quote:Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Novem het volgende:
Vrijdag!!!! Kan niet wachtener staan nieuwe foto's in het topic van Cat22 in F&F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Visquote:Op maandag 7 mei 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
Vissig dagje V1zfijn dat je kan beginnen met verven. Dan ga je het echt eigen maken
Mooi lijstje Novem! Wanneer komt de kitten?en toch geen vriendin/scharrel/whatevs, dus dikke
of ik naar vis stink
![]()
maarja, ben ik nog wel poosje mee bezig, en moet het glasvezel nog aan de muren plakken, en nog dit, en nog dat, ben nog wel poosje zoet
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:
Sterker nog, het ziet er uit als multivlaai meuk.Die zou ik dus lekker overslaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
Bah, XM, monchoutaart weet je hoe viezzz! Stroopwafeltaart klinkt ook heul niet lekker.
Ik neem een cappuccino!
Is monchoutaart met kersen jouw favoriete taart? Je mag mij voortaal wel vertegenwoordigen op verjaardagen van de schoonfamilie. Die eten, altijd, echt altijd, monchoutaart met kersen. Schoonmoeder heeft hele batches in haar vriezer liggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n favoriete taart staat hier. Monchou met kersen en zo te zien stroopwafeltaart.
*dwangbuis aantrekt.
Is dat niet een recept van koken met Karin?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Zalm, ham en pesto staan me niet zo tegen, de combinatie wel een beetje...Wie z'n idee was dat, Anna?
Dat is superlekker!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Zalm, ham en pesto staan me niet zo tegen, de combinatie wel een beetje...Wie z'n idee was dat, Anna?
^^quote:
Yep! Het is mijn vriendje zijn idee en dat hij zelf recepten zoekt op internet en die vervolgens ook nog uitvoert moet ik natuurlijk stimuleren.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is dat niet een recept van koken met Karin?
http://www.kokenmetkarin.nl/hoofd/zalmpestoham.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ben ook aan vakantie toe, dus ik voel met je mee. Gelukkig ben ik wel veel buiten geweest dit weekend, daar voel ik me altijd een stuk beter door.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
En goedemorgen!
Ik had best veel weekendplannen en uiteindelijk heb ik voornamelijk chagrijnig en moe in bed gelegen en Criminal Minds gekeken, blegh was het. En nog steeds eigenlijk, dus volgens mij ben ik toe aan vakantie! Nog anderhalve week en dan 2 dagen vrij met hemelvaart.
Lijstje:
O: 3 speltboterhammen met aardbei
L: 2 boterhammen met ei, komkommer, tomaat, flinke rauwkost salade
T: worteltjes
T: appel
D: zalm gerold in ham met pesto en een salade. Ik word een beetje misselijk als ik er aan denk.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yep! Het is mijn vriendje zijn idee en dat hij zelf recepten zoekt op internet en die vervolgens ook nog uitvoert moet ik natuurlijk stimuleren.
2.5 kilo in 2 weken is super veel!!quote:Op maandag 7 mei 2012 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Vanochtend sinds anderhalve week weer gewogen, mooi als afsluiter van de lowcarb. En wow!! -0,2 kg![]()
![]()
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen. Ik heb niet één keer gezondigd, echt netjes gedaan, maar de beloning is al met al een schampere 2,5 kg eraf en nog steeds die 4 te gaan.
Het moge duidelijk zijn dat ik niet snel weer ga lowcarben.
Na Engeland weer lekker RPM'en. Komende week gaat daar niet veel van terecht komen omdat ik 5 uit 7 avonden weg ben. Dus probeer 't hupsen er dan maar ff in te houden.
Planning vandaag:
O: 200 gr magere kwark (6,6 gr kh)
T: mini-hk pannenkoek (de laatste) (1,5)
L: salade met gerookte kip, komkommer, cherrytomaat, eitje, dressing (4)
T: cabernossi
D: champignonroerbakgroente met gehakt (5)
B: hupsen
T: mss stukje fruit, als ik nog trek heb
Ik ben eerste kerstdag terug gekomen, dus dat is alweer even terug hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:42 schreef V1z0R het volgende:
Jij bent onlangs nog naar Colombia op vakantie geweest...
Toch twijfel ik nog over die zalm, ham en pesto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis maar een klein ding, maar ik vind 'm tof!Ga overigens wel voor een andere kleur.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben eerste kerstdag terug gekomen, dus dat is alweer even terug hoor.
Maar ik heb nu weer wat mini vakanties in de planning staand, dus dat is wel fijn.
En jij twijfelt over zalm, ham en pesto, maar eet zelf wel kip en zalm bij elkaar.
Wonderlijk.
Jij eet 's ochtends garnalen! Jouw maag kan alles aan! Maar ik hou je op de hoogtequote:Op maandag 7 mei 2012 10:42 schreef V1z0R het volgende:
Jij bent onlangs nog naar Colombia op vakantie geweest...
Toch twijfel ik nog over die zalm, ham en pesto
Je kan buitenshuis vaak wel goede keuzes maken! In restaurants staat er altijd wel iets op de kaart wat low carb is en bij lunches waar alleen broodjes worden geserveerd: ik at dan gewoon het beleg er tussenuit. Of ik vroeg of ik een bordje met wat beleg en sla/tomaat/komkommer mocht. Als het heel gezond volkoren brood is kan je ook 1 snee nemen en dan wel voor meerdere boterhammen beleg.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het plan ook Comaar zal er in Engeland niet altijd invloed op hebben.
En heb geen taart op!
Nu weer de weg op.
Mijn spelling is om te janken de laatste tijdquote:
Ik denk dat Pruusj je op verkeerde ideeën heeft gebracht. Die schreef het eerder vandaag ook al fout en ik voelde het nu als mijn plicht om deze verkabeljouwing een halt toe te roepen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Mijn spelling is om te janken de laatste tijd
Gedachteloos posten helpt daar ook niet bij, op m'n werk heb ik er geen last van
Ja, het was vroeg he! kabeljouw kabelmij...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat Pruusj je op verkeerde ideeën heeft gebracht. Die schreef het eerder vandaag ook al fout en ik voelde het nu als mijn plicht om deze verkabeljouwing een halt toe te roepen.
Alleen als je Surinaamse gedroogde vis bedoeltquote:
Je google results hangen voor een groot deel samen met je browsehistorie en je voorgaande zoektermen, dus misschien heb je gewoon heel veel gegoogled op Beesie-Jen in het verleden?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Teh voeck. Ik was op zoek naar een foto van het bord 'kabeljauw' van de parkeerplaats langs de A50, zie ik in de zoekresultaten een foto van Beessie-Jen!
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Novem het volgende:
Vrijdag!!!! Kan niet wachtener staan nieuwe foto's in het topic van Cat22 in F&F
Leuk trouwens! Welk asiel?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:55 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
Ik ga over twee weken maar eens bij het asiel langs
Vieze zoete yokiquote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:
Succes, Aurum! Maaruh, zou je niet wat meer eten
2 glazen melk bij L is geworden 1L yoghodrinkBlijft m'n kryptoniet, is het in de buurt dan word ik zwak en geef ik er aan toe...
Ik dus ookquote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vieze zoete yokidaarom was ik dik als kind.
Ik eet zat hoor Vaiz, I shall not go hungryquote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:
Succes, Aurum! Maaruh, zou je niet wat meer eten
2 glazen melk bij L is geworden 1L yoghodrinkBlijft m'n kryptoniet, is het in de buurt dan word ik zwak en geef ik er aan toe...
Denk Amsterdam, even inventariserenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Leuk trouwens! Welk asiel?
Het lijkt me zo leuk om gewoon af en toe naar het asiel te gaan om lekker al die beestjes te aaien
Phaidra, ja dat is al heel snel!! Wanneer komt jouw kitten?
Bij ons in het asiel / pension heb je knuffelmoedersquote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Leuk trouwens! Welk asiel?
Het lijkt me zo leuk om gewoon af en toe naar het asiel te gaan om lekker al die beestjes te aaien
Phaidra, ja dat is al heel snel!! Wanneer komt jouw kitten?
kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij ons in het asiel / pension heb je knuffelmoeders.
Die van ons komt ongeveer over een maandje.
Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt.
Aawww, dat is echt irritant. Toen mijn oudje wat slechter werd hield hij me ook wekenlang wakker in de nacht, echt vreselijk, dus ik snap wel dat je op een gegeven moment zwaar gefrustreerd/verdrietig raakt, vooral omdat ze er niets aan kunnen doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij ons in het asiel / pension heb je knuffelmoeders.
Die van ons komt ongeveer over een maandje.
Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt.
Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjesquote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
nah, wil niet rot doen maar als je je kindje hebt dan is het helemaal gedaan met je nachtrust. Des te uitgeruster je bevalling ingaat des te beterquote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjes.
Alleen jammer dat je dan zo lang single blijftquote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Op zich herkenbaar, maar dan dat er zo weinig leuke mannen zijnNiks mis met kritisch.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |