abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2012 @ 09:49:26 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111239017
MI, op de wii-weegschaal ja. De broeken van m'n pak passen nog steeds niet :').

En eens met Henk en Novem aangaande de koekjes. Je staat jezelf best vaak wat toe omdat het zelfgebakken/weekend/een regenachtige avond is of omdat de Duutser weer weg is of juist omdat ie er is. Dan schiet het niet op natuurlijk. Je moet het zelf weten, maar er is altijd wel een excuus voor 'iets lekkers'.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111239054
Vrijdag!!!! Kan niet wachten :') er staan nieuwe foto's in het topic van Cat22 in F&F :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111239156
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Novem het volgende:
Vrijdag!!!! Kan niet wachten :') er staan nieuwe foto's in het topic van Cat22 in F&F :)
O+

Ik ga over twee weken maar eens bij het asiel langs :)
Be someone that makes you happy
pi_111239231
:o Kittens! O+
Leuk Novem!
Oeh! En LieLie!!! LieLie zou toch ook kittens krijgen?
Edit: Ah, zijn dus al geboren :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
Vissig dagje V1z :P fijn dat je kan beginnen met verven. Dan ga je het echt eigen maken :Y

Mooi lijstje Novem! Wanneer komt de kitten?
Vis :9 en toch geen vriendin/scharrel/whatevs, dus dikke :{w of ik naar vis stink :+ :D

:Y maarja, ben ik nog wel poosje mee bezig, en moet het glasvezel nog aan de muren plakken, en nog dit, en nog dat, ben nog wel poosje zoet :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 7 mei 2012 @ 10:04:16 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111239330
Bwaa mooi dametje, V1z O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 7 mei 2012 @ 10:04:45 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111239345
M'n favoriete taart staat hier ;(. Monchou met kersen en zo te zien stroopwafeltaart.

*dwangbuis aantrekt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 mei 2012 @ 10:06:09 #147
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_111239371
Tjemig, neem gewoon een stukje, neuroot!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 7 mei 2012 @ 10:07:31 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111239407
Nee. Doe ik niet :).
pi_111239445
Bah, XM, monchoutaart weet je hoe viezzz! Stroopwafeltaart klinkt ook heul niet lekker.

Ik neem een cappuccino!
pi_111239460
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:06 schreef Duvel het volgende:
Tjemig, neem gewoon een stukje, neuroot!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111239465
Wat Maria zegt :Y

Planning:

O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie verkeerd (de helft die niet op de grond lag), appel
L: dubbele bh gerookte zalm/komkommer, bh filet americain
T: rijstwafel pindakaas, komkommer en cherrytomaatjes
S: rondje hardlopen of Jillian
D: zelfgemaakte vegaburger van zwarte bonen/kikkerwten met sweet potato fries en spinaziesalade
T: stukje brownie denk ik :9
pi_111239478
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
Bah, XM, monchoutaart weet je hoe viezzz! Stroopwafeltaart klinkt ook heul niet lekker.

Ik neem een cappuccino!
Sterker nog, het ziet er uit als multivlaai meuk.Die zou ik dus lekker overslaan.
Gewoon omdat het altijd tegenvalt.
Haal dan liever een echte verse stroopwafel op de markt. Dat is tenminste lekker. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 7 mei 2012 @ 10:11:50 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111239496
Ik heb inmiddels de taartdozen gespot, idd multivlaai. Dat maakt het al wat makkelijker idd :P.
pi_111239550
quote:
9s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n favoriete taart staat hier ;(. Monchou met kersen en zo te zien stroopwafeltaart.

*dwangbuis aantrekt.
Is monchoutaart met kersen jouw favoriete taart? Je mag mij voortaal wel vertegenwoordigen op verjaardagen van de schoonfamilie. Die eten, altijd, echt altijd, monchoutaart met kersen. Schoonmoeder heeft hele batches in haar vriezer liggen.
pi_111239625
En goedemorgen!

Ik had best veel weekendplannen en uiteindelijk heb ik voornamelijk chagrijnig en moe in bed gelegen en Criminal Minds gekeken, blegh was het. En nog steeds eigenlijk, dus volgens mij ben ik toe aan vakantie! Nog anderhalve week en dan 2 dagen vrij met hemelvaart.

Lijstje:
O: 3 speltboterhammen met aardbei
L: 2 boterhammen met ei, komkommer, tomaat, flinke rauwkost salade
T: worteltjes
T: appel
D: zalm gerold in ham met pesto en een salade. Ik word een beetje misselijk als ik er aan denk.
pi_111239686
Zalm, ham en pesto staan me niet zo tegen, de combinatie wel een beetje... :@ Wie z'n idee was dat, Anna?
pi_111239715
O:

T: 2 (hopelijk zacht!)gekookte eitjes
L: 3 dikke plakken roggebrood met hummus
T: mok melk
T: 1 plak roggebrood met paté
S: Jillian
D: falafel met volkorenpita's en spinaziesalade
T: hand walnoten en een glaasje spiced vodka

Tevreden. Nu aan de slag *streng kijkt*.

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 07-05-2012 10:28:05 ]
Ja doei.
pi_111239772
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D. Eten O+
pi_111239776
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Zalm, ham en pesto staan me niet zo tegen, de combinatie wel een beetje... :@ Wie z'n idee was dat, Anna?
Is dat niet een recept van koken met Karin?
http://www.kokenmetkarin.nl/hoofd/zalmpestoham.html
Doe wat je niet durft.
pi_111239785
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Dat is superlekker!
  maandag 7 mei 2012 @ 10:26:49 #161
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111239835
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is superlekker!
^^ :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_111239841
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is dat niet een recept van koken met Karin?
http://www.kokenmetkarin.nl/hoofd/zalmpestoham.html
Yep! Het is mijn vriendje zijn idee en dat hij zelf recepten zoekt op internet en die vervolgens ook nog uitvoert moet ik natuurlijk stimuleren.

Hij gaat NB zelf pesto maken!!! :)
pi_111239976
En nog heel even een crosspost van ons pizza-avontuur gisteren met volkorendeeg:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_111240055
Gad.. Gad...Gadverdamme, Mo!!
Ziet dat er lekker uit zeg! :9~
pi_111240172
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
En goedemorgen!

Ik had best veel weekendplannen en uiteindelijk heb ik voornamelijk chagrijnig en moe in bed gelegen en Criminal Minds gekeken, blegh was het. En nog steeds eigenlijk, dus volgens mij ben ik toe aan vakantie! Nog anderhalve week en dan 2 dagen vrij met hemelvaart.

Lijstje:
O: 3 speltboterhammen met aardbei
L: 2 boterhammen met ei, komkommer, tomaat, flinke rauwkost salade
T: worteltjes
T: appel
D: zalm gerold in ham met pesto en een salade. Ik word een beetje misselijk als ik er aan denk.
Ik ben ook aan vakantie toe, dus ik voel met je mee. Gelukkig ben ik wel veel buiten geweest dit weekend, daar voel ik me altijd een stuk beter door.
En heel veel slapen natuurlijk. O+ Ik hou van slapen. O+

En ik eet vanavond ook zalm. Bij mn soep. :D
Had gister al zal uit de vriezer gehaald, dus vandaag maar even opeten. :P
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Yep! Het is mijn vriendje zijn idee en dat hij zelf recepten zoekt op internet en die vervolgens ook nog uitvoert moet ik natuurlijk stimuleren.
Helemaal mee eens.
Maar haar recepten zijn over het algemeen erg lekker (alleen de griekse macaroni ofzo die ik ooit heb gemaakt, vond ik niet lekker), dus het komt vast goed. :)
Doe wat je niet durft.
pi_111240226
:? Jij bent onlangs nog naar Colombia op vakantie geweest...

Toch twijfel ik nog over die zalm, ham en pesto :@
pi_111240235
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!

Vanochtend sinds anderhalve week weer gewogen, mooi als afsluiter van de lowcarb. En wow!! -0,2 kg :') :') :')

Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen. Ik heb niet één keer gezondigd, echt netjes gedaan, maar de beloning is al met al een schampere 2,5 kg eraf en nog steeds die 4 te gaan.

Het moge duidelijk zijn dat ik niet snel weer ga lowcarben :).

Na Engeland weer lekker RPM'en :Y. Komende week gaat daar niet veel van terecht komen omdat ik 5 uit 7 avonden weg ben. Dus probeer 't hupsen er dan maar ff in te houden.

Planning vandaag:

O: 200 gr magere kwark (6,6 gr kh)
T: mini-hk pannenkoek (de laatste) (1,5)
L: salade met gerookte kip, komkommer, cherrytomaat, eitje, dressing (4)
T: cabernossi
D: champignonroerbakgroente met gehakt (5)
B: hupsen
T: mss stukje fruit, als ik nog trek heb
2.5 kilo in 2 weken is super veel!!
Worry is a misuse of imagination
pi_111240380
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:42 schreef V1z0R het volgende:

Ik ben eerste kerstdag terug gekomen, dus dat is alweer even terug hoor. :Y
Maar ik heb nu weer wat mini vakanties in de planning staand, dus dat is wel fijn. *)

En jij twijfelt over zalm, ham en pesto, maar eet zelf wel kip en zalm bij elkaar. :P
Wonderlijk. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111240482
Zelfgemaakte pizza, nom!

Vaiz: poesje O+

Mijn vakantie is ook weer voorbij. Nu ik op mn werk zit, merk ik pas hoe ontzettend uitgerust ik ben van dat weekje vrij :D :)

Oh, we gaan een nieuwe auto kopen. Knoop is -bijna- definitief doorgehakt. Dit wordt 'm:

SPOILER
Tis maar een klein ding, maar ik vind 'm tof! :D Ga overigens wel voor een andere kleur.
pi_111240555
Leuk Coco!

Kabeljouw is ook lekker met rauwe ham of spek, dus zalm misschien ook wel? Met gekookte ham lijkt het me dan weer niet echt smakelijk :P
pi_111240623
:D prima auto'tje, Coco! Past wel bij je :Y
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben eerste kerstdag terug gekomen, dus dat is alweer even terug hoor. :Y
Maar ik heb nu weer wat mini vakanties in de planning staand, dus dat is wel fijn. *)

En jij twijfelt over zalm, ham en pesto, maar eet zelf wel kip en zalm bij elkaar. :P
Wonderlijk. :P
}:| dat is onlangs op vakantie geweest :P

:@ tja, ehm, tja... :')
pi_111240668
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:42 schreef V1z0R het volgende:

Jij eet 's ochtends garnalen! Jouw maag kan alles aan! Maar ik hou je op de hoogte :P
pi_111240841
Het is kabeljauw. :P

XM: 2,5 kilo is misschien niet veel voor 3 weken lowcarb, maar het is objectief gezien weer best goed voor drie weken dieet! Ga het nu niet verpesten door die taart te eten, want dan zitten ze er wel zo weer aan. Trek minstens ook weer 3 weken uit om geleidelijk weer op te bouwen en probeer alleen goede KH's te eten.
  maandag 7 mei 2012 @ 11:18:15 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111241208
Is het plan ook Co :) maar zal er in Engeland niet altijd invloed op hebben.

En heb geen taart op!

Nu weer de weg op :).
pi_111241345
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het plan ook Co :) maar zal er in Engeland niet altijd invloed op hebben.

En heb geen taart op!

Nu weer de weg op :).
Je kan buitenshuis vaak wel goede keuzes maken! In restaurants staat er altijd wel iets op de kaart wat low carb is en bij lunches waar alleen broodjes worden geserveerd: ik at dan gewoon het beleg er tussenuit. Of ik vroeg of ik een bordje met wat beleg en sla/tomaat/komkommer mocht. Als het heel gezond volkoren brood is kan je ook 1 snee nemen en dan wel voor meerdere boterhammen beleg.

En goed dat je de taart niet hebt gegeten! ^O^
  maandag 7 mei 2012 @ 11:26:08 #176
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111241406
mijn komende weken zijn zo druk, totdat ik in amerika zit. En dan 4 weken hardcore nerdkamp. Na amerika ben ik denk ik wel toe aan vakantie. Begravenis en promotiefeest in hetzelfde weekeind, Bezoek van dinsdag tot zondag, week naar Berlijn, weekend beachvolleyballen in Nederland, en dan op het vliegtuig richting US voor 4 weken...
pi_111241608
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:06 schreef conleche het volgende:
Het is kabeljauw. :P
Mijn spelling is om te janken de laatste tijd :')

Gedachteloos posten helpt daar ook niet bij, op m'n werk heb ik er geen last van :P
pi_111241814
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Novem het volgende:

[..]

Mijn spelling is om te janken de laatste tijd :')

Gedachteloos posten helpt daar ook niet bij, op m'n werk heb ik er geen last van :P
Ik denk dat Pruusj je op verkeerde ideeën heeft gebracht. Die schreef het eerder vandaag ook al fout en ik voelde het nu als mijn plicht om deze verkabeljouwing een halt toe te roepen. :+
pi_111241849
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat Pruusj je op verkeerde ideeën heeft gebracht. Die schreef het eerder vandaag ook al fout en ik voelde het nu als mijn plicht om deze verkabeljouwing een halt toe te roepen. :+
Ja, het was vroeg he! kabeljouw kabelmij...
pi_111242016
kabelons, kabelwij
pi_111242025
Altijd wat te beleven in de visserij :)
  maandag 7 mei 2012 @ 11:45:56 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111242051
Kabbel kabbel kabbel *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 7 mei 2012 @ 11:50:34 #183
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111242211
Het is nog altijd bakkeljauw.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 7 mei 2012 @ 11:55:49 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111242389
Vissies, nom!

Lijst:
O: beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
S: 12.5 km hardlopen in 1.10 uur.
T's: appel, peer, kiwi, bak kwark
L: 2 boterhammen tonijnsalade
T's: slagroomgebakje, cappuccino, biertje, handje cassavechips
D: broccoli, gebakken aardappelkroketjes, komkmmersalade, rabarber en kipfilet
T: -
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111242445
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef slacker_nl het volgende:
Het is nog altijd bakkeljauw.
Alleen als je Surinaamse gedroogde vis bedoelt :P
pi_111242467
Teh voeck. Ik was op zoek naar een foto van het bord 'kabeljauw' van de parkeerplaats langs de A50, zie ik in de zoekresultaten een foto van Beessie-Jen :')!
Ja doei.
pi_111242553
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Teh voeck. Ik was op zoek naar een foto van het bord 'kabeljauw' van de parkeerplaats langs de A50, zie ik in de zoekresultaten een foto van Beessie-Jen :')!
Je google results hangen voor een groot deel samen met je browsehistorie en je voorgaande zoektermen, dus misschien heb je gewoon heel veel gegoogled op Beesie-Jen in het verleden? :P
pi_111242999
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Novem het volgende:
O+ Dat is al bijna!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111243149
ola! Alweer hard aan het werk...en het is koud hier op kantoor }:|

Ik ga vanmiddag aan een sportschema beginnen, een soort circuitje. Dus krachtdingetje en dan springtouwen/jumpsquats en dan afwisselen tot het schema af is. Gaat erg charmant worden :+

Lijstje vandaag:

O: smoothie
T: stuk kaas
L: salade met zalm en kappertjes
T: 2 eitjes
S: fitness
D: opgebakken rijst met kip
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111243177
Ik ben, of eigenlijk was, niet zo'n viseter. Maar de laatste tijd wel steeds meer en ben laatst naar een sushi restaurant geweest. Eerder vond ik het idee van rauwe vis om van te gruwen, maar dit was echt erg lekker! Was all you can eat, maar dan moet je bij elke ronde dus wel alles opeten. Na 3 rondes hield ik het wel voor gezien, want toen zat ik echt vol. De anderen blijkbaar nog niet maar dat was niet zo'n probleem. Ons motto was dikke koppen, niet te stoppen.. :@ En ik het maar raar vinden dat ik niet onder de 80 kg kom ;).
Deze week wel ff diehard sporten, het lijkt erop alsof 1 teamgenoot zn target niet gaat halen op 2 kg, dus dan zal de rest extra licht moeten zijn. Deze week wordt het voor mij vooral groenten en gestoomde vis. Dan moeten de kilo's er wel af gaan..
pi_111243420
Middag allen!

Op weg naar kantoor in trage tram :(

XM: 2,5 in drie weken is echt goed!

Novem: veel plezier met het kitten vrijdag.

en *O* voor lielie kittens.

Vandaag druk en vanavond een afscheidsetentje van collega. Als het overzichtelijk blijft post ik vanavond wel een lijstje.
pi_111243459
5 rondes sushi! :Y

Ik hoop dat je het uiteindelijk toch een keer gaat halen.. Je bent er iig al lang genoeg mee bezig.
pi_111243533
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+

Ik ga over twee weken maar eens bij het asiel langs :)
Leuk trouwens! Welk asiel?

Het lijkt me zo leuk om gewoon af en toe naar het asiel te gaan om lekker al die beestjes te aaien :')

Phaidra, ja dat is al heel snel!! Wanneer komt jouw kitten?
pi_111243572
Succes, Aurum! Maaruh, zou je niet wat meer eten :?

2 glazen melk bij L is geworden 1L yoghodrink :@ Blijft m'n kryptoniet, is het in de buurt dan word ik zwak en geef ik er aan toe...
pi_111243580
Olá visliefhebbers :) Ik heb op maandag maar één lesuur O+ en ben dus nu alweer thuis. Zo naar de tandarts.. Niet fijn! Trauma's van twee verstandskiesontstekingen vorig jaar :{

Lijstje:
O: Yoghurt, muesli, kiwi's, thee
T: Cappuccino
L: Dubbele vk boterham met halvarine/kaas/komkommer, wat druiven, thee
S: Jillian
T: Gekookt ei
D: Geen idee, we schuiven aan bij de opnames van een aflevering van Herrie XXL en daar gaan de deelnemers koken :D ben benieuwd!
pi_111243635
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:

2 glazen melk bij L is geworden 1L yoghodrink :@ Blijft m'n kryptoniet, is het in de buurt dan word ik zwak en geef ik er aan toe...
Vieze zoete yoki :9 daarom was ik dik als kind.
pi_111243710
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Vieze zoete yoki :9 daarom was ik dik als kind.
Ik dus ook :@ en Dr Pepper ben ik ook verslaafd aan :N

:D leuke D trouwens!
pi_111243781
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:

Ik eet zat hoor Vaiz, I shall not go hungry :P Y:)

Ik eindig op 1700 kcals :) En als ik vanaaf nog wat honger heb dan eet ik nog wel wat :)

Ontbijt is al 600 kcals :9 In mijn salade zit 100 gram zalm etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111243799
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Novem het volgende:

[..]

Het lijkt me zo leuk om gewoon af en toe naar het asiel te gaan om lekker al die beestjes te aaien :')

Denk Amsterdam, even inventariseren ;)

Leuk je D Razz!!
pi_111243819
wat een toffe D Razz!
pi_111243870
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Novem het volgende:

[..]

Bij ons in het asiel / pension heb je knuffelmoeders :Y.

Die van ons komt ongeveer over een maandje *O*.
Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111243876
Ja nouja, het kan ook zijn dat ze helemaal niet kunnen koken hè. Ze doen mee aan dat programma met een reden :+

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2012 12:38:09 ]
pi_111244055
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt :').
kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
pi_111244071
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Aawww, dat is echt irritant. Toen mijn oudje wat slechter werd hield hij me ook wekenlang wakker in de nacht, echt vreselijk, dus ik snap wel dat je op een gegeven moment zwaar gefrustreerd/verdrietig raakt, vooral omdat ze er niets aan kunnen doen.

Het zal vast wel ophouden als de nieuwe kat er is, dan kan ze meer daarop focussen, in plaats van op jullie gezelschap :)
pi_111244254
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjes :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111244500
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjes :+.
nah, wil niet rot doen maar als je je kindje hebt dan is het helemaal gedaan met je nachtrust. Des te uitgeruster je bevalling ingaat des te beter :)
  maandag 7 mei 2012 @ 12:59:58 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111244587
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:44 schreef V1z0R het volgende:
kabelons, kabelwij
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2012 @ 13:01:16 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111244625
quote:
3s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Op zich herkenbaar, maar dan dat er zo weinig leuke mannen zijn :+ Niks mis met kritisch.
Alleen jammer dat je dan zo lang single blijft :+. Ik zou best wat minder kritisch willen zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_111244645
Ohai!

lijstjes update... 1900 kcalz volgens eetmeter, prima met totaal een uur fietsen, een kast sjouwen en hardlopen! Comments? Behalve dat het misschien een beetje veel vis is? ;')

O: 1 speltbth grillworst, 1 croissant
L: gebakken aardappels, spinazie, witvis met tomatensaus + beker optimel
T: peer, mandarijn
T: dubbele speltbthgrillworst
B: 2x20 minuten fietsen
T: plakje bananencake
D: kabbeljauw ( :+ ) met restje risotto met paddestoelen

[ Bericht 11% gewijzigd door Perruche op 07-05-2012 13:11:31 ]
  Vis een optie? maandag 7 mei 2012 @ 13:02:56 #210
70532 loveli
N
pi_111244679
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Kat het raam uit :Y
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')