Mijn spelling is om te janken de laatste tijdquote:
Ik denk dat Pruusj je op verkeerde ideeën heeft gebracht. Die schreef het eerder vandaag ook al fout en ik voelde het nu als mijn plicht om deze verkabeljouwing een halt toe te roepen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Mijn spelling is om te janken de laatste tijd
Gedachteloos posten helpt daar ook niet bij, op m'n werk heb ik er geen last van
Ja, het was vroeg he! kabeljouw kabelmij...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat Pruusj je op verkeerde ideeën heeft gebracht. Die schreef het eerder vandaag ook al fout en ik voelde het nu als mijn plicht om deze verkabeljouwing een halt toe te roepen.
Alleen als je Surinaamse gedroogde vis bedoeltquote:
Je google results hangen voor een groot deel samen met je browsehistorie en je voorgaande zoektermen, dus misschien heb je gewoon heel veel gegoogled op Beesie-Jen in het verleden?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Teh voeck. Ik was op zoek naar een foto van het bord 'kabeljauw' van de parkeerplaats langs de A50, zie ik in de zoekresultaten een foto van Beessie-Jen!
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Novem het volgende:
Vrijdag!!!! Kan niet wachtener staan nieuwe foto's in het topic van Cat22 in F&F
Leuk trouwens! Welk asiel?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:55 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
Ik ga over twee weken maar eens bij het asiel langs
Vieze zoete yokiquote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:
Succes, Aurum! Maaruh, zou je niet wat meer eten
2 glazen melk bij L is geworden 1L yoghodrinkBlijft m'n kryptoniet, is het in de buurt dan word ik zwak en geef ik er aan toe...
Ik dus ookquote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vieze zoete yokidaarom was ik dik als kind.
Ik eet zat hoor Vaiz, I shall not go hungryquote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:
Succes, Aurum! Maaruh, zou je niet wat meer eten
2 glazen melk bij L is geworden 1L yoghodrinkBlijft m'n kryptoniet, is het in de buurt dan word ik zwak en geef ik er aan toe...
Denk Amsterdam, even inventariserenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Leuk trouwens! Welk asiel?
Het lijkt me zo leuk om gewoon af en toe naar het asiel te gaan om lekker al die beestjes te aaien
Phaidra, ja dat is al heel snel!! Wanneer komt jouw kitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |