m'n normale sokken.

Top 5 in de challenge, yay! Morgen gaat RD er vast weer overheen.. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door slacker_nl op 07-05-2012 22:14:41 ]
  maandag 7 mei 2012 @ 22:18:20 #127
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_111268243
Ik merk ook geen verschil in spierpijn met/zonder compressiekous. Maar tijdens het lopen voelt het wel beter.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 mei 2012 @ 22:25:44 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111268711
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik merk ook geen verschil in spierpijn met/zonder compressiekous. Maar tijdens het lopen voelt het wel beter.
omdat je meer steun hebt ??

maandag 7 mei 2012 @ 23:26:14 #129
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111271983
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
Nou, ik heb HEERLIJK gelopen. M'n tempo vasthouden gaat nog steeds moeilijk. Dat wil zeggen, 6:22min/km, want 6:15min/km lukt perfect en dan heb ik na 10 km nog reserve om te versnellen (dope shit!).. En dat dan ook nog op een punt waarbij ik normaal doodval vanwege de twee bruggen die getrotseerd dienen te worden. En nu.. a breeze.

Voor de mensen die willen weten hoe lang ik gelopen heb: ruim 11 km met een gemiddelde van 6:14min/km.

En heb de goedkoopste variant van m'n nieuwe sokken uitgeprobeerd. Weinig verschil met m'n normale sokken.

Top 5 in de challenge, yay! Morgen gaat RD er vast weer overheen.. :)
goed bezig slacker :)

Ik hoop eind van de week de eerste meters te kunnen maken... ff kijken hoe ik morgen opsta :{
Ecosia
  maandag 7 mei 2012 @ 23:31:06 #130
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_111272174
Wow, het lopen ging verbazingwekkend lekker op de late avond :)

Ging echt heerlijk, eerste deel samen gelopen en na de 3km zelf uitgelopen :)

Les 28 Evy; zelf lopen max 1x looppauze. Die looppauze heb ik niet gebruikt en heb redelijk constant gelopen :)

Helaas niet de 5km binnen 30min :(

dinsdag 8 mei 2012 @ 06:19:05 #131
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111277202
quote:
Heb ik ook jaren last van gehad, enige wat hielp waren m'n puffers..
Dit jaar voor t eerst geen last van :o
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:10:22 #132
236410 MaleDuck
pi_111277357
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:38 schreef Hinder het volgende:

[..]

Oh echt, dacht dat het een andere was, aangezien er woensdag minimaal 4 zijn volgens Inschrijven. Ga je de 5 of de 10 kilometer lopen?
De 5, want voor mijn gevoel heb ik op de 10 niks te zoeken en hoop op de 5 onder de 20 minuten te duiken...
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 07:19:02 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_111277392
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 06:19 schreef GotC het volgende:

[..]

Heb ik ook jaren last van gehad, enige wat hielp waren m'n puffers..
Dit jaar voor t eerst geen last van :o
Ik heb maar heel lichte klachten, en eigenlijk alleen als die pluizen in de lucht zijn... Kan je niet echt helpen dus denk ik...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:28:51 #134
236410 MaleDuck
pi_111277445
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:42 schreef Hinder het volgende:
Zojuist de laatste training voor aanstaande woensdag gelopen. Op een relax tempo 5.94k in 31:17. Ik moest nog een extra rondje aan m'n vaste 5k-ronde plakken, omdat missie #4 van Zombies, Run! nog niet was afgelopen :P. Ik ben klaar voor de start!

http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/86512169
Liep je op de verkerkroute? Misschien ben ik je wel tegengekomen, wij liepen met zn 3-en.
http://www.endomondo.com/workouts/53800842 Heb dus ook extra rustig gelopen met een totaal van ruim 7 km en een gemiddelde van 5:09 per km. Woensdag eigenlijk iets minder dan anderhalve minuut per km sneller lopen :Y
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:48:01 #135
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111277593
Jeej! het doet weer minder pijn!
Pfff, door het oog van de naald gekropen denk!
Ecosia
pi_111277823
Les 10 gedaan van Renate... 3,6 km in 23,2 minuten. Het is de start van een rustige week met Renate, dit om meer conditie op te bouwen. Heb geprobeerd om de 2 minuten wel harder dan normaal te lopen. Niet helemaal gelukt... Desalniettemin was het een heerlijk loopje
  dinsdag 8 mei 2012 @ 08:21:38 #137
373360 .M.
"Yo Mama" -- Freud
pi_111277912
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 07:48 schreef Jumparound het volgende:
Jeej! het doet weer minder pijn!
Pfff, door het oog van de naald gekropen denk!
^O^
Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl
  dinsdag 8 mei 2012 @ 08:23:49 #138
342418 VKV
Plausibel
pi_111277941
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:43 schreef streamnl het volgende:

[..]

van welk jaar heb jij van Evy?
Bij mij zou les 21, week 7 training 3 zijn en dan is 10 minuten het maximale wat ik aan 1 stuk moet lopen.

Volgens mij 2006. De oude Evy in ieder geval :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 08:59:05 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111278450
Ik wil iedere dag hardlopen :D
F means you're fucked
pi_111278663
Ik zou vanmorgen om 6:15 een 30 minuten gaan hardlopen, maar werd pas door de wekker wakker gemaakt, dus ga ik vanavond maar :)
pi_111278843
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 08:59 schreef YUR het volgende:
Ik wil ook vandaag weer :( Gister les na 4,5km afgebroken, omdat het niet meer ging vanwege te snel lopen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 09:28:22 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111278995
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 09:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik wil ook vandaag weer :( Gister les na 4,5km afgebroken, omdat het niet meer ging vanwege te snel lopen.
Dan weet je in ieder geval wat je de volgende keer moet doen... en wat je sowieso niet moet doen
F means you're fucked
pi_111279014
Vanavond les 7 van Evy, na 2 rustdagen. Maar misschien dat ik morgen pas ga lopen, omdat ik een beetje last van m'n knie heb...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 09:29:54 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_111279020
quote:
Dat wilde ik ook :P maar dan ga je dus hard op weg ri. een blessure :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 8 mei 2012 @ 09:32:15 #145
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111279058
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 09:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook :P maar dan ga je dus hard op weg ri. een blessure :P
Dat weet ik, daarom doe ik het ook niet. Neemt niet weg dat ik het wel zou willen :P
F means you're fucked
pi_111279084
Ik wil wel lopen vandaag, stond ook op de planning, maar mijn essay moet morgen 12.00 af zijn en ik heb nog niets. 3,000 woorden te gaan dus... :') Daarbij heb ik een soort bal in de achterkant van m'n bovenbeen zitten, vervelend. -O-
Ja doei.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:01:49 #147
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111279765
Gisteravond gelopen dus ik ga pas donderdag weer. Toch jammer allemaal :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:07:02 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111279910
quote:
Ik ook :D. 2 keer! :D :').

Vanavond mag ik weer *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_111280144
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 08:23 schreef VKV het volgende:

[..]

Volgens mij 2006. De oude Evy in ieder geval :P
Aha, dat verklaart het. Bedankt.

En over elke dag lopen... Ik doe dit nu pas 3 maanden en ben de laatste 2 maanden serieuzer bezig. Want nu heb ik een doel waarnaar ik train. Als je 4 maanden geleden had gezegd dat ik elke dag zou willen rennen had ik je niet geloofd. Grappig hoe jezelf in een korte tijd kan veranderen. (ik mag morgen pas)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:24:30 #150
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111280354
klein rondje gelopen maar ging niet lekker...moe lichaam en daardoor "gehaast" gelopen, kwam niet lekker in een rustig ritme.

kwam gister nog een startnummer tegen van de DtD van 1996 en ik was blij te zien dat mijn eindtijd toen net zo snel was als de tijd die ik nu loop.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:34:49 #151
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_111280623
ik loop sinds een week of 3 ook hard ( nou ja hard gaat het NOG niet)

ben begonnen met 1 km,
en nou zit ik op ongeveer 3.5 km,
en dan wel met wandelen er tussen door. zit nou op ongeveer 25 minuten
zijn nog geen top tijden maarja,

mischien komt dat nog wel een keer goed.
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:50:07 #152
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111281110
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:34 schreef kawa4 het volgende:
ik loop sinds een week of 3 ook hard ( nou ja hard gaat het NOG niet)

ben begonnen met 1 km,
en nou zit ik op ongeveer 3.5 km,
en dan wel met wandelen er tussen door. zit nou op ongeveer 25 minuten
zijn nog geen top tijden maarja,

mischien komt dat nog wel een keer goed.
Dat komt met de tijd wel goed, nu is het zaak om te blessurevrij te lopen en een regelmaat op te bouwen. Over zo'n 12 weken komt de rest wel :)

@Jumparound ja, het gaat lekker nu.
pi_111281189
snelheid is echt niet belangrijk in het begin idd, sowieso vind ik het zelf niet zo heel belangrijk maar goed.

Eerst lekker leren lopen idd, en dan daarna eens zien naar afstanden en snelheid bijv.

veel plezier ermee iig Kawa
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_111281775
Straks ga ik ook weer, vorige week in verband met een korte vakantie rustig aan gedaan.
Toen maar één keertje gelopen, maar de heuvels in de Duitse Harz gaan toch flink omhoog, het afdalen is dan ook geen pretje voor de knieen. Maar toch 35 tot 40 minuten actief bezig geweest *O*.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:50:40 #155
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111283376
volgens mij steven ik af op een lopersknie... uitgerekend op m'n vlakke korte lopen krijg ik er last van...
zaterdag tijdens m'n 11km loop kon ik ergens op de helft ineens niet meer hardlopen toen een minuutje of 2 gewandeld en weer doorgegaan ging wel redelijk alleen toch een klein beetje een zeurderig gevoel.
gisteren nog ff gekeken of ik het weer zou krijgen en inderdaad na 5 km kreeg ik weer last... nu wel al wat minder dan zaterdag maar toch. denk dat ik maar in de sportschool ga bivakkeren deze week.. en het lopen ff een weekje uitstel.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:04:19 #156
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111283908
Verzin je nu gewoon een blessure om ons sterfelijken weer een illusie te geven dat we de nr 1 plek kunnen bereiken ;)

Fucked up trouwens, sterkte met je knie!
pi_111284406
Ik lees hier de ene blessure na de andere voorbij komen. Zelf heb ik ook wel een leuke bij mijn lies zitten. Vorige week eas hij bij a weg, bij een manouvre schoot hij er gewoon weer in.
pi_111284425
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik lees hier de ene blessure na de andere voorbij komen. Zelf heb ik ook wel een leuke bij mijn lies zitten. Vorige week eas hij bij a weg, bij een manouvre schoot hij er gewoon weer in.
vind je? ik zie dat niet zo hoor.

Lees genoeg mensen die gewoon lekker doorlopen zonder problemen, waaronder ikzelf. 2 jaar lopen,3/4 keer p week, en geen problemen :) *afklopt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:20:02 #159
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_111284430
Nergens last van hier, maar goed ik loop ook slechts twee a drie keer per week. Eén groot rondje en één a twee kleine rondjes. Het lijkt wel of de meeste teveel geforceerd bezig zijn.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:23:51 #160
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111284542
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef slacker_nl het volgende:
Verzin je nu gewoon een blessure om ons sterfelijken weer een illusie te geven dat we de nr 1 plek kunnen bereiken ;)

nou ja ik weet niet hoe ernstig het is op dit moment.. heb in rust nergens last van met normaal lopen ook niet kan ook gewoon moeheid/overtraind zijn geweest als ik een lange run mede door de duinen doe heb ik nooit ergens last van namelijk. ik hou ff een paar dagen rust.. dan staan jullie Puny Humans ook weer ff boven me. ;)

het mooiste is eigenlijk nog dat ik zaterdag dus al m'n records heb verbroken tm de 10km :P terwijl ik last van m'n knie had ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door AntiChrist op 08-05-2012 12:28:59 ]
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:32:55 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111284831
Ik lees inderdaad ook wel erg regelmatig verhalen voorbij komen over blessures. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen wel erg enthousiast bezig zijn...
F means you're fucked
pi_111284875
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:32 schreef YUR het volgende:
Ik lees inderdaad ook wel erg regelmatig verhalen voorbij komen over blessures. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen wel erg enthousiast bezig zijn...
ik lees hier ook niet alles bij dus wrs mis ik van alles :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:36:15 #163
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111284949
ik lees hier wel bijna alles, en van de mensen die constant top 15 lopen zijn er volgens mij weinig blessures.

Bij de beginners misschien wat meer pijntjes, maar die stoppen op tijd mede door adviezen hier.

AC is misschien overtraind, en ik heb een domme voetbalblessure... Shit happens, ff wat rust :)
Ecosia
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2012 @ 12:46:17 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_111285317
Ik heb in ieder geval sinds Augustus 2011 geen serieuze blessure meer gehad gelukkig. Af en toe een pijntje maar niets ernstigs.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:49:14 #165
38396 mazaru
pi_111285423
Ik heb een chronische pijn aan mijn portemonnee, telt dat ook mee?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:49:52 #166
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111285446
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een chronische pijn aan mijn portemonnee, telt dat ook mee?
Erg herkenbaar. Afgelopen vrijdag kwam het belastinggeld binnen, maar da's ook al op
F means you're fucked
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:50:36 #167
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111285475
Als je het opmaakt aan hardloopspullen telt het mee :Y
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:50:42 #168
38396 mazaru
pi_111285482
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Erg herkenbaar. Afgelopen vrijdag kwam het belastinggeld binnen, maar da's ook al op
Vervelende pijn he?;)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2012 @ 12:52:54 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_111285552
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik mag alleen geld opsturen naar de belasting :{
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:52:59 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111285558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef Drassss het volgende:
Als je het opmaakt aan hardloopspullen telt het mee :Y
Ook wel een beetje ja...

quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Vervelende pijn he?;)
:Y
F means you're fucked
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:07:22 #171
236410 MaleDuck
pi_111285985
Ik heb ook geen pijntjes meer sinds ik nieuwe schoenen heb, daarvoor had ik een overbelaste pees aan de binnenkant van mn knie.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:07:32 #172
373360 .M.
"Yo Mama" -- Freud
pi_111285990
Voor het eerst in maanden tijd weer eens 2 dagen achter elkaar gelopen. Gister dus 11,85 km snel (voor mij dan) en vandaag een herstelloop van 8 km op relaxed tempo. Zowel gister als vandaag heerlijk gelopen, lekker fris zo'n buitje :) Ik dacht echt "wie wil dit nu niet?!" Mijn rustdag ga ik nu ook extra van genieten :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:08:25 #173
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111286013
O+ Herstelloopjes O+
F means you're fucked
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:27:05 #174
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111286598
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zijn het echt blessures of zijn het mensen die aangeven dat ze wat voelen en het wat rustiger aan doen. Vind dat zelf nogal een wereld van verschil. Ben erg gecharmeerd dat mensen zelf zeggen, ik voel iets, vertrouw het niet, neem even rust en kijk dan verder ipv gewoon doorlopen en straks echt een maand niks kunnen doen.
pi_111286605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:20 schreef Bisamrat het volgende:
Nergens last van hier, maar goed ik loop ook slechts twee a drie keer per week. Eén groot rondje en één a twee kleine rondjes. Het lijkt wel of de meeste teveel geforceerd bezig zijn.
Ik ben zelf ook sindskort bezig en ik probeer 3 x per week te lopen. Door pijntjes doe ik het wel vaak wat rustiger aan of dan maar 2 x in de week. Zou best kunnen zijn dat beginners (waaronder ikzelf) zich teveel richten op het 3x per week "moeten" lopen volgens schema (en da's hartstikke leuk hoor, begrijp me niet verkeerd ;) )
pi_111286669
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Zijn het echt blessures of zijn het mensen die aangeven dat ze wat voelen en het wat rustiger aan doen. Vind dat zelf nogal een wereld van verschil. Ben erg gecharmeerd dat mensen zelf zeggen, ik voel iets, vertrouw het niet, neem even rust en kijk dan verder ipv gewoon doorlopen en straks echt een maand niks kunnen doen.
Als ik puur naar mezelf kijk zijn het puur pijntjes en (afkloppen) geen blessures. Maar voor mij is dat wel een teken dat ik even rustig aan moet doen. Alleen al dit topic 2 maanden volgen, heeft me een hoop geleerd :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:29:14 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_111286674
Leuk vraagje en iets waar ik telkens letterlijk tegenaan loop: lopen jullie links of rechts op de weg (fietspad/bescheiden autoweg)?

Ik links
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:30:37 #178
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111286724
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef Quoi het volgende:
Leuk vraagje en iets waar ik telkens letterlijk tegenaan loop: lopen jullie links of rechts op de weg (fietspad/bescheiden autoweg)?

Ik links
Links, maar ik wil nog wel eens dwalen, midden op de weg of rechts (loop vnml op fietspaden).
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:30:43 #179
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111286730
quote:

Ik links
Links, sowieso omdat ik over boerenwegen loop. Vind ik iets veiliger.

Toevallig moest ik gisteravond aan de kant voor 2 hardlopers die rechts liepen :P
pi_111286743
quote:

Ik links
Ik ook links, dan zie ik de fietser/auto aankomen en kan ik inschatten of die mij ook gezien heeft. Als je rechts loopt is het altijd maar hopen dat ze je zien, zo voelt het voor mij in ieder geval.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:32:41 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_111286802
Idd! Ik kijk rechtslopers ook best wel evil aan en ga niet opzij... })
pi_111286863
Ik loop ook links met als reden dat ik het verkeer op mijn weghelft zie aankomen.
(Ik loop met muziek)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:35:12 #183
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111286898
quote:

Ik links
ik midden op de weg, hallo... optiefen!
(rechts of links, afhankelijk van de omgeving :) )
Ecosia
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 13:35:22 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111286907
altijd links, zodat ik het verkeer aan zie komen

dinsdag 8 mei 2012 @ 13:44:08 #185
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111287235
Haha, m'n startnummer is binnen voor de Golden Tenloop. Hij's vet!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:46:01 #186
38396 mazaru
pi_111287303
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:30 schreef Drassss het volgende:

[..]

Links, sowieso omdat ik over boerenwegen loop. Vind ik iets veiliger.

Toevallig moest ik gisteravond aan de kant voor 2 hardlopers die rechts liepen :P
Ik loop ook het liefst links, maar het lijkt wel of er steeds meer mensen rechts gaan lopen. En dan vooral mensen die weigeren opzij te gaan. Met als gevolg dat ik steeds van rechts naar links moet zwalken, of het gras in moet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2012 @ 14:04:38 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_111288025
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:44 schreef slacker_nl het volgende:
69? 666?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:06:40 #188
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111288108
1 :P
pi_111288256
quote:

Ik links
Ik wissel het af. Ik heb wel eens in een blaadje gelezen (Runnersworld geloof ik) dat je dat moet afwisselen in verband met het aflopen van de weg. Als je dan alleen maar links loopt, dan loopt de weg links misschien ook een beetje af naar 1 kant. Dan word er dus de hele tijd 1 kant meer belast. Ik vond het wel redelijk klinken, of vinden jullie dit totale onzin?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:10:54 #190
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111288278
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:10 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Ik wissel het af. Ik heb wel eens in een blaadje gelezen (Runnersworld geloof ik) dat je dat moet afwisselen in verband met het aflopen van de weg. Als je dan alleen maar links loopt, dan loopt de weg links misschien ook een beetje af naar 1 kant. Dan word er dus de hele tijd 1 kant meer belast. Ik vond het wel redelijk klinken, of vinden jullie dit totale onzin?
ik weet uit ervaring dat dit helemaal correct is :)
Ecosia
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:14:45 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111288450
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:44 schreef slacker_nl het volgende:
Huh? Die moeten we ophalen toch?
F means you're fucked
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:15:38 #192
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111288494
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Huh? Die moeten we ophalen toch?
Ja, maar in de mail staat je nummer :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:16:42 #193
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111288537
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ja, maar in de mail staat je nummer :)
Oja! 130 hier
F means you're fucked
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:18:19 #194
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_111288595
Startnummerrrrr 251!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 14:19:06 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111288632
quote:

[..]

daarom loop ik nooit twee keer hetzelfde rondje achter elkaar,

dinsdag 8 mei 2012 @ 14:21:07 #196
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111288705
Ik loop overigens zoveel mogelijk tegen het verkeer in
F means you're fucked
pi_111288984
quote:

Ik links
Op 't fietspad wat ik het meest in mijn routes heb zitten, loop ik aan de 'boskant', rechts als ik rechtsom loop, links als ik linksom loop. Het is een fietspad wat beide richtingen op gaat en aan 1 kant van de weg ligt, en hoewel er voor het grootste deel een brede gras/bomen strook tussen de weg en fietspad zit, op veel plekken wel iets van een meter of 5-10, voelt dat toch het meest logisch, meer dan tussen auto's en fietsers in te lopen. Het is ook geen heel druk fietspad dus niet alsof ik constant van achter wordt ingehaald als ik rechtsom ga. En het is inderdaad goed om soms van kant te wisselen want de zijkant van het fietspad loopt wel degelijk een beetje schuin af.

Als ik al een stukje langs een drukkere weg loop, zou ik wel links gaan lopen zodat ik het verkeer zie aankomen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:35:41 #198
300360 Hinder
Go home
pi_111289222
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 07:28 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Liep je op de verkerkroute? Misschien ben ik je wel tegengekomen, wij liepen met zn 3-en.
http://www.endomondo.com/workouts/53800842 Heb dus ook extra rustig gelopen met een totaal van ruim 7 km en een gemiddelde van 5:09 per km. Woensdag eigenlijk iets minder dan anderhalve minuut per km sneller lopen :Y
Nee, ik loop normaal nooit in die buurt ;). Ik neem dus aan dat je de 5km gaat lopen? Doe je wel vlot dan ^O^. Ik streef naar zo'n 4:30 min/km, want dan zit ik op mijn huidige PR, die ik overigens vorig jaar daar gelopen heb.
Get stoned
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:38:49 #199
236410 MaleDuck
pi_111289328
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef Hinder het volgende:

[..]

Nee, ik loop normaal nooit in die buurt ;). Ik neem dus aan dat je de 5km gaat lopen? Doe je wel vlot dan ^O^. Ik streef naar zo'n 4:30 min/km, want dan zit ik op mijn huidige PR, die ik overigens vorig jaar daar gelopen heb.
Netjes, ja voor mij de 5 km, 10 gaan mn spieren niet leuk vinden denk ik. Conditioneel is dat geen probleem. Ga proberen snel te starten en daarna zien we wel waar het schip strand, maar is voor mij de eerste keer dat ik een wedstrijd loop.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:39:29 #200
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_111289357
quote:

[..]

Dit, straks weer lopen, heb zaterdag een 7k loopje die ik gewoon rustig ga lopen. Vandaag denk ik intervallen en dan overmorgen een rustige loop.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:40:57 #201
300360 Hinder
Go home
pi_111289418
Qua positie op de weg/het fietspad wissel ik het meestal af. Ik heb de voorkeur voor links, maar als er bijvoorbeeld een andere (rechtslopende) hardlop(st)er of fietser aan komt, dan ga ik meestal wel terug naar rechts.
Get stoned
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:12:54 #202
300360 Hinder
Go home
pi_111290691
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:38 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Netjes, ja voor mij de 5 km, 10 gaan mn spieren niet leuk vinden denk ik. Conditioneel is dat geen probleem. Ga proberen snel te starten en daarna zien we wel waar het schip strand, maar is voor mij de eerste keer dat ik een wedstrijd loop.
Goed vooraan starten is met zo'n streefpace wel belangrijk. Het zal wel weer dringen worden na de start :P.

Maak er in ieder geval een mooie wedstrijd van, en geniet vooral tijdens deze eerste keer ;).
Get stoned
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:46:28 #203
236410 MaleDuck
pi_111294467
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:12 schreef Hinder het volgende:

[..]

Goed vooraan starten is met zo'n streefpace wel belangrijk. Het zal wel weer dringen worden na de start :P.

Maak er in ieder geval een mooie wedstrijd van, en geniet vooral tijdens deze eerste keer ;).
Ja, had al gehoord dat ik vooraan moest gaan staan, voor de meute uit de bocht om :Y
Ik ga mn best doen, ben wel benieuwd hoe het is om met veel mensen op hetzelfde parcours te lopen...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:01:11 #204
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111295021
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:08 schreef YUR het volgende:
O+ Herstelloopjes O+
Mijn hardloopstukken zijn Yur zn herstelloopjes :')
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 17:27:12 #205
155227 crew  Guppy
dus
pi_111296168
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Mijn hardloopstukken zijn Yur zn herstelloopjes :')
Moet je nagaan hoe belangrijk jouw loopjes voor hem zijn O+
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:08:07 #206
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111297758
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoe belangrijk jouw loopjes voor hem zijn O+
Ja, loopt fijn hoor. Zo helpen we elkaar O+
F means you're fucked
pi_111297829
quote:

[..]

Dit dus.
Aangezien ik eerst na een ongelukje na 4 wkn 'al weer' ging lopen en toen vervolgens er nog 2mnd huisarrest bij kreeg ;( ben ik nu wat voorzichtig.
Dus echt pijn tijdens het lopen dan maar even aankijken...dan een voorzichtig testloopje en dan weer kijken.
Dus : Discretion is the better part of valour
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:00:39 #208
369523 Governo
You made my day!
pi_111299915
Ik ga vandaag (weer) beginnen. En om mijn vorderingen goed bij te kunnen houden wil ik graag met Endomondo lopen. Maar moet je hier internet of zo voor hebben?
pi_111299992
Ik word echt moe van die lichte pijntjes die ik al een paar keer heb gehad aan de binnenkant van mijn been. Heb zelf niet het gevoel alsof ik het te erg belast, maar blijkbaar wel dus. Het houdt me wel elke keer binnen terwijl ik graag wil gaan lopen.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:18:50 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111300871
Heerlijk hardloopweer zeg O+. Kon de 5 km niet volmaken, wegens steek na 4 km, maar goed, voor de rest ging het lekker met ietsje harder dan 10 km/u. Fijn tempo :Y. Volgende week de Golden Ten en dan hang ik m'n challenge even aan de wilgen en ga ik m'n Nike Frees inwijden. Wil op een gegeven moment vier keer per week gaan hardlopen, dus die achterstand op de challenge haal ik wel weer in :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:19:56 #211
300360 Hinder
Go home
pi_111300928
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef Governo het volgende:
Ik ga vandaag (weer) beginnen. En om mijn vorderingen goed bij te kunnen houden wil ik graag met Endomondo lopen. Maar moet je hier internet of zo voor hebben?
Apps als bijvoorbeeld Endomondo en RunKeeper kun je gebruiken om je afstand, tijd en snelheid te laten bijhouden. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld een smartphone met GPS gebruiken. De meeste nieuwe telefoons ondersteunen dit. De apps kun je downloaden via de App Store, Google Play etc. Na het lopen kun je je activiteit uploaden naar de website van de app. Meestal kun je ook handmatig activiteiten toevoegen als je bijvoorbeeld op een loopband gelopen hebt.
Get stoned
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:21:00 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111300982
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Hinder het volgende:

[..]

Apps als bijvoorbeeld Endomondo en RunKeeper kun je gebruiken om je afstand, tijd en snelheid te laten bijhouden. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld een smartphone met GPS gebruiken. De meeste nieuwe telefoons ondersteunen dit. De apps kun je downloaden via de App Store, Google Play etc. Na het lopen kun je je activiteit uploaden naar de website van de app. Meestal kun je ook handmatig activiteiten toevoegen als je bijvoorbeeld op een loopband gelopen hebt.
Gewoon verwijzen naar de OP joh, daar staat alles in :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:21:30 #213
369523 Governo
You made my day!
pi_111301014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah dank u. Even lezen :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:35:46 #214
300360 Hinder
Go home
pi_111301766
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dát was ik dus nog vergeten in mijn uitleg :).
Get stoned
pi_111301800
Het zal wel aan mij liggen, maar die 1e twee lessen van Evy zijn volgens mij echt voor mensen met een houten been, zit niet echt een uitdaging in :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:44:17 #216
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111302232
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef slacker_nl het volgende:

qua kilometers heeft AntiChrist nog wel even te gaan hoor voordat hij de nr.1 plaats heeft ;)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:47:14 #217
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111302391
quote:

[..]

dit dus, je slaat de spijker op de kop Slacker.
Als je een lange duurloop doe dan voel je de volgende dag natuurlijk wat spierpijn in je benen maar dit is nog geen blessure., maar wel een teken om een dagje rust te nemen of cross training te doen
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:48:28 #218
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111302461
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus, je slaat de spijker op de kop Slacker.
Als je een lange duurloop doe dan voel je de volgende dag natuurlijk wat spierpijn in je benen maar dit is nog geen blessure., maar wel een teken om een dagje rust te nemen of cross training te doen
:Y Daarom probeer ik altijd na een duurloop de volgende dag te gaan fietsen. Vandaag ook weer 35km rustig gepeddeld, zodat ik donderdag weer kan lopen :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:50:30 #219
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111302580
YUR, jij had toch een garmin op de kop getikt? welke en bevalt het? (geen tijd om terug te lezen)

*nu hardlopend aan het werk
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:55:13 #220
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111302848
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
YUR, jij had toch een garmin op de kop getikt? welke en bevalt het? (geen tijd om terug te lezen)

:Y
Forerunner 210. Supertevreden ^O^
F means you're fucked
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:00:16 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_111303126
quote:

[..]

Als je hem ook voelt als je gewoon loopt/zit/staat, dan vind ik hem blessurewaardig. En reden genoeg om ff aan de kant te blijven.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:01:28 #222
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_111303206
Maar aan de andere kant is het weer zo dan rust roest...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:02:40 #223
369523 Governo
You made my day!
pi_111303270
Trouwens ook hardlopen om mijn conditie op pijl te houden aangezien ik al 3 weken aan mijn vinger geblesseerd ben. Donderdag naar de sport-orthopeed... :(
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:10:22 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_111303747
Pff hardlopen aan de kust is gaaf :(
En nu ben ik weer in koud Nederland :(

Run for cancer in Salou was leuk. Groot evenement. En toen er vooraf het startsein een minuut stilte werd gehouden om mensen te herdenken die aan kanker zijn overleden moest ik echt hard mn best doen om mn tranen weg te slikken, en zelfs de 1e paar honderd meters was ik nog helemaal onder de indruk.
Echt bijzonder, al die renners in de startblokken. Op de Boulevard... helemaal stil.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:10:52 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111303781
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

Ik heet geen YUR, maar ik heb de 205 en die van mij bevalt ook heel goed :Y. Alleen ben ik er wel een beetje een slaaf van geworden :@.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:15:39 #226
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111304074
210 hier, super ding! Erg tevreden...
Ecosia
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 20:17:37 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_111304203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijk hardloopweer zeg O+.
Vond je? Ik vond t warm en benauwd net... Blugh, ik zie zo op tegen de zomer. Ik functioneer gewoon niet bij heet weer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 20:24:07 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111304579
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vond je? Ik vond t warm en benauwd net... Blugh, ik zie zo op tegen de zomer. Ik functioneer gewoon niet bij heet weer
zomerkind hier, ik kijk juist elke keer weer op tegen de kou waar ik in moet .. zelfs nu met temperaturen van boven de tien graden vind ik het koud de eerste km's die ik bezig ga. geeft mij de zomer maar :Y

Lijkt me heel bijzonder Amaranta!

dinsdag 8 mei 2012 @ 20:36:12 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111305232
Hop, weer heerlijk gekraakt. Fysio is tevreden over hoe mn rug reageert op het hardlopen *O*
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:36:43 #230
369523 Governo
You made my day!
pi_111305270
Net weer voor het eerst mijn rondje gemaakt. Heerlijk om weer even te sporten na 3 weken niks me te kunne doen. Maar hoe moet ik endomondo nu oploaden naar de PC?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:40:21 #231
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111305481
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

qua kilometers heeft AntiChrist nog wel even te gaan hoor voordat hij de nr.1 plaats heeft ;)
niet op Endomondo ;)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:50:28 #232
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_111306123
Damn... wilde vandaag Evy 22 gaan lopen, maar helaas moeten overwerken en het is nu donker :(
Dan morgen na het werk maar een poging wagen. Gelijk 11 min lopen. Komt goed:)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:54:14 #233
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111306334
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:40 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

niet op Endomondo ;)
Daar sta je ook aardig laag, de nr 1 heeft 40+ km deze week gelopen..
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:55:50 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111306422
Vind de Garmin 205 ook een uitkomst.
Vik, ik doe mijn Garmin in mijn rits want anders ga ik inderdaad kijken en dan loop ik mijzelf tegen.
Moet je niet doen hoor! Dan kan je beter met hardslag gaan werken.

Vik, wat is dan nou de bedoeling van de volgende uitdaging? Heb ik gemist.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:56:06 #235
373360 .M.
"Yo Mama" -- Freud
pi_111306436
quote:

[..]

Je moet er ff doorheen. Sinds ik sport kan ik veel beter tegen (grote) warmte. Je lijf wordt namelijk beter in het afvoeren van hitte. Bovendien, als je minder vet hebt, neemt de isolatiecapaciteit van je lichaam af.

Nadeel is alleen dat je er een enorme koukleum van wordt :').

Maar ik moet er zelf ook altijd weer even doorheen. Vorige week dinsdag was behoorlijk afzien met lopen. Gisteren en vandaag daarentegen ging echt geweldig. Ik kijk ernaar uit om met 30 graden de Amerikaanse berghellingen te bedwingen straks :).
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:57:41 #236
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111306545
quote:

[..]

True; ik loop liever in de winter.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:58:31 #237
369523 Governo
You made my day!
pi_111306605
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:57 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

True; ik loop liever in de winter.
Zomer O+
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:00:20 #238
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111306720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:58 schreef Governo het volgende:

[..]

Zomer O+
mooi weer lopers :')_!

allemaal van dat volk dat <10 km loopt :')2
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:00:48 #239
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_111306749
Regen :9
  Redactie Sport dinsdag 8 mei 2012 @ 21:02:22 #240
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_111306861
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:00 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik wil wel 10km > doen hoor maar dan krijg ik binnen de korste keren blessures/vermoeidheid en iedereen die hier "eigen schuld dikke bult" gaat roepen. :D
pi_111306872
Het weer zoals afgelopen zondag was heerlijk. Een fris windje maar niet te koud, wel droog. Hopelijk morgen ook zo.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:06:38 #242
369523 Governo
You made my day!
pi_111307151
quote:

[..]

Sorry, waarschijnlijk ben ik een van hen. Nouja afgelopen winter af en toe gedaan. Maar met slecht weer zit ik liever op de bank :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:11:24 #243
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111307431
quote:

[..]

Nou, ik was heel blij dat ik vandaag niet hoefde te lopen, wat een dramaweer zeg. Aardig wat wind en zo wisselvallig als de pest. Gister heerlijk in de avond gelopen, rond dit tijdstip en nu ziet het er zo grauw uit. Je wordt er gewoon depri van.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:17:42 #244
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111307815
even terug komend over de AC's opkomende lopersknie en de pijntjes die je voelt na een loop... ik vraag me af hoe veel invloed je werk heeft op de snelheid van herstel.

Ik kan me bijv. voorstellen dat een bouwvakker, die elke dag fysiek redelijk zwaar werk heeft, langzamer herstelt dan iemand die een kantoorbaan heeeft of nog studeert en waar het lichaam meer tot rust komt.

Heeft iemand hier wel eens wat over gelezen?

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-05-2012 21:23:35 ]
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:18:35 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111307860
Evy 4 in da pocket *O* Ging best lekker, had aan het eind nog wel puf over dus ging voor mijn doen iets sneller om af te sluiten :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:18:52 #246
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111307875
quote:

[..]

goeie troll poging drumstick...

hoeveel kilometer heb je verleden week gelopen? (en pas op wat je antwoord is)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:19:20 #247
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111307906
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Evy 4 in da pocket *O* Ging best lekker, had aan het eind nog wel puf over dus ging voor mijn doen iets sneller om af te sluiten :7
Nice *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:19:48 #248
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111307936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

goeie troll poging drumstick...

hoeveel kilometer heb je verleden week gelopen? (en pas op wat je antwoord is)
Ik denk een kilometer of zes; ik was op vakantie en lopen in de bergen is zwaar kut. (Helemaal met 27 graden) Zelfs in Slovenië ging het nog beter.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:21:08 #249
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111308011
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:19 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik denk een kilometer of zes; ik was op vakantie en lopen in de bergen is zwaar kut. Zelfs in Slovenië ging het nog beter.
excuses excuses....ik loop bijna altijd in heuvelachtig terrein en echte lopers nemen hun loopspullen mee op vakantie..
En dan katten op iemand die <10km lopen :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:22:19 #250
369523 Governo
You made my day!
pi_111308069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

excuses excuses....ik loop bijna altijd in heuvelachtig terrein en echte lopers nemen hun loopspullen mee op vakantie..
_O_
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:23:08 #251
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111308105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Wie zei dat ik dat niet heb gedaan dan? En "heuvelachtig" staat niet gelijk aan een helling van 30%
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:24:42 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111308178
Oe, hardloop e-peens? :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nice *O*
O+ Jij bent ook goed bezig he!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:25:24 #253
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111308228
nee maar loop niet te zeiken op mensen die een rondje van 5 km lopen
dan kan ik wel blijven zeiken hier maar het gaat er om dat we elkaar ondersteunen
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:25:27 #254
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111308229
Anyhow; neem het niet zo serieus. De PI 10.gif die ik gebruikte gaf voldoende aan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:27:25 #255
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111308343
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
Anyhow; neem het niet zo serieus. De PI [ afbeelding ] die ik gebruikte gaf voldoende aan.
misschien heb ik je verkeerd opgevat, als dat zo is, sorry
Maar af en toe komen er hier van die heerlijke zuigers langs die allemaal wel even de beginners gaan vertellen hoe het allemaal moet en hoe goed ze wel niet zijn.

Daar zitten de meesten hier niet op te wachten
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:29:57 #256
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111308478
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
even terug komend over de AC's opkomende lopersknie en de pijntjes die je voelt na een loop... ik vraag me af hoe veel invloed je werk heeft op de snelheid van herstel.

Ik kan me bijv. voorstellen dat een bouwvakker, die elke dag fysiek redleijk zwaar werk heeft, langzamer herstelt dan iemand die een kantoorbaan heeeft of nog studeert en waar het lichaam meer tot rust komt.

Heeft iemand hier wel eens wat over gelezen?
Dat zal ongetwijfeld invloed hebben, al heb je ook te maken met actief herstel, dus het zou best kunnen zijn dat een bouwvakker sneller herstelt..
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:30:27 #257
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111308500
Nope; daarom heet de TT ook: 'hardlopen voor beginners' :P

- komende week trouwens wel aardig weer. Je moet wel een beetje plannen tussen de regenbuien door. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:32:30 #258
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111308597
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld invloed hebben, al heb je ook te maken met actief herstel, dus het zou best kunnen zijn dat een bouwvakker sneller herstelt..
ja, dat dacht ik ook... maar aan de andere kant blijven de spieren belast
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 21:32:49 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111308617
Als je wil zuigen kun je beter naar KPD gaan drummie .. hier zit je verkeerd }:| }:|

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 21:33:36 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111308658
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

volkomen rust zorgt dat de spieren stijf worden en herstel duurt dan langer volgens mij.

dinsdag 8 mei 2012 @ 21:33:54 #261
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111308682
Sommige mensen lopen nu ook eenmaal liever een 5 km of minder dan gigantische afstanden, daarom zijn ze geen mindere lopers... Ik vind 5 km al lang, want vroeger altijd halve fond gelopen.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111308716
pff, van 4,2km per training naar 5,7km is een nog best wel grote stap.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:36:30 #263
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111308830
quote:

[..]

De belasting zorgt voor een betere doorbloeding, wat zorgt voor een beter herstel, want 1) meer voedingsstoffen naar de spieren (glycogeenvoorraad wordt aangevuld) en 2) afvoer van melkzuur/afvalstoffen.

Al vinden mijn spieren het heerlijk om soms helemaal niks te doen en/of massages te ontvangen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 21:37:08 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111308861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:33 schreef Sjaapje het volgende:
Sommige mensen lopen nu ook eenmaal liever een 5 km of minder dan gigantische afstanden, daarom zijn ze geen mindere lopers... Ik vind 5 km al lang, want vroeger altijd halve fond gelopen.
ik heb mezelf tegen een blessure aangelopen omdat ik vijf km weinig vond :@ nog steeds vind ik dat, maar ik hou me nu wel trouw aan het schema dat voor me opgesteld wordt, ik heb weinig zin om weer een blessure te krijgen :)

dinsdag 8 mei 2012 @ 21:37:28 #265
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111308881
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
Als je wil zuigen kun je beter naar KPD gaan drummie .. hier zit je verkeerd }:| }:|
SPOILER
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 21:41:01 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111309073
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

De belasting zorgt voor een betere doorbloeding, wat zorgt voor een beter herstel, want 1) meer voedingsstoffen naar de spieren (glycogeenvoorraad wordt aangevuld) en 2) afvoer van melkzuur/afvalstoffen.

Al vinden mijn spieren het heerlijk om soms helemaal niks te doen en/of massages te ontvangen.
:9~

dinsdag 8 mei 2012 @ 21:44:49 #267
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111309309
quote:

[..]

Je moet iig niet in een onderzee'er gaan zitten voor meer dan 30 dagen: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11083130
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:51:55 #268
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_111309718
Regen, regen en regen SCHIJT! Gewoon vertrokken, ik werd een paar keer raar aangekeken maar goed...

Over de 100km bij de challenge. *O*

[ Bericht 41% gewijzigd door xzaz op 08-05-2012 22:10:34 ]
pi_111312975
Kreeg vandaag na 5 km ineens ontzettend kramp onder mijn voet. Kon niet meer rennen, nauwelijks nog gewoon lopen...

Nu heb ik best vaak kramp onder mijn voet, ook vaak 's avonds na het rennen, maar dit is de eerste keer dat ik het onderweg kreeg.

Tips?
pi_111313272
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Kreeg vandaag na 5 km ineens ontzettend kramp onder mijn voet. Kon niet meer rennen, nauwelijks nog gewoon lopen...

Nu heb ik best vaak kramp onder mijn voet, ook vaak 's avonds na het rennen, maar dit is de eerste keer dat ik het onderweg kreeg.

Tips?
Drink je genoeg?
En zijn je schoenen aangemeten of heb je die zelf uitgezocht? Want dat kan ook veel schelen wat betreft kramp omdat je voet bij verkeerde schoenen continue naar stabiliteit zoek en dat kan de peesplaat irriteren en kramp geven.
pi_111313385
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Haha ik ben waarschijnlijk een van de weinige die het haat om massages te krijgen :D
Maar ik kan wel hele goed sportmassages geven, 2 jaar lang onderdeel geweest van mijn werk. Doe het nu alleen nooit meer omdat er geen animo voor is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 22:51:39 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111313429
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Haha ik ben waarschijnlijk een van de weinige die het haat om massages te krijgen :D
Maar ik kan wel hele goed sportmassages geven, 2 jaar lang onderdeel geweest van mijn werk. Doe het nu alleen nooit meer omdat er geen animo voor is.
als jij me komt masseren als ik de marathon gelopen heb zeg ik graag! _O_

pi_111313615
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:51 schreef DJMO het volgende:

[..]

als jij me komt masseren als ik de marathon gelopen heb zeg ik graag! _O_
Haha welke marathon ga je lopen?
Toen ik nog bij een sportschool in centrum van Eindhoven werkte moest ik altijd met de marathon zo'n 15 mensen vooraf en achteraf masseren. Was best leuk om te doen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:55:07 #274
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111313640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Waar woon je? Hoeveel vraag je ervoor?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 mei 2012 @ 22:55:59 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111313682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Haha welke marathon ga je lopen?
Toen ik nog bij een sportschool in centrum van Eindhoven werkte moest ik altijd met de marathon zo'n 15 mensen vooraf en achteraf masseren. Was best leuk om te doen.
zie ook m'n sig .. die van Rotterdam in 2013 als sponsor actie voor de vereniging Vrienden van Blijdorp :)

dinsdag 8 mei 2012 @ 22:56:13 #276
50430 Yuki
Student Midwife
pi_111313691
Morgen weer *O*

Hopelijk niet zulke zeikregen als vanavond :')
pi_111313857
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Drink je genoeg?
En zijn je schoenen aangemeten of heb je die zelf uitgezocht? Want dat kan ook veel schelen wat betreft kramp omdat je voet bij verkeerde schoenen continue naar stabiliteit zoek en dat kan de peesplaat irriteren en kramp geven.
Ze zeggen altijd "drink toch niet zoveel"...

Nee, ik drink wel genoeg, eigenlijk de hele dag door. En de schoenen zijn aangemeten en zitten ook echt perfect, doen nergens pijn. Ik had wel vantevoren net de veter (te) strak aangetrokken. Dus daar zal de kramp onder het lopen wel door komen. Maar ik begrijp ook niet waarom ik altijd zo vaak kramp onder mijn voeten krijg. Doet soms echt heel pijn.
pi_111313906
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Waar woon je? Hoeveel vraag je ervoor?
Ik woon in Eindhoven en beschik over een massage bank.
Prijs ligt een beetje aan de tijdsduur en het soort massage. Ik kan sport massages, ontspannende massages en echt los maken van spieren.
En het echt losmaken van spieren is veel meer werk dan een ontspanningsmassage.

Maar wat zou je er voor over hebben? Want tot voor kort ging het via mijn baas en kreeg een provisie dus ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervoor wil vragen.
pi_111314010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ze zeggen altijd "drink toch niet zoveel"...

Nee, ik drink wel genoeg, eigenlijk de hele dag door. En de schoenen zijn aangemeten en zitten ook echt perfect, doen nergens pijn. Ik had wel vantevoren net de veter (te) strak aangetrokken. Dus daar zal de kramp onder het lopen wel door komen. Maar ik begrijp ook niet waarom ik altijd zo vaak kramp onder mijn voeten krijg. Doet soms echt heel pijn.
Ga anders eens langs bij de podoloog, wellicht kunnen zooltjes een heel stuk van de problemen oplossen.
Want die kramp komt toch ergens vandaan en de eerst 2 dingen waar ik aan denk zijn a) een kleine aanpassing van schoen/zool of b) iets in je looppatroon.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:03:33 #280
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111314097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik woon in Eindhoven en beschik over een massage bank.
Prijs ligt een beetje aan de tijdsduur en het soort massage. Ik kan sport massages, ontspannende massages en echt los maken van spieren.
En het echt losmaken van spieren is veel meer werk dan een ontspanningsmassage.

Maar wat zou je er voor over hebben? Want tot voor kort ging het via mijn baas en kreeg een provisie dus ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervoor wil vragen.
Eindhoven is wel erg ver, prijzen? 35-40 euro voor een uur.
pi_111314971
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:03 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Eindhoven is wel erg ver, prijzen? 35-40 euro voor een uur.
Zoiets zat ik ook te denken maar dan rond 20 per half uur.
Want een deep tissue massage ga ik geen uur doen haha :D En op mijn werk konden mensen ok vaak een lichaamsdeel kiezen omdat de massages er duur waren. Bijvoorbeeld na het sporten alleen de benen, en dan ben je met een half uur al een heel eind gekomen!
Maar ontspannende massages kunnen makkelijk een uur duren.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:25:52 #282
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111315227
Mijn benen hebben een voor- en achterkant :P

Ik ga regelmatig naar een Chinese massage toko, daar doe ik een full body, en/of alleen m'n benen, afhankelijk van of ik een wedstrijf heb gelopen (dan is het vnml benen anders full dus). En m'n rug vind ik ook altijd wel prettig om onder handen genomen te hebben.
pi_111315901
Gaat iemand zondag nog lopen in Hoorn (schutz marathon)? Ik ga de 10km lopen, had liever iets langere afstand gehad maar dat is gelijk weer 21km.
met een koekje
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:04:18 #284
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111322213
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:54 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Daar sta je ook aardig laag, de nr 1 heeft 40+ km deze week gelopen..
ik tot zondag 52km.... :P maar nu loop ik dus ff niet ;)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 mei 2012 @ 08:10:27 #285
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_111322278
Ik vind het knap hoor, bij elke training van die grote afstanden. Na mijn 16KM van zondag kreeg ik er gisteren echt niet meer dan 5KM uit.
pi_111322307
TOETTOEOEOEOEOET! Meer dan 100km gelopen tijdens mijn lesjes! Vanmorgen vroeg les 24 in de rerun gedaan. Nu lukte die wel.

*O*

woensdag 9 mei 2012 @ 08:20:14 #287
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111322387
Ik ben nu serieus begonnen met lezen in dat boek van H. Honselaar. Goed spul, en het bevestigt vooral dat de manier waarop ik nu bezig ben een goede manier is. Relatief veel trainingen maken op relatief lage intensiteit :) Zo'n 85% van de trainingen.

quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:13 schreef mosselmossel het volgende:
TOETTOEOEOEOEOET! Meer dan 100km gelopen tijdens mijn lesjes! Vanmorgen vroeg les 24 in de rerun gedaan. Nu lukte die wel.

*O*

[ afbeelding ]
Top *G*
F means you're fucked
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:51:12 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_111322770
Lotje, ik ben wel benieuwd naar je prijzen. Heb niet zo een heel groot budget. Ik woon in Veldhoven trouwensDoe me maareen pmals je je prijslijst hebt
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:55:09 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_111322838
Sportschool in Ehv centrum is vast niet de Essbra of wel? (@Lotjeplusone)
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:11:57 #290
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111323167
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn benen hebben een voor- en achterkant :P

Ik ga regelmatig naar een Chinese massage toko, daar doe ik een full body, en/of alleen m'n benen, afhankelijk van of ik een wedstrijf heb gelopen (dan is het vnml benen anders full dus). En m'n rug vind ik ook altijd wel prettig om onder handen genomen te hebben.
ik vertrouw die Chinese toko's hier in Den Haag niet meer, ben niet zo lang geleden een keer geweest vroeg mevrouw of ze m'n derde been ook nog moest masseren :') uhm nope..
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:14:18 #291
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111323223
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:11 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik vertrouw die Chinese toko's hier in Den Haag niet meer, ben niet zo lang geleden een keer geweest vroeg mevrouw of ze m'n derde been ook nog moest masseren :') uhm nope..
Daar werd jij niet happy van :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:15:04 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111323241
Ik heb me nog nooit echt echt laten masseren geloof ik
F means you're fucked
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:19:48 #293
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111323370
kon niet echt spreken van een Happy End nee :P

maar een goede massage vind ik echt lekker. of af en toe Floaten ook relaxt ;)
nu maar op zoek naar een goede Salon...
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:20:52 #294
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111323390
Is service man! Je moet ook niet bij die snackbarzone je massages scoren. Al is de visboer daar erg goed.
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:23:18 #295
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111323446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:19 schreef AntiChrist het volgende:
kon niet echt spreken van een Happy End nee :P

maar een goede massage vind ik echt lekker. of af en toe Floaten ook relaxt ;)
nu maar op zoek naar een goede Salon...
Floatingcenter zit in de buurt :Y
F means you're fucked
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:24:06 #296
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111323471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef slacker_nl het volgende:
Is service man! Je moet ook niet bij die snackbarzone je massages scoren. Al is de visboer daar erg goed.
haha service :P in die zone (wagenstraat) ga ik sowieso niet die tenten zien er niet uit en daar had ik al genoeg verhalen over gehoord... hier was ik al vaker geweest zonder problemen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:24:41 #297
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_111323481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Floatingcenter zit in de buurt :Y
ja daar ga ik ook ;) wel een tijd geleden eigenlijk
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:31:10 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_111323666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:24 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ja daar ga ik ook ;) wel een tijd geleden eigenlijk
Is van een man ik die redelijk ken :) En wel heul dicht bij ons huis trouwens...
F means you're fucked
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:49:51 #299
50430 Yuki
Student Midwife
pi_111324122
Volgens mij is het #%$-weer, maar ik ga me zo toch maar wagen aan les 11 van Evy :Y
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:50:29 #300
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_111324137
Ja, ik ben bang dat het hier zo begint te regenen en onweren... hopelijk klaart het vanmiddag op want ik moet echt naar buiten!
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:51:02 #301
50430 Yuki
Student Midwife
pi_111324150
Onweer? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')