abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2012 @ 09:17:54 #126
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_111238358
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

2,5 kilo op de Wii weegschaal?
Ja, daar gaat het IJkwezen niet mee akkoord natuurlijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 7 mei 2012 @ 09:22:04 #127
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111238431
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jagär! De teugels strakker aantrekken en toch een chocolatechipcookie eten, vind ik niet zo'n briljante combinatie eigenlijk. >:O
tis zelfgebakken -O- . En ik heb ze al meegenomen naar kantoor om uit te delen. ééntje mag, toch?
pi_111238448
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Denk t niet hoor, misschien beter stretchen!
Hm ja. Ik merk wel dat ik de ene keer veel meer mijn "voorkant" van de voet gebruik en de andere keer maar de achterkant. Mijn voeten weten nog niet wat ze aanmoeten met dat stomme geren, volgens mij :D Vanavond nog maar eens een rondje. Heb deze keer ook andere schoenen gebruikt, misschien scheelt dat ook?
  maandag 7 mei 2012 @ 09:27:28 #129
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111238530
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm ja. Ik merk wel dat ik de ene keer veel meer mijn "voorkant" van de voet gebruik en de andere keer maar de achterkant. Mijn voeten weten nog niet wat ze aanmoeten met dat stomme geren, volgens mij :D Vanavond nog maar eens een rondje. Heb deze keer ook andere schoenen gebruikt, misschien scheelt dat ook?
geef je jezelf wel een rustdag tussen het rennen?

Wat een raar woord trouwens, geren. Ik m oest het 4x lezen voordat ik snapte wat er stond!
pi_111238554
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Kan ook, het is ook maar net hoe je loopt. De ene keer heb ik nergens last van, de andere keer heb ik vette spierpijn omdat ik heel verkrampt loop vanwege stress ofzo. Schoenen kan ook schelen.
Denk dat ik vanavond ook maar weer rondje ga proberen. Ben beetje klaar met die knie :')
Be someone that makes you happy
pi_111238597
Oh en ik liet net mn koffie vallen... maandag }:|
En toen moest ik aan Loveli denken :D
pi_111238609
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

geef je jezelf wel een rustdag tussen het rennen?

Wat een raar woord trouwens, geren. Ik m oest het 4x lezen voordat ik snapte wat er stond!
Ja hoor! Ben maandag geweest, toen di/woe/do niet, (alleen di. bodybalance), toen vrijdag weer (die moest eigenlijk donderdag), zaterdag, zondag niet, en nu weer.
pi_111238616
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

tis zelfgebakken -O- . En ik heb ze al meegenomen naar kantoor om uit te delen. ééntje mag, toch?
ik vind van wel, zeker omdat hij zelfgebakken is!

Mogge! Vandaag is D-day en moet ik er een essay uit krijgen. Dus zo ontbijten en desnoods tot middernacht aan de slag! Wuuuhaaa!

:z
Ja doei.
pi_111238645
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Van mij mag je hoor! Ik ben groot koekjesliefhebber, dus eet vooral koekjes. :P
Maar ik vind de teugels strakker aantrekken en toch chocolatechipcookies eten, tegenstrijdige dingen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111238701
:W

Nog wat gemist van 't weekend?

Lijstje(die van't weekend waren weer bagger :@, dus wat goedmaken):
O: 2x toast met banaan, glas melk
T: paar vorkjes garnalen
L: 2x bth paprika/kipfilet/zalm, 2 kiwi's, 2 glazen melk
T: zalm/forelfilet/garnalen
D: pittig lamsgehakt met pitabroodje, spinaziesalade
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111238752
Viz, ik vind het vrij weinig voor jouw doen :o doe je nog veel sporten eiks? En hoe staat het met je huis?
pi_111238806
Laatste tijd dus niet sporten, maar alleen klussen... Dan ben ik echt veel minder nodig :)

Kan het nu stofvrij maken en dan eindelijk beginnen met verven *O* Die troep wat aan de muren van de woonkamer zat was zo vervelend om er af te krijgen... }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111238817
Rennen op andere schoenen kan idd spierpijn veroorzaken.

Dat een koekje zelfgebakken is maakt het niet beter bij de teugels aantrekken passen, jagar :P

Niks mis met een koekje, maar altijd weer die koekjes of zoetigheden zorgen ervoor dat je nooit afvalt.

Lijst:

O - 3vk knackebrod pindakaas
L - 3vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - een peer
D - rijst/bonen/chorizo/paprika in ronde mini courgettes :9
B - meubels zeulen
T - koffie verkeerd, misschien nog wat yoghurt
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111238869
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Laatste tijd dus niet sporten, maar alleen klussen... Dan ben ik echt veel minder nodig :)

Kan het nu stofvrij maken en dan eindelijk beginnen met verven *O* Die troep wat aan de muren van de woonkamer zat was zo vervelend om er af te krijgen... }:|
Way to go!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111238951
Vissig dagje V1z :P fijn dat je kan beginnen met verven. Dan ga je het echt eigen maken :Y

Mooi lijstje Novem! Wanneer komt de kitten?
  maandag 7 mei 2012 @ 09:49:26 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111239017
MI, op de wii-weegschaal ja. De broeken van m'n pak passen nog steeds niet :').

En eens met Henk en Novem aangaande de koekjes. Je staat jezelf best vaak wat toe omdat het zelfgebakken/weekend/een regenachtige avond is of omdat de Duutser weer weg is of juist omdat ie er is. Dan schiet het niet op natuurlijk. Je moet het zelf weten, maar er is altijd wel een excuus voor 'iets lekkers'.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111239054
Vrijdag!!!! Kan niet wachten :') er staan nieuwe foto's in het topic van Cat22 in F&F :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111239156
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Novem het volgende:
Vrijdag!!!! Kan niet wachten :') er staan nieuwe foto's in het topic van Cat22 in F&F :)
O+

Ik ga over twee weken maar eens bij het asiel langs :)
pi_111239231
:o Kittens! O+
Leuk Novem!
Oeh! En LieLie!!! LieLie zou toch ook kittens krijgen?
Edit: Ah, zijn dus al geboren :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
Vissig dagje V1z :P fijn dat je kan beginnen met verven. Dan ga je het echt eigen maken :Y

Mooi lijstje Novem! Wanneer komt de kitten?
Vis :9 en toch geen vriendin/scharrel/whatevs, dus dikke :{w of ik naar vis stink :+ :D

:Y maarja, ben ik nog wel poosje mee bezig, en moet het glasvezel nog aan de muren plakken, en nog dit, en nog dat, ben nog wel poosje zoet :')
  maandag 7 mei 2012 @ 10:04:16 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111239330
Bwaa mooi dametje, V1z O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 7 mei 2012 @ 10:04:45 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111239345
M'n favoriete taart staat hier ;(. Monchou met kersen en zo te zien stroopwafeltaart.

*dwangbuis aantrekt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 mei 2012 @ 10:06:09 #147
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_111239371
Tjemig, neem gewoon een stukje, neuroot!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 7 mei 2012 @ 10:07:31 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111239407
Nee. Doe ik niet :).
pi_111239445
Bah, XM, monchoutaart weet je hoe viezzz! Stroopwafeltaart klinkt ook heul niet lekker.

Ik neem een cappuccino!
pi_111239460
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:06 schreef Duvel het volgende:
Tjemig, neem gewoon een stukje, neuroot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')