abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111243870
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Novem het volgende:

[..]

Leuk trouwens! Welk asiel?

Het lijkt me zo leuk om gewoon af en toe naar het asiel te gaan om lekker al die beestjes te aaien :')

Phaidra, ja dat is al heel snel!! Wanneer komt jouw kitten?
Bij ons in het asiel / pension heb je knuffelmoeders :Y.

Die van ons komt ongeveer over een maandje *O*.
Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111243876
Ja nouja, het kan ook zijn dat ze helemaal niet kunnen koken hè. Ze doen mee aan dat programma met een reden :+

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2012 12:38:09 ]
pi_111244055
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt :').
kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111244071
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Aawww, dat is echt irritant. Toen mijn oudje wat slechter werd hield hij me ook wekenlang wakker in de nacht, echt vreselijk, dus ik snap wel dat je op een gegeven moment zwaar gefrustreerd/verdrietig raakt, vooral omdat ze er niets aan kunnen doen.

Het zal vast wel ophouden als de nieuwe kat er is, dan kan ze meer daarop focussen, in plaats van op jullie gezelschap :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111244254
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjes :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111244500
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjes :+.
nah, wil niet rot doen maar als je je kindje hebt dan is het helemaal gedaan met je nachtrust. Des te uitgeruster je bevalling ingaat des te beter :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 7 mei 2012 @ 12:59:58 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111244587
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:44 schreef V1z0R het volgende:
kabelons, kabelwij
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2012 @ 13:01:16 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111244625
quote:
3s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Op zich herkenbaar, maar dan dat er zo weinig leuke mannen zijn :+ Niks mis met kritisch.
Alleen jammer dat je dan zo lang single blijft :+. Ik zou best wat minder kritisch willen zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_111244645
Ohai!

lijstjes update... 1900 kcalz volgens eetmeter, prima met totaal een uur fietsen, een kast sjouwen en hardlopen! Comments? Behalve dat het misschien een beetje veel vis is? ;')

O: 1 speltbth grillworst, 1 croissant
L: gebakken aardappels, spinazie, witvis met tomatensaus + beker optimel
T: peer, mandarijn
T: dubbele speltbthgrillworst
B: 2x20 minuten fietsen
T: plakje bananencake
D: kabbeljauw ( :+ ) met restje risotto met paddestoelen

[ Bericht 11% gewijzigd door Perruche op 07-05-2012 13:11:31 ]
  Vis een optie? maandag 7 mei 2012 @ 13:02:56 #210
70532 loveli
N
pi_111244679
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Kat het raam uit :Y
crap in = crap out
  maandag 7 mei 2012 @ 13:05:12 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111244745
Muilkorven? :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 mei 2012 @ 13:06:36 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111244794
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Je kan buitenshuis vaak wel goede keuzes maken! In restaurants staat er altijd wel iets op de kaart wat low carb is en bij lunches waar alleen broodjes worden geserveerd: ik at dan gewoon het beleg er tussenuit. Of ik vroeg of ik een bordje met wat beleg en sla/tomaat/komkommer mocht. Als het heel gezond volkoren brood is kan je ook 1 snee nemen en dan wel voor meerdere boterhammen beleg.

En goed dat je de taart niet hebt gegeten! ^O^
Ik ga woensdag toch echt wel voor het eerst even genieten van een pistoletje :@. Maar probeer de rest vd maaltijden kh-arm te houden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111244902
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

ik wou nog lief zijn door die optie niet te noemen :')
pi_111244925
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
ola! Alweer hard aan het werk...en het is koud hier op kantoor }:|

Ik ga vanmiddag aan een sportschema beginnen, een soort circuitje. Dus krachtdingetje en dan springtouwen/jumpsquats en dan afwisselen tot het schema af is. Gaat erg charmant worden :+

Lijstje vandaag:

O: smoothie
T: stuk kaas
L: salade met zalm en kappertjes
T: 2 eitjes
S: fitness
D: opgebakken rijst met kip
Ben benieuwd naar je schema! :D
Ik moet nog 2 weken wachten tot mn nieuwe schema, maar ga in Liverpool en Belfast wel hardlopen en Urbanathlon achtige dingen doen. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 7 mei 2012 @ 13:12:47 #215
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111244977
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

lijstjes update... 1900 kcalz volgens eetmeter, prima met totaal een uur fietsen, een kast sjouwen en hardlopen! Comments? Behalve dat het misschien een beetje veel vis is? ;')

O: 1 speltbth grillworst, 1 croissant
L: gebakken aardappels, spinazie, witvis met tomatensaus + beker optimel
T: peer, mandarijn
T: dubbele speltbthgrillworst
B: 2x20 minuten fietsen
T: plakje bananencake
D: kabbeljauw ( :+ ) met restje risotto met paddestoelen
ik zou op dit moment te horen krijgen dat het veel carbs zijn, en dat de bananencake nu niet echt goed is. Maar, ik vind het wel een mooi lijstje!
pi_111245041
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik zou op dit moment te horen krijgen dat het veel carbs zijn, en dat de bananencake nu niet echt goed is. Maar, ik vind het wel een mooi lijstje!
^^
Ja doei.
pi_111245066
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je schema! :D
Ik moet nog 2 weken wachten tot mn nieuwe schema, maar ga in Liverpool en Belfast wel hardlopen en Urbanathlon achtige dingen doen. *)
ik kan het wel inscannen en mailen als je wil?
pi_111245094
Het is idd een leuk onderhoudslijstje, geen afvallijstje :)

Edit: maar als je kan afvallen op 1900 kcals is het natuurlijk wel weer een afvallijstje :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111245107
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat zie ik dan als prima, want ik heb niets tegen carbs en die bananencake is zelfgebakken :P
  maandag 7 mei 2012 @ 13:18:10 #220
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111245149
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat zie ik dan als prima, want ik heb niets tegen carbs en die bananencake is zelfgebakken :P
zelfgebakken is geen excuus, hoorde ik. M'n koekje was trouwens wel lekker! :6
pi_111245153
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef Novem het volgende:
Het is idd een leuk onderhoudslijstje, geen afvallijstje :)
Dat is dan ook de bedoeling. Minder eten om af te vallen kan ik gewoon niet, moet het van sporten hebben. En geloof het of niet, als ik altijd zo zou eten zou ik wel afvallen. Normaal eet (en vooral snack) ik veel meer. Het is een wonder dat ik geen 80 kilo weeg!

Over je edit; met een uur fietsen, een kast sjouwen en hardlopen vind ik 1900 kcals wel prima, dan heb ik er zeker 200 verbrand en zit ik op 1700, en dat is minder dan mijn onderhoud maar meer dan mijn BMR. Dat hoort toch zo?
pi_111245157
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nah, wil niet rot doen maar als je je kindje hebt dan is het helemaal gedaan met je nachtrust. Des te uitgeruster je bevalling ingaat des te beter :)
I know. Daarom hoop ik dat de komst van ons nieuwe katertje wat verandering brengt. Sowieso heb ik dan verlof, dus kan ik ook overdag nog wat bijslapen als dat nodig is.

edit: kat naar buiten lijkt me niet zo'n strak plan. Het is absoluut geen buitenkat (ook overdag niet langer dan 15 min. aaneengesloten buiten, dan staat ze weer binnen) en om nou de buren op te zadelen met het gemauw, nah.

Bedankt voor het meedenken, maar het duurt nu al zo'n 8 weken en proefondervindelijk hebben we vastgesteld dat negeren het meest effectief is :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111245172
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik kan het wel inscannen en mailen als je wil?
Ja! Graag! :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111245223
Ik zou zeggen: op een dag met een croissant niet ook nog bananencake. Maar voor de rest een prima lijst.

O: gebakken rijst/groenten/ei
T: stroopwafel
L: 1x geroosterd volkoren met pindakaas/sambal/komkommer
T: verse ananas met wat volle kwark
T: wodka, katjang
D: vegetarische lasagne
pi_111245247
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zelfgebakken is geen excuus, hoorde ik. M'n koekje was trouwens wel lekker! :6
Ik heb niets gezegd over je koekje hoor :* En da's mooi, want ik heb geen excuus nodig voor mijn stukje bananencake :D
pi_111245269
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:19 schreef conleche het volgende:
Ik zou zeggen: op een dag met een croissant niet ook nog bananencake. Maar voor de rest een prima lijst.

Dat vind ik dan eigenlijk wel weer een puik argument. Misschien ga ik hem even in plakken snijden en in de vriezert doen.

Lekker ontbijtje, co! Ik vind het weinig zoals gewoonlijk, maar wel lekker!
  maandag 7 mei 2012 @ 13:21:42 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111245272
quote:

Wat gaat er allemaal in die D?

Mijn lijstje:

T: appel
O: yoghurt met banaan/muesli/honing
T: twee bth 30+ kaas (van die pittige :9~)
T: idem
T: veel thee
D: proteïnebowl van ohsheglows (uit de vriezer)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2012 @ 13:22:19 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111245290
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat vind ik dan eigenlijk wel weer een puik argument. Misschien ga ik hem even in plakken snijden en in de vriezert doen.

Lekker ontbijtje, co! Ik vind het weinig zoals gewoonlijk, maar wel lekker!
Lol _O-. Ik zou zeggen: ik eet niet elke dág én een croissant én bananencake, dus één keer kan prima :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111245360
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol _O-. Ik zou zeggen: ik eet niet elke dág én een croissant én bananencake, dus één keer kan prima :P.
Gezien het feit dat mijn weekend lijstje ook verre van ideaal was, kan het miatigen tot 1 zoet iets per dag eigenlijk geen kwaad :D. Maar die cake kan sowieso wel in de vriezer, want hij komt toch niet snel op. Kan dat eigenlijk, cake in de vriezer?
pi_111245368
Trouwens, vik, hoe is het?
  maandag 7 mei 2012 @ 13:25:25 #231
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111245404
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat gaat er allemaal in die D?

Mijn lijstje:

T: appel
O: yoghurt met banaan/muesli/honing
T: twee bth 30+ kaas (van die pittige :9~)
T: idem
T: veel thee
D: proteïnebowl van ohsheglows (uit de vriezer)
waar is je L? en wtf is proteinebowl? Dat klinkt heel vies!

En is alles okay? Ik heb je gemist hier!
pi_111245427
Ik denk dat door mijn lasagne gegrilde aubergine, courgette, champignons gaan. Een tomatensaus met behalve tomaat ook nog een kleine zak Italiaanse wokgroenten meegesudderd. Bechamelsaus, basilicum en oregano en oude Goudse, parmezaan en misschien ook nog wel mozzarella. En wat lasagnevellen, maar niet te veel, want aubergine/courgette. Wat is jouw D raar??
pi_111245440
quote:

Ik heb het volgens mij al vaker voorbij zien komen ik weet alleen niet of dat bij jou was, wodka als T. Niks mis mee als het met mate is. Maar het tijdstip verbaast me altijd, tussen L en D, dus ergens 's middags? Sowieso drink ik weinig doordeweeks, maar dan alleen 's avonds. Is dat goed te combineren met werk/studie?

Mijn lijstje vandaag;
O: 4 boterhammen ham, smeerkaas, 2 mokken melk
T: 4 M&M pinda dingen :@
L: salsde nicoise wat nog over was van gisteravond, denk zo'n 300 gram.
T: 2 boterhammen ham
D: gestoomde vis, witvis iig met groente in lemongrass chili
S: anderhalf uur MTBen
pi_111245451
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waar is je L? en wtf is proteinebowl? Dat klinkt heel vies!

En is alles okay? Ik heb je gemist hier!
Nee die is lekker! Dit recept.
  maandag 7 mei 2012 @ 13:28:11 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111245487
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Gezien het feit dat mijn weekend lijstje ook verre van ideaal was, kan het miatigen tot 1 zoet iets per dag eigenlijk geen kwaad :D. Maar die cake kan sowieso wel in de vriezer, want hij komt toch niet snel op. Kan dat eigenlijk, cake in de vriezer?
Probeer het, zou ik zeggen :P.

En het gaat redelijk, thanks for asking. Ik zit niet zo heel lekker in m'n vel atm en merkte dat ik daardoor hier ook niet altijd even leuk meepostte :@, dus vandaar maar even weggebleven. Maar goed, jullie zijn veel te gezellig, dus ik ga het nu gewoon weer opnieuw proberen :P.

En ik ga vanavond mijn reis naar Jordanië boeken, whiehoe! *O*

Alles ook goed met jou? :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_111245494
Laatste tijd ben ik niet zo goed meer in plannen maar toch een poging tot een lijstje

O: kwark met stukjes ananas
L1: tomatensalade met stukjes mozzarella
S: Jillian
L2: peultje uit de wok met soyasaus
S: 1,5 uur buikdanstraining
D: aardappeltjes uit de oven, kip en moet nog iets van groente verzinnen

Beetje weinig dus moet nog wat T's verzinnen.
pi_111245496
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, kan heel goed, is ook zo ontdooid. Ik stop alles wat grote koek/cake is in de vriezer, zodat ik er minder snel van neem, helaas heb ik ontdekt dat bevroren stroopwafels erg lekker zijn.
pi_111245513
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik heb het volgens mij al vaker voorbij zien komen ik weet alleen niet of dat bij jou was, wodka als T. Niks mis mee als het met mate is. Maar het tijdstip verbaast me altijd, tussen L en D, dus ergens 's middags? Sowieso drink ik weinig doordeweeks, maar dan alleen 's avonds. Is dat goed te combineren met werk/studie?
Laatst vroeg iemand mij: "studeer je of ben je al aan het werk?" Ik hoorde: "Ben jij begin twintig"? O+
pi_111245526
Puik lijstje MC! Hoe lang heb je nog om die laatste kilo's kwijt te raken? Oh en spuit 11 over je meisjesdilemma; gewoon voor die leukste gaan. Niet geschoten is altijd mis en zulks, en om uit een misplaatst schuldgevoel ofzo dat andere meisje niet af te kappen daar heeft ook niemand iets aan. Liefde O+.

Sinds Co's verhaal gisteren wil ik ook weer een leuke vent opduiken, alleen voor een date :') :@
  maandag 7 mei 2012 @ 13:29:12 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111245528
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:26 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat door mijn lasagne gegrilde aubergine, courgette, champignons gaan. Een tomatensaus met behalve tomaat ook nog een kleine zak Italiaanse wokgroenten meegesudderd. Bechamelsaus, basilicum en oregano en oude Goudse, parmezaan en misschien ook nog wel mozzarella. En wat lasagnevellen, maar niet te veel, want aubergine/courgette. Wat is jouw D raar??
Nice! :9. Ik laat de lasagnevellen nog wel eens helemaal weg en gebruik dan gewoon een extra aubergine/courgette :Y.
En ja, is ook raar en ook niet superlekker, maar ik krijg er een 'ik-ben-super-gezond-bezig-gevoel' van :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_111245553
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Probeer het, zou ik zeggen :P.

En het gaat redelijk, thanks for asking. Ik zit niet zo heel lekker in m'n vel atm en merkte dat ik daardoor hier ook niet altijd even leuk meepostte :@, dus vandaar maar even weggebleven. Maar goed, jullie zijn veel te gezellig, dus ik ga het nu gewoon weer opnieuw proberen :P.

En ik ga vanavond mijn reis naar Jordanië boeken, whiehoe! *O*

Alles ook goed met jou? :s).
Jordanie O+ wauw, supercool! Ga je met M?

Hier prima, weinig nieuws :P
pi_111245565
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, kan heel goed, is ook zo ontdooid. Ik stop alles wat grote koek/cake is in de vriezer, zodat ik er minder snel van neem, helaas heb ik ontdekt dat bevroren stroopwafels erg lekker zijn.
Oeh goed, thanks!
pi_111245585
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:29 schreef Perruche het volgende:
Puik lijstje MC! Hoe lang heb je nog om die laatste kilo's kwijt te raken? Oh en spuit 11 over je meisjesdilemma; gewoon voor die leukste gaan. Niet geschoten is altijd mis en zulks, en om uit een misplaatst schuldgevoel ofzo dat andere meisje niet af te kappen daar heeft ook niemand iets aan. Liefde O+.

Sinds Co's verhaal gisteren wil ik ook weer een leuke vent opduiken, alleen voor een date :') :@
2 weken. Anderhalve kilo, dus theoretisch kan het wel, zelfs zonder extreem te dieten. Mocht ik het niet gaan halen dan kan ik altijd nog een flink stuk hardlopen voor het weegmoment.
  maandag 7 mei 2012 @ 13:31:35 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111245607
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jordanie O+ wauw, supercool! Ga je met M?

Hier prima, weinig nieuws :P
Met M. idd, voorspelbaar hè :+. En idd supercool, maar ook reteduur. Oa nachtje in de woestijn slapen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_111245631
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mijn lijstje vandaag;
O: 4 boterhammen ham, smeerkaas, 2 mokken melk
T: 4 M&M pinda dingen :@
L: salsde nicoise wat nog over was van gisteravond, denk zo'n 300 gram.
T: 2 boterhammen ham
D: gestoomde vis, witvis iig met groente in lemongrass chili
S: anderhalf uur MTBen
Ik drink er eentje, vrijwel iedere dag en als ik uit mijn werk kom, dus om een uur of half zeven. Half uurtje hangen in m'n favostoel, alvorens te badderen en te koken. Ik drink verder alleen wijn bij het eten als ik uit ga eten of als er mensen bij mij eten, maar dat is meestal maar een of twee glazen.
pi_111245646
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Haha, dat deed ik ook met de goddelijke appel-kaneel bollen (soort krentenbollen maar dan zoveel lekkerder) die mijn supermarkt soms in het assortiment heeft. Maar het deeg bevriest niet heel erg en de appel wel en dan is het een soort van overheerlijke ijs-cake. Die ik elke dag lust. Dus nu koop ik ze gewoon niet meer.
pi_111245655
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nice! :9. Ik laat de lasagnevellen nog wel eens helemaal weg en gebruik dan gewoon een extra aubergine/courgette :Y.
En ja, is ook raar en ook niet superlekker, maar ik krijg er een 'ik-ben-super-gezond-bezig-gevoel' van :+.
Ik vind die protein bowl juist superlekker :9
En WB Vik ;)
Be someone that makes you happy
  maandag 7 mei 2012 @ 13:38:14 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111245815
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:33 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik vind die protein bowl juist superlekker :9
En WB Vik ;)
Thx :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 mei 2012 @ 13:39:23 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111245860
Soort van plan voor vandaag!

Pre-O: rijstwafel met jam
O: (na melk te hebben gehaald :+) amaranthmuesli met melk
L: goed gevulde Chinese tomatensoep met soepgroenten en taugé :9
T: (of tweede deel L, hangt er vanaf hoe je het bekijkt!): salade met o.a. sla, paprika, zalm en avocado
T: misschien een latte macchiato
D: keftedes
S: als ik nog puf heb :')

Tevreden over de eet-content van lijstje! :Y *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 7 mei 2012 @ 13:41:25 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111245931
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Soort van plan voor vandaag!

Pre-O: rijstwafel met jam
O: (na melk te hebben gehaald :+) amaranthmuesli met melk
L: goed gevulde Chinese tomatensoep met soepgroenten en taugé :9
T: (of tweede deel L, hangt er vanaf hoe je het bekijkt!): salade met o.a. sla, paprika, zalm en avocado
T: misschien een latte macchiato
D: keftedes
S: als ik nog puf heb :')

Tevreden over de eet-content van lijstje! :Y *O*
Gaat al een tijdje goed, of niet? (tenzij je hebt gesmokkeld toen ik weg was :P). Merk je al wat aan je kleren/de weegschaal?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')