Of je ouders gaan een keer beginnen met je opvoeding en je dingen verbieden voor je eigen bestwil en dit meen ik weer heel serieus.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:23 schreef Wart01 het volgende:
bedankt voor de reacties maar ik zoek het liefst een tijdslot dat ie bijv om 9uur savonds uitgaat en ik ook niet langer dan 2 uur per dag ofzo kan internetten!
Ow nouja je kan het altijd proberen, zit ook vaak nutteloos achter internet en er zijn ook tijden geweest dat er van een verslaving sprak was, maar op het moment dat je een herinnering krijgt dat het voorbij is heb je meestal wat meer tijd om uit dat automatisch patroon van klikken en typen te komen, en kan je het wat makkelijker loslaten.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Wart01 het volgende:
grandupah: ik wil het zelf niet kunnen omzeilen en ik weet dat ik niet stevig genoeg in mijn schoenen sta dus daarom liever dat de hele pc uitgaat bijvoorbeeld
Je bent 25?? Ik neem aan dat je geld verdient/krijgt?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Wart01 het volgende:
nephis: effe gekeken en dat lijkt me wel wat ja alleen weet ik niet of mijn ouders me willen helpen hiermee omdat ze vinden dat ik zelf verantwoordelijk ben (ik ben 25)
grandup: dat programma kost geld en dat heb ik niet sorry verder zit er op mijn windows geen kinderslot? heb xp
Zo lang online en Google nog nooit gevonden?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:15 schreef Wart01 het volgende:
hoy ben ik weer, ik wilde dat programma downloaden maar ik krijg dit te zien http://i.imgur.com/mdcLp.png dus ik kan nu niet verder?
dankje gambol! ik ga hem even downloaden en dan kijk ik ff of het wat is? hopelijk kan iemand dan een pass erop zetten als ik het programma zo heb ingestelt zoals ik wil dus welke tijden ik niet kan computeren enzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zo lang online en Google nog nooit gevonden?
http://www.ouders.nl/timeslot.htm
Overigens werkt dit met een wachtwoord voor de "ouder", mogelijk wat zinloos als je het zelf installeert en zelf het wachtwoord invoert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |