abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111242025
Altijd wat te beleven in de visserij :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 7 mei 2012 @ 11:45:56 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111242051
Kabbel kabbel kabbel *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 7 mei 2012 @ 11:50:34 #183
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111242211
Het is nog altijd bakkeljauw.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 7 mei 2012 @ 11:55:49 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111242389
Vissies, nom!

Lijst:
O: beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
S: 12.5 km hardlopen in 1.10 uur.
T's: appel, peer, kiwi, bak kwark
L: 2 boterhammen tonijnsalade
T's: slagroomgebakje, cappuccino, biertje, handje cassavechips
D: broccoli, gebakken aardappelkroketjes, komkmmersalade, rabarber en kipfilet
T: -
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111242445
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:50 schreef slacker_nl het volgende:
Het is nog altijd bakkeljauw.
Alleen als je Surinaamse gedroogde vis bedoelt :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111242467
Teh voeck. Ik was op zoek naar een foto van het bord 'kabeljauw' van de parkeerplaats langs de A50, zie ik in de zoekresultaten een foto van Beessie-Jen :')!
Ja doei.
pi_111242553
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Teh voeck. Ik was op zoek naar een foto van het bord 'kabeljauw' van de parkeerplaats langs de A50, zie ik in de zoekresultaten een foto van Beessie-Jen :')!
Je google results hangen voor een groot deel samen met je browsehistorie en je voorgaande zoektermen, dus misschien heb je gewoon heel veel gegoogled op Beesie-Jen in het verleden? :P
pi_111242999
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Novem het volgende:
Vrijdag!!!! Kan niet wachten :') er staan nieuwe foto's in het topic van Cat22 in F&F :)
O+ Dat is al bijna!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111243149
ola! Alweer hard aan het werk...en het is koud hier op kantoor }:|

Ik ga vanmiddag aan een sportschema beginnen, een soort circuitje. Dus krachtdingetje en dan springtouwen/jumpsquats en dan afwisselen tot het schema af is. Gaat erg charmant worden :+

Lijstje vandaag:

O: smoothie
T: stuk kaas
L: salade met zalm en kappertjes
T: 2 eitjes
S: fitness
D: opgebakken rijst met kip
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111243177
Ik ben, of eigenlijk was, niet zo'n viseter. Maar de laatste tijd wel steeds meer en ben laatst naar een sushi restaurant geweest. Eerder vond ik het idee van rauwe vis om van te gruwen, maar dit was echt erg lekker! Was all you can eat, maar dan moet je bij elke ronde dus wel alles opeten. Na 3 rondes hield ik het wel voor gezien, want toen zat ik echt vol. De anderen blijkbaar nog niet maar dat was niet zo'n probleem. Ons motto was dikke koppen, niet te stoppen.. :@ En ik het maar raar vinden dat ik niet onder de 80 kg kom ;).
Deze week wel ff diehard sporten, het lijkt erop alsof 1 teamgenoot zn target niet gaat halen op 2 kg, dus dan zal de rest extra licht moeten zijn. Deze week wordt het voor mij vooral groenten en gestoomde vis. Dan moeten de kilo's er wel af gaan..
pi_111243420
Middag allen!

Op weg naar kantoor in trage tram :(

XM: 2,5 in drie weken is echt goed!

Novem: veel plezier met het kitten vrijdag.

en *O* voor lielie kittens.

Vandaag druk en vanavond een afscheidsetentje van collega. Als het overzichtelijk blijft post ik vanavond wel een lijstje.
pi_111243459
5 rondes sushi! :Y

Ik hoop dat je het uiteindelijk toch een keer gaat halen.. Je bent er iig al lang genoeg mee bezig.
pi_111243533
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+

Ik ga over twee weken maar eens bij het asiel langs :)
Leuk trouwens! Welk asiel?

Het lijkt me zo leuk om gewoon af en toe naar het asiel te gaan om lekker al die beestjes te aaien :')

Phaidra, ja dat is al heel snel!! Wanneer komt jouw kitten?
pi_111243572
Succes, Aurum! Maaruh, zou je niet wat meer eten :?

2 glazen melk bij L is geworden 1L yoghodrink :@ Blijft m'n kryptoniet, is het in de buurt dan word ik zwak en geef ik er aan toe...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111243580
Olá visliefhebbers :) Ik heb op maandag maar één lesuur O+ en ben dus nu alweer thuis. Zo naar de tandarts.. Niet fijn! Trauma's van twee verstandskiesontstekingen vorig jaar :{

Lijstje:
O: Yoghurt, muesli, kiwi's, thee
T: Cappuccino
L: Dubbele vk boterham met halvarine/kaas/komkommer, wat druiven, thee
S: Jillian
T: Gekookt ei
D: Geen idee, we schuiven aan bij de opnames van een aflevering van Herrie XXL en daar gaan de deelnemers koken :D ben benieuwd!
pi_111243635
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:

2 glazen melk bij L is geworden 1L yoghodrink :@ Blijft m'n kryptoniet, is het in de buurt dan word ik zwak en geef ik er aan toe...
Vieze zoete yoki :9 daarom was ik dik als kind.
pi_111243710
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Vieze zoete yoki :9 daarom was ik dik als kind.
Ik dus ook :@ en Dr Pepper ben ik ook verslaafd aan :N

:D leuke D trouwens!
pi_111243781
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:

Ik eet zat hoor Vaiz, I shall not go hungry :P Y:)

Ik eindig op 1700 kcals :) En als ik vanaaf nog wat honger heb dan eet ik nog wel wat :)

Ontbijt is al 600 kcals :9 In mijn salade zit 100 gram zalm etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111243799
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Novem het volgende:

[..]

Het lijkt me zo leuk om gewoon af en toe naar het asiel te gaan om lekker al die beestjes te aaien :')

Denk Amsterdam, even inventariseren ;)

Leuk je D Razz!!
Be someone that makes you happy
pi_111243819
wat een toffe D Razz!
pi_111243870
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Novem het volgende:

[..]

Bij ons in het asiel / pension heb je knuffelmoeders :Y.

Die van ons komt ongeveer over een maandje *O*.
Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111243876
Ja nouja, het kan ook zijn dat ze helemaal niet kunnen koken hè. Ze doen mee aan dat programma met een reden :+

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2012 12:38:09 ]
pi_111244055
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt :').
kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
pi_111244071
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Aawww, dat is echt irritant. Toen mijn oudje wat slechter werd hield hij me ook wekenlang wakker in de nacht, echt vreselijk, dus ik snap wel dat je op een gegeven moment zwaar gefrustreerd/verdrietig raakt, vooral omdat ze er niets aan kunnen doen.

Het zal vast wel ophouden als de nieuwe kat er is, dan kan ze meer daarop focussen, in plaats van op jullie gezelschap :)
pi_111244254
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjes :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111244500
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjes :+.
nah, wil niet rot doen maar als je je kindje hebt dan is het helemaal gedaan met je nachtrust. Des te uitgeruster je bevalling ingaat des te beter :)
  maandag 7 mei 2012 @ 12:59:58 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111244587
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:44 schreef V1z0R het volgende:
kabelons, kabelwij
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2012 @ 13:01:16 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111244625
quote:
3s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Op zich herkenbaar, maar dan dat er zo weinig leuke mannen zijn :+ Niks mis met kritisch.
Alleen jammer dat je dan zo lang single blijft :+. Ik zou best wat minder kritisch willen zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_111244645
Ohai!

lijstjes update... 1900 kcalz volgens eetmeter, prima met totaal een uur fietsen, een kast sjouwen en hardlopen! Comments? Behalve dat het misschien een beetje veel vis is? ;')

O: 1 speltbth grillworst, 1 croissant
L: gebakken aardappels, spinazie, witvis met tomatensaus + beker optimel
T: peer, mandarijn
T: dubbele speltbthgrillworst
B: 2x20 minuten fietsen
T: plakje bananencake
D: kabbeljauw ( :+ ) met restje risotto met paddestoelen

[ Bericht 11% gewijzigd door Perruche op 07-05-2012 13:11:31 ]
  Vis een optie? maandag 7 mei 2012 @ 13:02:56 #210
70532 loveli
N
pi_111244679
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Kat het raam uit :Y
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')