Mja ik kan dat ook nooit lollig vinden maar sommige mensen zien dat als grapje ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Niks, het was 'lollig' bedoeld dus nu voel ik mij een aansteller
Fijne avond nog lieve slankies....
Oja ben trots op XM dat ze het heeft volgehouden
Blij met heel veel lijstjes
Goed van alle sportactiviteiten.
Wat vind jij allemaal goed aan je lijstje?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef MaJo het volgende:
Heerlijk gegeten bij de schoonmams
Lijstje:
O: twee witte boterhammen met vlokken en een glas dubbeldrank
L: seranoham met stokbrood en zure augurken, glas cola
D: asperges met zalm en ei en een glas rode wijn
Ik zeg goed bezigzo nog een sinaasappel voor wat extra vitamientjes. En veeeel water gedronken vandaag
Goed druk of stress-druk?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef Xennia het volgende:
Ik ben niet zo veel online de laatste tijd door drukte. Ook het sporten en iedere dag netjes eten schiet er een beetje bij in. Mijn gewicht is wel stabiel.
Dattem!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ik kan dat ook nooit lollig vinden maar sommige mensen zien dat als grapje ja.
Vanuit mijn functie noem ik het gewoon intimidatie en is het opbokken.
Fijne avonden je bent geen! aanstelster.
Ik dacht dat dequote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat vind jij allemaal goed aan je lijstje?
En je bent geen aansteller hoor uniek! Ik zou daar ook frustie van raken.
Herkenbaar. Ik overweeg op mijn weegschaal te gaan staan zodat ik kan checken hoe erg ik geslacked heb de afgelopen weken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik overweeg een weegschaal te kopen zodat ik kan checken hoe erg ik geslacked heb de afgelopen maandenKleding past (veelal?) nog maar voel me wel dikker!
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik overweeg op mijn weegschaal te gaan staan zodat ik kan checken hoe erg ik geslacked heb de afgelopen weken.
Inderdaad vatbaar voor meerdere interpretaties. Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ik dacht dat dena de 'goed bezig' betekende dat de mededeling van MaJo niet geheel serieus bedoeld was. Maar I could be wrong.
En eens met de rest dat je geen aansteller bent uniek - ben ook echt allergisch voor dat soort dingen. Hoe 'leuk' bedoeld ze ook mogen zijn.
"quote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Inderdaad vatbaar voor meerdere interpretaties. Ik ben benieuwd!
quote:
Dit is een stuk beter dan wat ik anders nam, zoals ik al eerder zei 3 a 4 cola per dag. Dus 1 cola is echt heel goed in mijn gevalquote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt goed hoor..
Cola en dubbeldrank zijn overbodig en qua eten is het echt veel te weinig qua hoeveelheid en qua gezonde stofjes. Prima als het een uizondering is, maar goed bezig zou ik hier niet over zeggen
Nou ja dat de burgerking gezonder is lijkt me ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De burgerking is gezonder
Wel lekker voor een weekendlijstje maar goed is het niet.
Heb mijn collega vandaag geknepen en weggeduwd. hij versperde de weg en wilde niet weg .. was ineens zo intimiderend
Heb wel mijn excuses aangeboden.
Geef eens aan wat er zo slecht is danquote:
Lijstje nog niet gelezen (ga zo bijlezen), maar vergelijk het met "de bof is beter dan mazelen". Dat kan best kloppen, maar het hoeft niet te betekenen dat de bof goed/wenselijk is.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef MaJo het volgende:
Dit is een stuk beter dan wat ik anders nam, zoals ik al eerder zei 3 a 4 cola per dag. Dus 1 cola is echt heel goed in mijn geval![]()
In Dubbeldrank zitten aardig wat suikers, tis vergelijkbaar met cola wat dat betreft.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef MaJo het volgende:
Dit is een stuk beter dan wat ik anders nam, zoals ik al eerder zei 3 a 4 cola per dag. Dus 1 cola is echt heel goed in mijn gevalEn wat is er verder zo slecht aan? Asperges met zalm en ei lijkt me prima, het enige echt slechte is misschien de vlokken. En alleen water/thee vind ik gewoon saai dus iets extras drinken vind ik wel lekker en dan lijkt dubbeldrank me zo slecht nog niet
[..]
Nou ja dat de burgerking gezonder is lijkt me ook weer wat overdreven
[..]
Geef eens aan wat er zo slecht is dan
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef LieLie het volgende:
Witbrood, vlokken, dubbeldrank, stokbrood en cola. En veel te weinig.
Witte boterhammen, vlokken, stokbrood, dubbel drank, cola voegt allemaal niks toe.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef MaJo het volgende:
Heerlijk gegeten bij de schoonmams
Lijstje:
O: twee witte boterhammen met vlokken en een glas dubbeldrank
L: seranoham met stokbrood en zure augurken, glas cola
D: asperges met zalm en ei en een glas rode wijn
Ik zeg goed bezigzo nog een sinaasappel voor wat extra vitamientjes. En veeeel water gedronken vandaag
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef LieLie het volgende:
Witbrood, vlokken, dubbeldrank, stokbrood en cola. En veel te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |