Witte boterhammen, vlokken, stokbrood, dubbel drank, cola voegt allemaal niks toe.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef MaJo het volgende:
Heerlijk gegeten bij de schoonmams
Lijstje:
O: twee witte boterhammen met vlokken en een glas dubbeldrank
L: seranoham met stokbrood en zure augurken, glas cola
D: asperges met zalm en ei en een glas rode wijn
Ik zeg goed bezigzo nog een sinaasappel voor wat extra vitamientjes. En veeeel water gedronken vandaag
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef LieLie het volgende:
Witbrood, vlokken, dubbeldrank, stokbrood en cola. En veel te weinig.
Ok dan ga ik voortaan verse sappen drinkenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef loveli het volgende:
MaJo, vers sap is beter dan prefab. Prefab is van geconcentreerd sap, is verhit geweest en als er vitamines in zitten zijn ze toegevoegd. Je D is prima, de rest van de dag zie ik weinig dingen die bij een gezonde basis horen.
Niks mis met genieten en lekker eten, in mijn ogen is het beter om een goede basis te hebben en zo nu en dan een extraatje te nemen dan ongezond eten en daarbij wat gezonde dingen toevoegen.
Witbrood moet ik dus eten dus daar kan ik verder niks aan doenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
Witte boterhammen, vlokken, stokbrood, dubbel drank, cola voegt allemaal niks toe.
Ik mis volkoren/vezels, 2 stuks fruit en vooral groenten!
Neem volkorenbrood ipv wit/stokbrood en neem wat groenten tussendoor, bij de lunch, of een grote portie bij je D. Verder mis ik gezonde tussendoortjes in de vorm van fruit/zuivel/noten. Gezond afvallen betekent ook genoeg eten. Lees de OP nog eens door anders.
Daar was ik inmiddels al achter jaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef loveli het volgende:
Kanttekening: verse sappen bevatten nog steeds veel suiker, dus ook geen liter per dag wegtikken
Naar je gevoel luisterenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef the85mc het volgende:
Ik wilde net gaan slapen en ik ging nog ff mn facebook checken. En nu het volgende: vlak voor ik op vakantie ging, ging het wat minder soepel met mn scharrel. In het begin twijfelde ik over de relatie omdat ze zo anders is dan ik en dat gevoel kwam weer terug vlak voor ik wegging.
En afgelopen week tijdens vakantie een erg leuk meisje leren kennen en we hadden echt een klik. Vanaf de eerste keren dat ik haar zag voelde ik me tot haar aangetrokken. 's Avonds toen we in een baai lagen met de boten hebben we lang met elkaar gepraat en op het voordek sterren gekeken. Echt een super mooie avond en ook best romantisch. We hebben toen gezoend, maar ik heb het vrij snel afgekapt omdat ik het niet fair vond tov van mn scharrel. We hebben officieel geen relatie, maar we scharrelen wel al een paar weken. Maar het meisje van vakantie wil nu vrienden worden op FB en eigenlijk wil ik haar wel beter leren kennen omdat het in 'real life' heel anders kan zijn dan op vakantie..
Ik zit te denken om er een punt achter de scharrel te zetten. Het voelt niet goed genoeg om door te zetten en later spijt te hebben dat ik het meisje van vakantie nooit echt heb leren kennen..
Doen. Tenminste, ik neem aan dat scharrel een FWB is, dan is het makkelijker om zoiets af te kappen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef the85mc het volgende:
Ik zit te denken om er een punt achter de scharrel te zetten.
Wat is de reden daarvan als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef MaJo het volgende:
Witbrood moet ik eten van de internist dus volkorenbrood is voor mij geen optie![]()
Deze scharrel is iemand met verwachtingen, als ik het goed onthouden heb.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doen. Tenminste, ik neem aan dat scharrel een FWB is, dan is het makkelijker om zoiets af te kappen.
Als dat zo was zou ie duo scharrelen.. ni?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:40 schreef loveli het volgende:
85mc, zo te horen ben je meer op zoek naar een scharrel dan naar een echte relatie?
Dan is het zaak om de verwachtingen aan te passen naar de realiteit.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze scharrel is iemand met verwachtingen.
Ik ben zelf ook niet de grootste broodfan maar het is wel makkelijk op het werk enzoquote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
"Witbrood moet ik eten" => je kunt ook leven zonder brood. Sinds ik geen biowinkel meer in de buurt heb, ben ik geleidelijk minder brood gaan eten en nu eet ik alleen nog zo nu en dan roggebrood. Mis het niet.
Ik heb last van prikkelbaar darm syndroom en heb bijna constant last van diarreequote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is de reden daarvan als ik zo vrij mag zijn?
Andere broodsoorten dan volkoren testen wellicht?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet de grootste broodfan maar het is wel makkelijk op het werk enzoEn het is er ook wel een beetje ingebakken, maar zal proberen het vaker te vervangen met salade en yoghurt en dergelijke
[..]
Ik heb last van prikkelbaar darm syndroom en heb bijna constant last van diarreeAls ik volkorenbrood eet wordt dat alleen maar erger dus vandaar
Ik ben best wel op zoek naar een echte relatie, maar ik kom weinig écht leuke vrouwen tegen. Misschien ben ik wel te kritisch, maar het meisje van vakantie voelt gewoon goed. En ik heb vanaf het begin wel twijfels gehad over scharrel omdat we qua karakter/ambities zo totaal verschillend zijn..quote:Op zondag 6 mei 2012 22:40 schreef loveli het volgende:
85mc, zo te horen ben je meer op zoek naar een scharrel dan naar een echte relatie?
of speltquote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef loveli het volgende:
Andere granen dan tarwe, bv haverbrood of gerst, kan verschil maken.
Van alles geprobeerd maar nog niks gevonden wat werkt helaas. En ben ook niet de grootste broodfan dus misschien moet ik eens kijken hoe het gaat zonder broodquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Andere broodsoorten dan volkoren testen wellicht?
Op zich herkenbaar, maar dan dat er zo weinig leuke mannen zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ben best wel op zoek naar een echte relatie, maar ik kom weinig écht leuke vrouwen tegen. Misschien ben ik wel te kritisch, maar het meisje van vakantie voelt gewoon goed. En ik heb vanaf het begin wel twijfels gehad over scharrel omdat we qua karakter/ambities zo totaal verschillend zijn..
En als er dan een keer een leuke voorbij komt, is ie bezetquote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Op zich herkenbaar, maar dan dat er zo weinig leuke mannen zijnNiks mis met kritisch.
Precies, en als je dan wel een keer dat 'wow-gevoel' hebt wil ik dat niet kwijtraken.. Dus eigenlijk heb ik mijn keus wel gemaakt.. Toch best handig opschrijven wat je denkt, werkt beter dan piekeren. Nu alleen nog aan scharrel vertellen..quote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Op zich herkenbaar, maar dan dat er zo weinig leuke mannen zijnNiks mis met kritisch.
Alles kan kapotquote:Op zondag 6 mei 2012 22:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als er dan een keer een leuke voorbij komt, is ie bezet. Blijven wachten tot hij vrijgezel wordt is dan zeker zinloos?
Als ik vriendinlief niet gekend had, was dat zeker een optie geweestquote:
haha scheelt dat vriendinnen van mijn vrienden niet mijn type zijn, maar anders..quote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik vriendinlief niet gekend had, was dat zeker een optie geweest.
Met het risico op spuit 11: ik denk dat niemand over je lijstje was gevallen als je niet had gezegd dat je het een goed lijstje vond. Je zou altijd perfect kunnen eten, maar dat is niet leuk. Beter om het haalbaar te laten zijn, dus ook dagen niet perfect te kunnen eten..Zolang je maar inziet dat hetniet perfect is, en daar krijg je nu het commentaar over!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Witbrood moet ik dus eten dus daar kan ik verder niks aan doenMeer fruit en groente tussendoor is wel een goeie ja, maar heb wel een flink bord asperges op
En de OP heb ik goed gelezen hoor
Alleen kan je lijstje ook niet elke dag perfect zijn toch?
Dat was me al wel duidelijk jaquote:Op maandag 7 mei 2012 07:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Met het risico op spuit 11: ik denk dat niemand over je lijstje was gevallen als je niet had gezegd dat je het een goed lijstje vond. Je zou altijd perfect kunnen eten, maar dat is niet leuk. Beter om het haalbaar te laten zijn, dus ook dagen niet perfect te kunnen eten..Zolang je maar inziet dat hetniet perfect is, en daar krijg je nu het commentaar over!
2,5 kilo op de Wii weegschaal?quote:Op maandag 7 mei 2012 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Vanochtend sinds anderhalve week weer gewogen, mooi als afsluiter van de lowcarb. En wow!! -0,2 kg![]()
![]()
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen. Ik heb niet één keer gezondigd, echt netjes gedaan, maar de beloning is al met al een schampere 2,5 kg eraf en nog steeds die 4 te gaan.
Het moge duidelijk zijn dat ik niet snel weer ga lowcarben.
Na Engeland weer lekker RPM'en. Komende week gaat daar niet veel van terecht komen omdat ik 5 uit 7 avonden weg ben. Dus probeer 't hupsen er dan maar ff in te houden.
Planning vandaag:
O: 200 gr magere kwark (6,6 gr kh)
T: mini-hk pannenkoek (de laatste) (1,5)
L: salade met gerookte kip, komkommer, cherrytomaat, eitje, dressing (4)
T: cabernossi
D: champignonroerbakgroente met gehakt (5)
B: hupsen
T: mss stukje fruit, als ik nog trek heb
netjes! Mijn planning:quote:Op maandag 7 mei 2012 09:01 schreef Perruche het volgende:
Mijn planning:
O: croissantje en 1 speltbth grillworst
T: cappuccino
L: 300 gr salade + soep
T: 150 ml yoghurt + 2 fruit
T: 2 kleine speltbth grillworst
B: 3x20 minuten fietsen, kast uit elkaar halen en van de trap af sjouwen
T: plakje bananencake
S: Evy les 16
D: klein restje risotto, stuk kabeljouw
Het is nog niet uitverkocht, je kunt nog mee.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
Young the giant moest ik googlensportieveling!
Lekkere dingen komen er weer voorbij
Heb woensdag al een afspraak met oma.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is nog niet uitverkocht, je kunt nog mee.
Denk t niet hoor, misschien beter stretchen!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:
Ik heb trouwens onwijs spierpijn in mijn kuiten van het hardlopen... zet ik dan mijn voeten verkeerd neer?
Ja, daar gaat het IJkwezen niet mee akkoord natuurlijk.quote:
tis zelfgebakkenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jagär! De teugels strakker aantrekken en toch een chocolatechipcookie eten, vind ik niet zo'n briljante combinatie eigenlijk.
Hm ja. Ik merk wel dat ik de ene keer veel meer mijn "voorkant" van de voet gebruik en de andere keer maar de achterkant. Mijn voeten weten nog niet wat ze aanmoeten met dat stomme geren, volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2012 09:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Denk t niet hoor, misschien beter stretchen!
geef je jezelf wel een rustdag tussen het rennen?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja. Ik merk wel dat ik de ene keer veel meer mijn "voorkant" van de voet gebruik en de andere keer maar de achterkant. Mijn voeten weten nog niet wat ze aanmoeten met dat stomme geren, volgens mijVanavond nog maar eens een rondje. Heb deze keer ook andere schoenen gebruikt, misschien scheelt dat ook?
Kan ook, het is ook maar net hoe je loopt. De ene keer heb ik nergens last van, de andere keer heb ik vette spierpijn omdat ik heel verkrampt loop vanwege stress ofzo. Schoenen kan ook schelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja. Ik merk wel dat ik de ene keer veel meer mijn "voorkant" van de voet gebruik en de andere keer maar de achterkant. Mijn voeten weten nog niet wat ze aanmoeten met dat stomme geren, volgens mijVanavond nog maar eens een rondje. Heb deze keer ook andere schoenen gebruikt, misschien scheelt dat ook?
Ja hoor! Ben maandag geweest, toen di/woe/do niet, (alleen di. bodybalance), toen vrijdag weer (die moest eigenlijk donderdag), zaterdag, zondag niet, en nu weer.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geef je jezelf wel een rustdag tussen het rennen?
Wat een raar woord trouwens, geren. Ik m oest het 4x lezen voordat ik snapte wat er stond!
ik vind van wel, zeker omdat hij zelfgebakken is!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tis zelfgebakken. En ik heb ze al meegenomen naar kantoor om uit te delen. ééntje mag, toch?
Van mij mag je hoor! Ik ben groot koekjesliefhebber, dus eet vooral koekjes.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tis zelfgebakken. En ik heb ze al meegenomen naar kantoor om uit te delen. ééntje mag, toch?
Way to go!!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Laatste tijd dus niet sporten, maar alleen klussen... Dan ben ik echt veel minder nodig
Kan het nu stofvrij maken en dan eindelijk beginnen met vervenDie troep wat aan de muren van de woonkamer zat was zo vervelend om er af te krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |