dat programa heb ik ook timeslot alleen kan ik dat omzeilen omdat ik wachtwoord weet en dat is het probleem dan heb ik er toch niks aan omdat ik er zelf doorheen kan komenquote:
ik moet er later wel weer bijkunnen of iemand anders in dit geval dus daarom moet het niet random zijn. heb ook windows cd niet meer dus als de pass kwijt is heb ik een probleem. wil eerst strak schema hebben en later uitbreiden zodat ik pc gebruik kan aanleren en later geen slot meer nodig hebquote:
Laat iemand anders dat wachtwoord dan invoeren op dat andere programma.quote:Op zondag 22 april 2012 21:45 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik moet er later wel weer bijkunnen of iemand anders in dit geval dus daarom moet het niet random zijn. heb ook windows cd niet meer dus als de pass kwijt is heb ik een probleem. wil eerst strak schema hebben en later uitbreiden zodat ik pc gebruik kan aanleren en later geen slot meer nodig heb
ja das ook weer irritantquote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Laat iemand anders dat wachtwoord dan invoeren op dat andere programma.
mn ouders willen dat niet doen die zijn te makelijk en andere mensen die ik ken kunnen of willen dat niet dus daarom zet ik hier effe een topicquote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Laat iemand anders dat wachtwoord dan invoeren op dat andere programma.
Computer uitzetten, stroomkabel eruit halen en doorknippen. Wel in die volgorde!quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef Wart01 het volgende:
[..]
mn ouders willen dat niet doen die zijn te makelijk en andere mensen die ik ken kunnen of willen dat niet dus daarom zet ik hier effe een topic
nee dan kan ik helemaal nooit meer pcen dus lijkt me geen goed ideequote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Computer uitzetten, stroomkabel eruit halen en doorknippen. Wel in die volgorde!
Ja hé, je moet er natuurlijk wel wat voor over hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef Wart01 het volgende:
[..]
nee dan kan ik helemaal nooit meer pcen dus lijkt me geen goed idee
slaat mijn idee overquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik kan niet inde router gekregen van ouders maar die hebben wachtwoord niet meer en ga daar niet aan klooienquote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef smitjew het volgende:
je kan in de router instellen dat je geen internet hebt om bepaalde tijden
login admin,wachtwoord admin. solvedquote:Op zondag 22 april 2012 21:57 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik kan niet inde router gekregen van ouders maar die hebben wachtwoord niet meer en ga daar niet aan klooien
Tja, dan maar gewoon zelfdiscipline kweken. Ik heb je genoeg geholpenquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef Wart01 het volgende:
[..]
http://www.answersthatwor(...)and_IP_addresses.pdfquote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet bij elke router is dat, ook na de reset niet..
Wat verwacht je nou? Je hebt een programma die het voor je kan doen,maar die gebruik je niet omdat je het wachtwoord kent. Andere maatregelen wil je niet treffen en probeer je onderuit te komen met een smoesje. Dan kan niemand je meer verder helpen eh.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Wart01 het volgende:
niemand die me kan helpen? dan ga ik het maar ergens anders vragen
autist ik geef je net het perfecte antwoord , zonder internet ga je toch niet computerenquote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Wart01 het volgende:
niemand die me kan helpen? dan ga ik het maar ergens anders vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |