Oh ik ging even aan bdsm denkenquote:
192.168.1.1 it isquote:Op zondag 6 mei 2012 22:55 schreef einzeinz het volgende:
168.192.1.1 werkt deze TS? Daar kun je die tijd instellen
nee geen toegangquote:Op zondag 6 mei 2012 22:55 schreef einzeinz het volgende:
168.192.1.1 werkt deze TS? Daar kun je die tijd instellen
Wat staat er?quote:
Welke router heb je? Mocht je Linksys hebben moet het daar lukken.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef Wart01 het volgende:
[..]
kan de pagina nietweergeve ofzo dat staat er
Start > run > cmd > ipconfig /all > ipv4 invoeren in browser > profitquote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef Wart01 het volgende:
[..]
kan de pagina nietweergeve ofzo dat staat er
tis niet mn router tis programa timeslot die alles dichtknaltquote:Op zondag 6 mei 2012 22:58 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Welke router heb je? Mocht je Linksys hebben moet het daar lukken.
Daar pas je even de tijden aan en klik je op opslaan en het internet ligt aan je voeten
Gewoon het proces killenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Wart01 het volgende:
[..]
tis niet mn router tis programa timeslot die alles dichtknalt
Ctrl alt delete > taakbeheer > processen > timeslotquote:
werkt niet zie even wat verschijnen en dan is het weer wegquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ctrl alt delete > taakbeheer > processen > timeslot
Ik betwijfel of het zal werken, maar je kan het proberen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ctrl alt delete > taakbeheer > processen > timeslot
Hidden of blocked process denk ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het zal werken, maar je kan het proberen.
Toon alle processen aanklikkenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:00 schreef Wart01 het volgende:
[..]
werkt niet zie even wat verschijnen en dan is het weer weg
Of OSXquote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef Plantagehouder het volgende:
Maak een ubuntu live cd, dan hoef je niets te snappen
Her-installeer windows. Of zet je pcklok 5 minuten van te voren op een andere tijdquote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik heb het al gemeld weet dat system32 van windows is
kan klok niet aanpasen en heb geen windows cdquote:Op zondag 6 mei 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Her-installeer windows. Of zet je pcklok 5 minuten van te voren op een andere tijd
ubuntu? klinkt wel tof maar heb geen brander op mn pc volgnes mijquote:Op zondag 6 mei 2012 23:07 schreef StevenTerpstra het volgende:
http://www.ubuntu-nl.org/download/desktop
Gauw cd van branden en in je bios aangeven dat je vanaf cd wilt opstarten.
Dan kun je gewoon internetten en word heel je windows niet gestart.
Maak je een bootable usbquote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ubuntu? klinkt wel tof maar heb geen brander op mn pc volgnes mij
http://unetbootin.sourceforge.net/ Dit downloaden.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ubuntu? klinkt wel tof maar heb geen brander op mn pc volgnes mij
ik heb t gedonload en ga het nu instalerenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:10 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
http://unetbootin.sourceforge.net/ Dit downloaden.
Stop een usb stick in je pc en boot deze.
.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:11 schreef 9611Niels het volgende:
Maar is het nou je begeleidster of je moeder?
Ik wilde het net posten inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
Maar TS, je was toch juist op zoek naar een kinderslot?
Ik zit tevaak achter de pc, kinderslot mogelijk?
ja allangquote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef haan33 het volgende:
Heb je het modem al teruggekregen van je buurman?
ja maar mn bewindvoerer heeft het pass verandert en ook de tijden dus kan er niet meer inquote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef einzeinz het volgende:
TS is een ander topic zeg je dat je het wachtwoord kent van je timeslot, gebruik het dan toch gewoon
ja maar niet voor uurtje per dag!!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
Maar TS, je was toch juist op zoek naar een kinderslot?
Ik zit tevaak achter de pc, kinderslot mogelijk?
Grappig zou het zijn geweest als we met z'n allen pas over ruim een uur een antwoord hadden gegeven.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:16 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ja maar mn bewindvoerer heeft het pass verandert en ook de tijden dus kan er niet meer in
[..]
ja maar niet voor uurtje per dag!!
Da's ook een hele goeie!quote:
ok en hoe ga ikdat doen?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Da's ook een hele goeie!
Zeg tegen je bewindvoerder dat je een uurtje eerder/later wil en laat hem inloggen terwijl
je keylogger geinstalleerd is!
heb geen geld voor nieuwe pc en bewindvoerder is een vervelende man dus dat lukt zeker nietquote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef Light het volgende:
Koop een nieuwe pc. Of vertel die bewindvoerder dat'ie dat tijdslot er af moet halen.
Not sure if stupid..quote:
Hoe oud ben je? En waarom heb je een bewindvoerderquote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef Wart01 het volgende:
[..]
wat? als ik dat doe heb ik groot probleem en ik sla nooit mensen dat is fout
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef Wart01 het volgende:
[..]
wat? als ik dat doe heb ik groot probleem en ik sla nooit mensen dat is fout
ben 25 en heb bewind omdat ik vroeger veel stukmaakte en daarom veel te vaak geld uitgaf aan nieuwe spullen even snel uitgelegtquote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En waarom heb je een bewindvoerder
ik wil ook een slot maar dan wel pc tijd van 2 of 3 uur en niet 1 uur zo had ik het ook uitgelegd in een ander topicquote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]goede insteek, maar verklaar dit eens dan: Ik zit tevaak achter de pc, kinderslot mogelijk?
Want blijkbaar was je situatie toen anders? Lijkt mij niet dat we je hier gaan helpen om iets te hacken wat je voor jezelf beschermt, ten goede
Okeujquote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ben 25 en heb bewind omdat ik vroeger veel stukmaakte en daarom veel te vaak geld uitgaf aan nieuwe spullen even snel uitgelegt
Van een of ander forum genakt, weet niet of je er iets mee kanquote:Om timeslot niet te laten opstarten als je de computer opstart moet je het volgende doen:
ga naar star > ga naar uitvoeren > typ in "msconfig" > ga naar het tabblad "opstarten" > haal de vinkjes weg waar "timeslot" in staat (waarschijnlijk zijn dat er 2) > druk op ok, en start je pc opnieuw op.
Als je hem weer wil laten opstarten doe je hetzelfde maar dan vink je ze gwn weer aan.
Om meer minuten te krijgen moet je hem weer op de bovenstaande manier uitzetten en doe je het volgende:
je gaat naar deze computer > je gaat naar lokaal station (C > klik op program files > zoek de map "timeslot" > klik nou op het kladblok document met jouw usernaam erop > dan zie je waarschijnlijk ergens een regel staat met dit:
minuten=*60*60*60*60*60*60*60*
(60 is het aantal minuten dat je hebt, dat kan ook anders zijn)
dan verander je de getallen in het aantal minuten dat je wilt hebben. Sla het op en de volgende dag heb je zoveel minuten, en merken je ouders er niks van (waarschijnlijk wel als je er lang achter zit)
nee t programma zit op mn pc zelf dus alles gaat opslotquote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef mrazura het volgende:
Het is wat omslachtig maar als je via een vpn surft zou je gewoon op internet moeten kunnen lijkt me.
hotspotshield.com
Ah ja, ik lees veel, maar niet alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:29 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik wil ook een slot maar dan wel pc tijd van 2 of 3 uur en niet 1 uur zo had ik het ook uitgelegd in een ander topic
gedaan krijg ditquote:Op zondag 6 mei 2012 23:30 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Van een of ander forum genakt, weet niet of je er iets mee kan
mn hele pcquote:Op zondag 6 mei 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gaat heel je pc op slot of alleen internet?
Lees mijn post even, je topic in DIG heb ik volledig gelezen, maar het lijkt mij wijs om er gewoon niet tegen in te gaan en lekker te gaan slapen, morgen weer een dag toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:33 schreef Wart01 het volgende:
heb nog maar 5 minuten en dan gaat pc weer op slot
in mijn geval dus wel wat ik ook niet snap maargoed hij ging er gewoon achterzittenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:34 schreef cvboer het volgende:
Een bewindvoerder regelt toch alleen je geldzaken, geen pc tijden?
Rare manquote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef Wart01 het volgende:
[..]
in mijn geval dus wel wat ik ook niet snap maargoed hij ging er gewoon achterzitten
hij heet ook rare naam huber en dat past ook bij hem want doet gewoon wat hij wil als ie vind dat het moetquote:
Sterkte ermee.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:36 schreef Wart01 het volgende:
[..]
hij heet ook rare naam huber en dat past ook bij hem want doet gewoon wat hij wil als ie vind dat het moet
een nieuwe socios of AP!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Wart, je hebt de potentie een klassieker op dit forum te worden. Welterusten
quote:Open word....
type gewoon een willekeurig zinnetje in,
als het maar iets is.
klik nu start --> afmelden
(weet uw zeker -->ja)
Dan zal word nog een melding geven of je het bestand wil opslaan; ja, nee of annuleren.
Wacht dan even.wacht nu tot je het icoontje van timeslot bij de pictogrammen rechtsonder in je beeld niet meer ziet...
En druk op annuleren bij de melding van word.
Ennn timeslot is weg.
En start niet meer op, wel weer als je weer opnieuw inlogt ofzo maar je hebt dan gewoon onbeperkt tijd.
lees het topic anders?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Ubuntu LiveCD branden, booten van CD en je kan surfen tot je er bij in slaap valt....
Misschien omdat je ouders te digibeet zijn om jouw methodes te kunnen begrijpen?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef einzeinz het volgende:
Mijn ouders hadden destijds ingesteld dat elke nacht tussen 24u en 8u. het internet offline was. Omdat ik surfte tot 3u. 's nachts.
Ze hadden dat via de router gedaan maar na 2 dagen had ik het al weer toegankelijk gemaakt
Dan wisten ze geen oplossing meer
Grapje zeker? Je hebt zelf een noob naam 'Wart' en dan lach je iemand uit. You gotta be kiddin' me. Wart.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:36 schreef Wart01 het volgende:
[..]
hij heet ook rare naam huber en dat past ook bij hem want doet gewoon wat hij wil als ie vind dat het moet
ik was om 5uur klaar met sponsvouwen en wilde toen op pc maar zat nog opslot nu doet ie het wel maar heb nog steeds 60minuten dus ga effe kijken of ik een hack kan proberen die is neergezet in dit topicquote:Op maandag 7 mei 2012 07:40 schreef Pharkus het volgende:
Hopelijk mag TS vandaag weer een uurtje van Huber.
ik heb geen word maar kladblok werkt ook? ga het toch effe proberen dan!quote:
nee gewoon thuisquote:
hoe moet ik dat doen?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:08 schreef switchboy het volgende:
Reset het BIOS gewoon en weg is het BIOS password
Ohw wacht TS leest dit bericht nu niet. Whehehe![]()
baas? en ik heet wart dat klopt!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Daar is m'n baas weer
Is je echte naam ook Wart?
Hallonquote:
Ja ik vind jou echt een baas, die naam alleen alquote:
Hij heeft geen adminrechten en alles wordt geblokkeerd als ik het mag gelovenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:11 schreef Plantagehouder het volgende:
Als je niet weet hoe je je bios moet resetten kan je Ubuntu installeren met wubi vanuit windows.
en ts weet niks van computersquote:Op maandag 7 mei 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij heeft geen adminrechten en alles wordt geblokkeerd als ik het mag geloven
Maar het is wel een baas vind ikquote:
ok dankje! en nee ik sla nooit mensenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ik vind jou echt een baas, die naam alleen al
Heb je die Huber al eens goed in elkaar getikt?
geen misbruik van maken hequote:Op maandag 7 mei 2012 18:13 schreef Wart01 het volgende:
YESS!!! IK HEB TIJDSLOT GEKRAAKT! nouja bijna dan maar zie het icoontje niet meer en had net kladblok opengezet en mezelf afgemeld van windows toen vroeg kladblock na wat typen of ik wilde opslaan en ik wachte tot timeslot verdween en dat deed het! weet alleen niet of het nog actief is maar denk het niet dus echt bedankt!
alleen moet ik wel uitkijken dat ik niet de pc opnieuw opstart want dan zit het slot erweer op als ik er dan niet opmag
[..]
ok dankje! en nee ik sla nooit mensen
Mooie instellingquote:Op maandag 7 mei 2012 18:13 schreef Wart01 het volgende:
YESS!!! IK HEB TIJDSLOT GEKRAAKT! nouja bijna dan maar zie het icoontje niet meer en had net kladblok opengezet en mezelf afgemeld van windows toen vroeg kladblock na wat typen of ik wilde opslaan en ik wachte tot timeslot verdween en dat deed het! weet alleen niet of het nog actief is maar denk het niet dus echt bedankt!
alleen moet ik wel uitkijken dat ik niet de pc opnieuw opstart want dan zit het slot erweer op als ik er dan niet opmag
[..]
ok dankje! en nee ik sla nooit mensen
hij komt donderdag pas weer dus ik kan gewoon mn gang gaan denk ik al weet ik niet of er ook een controle op de pc zit want als hij dat gaat cheken dan heb ik wel een probleem, huber weet best veel van computersquote:Op maandag 7 mei 2012 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat gaat Huber ervan vinden als 'ie jou na een uur nog achter de pc vindt?
Sponsvouwen?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik was om 5uur klaar met sponsvouwen en wilde toen op pc maar zat nog opslot nu doet ie het wel maar heb nog steeds 60minuten dus ga effe kijken of ik een hack kan proberen die is neergezet in dit topic
[..]
ik heb geen word maar kladblok werkt ook? ga het toch effe proberen dan!
Daar zijn wel manieren voor..quote:Op maandag 7 mei 2012 18:19 schreef Wart01 het volgende:
ik heb alleen nog wel t probleem dat ik niet in admin kan komen en ook op veel veschillende tijden ik niet in de pc kan komen en laat hem liever niet te lang aanstaan want dan gaat de pc soms vastlopen en dat soort dingen
ja daar was ik vandaag mee begonnen tis een soort vouwen en in doosjes doen heb daar ook een topic over gemaaktquote:
ik weet niet hoe ik bios moet reseten en heb geen brander in deze pc misschien mn buurman aldert maar daar kom ik liever niet dus moet nog even denken hoe dit te doenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar zijn wel manieren voor..
Eerst even je BIOS resetten, dan een diskje branden die wachtwoorden achterhaald, inloggen op het admin account, jezelf rechten geven en profit
Wtf? TS werkt bij sociale werkplaats?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:20 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ja daar was ik vandaag mee begonnen tis een soort vouwen en in doosjes doen heb daar ook een topic over gemaakt
Wart, Aldert en Hubert.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:22 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik bios moet reseten en heb geen brander in deze pc misschien mn buurman aldert maar daar kom ik liever niet dus moet nog even denken hoe dit te doen
Die namen iddquote:Op maandag 7 mei 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wart, Aldert en Hubert.
Waar wonen gij dan jonguh?
purmerendquote:Op maandag 7 mei 2012 18:23 schreef smitjew het volgende:
wtf wat voor buurt woon jij allemaal vaage namen
nee is gewoon thuis kreeg hier de spullenquote:
purmerendquote:Op maandag 7 mei 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wart, Aldert en Hubert.
Waar wonen gij dan jonguh?
Tegenover het Waterland ziekenhuis zeker?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:26 schreef Wart01 het volgende:
[..]
purmerend
[..]
nee is gewoon thuis kreeg hier de spullen
[..]
purmerend
Achja, ik ken die buurt wel in Purmerend.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die namen idd
Je zou bijna aan een troll denken he?
ik vertel liever niet waar ik woon verder sorry moet toch een beetje uitkijken op ineternetquote:Op maandag 7 mei 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegenover het Waterland ziekenhuis zeker?
Is goedquote:Op maandag 7 mei 2012 18:28 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik vertel liever niet waar ik woon verder sorry moet toch een beetje uitkijken op ineternet
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
Laatst nog een drugsdeal gedaan daar met zo'n gozer. Hij is dood.
ja ging wel heb ik ook geplaatst in topic sponsjes vouwen!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:32 schreef StevenTerpstra het volgende:
Hoe was het sponsjes vouwen Wart? Is het leuk werk?
Geen idee, woont in een redelijk normale buurt qua uiterlijk.quote:
Maar hoeveel krijg je er nou voor? Toch niet die twee kwartjes waar je het eerder over had?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:34 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ja ging wel heb ik ook geplaatst in topic sponsjes vouwen!
ik krijg 50cent per uur als ik genoeg sponsjes maak ook omdat ik uitkering heb mag ik niet teveel geld krijgen denk dat dat de rede isquote:Op maandag 7 mei 2012 18:47 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Maar hoeveel krijg je er nou voor? Toch niet die twee kwartjes waar je het eerder over had?
Ik vind het ERRUG weinig en heb het idee dat je genaaid wordt! Volgens mij moet iederequote:Op maandag 7 mei 2012 18:50 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik krijg 50cent per uur als ik genoeg sponsjes maak ook omdat ik uitkering heb mag ik niet teveel geld krijgen denk dat dat de rede is
mn begeleding wil dat ik een zinvolle dagbesteding heb en daarom heeft huber ook besloten om mn pc helemaal op slot te zetten zodat ik niet te laat naar bed ga en een normale tijd opsta om te gaan werken nu is het nog thuis maar straks ga ik uit huis werken als het allemal goedgaatquote:Op maandag 7 mei 2012 18:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als je uitkering hebt mag je niet 'wit' verdienen (zwart al helemaak niet officieel) maarja dan verdien je dus dat bedrag en wort van je uitkering afgetrokken (lekker!!) dus ik snap niet waarom je sponsjes ga vouwen of is dat een dagbesteding van je?
Met vriendelijke groetjes
Ooowquote:Op maandag 7 mei 2012 18:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, woont in een redelijk normale buurt qua uiterlijk.
Alleen is die wijk bedoeld voor mensen met psychische tekorten zegmaar.
Waarom ga je niet wat leren? Een studie doen ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:00 schreef Wart01 het volgende:
[..]
mn begeleding wil dat ik een zinvolle dagbesteding heb
Opzich wel goed dus onterechte klacht.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:00 schreef Wart01 het volgende:
[..]
mn begeleding wil dat ik een zinvolle dagbesteding heb en daarom heeft huber ook besloten om mn pc helemaal op slot te zetten zodat ik niet te laat naar bed ga en een normale tijd opsta om te gaan werken nu is het nog thuis maar straks ga ik uit huis werken als het allemal goedgaat
heb ik geprobeert maar dat is te moeilijk voor mij met aandacht erbij houden enzo dus kan beter iets doen met mn handen hoe saai sommige dingen ook zijn!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Waarom ga je niet wat leren? Een studie doen ofzo?
Lijkt me zinvoller dan voor twee kwartjes sponsjes te vouwen............toch?
Met die instelling zul je er NOOIT gaan werken inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2012 19:08 schreef Wart01 het volgende:
[..]
heb ik geprobeert maar dat is te moeilijk voor mij met aandacht erbij houden enzo dus kan beter iets doen met mn handen hoe saai sommige dingen ook zijn!
wil het liefst bij windows werken in mn fantasie maar weet dat ik dat nooit ga kunnen al leer ik wel steeds meer op de pc
vind het echt tof dat je zo reageert tegen mij zal dit ook wel vertellen tegen begeleiding en misschien kunnen zij me verder helpen!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:10 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Met die instelling zul je er NOOIT gaan werken inderdaad
Als je wil kan EEN HELE HOOP!
Heb vertrouwen in jezelf en probeer alles wat je wil proberen.
Je kan beter spijt hebben van de dingen die mislukken omdat je het geprobeerd hebt
dan spijt hebben omdat je het nooit geprobeerd hebt!
En niet iedereen bij Microsoft is een '100 procent gezonde burger'.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mooi om naartoe te streven, werken bij Windows
Precies, maar om eerlijk te zijn weet TS niet bijster veel van computersquote:Op maandag 7 mei 2012 19:18 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
En niet iedereen bij Microsoft is een '100 procent gezonde burger'.
Juist de creatievelingen zijn vaak de 'rare types'.
De hoofdprogrammeur op mijn werk is zo 'weird' als een deur.......maar
hij tikt programmeer-code alsof 'ie het alfabet intypt!!!
deze hele weekquote:Op maandag 7 mei 2012 19:40 schreef KritischeMassa het volgende:
Wart, je bent vanaf vandaag officieel mijn FOK! held
Idd, dit is een briljant topic. Een pareltje zoals ik in tijden niet heb gelezen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:40 schreef KritischeMassa het volgende:
Wart, je bent vanaf vandaag officieel mijn FOK! held
Daar is mijn andere heldquote:Op maandag 7 mei 2012 20:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, dit is een briljant topic. Een pareltje zoals ik in tijden niet heb gelezen.
Ik vraag me ook af of 'ie zo'n pornblocker op z'n PC heeftquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die heeft z'n PC denk ik uit wanhoop uit het raam gegooid.
Ik denk dat Wart gewoon een beetje apart is en of echt problemen heeft met z'n begeleider, of het gewoon leuk vindt om uitgelachen te worden op internet, en daarom zoveel moeite heeft gedaan met het installeren van dat programmatje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of 'ie zo'n pornblocker op z'n PC heeft
Hij heeft psychische tekorten, ik weet welke buurt hij woont, daar wonen allemaal dat soort mensenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat Wart gewoon een beetje apart is en of echt problemen heeft met z'n begeleider, of het gewoon leuk vindt om uitgelachen te worden op internet, en daarom zoveel moeite heeft gedaan met het installeren van dat programmatje.
jawel maar huber heeft de boel op uurtje per dag gezet en dat vond ik toch te weinigquote:
Als je corvee hebt een bezem door midden breken en die in zijn ribbenkast planten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:15 schreef Wart01 het volgende:
jawel maar huber heeft de boel op uurtje per dag gezet en dat vond ik toch te weinig
En ik maar heel de tijd Huuuber zeggen, maar 1 uurtje is inderdaad wel weinig hoor. Verder alles goed? Ben je klaar met sponsen vouwen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:15 schreef Wart01 het volgende:
sorry mensen dat ik zolang ofline was maar kon er gisteravond niet meer op nadat mn gewone begeleider was langsgeweest
ik zie donderdag huber weer (je zegt trouwens hoeber) en dan zeg ik tegen hem dat het slot er gewoon afmoet want het is en blijft mijn pc!
[..]
jawel maar huber heeft de boel op uurtje per dag gezet en dat vond ik toch te weinig
als ik dat zou doen word ik opgesloten denk ik en geweld past niet bij mijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Als je corvee hebt een bezem door midden breken en die in zijn ribbenkast planten.
ja ben blij dat ik erachter ben gekomen hoe ik het tijdslot kan bevriesen alleen heb ik nog probleem dat als ik pc uitzet en later weer aan dat het programa weer in beeld komt en ik niets kan doen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En ik maar heel de tijd Huuuber zeggen, maar 1 uurtje is inderdaad wel weinig hoor. Verder alles goed? Ben je klaar met sponsen vouwen?
zie je reactie nu pas maar nee dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die heeft z'n PC denk ik uit wanhoop uit het raam gegooid.
heb geen porno hou ik niet vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of 'ie zo'n pornblocker op z'n PC heeft
ik vind huber wel een vervelende man en heb wel moeite met hemquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat Wart gewoon een beetje apart is en of echt problemen heeft met z'n begeleider, of het gewoon leuk vindt om uitgelachen te worden op internet, en daarom zoveel moeite heeft gedaan met het installeren van dat programmatje.
Wat denk jij vriend, deze man verdient een eigen SCquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:25 schreef remi1986 het volgende:
als het probleem is opgelost, krijgt dit topic dan een slotje?
heb het er wel overgehad met hem maar hij vind dat huber zn werk goed doet en is het dus eens met hemquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:25 schreef Pharkus het volgende:
Kan je met je normale begeleider dan niet praten over huber (sprak het nu uit als hoeber)?
hahaha was ook maar een woordgrapjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat denk jij vriend, deze man verdient een eigen SC
I see what you did therequote:
dat is wel tof een eigen chat!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat denk jij vriend, deze man verdient een eigen SC
pareltje? wat bedoel jedaarmee? ik snap sommige dingen nog neit helemaal zal wel een soort andere taal zijn ofzo dat het grappig is?quote:
Pareltje = een machtig topic die na 3 jaar nog leuk is om terug te lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:36 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dat is wel tof een eigen chat!
[..]
pareltje? wat bedoel jedaarmee? ik snap sommige dingen nog neit helemaal zal wel een soort andere taal zijn ofzo dat het grappig is?
Nee, hij bedoelt dat het dieptriest is en dat hij met je mee leeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:36 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dat is wel tof een eigen chat!
[..]
pareltje? wat bedoel jedaarmee? ik snap sommige dingen nog neit helemaal zal wel een soort andere taal zijn ofzo dat het grappig is?
ok dan is het dus positief!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pareltje = een machtig topic die na 3 jaar nog leuk is om terug te lezen
nu snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef darpios het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat het dieptriest is en dat hij met je mee leeft.
Je goed gedragen en vooruitgang laten zien aan Huber.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ok dan is het dus positief!
[..]
nu snap ik het niet meer
maar mocht iemand nog goude tip hebben om altijd door het slot te komen ook als pc uit is geweest dan wil ik dat graag nog effe weten!
nee t slot zit er nog op alleen kan ik het tijdelijk omzeilen door klablok te openen en dan afmelden te doenquote:
had ik al geprobeert maar mag er niet inquote:
het is software?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:39 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ok dan is het dus positief!
[..]
nu snap ik het niet meer
maar mocht iemand nog goude tip hebben om altijd door het slot te komen ook als pc uit is geweest dan wil ik dat graag nog effe weten!
Hij heeft een BIOS passwordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef remi1986 het volgende:
Ow en mocht je geen toegang hebben tot een Windows account die daar rechten voor heeft. Download Hiren Boot CD, daarmee kan je alle wachtwoorden van Windows accounts weghalen.
ok ga ik nu doen mocht ik niet meer online komen dan blokt dat programma het weer dus momentjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is software?
pc opstarten in veilige modus ... F8 indrukken voordat hij begint met Windows laden. Dan dat programma verwijderen. Pc herstarten en dan moet het opgelost zijn
heb je geen bios voor nodig? ... opstarten van cd kan tegenwoordig ook met een F toets of ESC .. Boot menuquote:
Boot sequence hèquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je geen bios voor nodig? ... opstarten van cd kan tegenwoordig ook met een F toets of ESC .. Boot menu
Kan je via iemand een cd branden? Hiren Boot CD. Kan je die wachtwoorden weghalenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef Wart01 het volgende:
f8 kreeg ik keuzemenu heb veilige modes gedaan en kon niet inloggen op mijn naam alleen beheerder en die is dus dichtgezet door huber zag ook administrator naam maar daar kon ik ook niet in helaas heb zonder wachtwoord geproberd en met wachwoord beide werkten niet sorry
heb wel een ander beginscherm en had ook een soort boot keuze maar als ik daarop drukte verscheen alleen mijn harde schijf verder niets dus ik snap het niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als ik thuis op F11 druk krijg ik gewoon een menu waar ik uit kan kiezen
[ afbeelding ]
Fokjoequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:47 schreef wise het volgende:
\\127.0.0.1\c$ in browser intypen en dan windows deleten. Zal ze leren
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:47 schreef wise het volgende:
\\127.0.0.1\c$ in browser intypen en dan windows deleten. Zal ze leren
Niet alles doen wat iemand zegtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Wart01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ?
geen idee wat ik hiermee moet zie wel allemaal bestanden staan
ik weet dat system32 heel belangrijk is en program files ook dus zo dom ben ik gelukig nog niet!quote:
is je cd speler niet aangesloten?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:48 schreef Wart01 het volgende:
[..]
heb wel een ander beginscherm en had ook een soort boot keuze maar als ik daarop drukte verscheen alleen mijn harde schijf verder niets dus ik snap het niet?
fuck das het verkeerde ip adres, niet mee fucking aub, dat zijn mijn computer bestanden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef Wart01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ?
geen idee wat ik hiermee moet zie wel allemaal bestanden staan
volgens mij kan dat niet eens als Windows draait .. maar dat weet ik niet zeker en ga ik ook niet testenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef wise het volgende:
[..]
fuck das het verkeerde ip adres, niet mee fucking aub, dat zijn mijn computer bestanden.![]()
Gelieve niet windows\system32 te deleten
jouw Windows account, is dat een administrator account (kan je alles? of een beperkt account?) .. je kan proberen systeemherstel te doen naar voor de software is geinstalleerdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Wart01 het volgende:
[..]
jawel maar ik kan hem alleen in windows zien als ik bios menu doe dan zie ik niet mn cd rom?
Heb je ook adminrechten voor nodig gok ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jouw Windows account, is dat een administrator account (kan je alles? of een beperkt account?) .. je kan proberen systeemherstel te doen naar voor de software is geinstalleerd
ja, dat klopt. Daarom vroeg k wat voor account hij heeft, maar als hij geen programma's kan installeren dan houdt dat inderdaad ook opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je ook adminrechten voor nodig gok ik
Hij heeft 0 rechten, hij komt msconfig niet eens inquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, dat klopt. Daarom vroeg k wat voor account hij heeft, maar als hij geen programma's kan installeren dan houdt dat inderdaad ook op
Wachtwoord van de administrator account wissen dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij heeft 0 rechten, hij komt msconfig niet eens in
Arme jongequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:22 schreef Wart01 het volgende:
[..]
heb geen porno hou ik niet van
[..]
ik vind huber wel een vervelende man en heb wel moeite met hem
quote:
Check.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
Al op het USB stick / boot CD verhaal gekomen?
Als hij de bios niet in kan komen en dus niet opstarten via cd/usb kan forceren is dat toch niet mogelijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wachtwoord van de administrator account wissen dus.
hd ff van de stroom bij het bootenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij de bios niet in kan komen en dus niet opstarten via cd/usb kan forceren is dat toch niet mogelijk?
dat weet ik dus niet want ik kan niet meer de instellingen zien, weet alleen dat de boel sowiso na 60minuten opslotgaat en dat kan ik omzeilen alleen kan je ook in het programma zetten wanneer je de pc aan mag doen en dat wil ik dus donderdag effe vragen aan huberquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Op welke tijden wordt de PC gelockt, Wart de Koning?
dat word toch wel een beetje te ingewikkelt voor mequote:
ja klopt en wat is een pagga eigenlijk? dat vroeg je me ook nog eerder in deze topicquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Huber spreek je uit als Hoeber toch?
Je weet niet wat pagga slaan is?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:17 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ja klopt en wat is een pagga eigenlijk? dat vroeg je me ook nog eerder in deze topic
nee geen flauw ideequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet niet wat pagga slaan is?
terugaan in tijd? en speel alleen wat mijnveger op windows en verder wat online spelletjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Teruggaan in de tijd en verder gamen, ben je soms een noob ofzo?
Kijk dat filmpje even Wart.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:26 schreef Wart01 het volgende:
[..]
terugaan in tijd? en speel alleen wat mijnveger op windows en verder wat online spelletjes
nu snap ik er niets meer van ik had flash op pc en wilde je youtube kijken en toen zei de pc dat ik de flashplayr opnieuw moet instaleren dus geprobeert maar dat lukt niet omdat ik het niet mag doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje even Wart.
Wat voor online spelletjes speel je?
Huber speelt met je..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:33 schreef Wart01 het volgende:
[..]
nu snap ik er niets meer van ik had flash op pc en wilde je youtube kijken en toen zei de pc dat ik de flashplayr opnieuw moet instaleren dus geprobeert maar dat lukt niet omdat ik het niet mag doen?
[ afbeelding ]
had sinds vorige week geen youtube meer gebruikt dus weet niet of huber dit gedaan heeft zou wel een rotstreek zijn
Hehe, je hebt geen adminrechten op die PC.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:33 schreef Wart01 het volgende:
[..]
nu snap ik er niets meer van ik had flash op pc en wilde je youtube kijken en toen zei de pc dat ik de flashplayr opnieuw moet instaleren dus geprobeert maar dat lukt niet omdat ik het niet mag doen?
[ afbeelding ]
had sinds vorige week geen youtube meer gebruikt dus weet niet of huber dit gedaan heeft zou wel een rotstreek zijn
We proberen hem via een omweg adminrechten te geven, maar het lukt nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, je hebt geen adminrechten op die PC.
Heel mooi, gaan we hem ook gewoon niet bij helpen lijkt mij. Zit er niet voor niets op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We proberen hem via een omweg adminrechten te geven, maar het lukt niet
Zelfs op het BIOS zit een wachtwoord
Lees het topic even helemaal anders, is je tijd waardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heel mooi, gaan we hem ook gewoon niet bij helpen lijkt mij. Zit er niet voor niets op.
Ik weet het, een parel is het in ieder geval welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees het topic even helemaal anders, is je tijd waard
Dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef Wart01 het volgende:
huber was ook wel een tijd bezig op mn pc vorige week hij zei zelfs nog ga maar even boodschapen doen want het duurt nog even dus heeft meer gedaan dan alleen een slot erop zetten!
Ik zou hem aanspreken, dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef Wart01 het volgende:
huber was ook wel een tijd bezig op mn pc vorige week hij zei zelfs nog ga maar even boodschapen doen want het duurt nog even dus heeft meer gedaan dan alleen een slot erop zetten!
Ik dig chicks die van computers afwetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Gewoon je bios resetten en dan Windows opnieuw installeren? En zodra je Windows geïnstalleerd hebt dus wel meteen overal een wachtwoord op zetten he...
ik heb geen windows cd en weet niet hoe ik het bios kan ressetten bovendien zou mn bewindvoerder erachterkomen en dat wil ik liever voorkomen dus een oplossing zoeken zonder dat hij het direct kan zien dat ik dingen heb verander in de pcquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Gewoon je bios resetten en dan Windows opnieuw installeren? En zodra je Windows geïnstalleerd hebt dus wel meteen overal een wachtwoord op zetten he...
Heb je een webcam?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Wart01 het volgende:
is er hier trouwens ook een forum over jurdische dingen? wil graag te weten komen wat een bewindvoerder wel en niet mag zoals in dit geval mn pc opslot zetten ookal was het wel in overleg met het ggz dus als ik dat een keer ergens kan plaatsen op fok dan zou dat mooi wezen
Hmm, en wat voor spelletjes speelde je nou onlinequote:
ik zit liever op de pc maar zal je tip wel ff opschrijvenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef wandelendvraagteken het volgende:
Koop voor pak hem beet 100euro een simpele pad die je in je kussensloop of iets dergelijks kunt verstoppen zodat huber/hoeber er niet achter komt dat je er een hebt
Moet je alleen niet vergeten dat je niet een snoekduik op je kussen moet maken als dat ding er in ligt...![]()
Nee, er is wel een anonieme hulpdienst forum met de naam KPD, daarvoor moet je een van de admins (met een rode naam) voor PMen. Het is onzichtbaar (anoniem) dus moet je eerst toestemming voor vragen. Gewoon zeggen dat je toestemming wilt voor KPD.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Wart01 het volgende:
is er hier trouwens ook een forum over jurdische dingen? wil graag te weten komen wat een bewindvoerder wel en niet mag zoals in dit geval mn pc opslot zetten ookal was het wel in overleg met het ggz dus als ik dat een keer ergens kan plaatsen op fok dan zou dat mooi wezen
vieropeenrij zeeslag wat schietspelletjes eigenlijk vanalles wel ik klik gewoon wat aan en dat ga ik dan spelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, en wat voor spelletjes speelde je nou online
Potje tegen elkaar?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:54 schreef Wart01 het volgende:
[..]
vieropeenrij zeeslag wat schietspelletjes eigenlijk vanalles wel ik klik gewoon wat aan en dat ga ik dan spelen
Ojaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:56 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dan heb ik flash nodig toch? en dat kan ik dus niet op de pc zetten
dissed?quote:
ik zou niet weten hoe dat werkt ken alleen nieuw topic openen maar misschien mag dat niet van de modrators?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maak jij een nieuw deel, Wart?
Dit wordt mogelijk een parelreeks
Dan houdt het helemaal opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:56 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dan heb ik flash nodig toch? en dat kan ik dus niet op de pc zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |