Bij ons in het asiel / pension heb je knuffelmoedersquote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Leuk trouwens! Welk asiel?
Het lijkt me zo leuk om gewoon af en toe naar het asiel te gaan om lekker al die beestjes te aaien
Phaidra, ja dat is al heel snel!! Wanneer komt jouw kitten?
kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij ons in het asiel / pension heb je knuffelmoeders.
Die van ons komt ongeveer over een maandje.
Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt.
Aawww, dat is echt irritant. Toen mijn oudje wat slechter werd hield hij me ook wekenlang wakker in de nacht, echt vreselijk, dus ik snap wel dat je op een gegeven moment zwaar gefrustreerd/verdrietig raakt, vooral omdat ze er niets aan kunnen doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij ons in het asiel / pension heb je knuffelmoeders.
Die van ons komt ongeveer over een maandje.
Ik hoop echt dat onze poezel daarna idd minder gaat mauwen. Vannachtochtend moest ik een beetje huilen omdat ik al van 4 tot half 6 wakker had gelegen en de poes haar riedeltje begon toen ik net weer bijna in slaap was. Vriendlief grapte al dat de baby als 'ie eenmaal geboren is vast niet kan slapen als de poes niet mauwt.
Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjesquote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
nah, wil niet rot doen maar als je je kindje hebt dan is het helemaal gedaan met je nachtrust. Des te uitgeruster je bevalling ingaat des te beterquote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, mag ik niet in verband met een afwijking aan mijn oor/trommelvlies. De poes loopt al mauwend door het hele huis, niet per se voor onze slaapkamerdeur, en zelfs als ze twee verdiepingen lager staat hoor je het nog. Tegenwoordig is het alleen vroeg in de ochtend, gelukkig niet meer midden in de nacht. Uitslapen is voor watjes.
Alleen jammer dat je dan zo lang single blijftquote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Op zich herkenbaar, maar dan dat er zo weinig leuke mannen zijnNiks mis met kritisch.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je geen oordoppen indoen? Of zhe kitty ergens stoppen waar je haar niet hoort mauwen?
quote:
Ik ga woensdag toch echt wel voor het eerst even genieten van een pistoletjequote:Op maandag 7 mei 2012 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan buitenshuis vaak wel goede keuzes maken! In restaurants staat er altijd wel iets op de kaart wat low carb is en bij lunches waar alleen broodjes worden geserveerd: ik at dan gewoon het beleg er tussenuit. Of ik vroeg of ik een bordje met wat beleg en sla/tomaat/komkommer mocht. Als het heel gezond volkoren brood is kan je ook 1 snee nemen en dan wel voor meerdere boterhammen beleg.
En goed dat je de taart niet hebt gegeten!
ik wou nog lief zijn door die optie niet te noemenquote:
Ben benieuwd naar je schema!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:15 schreef _aurum_ het volgende:
ola! Alweer hard aan het werk...en het is koud hier op kantoor![]()
Ik ga vanmiddag aan een sportschema beginnen, een soort circuitje. Dus krachtdingetje en dan springtouwen/jumpsquats en dan afwisselen tot het schema af is. Gaat erg charmant worden
Lijstje vandaag:
O: smoothie
T: stuk kaas
L: salade met zalm en kappertjes
T: 2 eitjes
S: fitness
D: opgebakken rijst met kip
ik zou op dit moment te horen krijgen dat het veel carbs zijn, en dat de bananencake nu niet echt goed is. Maar, ik vind het wel een mooi lijstje!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
lijstjes update... 1900 kcalz volgens eetmeter, prima met totaal een uur fietsen, een kast sjouwen en hardlopen! Comments? Behalve dat het misschien een beetje veel vis is? ;')
O: 1 speltbth grillworst, 1 croissant
L: gebakken aardappels, spinazie, witvis met tomatensaus + beker optimel
T: peer, mandarijn
T: dubbele speltbthgrillworst
B: 2x20 minuten fietsen
T: plakje bananencake
D: kabbeljauw () met restje risotto met paddestoelen
^^quote:Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou op dit moment te horen krijgen dat het veel carbs zijn, en dat de bananencake nu niet echt goed is. Maar, ik vind het wel een mooi lijstje!
ik kan het wel inscannen en mailen als je wil?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je schema!
Ik moet nog 2 weken wachten tot mn nieuwe schema, maar ga in Liverpool en Belfast wel hardlopen en Urbanathlon achtige dingen doen.
Dat zie ik dan als prima, want ik heb niets tegen carbs en die bananencake is zelfgebakkenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou op dit moment te horen krijgen dat het veel carbs zijn, en dat de bananencake nu niet echt goed is. Maar, ik vind het wel een mooi lijstje!
zelfgebakken is geen excuus, hoorde ik. M'n koekje was trouwens wel lekker!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat zie ik dan als prima, want ik heb niets tegen carbs en die bananencake is zelfgebakken
Dat is dan ook de bedoeling. Minder eten om af te vallen kan ik gewoon niet, moet het van sporten hebben. En geloof het of niet, als ik altijd zo zou eten zou ik wel afvallen. Normaal eet (en vooral snack) ik veel meer. Het is een wonder dat ik geen 80 kilo weeg!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef Novem het volgende:
Het is idd een leuk onderhoudslijstje, geen afvallijstje
I know. Daarom hoop ik dat de komst van ons nieuwe katertje wat verandering brengt. Sowieso heb ik dan verlof, dus kan ik ook overdag nog wat bijslapen als dat nodig is.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nah, wil niet rot doen maar als je je kindje hebt dan is het helemaal gedaan met je nachtrust. Des te uitgeruster je bevalling ingaat des te beter
Ja! Graag!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik kan het wel inscannen en mailen als je wil?
Ik heb niets gezegd over je koekje hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zelfgebakken is geen excuus, hoorde ik. M'n koekje was trouwens wel lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |