SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hierIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zonder. Beste playlist is je eigen ademhaling en gedachtes.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb niet eens zo'n hardloopjasje. Ben ik op het moment te arm voor. Ik ga wel met blote armen naar buiten, is goed te doen. Ik heb wel zo'n band om mijn arm voor mijn telefoon.
Feyenoord Rotterdam![]()
omdat ik nu vooral nog aan interval doe, is de muziek een goede indicatie voor me of de wisseling eraan komt... als ik wat langer loop en me niet meer hoef te focussen op tijdsintervallen, zal het misschien veranderen ,,quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef slacker_nl het volgende:
zonder. Beste playlist is je eigen ademhaling en gedachtes.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik kan die gedachtes juist prima kwijtraken met goede muziek en de blik op oneindigquote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef slacker_nl het volgende:
zonder. Beste playlist is je eigen ademhaling en gedachtes.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
ik heb m'n vestje (mouwloos) bij de aldi op de kop getikt voor 3,99. m'n windjack vond ik bij take five voor 'n tientje.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb niet eens zo'n hardloopjasje. Ben ik op het moment te arm voor. Ik ga wel met blote armen naar buiten, is goed te doen. Ik heb wel zo'n band om mijn arm voor mijn telefoon.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je met Evy oid loopt snap ik het wel dat je met muziek loopt, deed ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
omdat ik nu vooral nog aan interval doe, is de muziek een goede indicatie voor me of de wisseling eraan komt... als ik wat langer loop en me niet meer hoef te focussen op tijdsintervallen, zal het misschien veranderen ,,Zonder muziek lukt dat ook hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kan die gedachtes juist prima kwijtraken met goede muziek en de blik op oneindig
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
van evy krijg ik de slappe lachquote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je met Evy oid loopt snap ik het wel dat je met muziek loopt, deed ik ook.
[..]
Zonder muziek lukt dat ook hoorik loop een eigen schema, dat per dag wordt aangepast op m'n run de dag ervoor en hoe ik die lichamelijk ervaren heb. (en dat wordt niet door mezelf gedaan, maar door één van de ervaren lopers hier).
oid (of iets dergelijksquote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
van evy krijg ik de slappe lachik loop een eigen schema, dat per dag wordt aangepast op m'n run de dag ervoor en hoe ik die lichamelijk ervaren heb. (en dat wordt niet door mezelf gedaan, maar door één van de ervaren lopers hier).
). Renate mag ook, of een andersoortig schema oid dus.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh dat valt meequote:Op zondag 6 mei 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb m'n vestje (mouwloos) bij de aldi op de kop getikt voor 3,99. m'n windjack vond ik bij take five voor 'n tientje.. Ik zal eens opletten wanneer er aanbiedingen zijn/
Feyenoord Rotterdam![]()
Waarom zou je perse een jas willen dan? Gewoon lekker vest aan is prima toch? Ik loop altijd met muziek maar dat komt ook omdat ik van mn telefoon te horen krijg wanneer ik mag wandelen en wanneer ik weer mag gaan hardlopen. Interval is echt heerlijk moet ik zeggen.Of niet dan?![]()
ik loop zelfs met 14 graden nog met jas en thermo zooi. ik ben zo'n enorme koukleum, ik heb het liefste m'n hele huid bedekt. Pas wanneer het boven de 18 graden komt overweeg ik om in m'n driekwarts te gaan rennen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef Letstalk het volgende:
Waarom zou je perse een jas willen dan? Gewoon lekker vest aan is prima toch? Ik loop altijd met muziek maar dat komt ook omdat ik van mn telefoon te horen krijg wanneer ik mag wandelen en wanneer ik weer mag gaan hardlopen. Interval is echt heerlijk moet ik zeggen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo net mijn eerste 11 km gelopen met Zombies, RUN! (dat moet natuurlijk in het donker)
hieronder mijn kleine review die ik jullie een zooi topics geleden heb beloofd.
vooropgesteld staat dat ik een Groot Horror fan ben: deze app is in theorie dan ook een match made in heaven.
de app werkt zeer simpel op het begin scherm heb je de optie "Slide to Run" zodra je slide krijg je een paar opties of je een playlist wilt gebruiken of niet, hoe je je beweging wilt tracken (gps of accelerator) en je kunt zombie chase's aan zetten (interval modus).
ik heb gekozen voor eigen playlist en interval uitgelaten.
als je eenmaal je run begint , begint het verhaal en wordt uitgelegd wat er gebeurt is etc. vanaf dat moment ben jij Runner5 en tussen je eigen nummers door krijg je steeds een stuk verhaal erbij en tijdens de nummers wordt je verteld welke items je hebt opgepakt (sport bh, batterijen, water, ondergoed etc)
de missie's duren niet heel lang zo een 25 minuten (afhankelijk van je playlist) hierna krijg je 2 dj's uit het dorp able township (waar jij supplies voor verzameld).
voordelen:
-leuk om zelf actief mee te doen aan een spannend verhaal
-tijd gaat lekker snel omdat je toch wat meer afgeleid bent
nadelen:
-er wordt niet gedaan aan location tracking
-je kunt je run niet exporteren naar endomondo of runkeeper
-je hebt geen audio cues tijdens je run hoever je al hebt gelopen, hoe snel etc.
nu is de app nog volop in ontwikkeling en heb ik ergens gelezen dat ze bezig zijn met runkeeper integratie. ook is er inmiddels een update (welke ik nog niet heb getest) welke ook voor duurloopers is en met facebook integratie.![]()
dit is een van de nr's die me 'vleugels' geeft ... hier ren ik zo lekker op he
Ik loop ook al weer een tijdje hard, 4 weken ertussenuit geweest vanweg een best grote operatie. Volgens 't lijstje 'leefregels' mocht sporten eigenlijk pas na 6 weken maar wandelen mocht vanaf 't begin al, en liet de fysio de voorvoetlanding zien (pre-op), zij was 't er mee eens dat ik dat al wel wat eerder mocht proberen als ik 't voorzichtig deed. Dus na 4 weken weer Evy 1 gelopen, eerste keer ging erg stijfjes (heel kleine mini-pasjes, zelfs voor barefoot running) maar dat werd snel soepeler. Nu loop ik zo'n kleine 4km per keer, wat steeds iets langer is dan de lesjes (6 nu) maar ik hou het nog wel bij de korte loopstukjes. Het stijve lopen van de eerste paar keer (en toen ook nog niet strekken na afloop) maakte dat m'n linker achillespees weer een beetje stijf voelde bij 't opstaan, ik hou 't nog even voorzichtig anders zit ik dadelijk dáár weer mee nu m'n buik weer goed is. Wel hinderlijk dat ik weer opnieuw moest beginnen, in Februari had ik 't gevoel dat 't heel snel ging, ging ik vaak bij 't weggaan 'les 5, oh wacht, nee, lesje 6 al' 'les 7, nee les 8 al' enzovoort. Nu denk ik steeds dat ik al een lesje verder ben en is 't 'oh nee, lesje 6 pas'. Als die pees niet wat gevoelig was sloeg ik er een paar over want ergens wil ik heel graag weer naar de langere loopstukjes, maar ben daar een beetje benauwd voor. Klopt het dat 1 of 2 extra kleine stukjes minder belastend zijn voor pezen/gewrichten dan 1 langer stuk?
![]()
Ik was van plan om morgen (euh, vandaag) te gaan lopen, maar aangezien ik op dit moment nog stuiterend wakker ben en ik dan niet echt een rustdag tussen m'n trainingen heb denk ik dat ik er verstandiger aan doe om woensdagochtend weer te gaan lopen. Pak ik ook eens de 2 rustdagen mee
Ik ga dus geen vroege wekker zetten en alleen lopen als ik uit mezelf op tijd wakker word
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat een gaaf conceptquote:Op zondag 6 mei 2012 23:57 schreef AntiChrist het volgende:
Zo net mijn eerste 11 km gelopen met Zombies, RUN!En dit blijft ook uitbreidbaar, zelf in te stellen ofzo? Of is het meer een opbouwend schema zoals Evy maar dan met iets minder gezapig commentaar zegmaar
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Als ik wat meer ervaren ben, wil ik dit ook eens gaan proberen. Echt leuk verzonnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:57 schreef AntiChrist het volgende:
Zo net mijn eerste 11 km gelopen met Zombies, RUN! (dat moet natuurlijk in het donker)
Bedankt voor de tip.![]()
lopen gaat nog niet soepel
gvd, wat een faal... daar gaan mn trainingen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hmmm dat is op z'n zachts gezegd wel zwaar klote.. Hopen dat als je even rustig aan doet, je snel weer goed kunt lopen!quote:Op maandag 7 mei 2012 08:27 schreef Jumparound het volgende:
lopen gaat nog niet soepel
gvd, wat een faal... daar gaan mn trainingenIk mag vanavond ook weer!quote:Les 10 van Evy alweer!
![]()
Klinkt echt cool, al denk ik dat het met muziek toch toffer lopen is. Maar ik ben dan ook verslaafd aan muziek.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:57 schreef AntiChrist het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hardlopen zonder muziek, hmm me nogal saai eigenlijkElektronische sigaretten Elektrische sigaretten![]()
Ik ook vandaag weer. Weet nog niet of ik eind van de ochtend of eind van de middag ga. Ligt een beetje aan hoe het met werk gaat, denk ik.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga ook vanavond weer
Ik loop tegenwoordig meestal zonder muziek. Was in het begin ff wennen, maar nu vind ik het heerlijk
Een heel enkel keertje heb ik zin om met muziek te lopen...F means you're fucked![]()
Vanmorgen les 29:
http://www.endomondo.com/workouts/kMAZ9o7tPSk
Op de nieuwe schoenen, voelde in het begin mijn enkel wel wat maar later niet meer.
Maar nu achteraf wel weer wat last maar volgens mij wel een stuk minder!![]()
morgen weer.... even een beetje gas terug.
70+ uruge werkweek en 5 keer per week lopen gaan niet zo goed samen.
Dus deze week mijzelf gedisiplineerd aan 3 keer proberen te houden.
En als het morgen regent, er even tussen uitknijpen om mijn nieuwe spikes op te halen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik durf nu toch niet te gaan lopen door mijn zware sportwedstrijd van gisteren. Vanmiddag ga ik lopen als mijn benen ook willen...![]()
Vanavond ook maar even rustig wat km's maken, woensdag 5 km wedstrijd
Kan iemand de OP in lijn brengen met de wiki? Die is nog niet up to date volgens mij...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
je hebt tot nu toe iets van 30 missies, en iedere missie duurt rond de 30 minuten of in long mode een uur., er zit verder geen opbouwend iets in het is echt puur verhaal. al wordt je af en toe wel aangemoedigd om harder te rennen omdat er zombies achter je aan zitten.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:10 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Wat een gaaf conceptEn dit blijft ook uitbreidbaar, zelf in te stellen ofzo? Of is het meer een opbouwend schema zoals Evy maar dan met iets minder gezapig commentaar zegmaar
![]()
je luistert ook naar je eigen muziek alleen krijg je tussen de nummers door een stuk verhaal mee.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klinkt echt cool, al denk ik dat het met muziek toch toffer lopen is. Maar ik ben dan ook verslaafd aan muziek.![]()
![]()
Boh, niet goed genoeg gerekt na 't lopen denk ik, want heb me een spierpijn!![]()
Al vind ik 't stiekem wel lekker![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef slacker_nl het volgende:
zonder. Beste playlist is je eigen ademhaling en gedachtes.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Vandaag en morgen dan lekker je beweging blijven pakken, dan is het zo overquote:Op maandag 7 mei 2012 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, niet goed genoeg gerekt na 't lopen denk ik, want heb me een spierpijn!![]()
Al vind ik 't stiekem wel lekker![]()
Ben trouwens bij Endomondo bij de Fok! groep toegelaten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik loop al een jaartje of watquote:Op maandag 7 mei 2012 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaag en morgen dan lekker je beweging blijven pakken, dan is het zo overmaar toch bedankt voor de tip
Ja doei.![]()
masochistische trekjes MB?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
Al vind ik 't stiekem wel lekker
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Welkom bij de club!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaag en morgen dan lekker je beweging blijven pakken, dan is het zo over
Ben trouwens bij Endomondo bij de Fok! groep toegelaten![]()
ik wist het!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:quote:![]()
ik had het kunnen weten, je doet het er gewoon om
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou zit niet mee hier
Wilde weer beginnen met hardlopen vandaag... Enkel stuk
Zaterdag gevoetbald en stond in de spits, word ik dus even keihard tegen me enkel getraptDus nu rust, want morgenavond weer wedstrijd...
Ik hoop dat het gaat en woensdag weer kan beginnen![]()
![]()
Deze staat voor aanstaande zondag op het programma: http://www.sduroyalten.nl/.
GotC gaat de 5 doen, ik de 10. In het bedrijventeam van GotC d'r werk
F means you're fucked![]()
De zon begint hier te schijnen!![]()
Temperatuur weer richting de 15 en meer. Dat is weer meer mijn weer. Vanmiddag lekker hollen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:![]()
Eigenlijk niet, volgende keer doe ik het weer huppelend
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef YUR het volgende:
Deze staat voor aanstaande zondag op het programma: http://www.sduroyalten.nl/.
GotC gaat de 5 doen, ik de 10. In het bedrijventeam van GotC d'r werkOok naar het shirt dat we krijgen
Zowel van m'n werk als van de Royal Ten
![]()
![]()
Pff, heb gewoon spierpijn van die 5 km van gisteren. Wat 1,5 week lopen al niet aanricht
.
Morgen weer.
En het shirt van Royal Ten schijnt lelijk te zijn.
Niet meer actief op Fok!![]()
Dan past dat shirt iig goed bij mequote:Op maandag 7 mei 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:
Pff, heb gewoon spierpijn van die 5 km van gisteren. Wat 1,5 week lopen al niet aanricht
.
Morgen weer.
En het shirt van Royal Ten schijnt lelijk te zijn.
F means you're fucked![]()
WOW wat een weer. 11,4 gemiddeld gelopen, totaal 62m15. Nieuw PR!! Zonnetje, briesje, prachtig, en dat na vorige week zo afgezien te hebben. Hier doe je het voor!Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Hoi, ben ik weer
Na een gefaalde eerste poging, ga ik toch weer beginnen met Evy. Nu meer gemotiveerd (en gecontroleerd) dan de eerste poging moet het goed komen.
Maar even een vraagje, waar lopen jullie? En dan bedoel ik niet specifiek een plaats, maar stap je de deur uit en loop je aan, of pak je de fiets naar een fijn (natuur)gebied en ga je daar lopen?
Ik zit er zelf aan te denken om aan het kanaal te lopen, maar dat is best een eindje van mijn huis dus zou ik daar op de fiets heen moeten maar ik ben bang dat ik me dan gebonden voel aan de plaats waar mijn fiets staat ofzo (ja klinkt raar, nu ik het type merk ik het ook).![]()
Intervaltraining van ruim 5 km gelopen. Gemiddelde snelheid een stuk lager dan de vorige keer. Ik wijt het aan het andere parcours met dikke heuvels en de langere wandelstukken die er in de training zaten.![]()
Ik heb bij mij in de buurt een wedstrijdparcours van 5 km liggen, waarvoor ik ruim een km moet lopen om er te komen, dus kan dan altijd goed warmlopen om mijn trainingen van 5 km te lopen. zoals je hier kan zien:quote:Op maandag 7 mei 2012 14:41 schreef Jolx het volgende:
Hoi, ben ik weer
Na een gefaalde eerste poging, ga ik toch weer beginnen met Evy. Nu meer gemotiveerd (en gecontroleerd) dan de eerste poging moet het goed komen.
Maar even een vraagje, waar lopen jullie? En dan bedoel ik niet specifiek een plaats, maar stap je de deur uit en loop je aan, of pak je de fiets naar een fijn (natuur)gebied en ga je daar lopen?
Ik zit er zelf aan te denken om aan het kanaal te lopen, maar dat is best een eindje van mijn huis dus zou ik daar op de fiets heen moeten maar ik ben bang dat ik me dan gebonden voel aan de plaats waar mijn fiets staat ofzo (ja klinkt raar, nu ik het type merk ik het ook).
http://www.endomondo.com/workouts/53154859
[ Bericht 5% gewijzigd door MaleDuck op 07-05-2012 15:28:20 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik begin direct voor de voordeur, maar ik heb het geluk in een mooi stuk te wonen aan de rand van de stad. Ergens speciaal naartoe fietsen lijkt mij ook niet fijn idd. Ik breng soms wel de fiets naar vrienden (met de auto) en dan rijd ik met de auto weer naar huis om vervolgens weer naar die vrienden toe te rennen. Maar da's vooral in het kader van de gezelligheid, want dan drink ik daar een biertje voor ik weer naar huis ga.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:41 schreef Jolx het volgende:
Hoi, ben ik weer
Ik zit er zelf aan te denken om aan het kanaal te lopen, maar dat is best een eindje van mijn huis dus zou ik daar op de fiets heen moeten maar ik ben bang dat ik me dan gebonden voel aan de plaats waar mijn fiets staat ofzo (ja klinkt raar, nu ik het type merk ik het ook).![]()
Meestal stap ik de deur uit en ga lopen, woon vlakbij het bos en polders dus dat is een prima omgeving.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:41 schreef Jolx het volgende:
Hoi, ben ik weer
Ik zit er zelf aan te denken om aan het kanaal te lopen, maar dat is best een eindje van mijn huis dus zou ik daar op de fiets heen moeten maar ik ben bang dat ik me dan gebonden voel aan de plaats waar mijn fiets staat ofzo (ja klinkt raar, nu ik het type merk ik het ook).
Soms laat ik me ergens afzetten met de auto en loop dan naar huis toe. En soms spreek ik met iemand af om samen te lopen, bij haar in de buurt bijvoorbeeld laatst. Daardoor loop je eens in een hele andere omgeving, ook leuk.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik klikte uit nieuwsgierigheid even op je workout en ik dacht: hè? Die route heb ik helemaal niet gelopen....Uiteraard niet. Het is jouw route, maar je bent wel langs mijn huis gelopen, hahaha. Da's wel heel toevallig. Ik loop altijd het lange stuk langs de Westlaan (richting de Westbroekerplas) en begin vlakbij de Zwanebloembocht.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Vanmorgen les 29:
http://www.endomondo.com/workouts/kMAZ9o7tPSk
Op de nieuwe schoenen, voelde in het begin mijn enkel wel wat maar later niet meer.
Maar nu achteraf wel weer wat last maar volgens mij wel een stuk minder!
Zal me meteen maar even voorstellen in dit topic. Ik volg dit topic al bijna 2 maanden sinds ik begonnen ben met lopen. Ik ben 19 maart 2012 begonnen met lopen en pas sinds 2 weken echt begonnen met de lessen van Evy. Ben nu bij les 6 aanbeland.
Na jaren van niet sporten ben ik heel rustig begonnen met hardlopen. In het begin heb ik zelf een schema van Internet gevolgd, waarmee ik heel rustig begonnen ben omdat ik nogal wat last van blessures heb. Aangezien ik de naam Evy wel erg vaak tegenkwamop dit forum ben ik daar ook maar naar op zoek gegaan en het beviel me wel. Ik zal proberen ook regelmatig wat te posten hier, maar ik volg het sowieso! Enne, complimenten hier want op de meeste prestaties ben ik erg jaloers!
![]()
![]()
Vanochtend trouwens een training in 3 delen gedaan, 3 km/2 km/1 km.
Afgelopen vrijdag had ik 11 km gelopen samen met iemand, was gezellig en lekker gelopen. En dit weekend gaat de mr wrs op de fiets mee terwijl ik 11 ga lopen, wel zo gezellig!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik woon op zo'n 150 meter van de bosrand, dus daar loop ik... meestal loop ik nog een 200 meter verder het bos in voor ik aan de lesjes begin, en stop ook weer ongeveer op dat punt, dan heb ik iets langer om wandelend op te warmen/af te koelen. De enkele keer dat ik bij de voordeur al begon met lopen of minder dan 1 minuut nam om af te koelen, zijn slecht bevallen wat spierpijn en dergelijke betreft. Ik kan hele stukken lopen door het bos en over het fietspad van de weg die er doorheen loopt, zonder ook maar de weg over te hoeven steken, pas toen ik op 10km zat kwam ik aan een paar hele kleine, rustige oversteekjes (heb in heel 2010 geloof ik 2x op een auto hoeven wachten, misschien 3x, meer zeker niet). Alleen als 't 'swinters vroeg donker is moet ik door het dorp/langs & over meer wegen, dat vond ik erg onplezierig lopen, steeds op het verkeer letten, ook veel meer stoepjes, regelmatig even inhouden of zelfs helemaal wachten bij het oversteken...Respect voor degenen die altijd in een drukke(re) stad lopen, maar niks voor mij!
Met zo'n woonplaats ga ik niet ergens anders heen om te lopen, hoewel ik toen ik een weekendje weg was 1x door de duinen/over het strand heb gelopen, en misschien ga ik dat van 't zomer nog wel eens doen. Maar da's dan eenmalig. Als ik jou was zou ik lekker naar het kanaal fietsen; als je vanuit huis loopt, ben je toch ook gebonden aan de plek waarvan je weg ging? Of wou je ergens bij een willekeurig huis aanbellen, 'was aan 't hardlopen, kan niet meer, ik kom even logeren'![]()
![]()
![]()
Herkenbaar Sheriam, ik hoef ook zelden op auto´s te wachten, en als ik al een weg over moet woon ik een omgeving die rustig genoeg is zodat je gewoon door kan lopen 8 van de 10 keer![]()
Fijn is dat, elke keer stoppen of inhouden lijkt me eigenlijk vrij vervelend.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ook al loop in in een stedelijke omgeving, gelukkig heb ik ook maar 1 punt in mijn route waar ik op auto's zou kunnen wachten, maar het gebeurd zelden. Wel loop ik over 1 lange weg op een industrieterrein waar geen fietspad of stoep is waar ik kan lopen, dus daar moet ik soms het gras in als 2 auto's tegelijk me inhalen, maar dat gebeurd ook zelden.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik loop altijd al met muziek. Helemaal aan het begin (toen ik de tijd nog bijhield met een stopwatch en later thuis keek hoe ver ik nou precies had gelopen) liep ik met een oude MP3-speler. Vrij kort daarna vond ik een manier om met mijn iPod touch icm. RunKeeper te gaan lopen, en luisterde ik gewoon muziek via m'n iPod. Dat is nu nog steeds zo, en ik wil nu ook niet meer zonder lopen (hoewel dat ook kan komen door mijn muziek-verslaving). Zeker goede muziek geeft me altijd wel een duwtje in de rug. Alleen bij wedstrijden luister ik geen muziek, omdat daar vaak langs de kant al voor gezorgd wordt, en bovendien het volk langs de kant meestal voor een nog grotere duw in de rug zorgt
.
Qua locatie loop ik altijd over de kilometerslange fietspaden die je hier hebt. Ideaal die lange stukken, waarbij je alleen rekening moet houden met enkele (brom)fietsers. Ook zijn er vele verschillende rondjes te maken, waardoor het toch niet gaat vervelen.
Vanavond heb ik de laatste training voor een lokale 10km-loop, die aanstaande woensdag plaats zal gaan vinden. Hopelijk wordt het een mooie tijd bij deze thuisrace. Ik heb er zin in.
Get stoned![]()
Ik doe altijd een rondje Den Haag/Scheveningen. Al heb ik nu ontdekt dat het richting Voorburg ook wel leuk loopt, maar dan moet ik niet verdwalen.
En altijd muziek, zonder muziek loop ik niet.Niet meer actief op Fok!![]()
welke loop is dat? Ik heb hier woensdag namelijk ook een lokale wedstrijdquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Hinder het volgende:
Ik loop altijd al met muziek. Helemaal aan het begin (toen ik de tijd nog bijhield met een stopwatch en later thuis keek hoe ver ik nou precies had gelopen) liep ik met een oude MP3-speler. Vrij kort daarna vond ik een manier om met mijn iPod touch icm. RunKeeper te gaan lopen, en luisterde ik gewoon muziek via m'n iPod. Dat is nu nog steeds zo, en ik wil nu ook niet meer zonder lopen (hoewel dat ook kan komen door mijn muziek-verslaving). Zeker goede muziek geeft me altijd wel een duwtje in de rug. Alleen bij wedstrijden luister ik geen muziek, omdat daar vaak langs de kant al voor gezorgd wordt, en bovendien het volk langs de kant meestal voor een nog grotere duw in de rug zorgt
.
Qua locatie loop ik altijd over de kilometerslange fietspaden die je hier hebt. Ideaal die lange stukken, waarbij je alleen rekening moet houden met enkele (brom)fietsers. Ook zijn er vele verschillende rondjes te maken, waardoor het toch niet gaat vervelen.
Vanavond heb ik de laatste training voor een lokale 10km-loop, die aanstaande woensdag plaats zal gaan vinden. Hopelijk wordt het een mooie tijd bij deze thuisrace. Ik heb er zin in.
De Verkerkloop.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
welke loop is dat? Ik heb hier woensdag namelijk ook een lokale wedstrijdGet stoned![]()
Leuk daar doe ik dus ook meequote:
Oh echt, dacht dat het een andere was, aangezien er woensdag minimaal 4 zijn volgens Inschrijven. Ga je de 5 of de 10 kilometer lopen?quote:Get stoned![]()
Ik ben zaterdag begonnen met lopen met Evy, morgen dus les 2
Eerste les was simpel en heb geen spierpijn, maar dat komt omdat ik tot afgelopen week op voetbal zat haha
Nu wil ik mijn conditie verbeteren en vooral bijhouden voor een nieuwe sport, geen idee of we weer gaan voetballen of dat ik op schermen ga.
Zaterdag dus die training van 27 minuten gedaan, heerlijk over de dijk en langs het IJselmeer, dus extra zwaar over heuvels en hoge bruggen en door het zand etcen vervolgens nog 45 minuten terug naar huis gewandeld
Ben net 1.5 maand gestopt met roken, vandaar dat ik nu mijn conditie wil verbeteren.
4 jaar terug voordat ik begon met roken liep ik gewoon 16km, echt zonde![]()
![]()
Hey, bekend gezicht!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben zaterdag begonnen met lopen met Evy, morgen dus les 2Welkom bij de club. Weet je zeker dat je eerste les 27 minuten was? Volgens mij is les 1 van Evy maar een minuutje of 20.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Bah. Voor het eerst de les niet uitgelopen. Had een kutdag, dus denk dat ik de frustratie eruit wilde lopen ofzo. Ging veel te snel, dik boven de 10km/u gemiddeld. Na 25 minuten had ik het echt gehad. Klaar, basta, nokken.
http://runkeeper.com/user/PietervK/activity/86422924Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: