Waarschijnlijk valt ze op een zakenman, liefst een directeur bij een bekend bedrijf, die zoveel mogelijk mensen naait en zwemt in het geld.quote:
Ze zien het niet eens met een tentdoek om.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse vrouwen zijn niet kieskeurig, dat scheelt weer. Kan gerust mijn baardje laten staan en al boerend en onverzorgd rondlopen.
Hoeveel Marokkaanse vrouwen met een tentdoek ken je!!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zien het niet eens met een tentdoek om.
3quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel Marokkaanse vrouwen met een tentdoek ken je!!
OWNED!!!
Niet iemand die mensen naait. Maar volgens mij vallen de meeste vrouwen wel op mannen met macht enzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt ze op een zakenman, liefst een directeur bij een bekend bedrijf, die zoveel mogelijk mensen naait en zwemt in het geld.
Uiteindelijk eindig ik vast met een man die een bierbuik heeft en heel lief is.quote:
Rutte heeft inderdaad weinig macht.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet iemand die mensen naait. Maar volgens mij vallen de meeste vrouwen wel op mannen met macht enzo.
Ah, er komt al meer: flink gespierd, een klootzak en nog eens veel macht.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet iemand die mensen naait. Maar volgens mij vallen de meeste vrouwen wel op mannen met macht enzo.
Dat is ook een manier om een roodverlicht raam te noemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Ziba het volgende:
Uiteindelijk eindig ik vast met een man die een bierbuik heeft en heel lief is.
Ziet er goed uit. Bij kleding denk ik altijd: zou GSbrder het dragen? Zo ja, dan koop ik het.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
Wat vinden de rechtse mannetjes hier van Paul and Shark? Schijnt wel degelijke kleding te zijn.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Bij kleding denk ik altijd: zou GSbrder het dragen? Zo ja, dan koop ik het.
Haal klootzak maar weg. Alhoewel mijn toekomstige vriend wel dominant moet zijn en niet te lief, slijmerig en vooral niet saai. Ikzelf ben ook wel dominant dus als ik een te lief iemand krijg komt dat niet goed, denk ik. En macht vind ik ook wel aantrekkelijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, er komt al meer: flink gespierd, een klootzak en nog eens veel macht.
Sarko bakt er weinig van dat is het grote probleem. Hij zit al 10 jaar op zeer belangrijke posities in het landsbestuur maar nu gaat hij het echt allemaal doen en het land redden. Waarom dat de afgelopen 10 jaar niet gebeurde...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:10 schreef Cerbie het volgende:
De afkeer voor Sarkozy moet wel erg groot zijn geweest dat er voor Hollande wordt gekozen.
Nee, er is nooit wat op TV.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat een kutverbinding met de NOS. Of zit iedereen nu Fortuyn te luisteren?
Fucking gippo's.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ondertussen in Ierland:
http://www.liveleak.com/view?i=c9d_1336308120
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Bij kleding denk ik altijd: zou GSbrder het dragen? Zo ja, dan koop ik het.
Waar heb jij het nouweer over lange?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
Ik doelde trouwens niet op je bijdrage over de EU, DG. Dat zal me jeuken.
Beetje de Wigger spelen door een Fortuyn-topic te openen. Wat is deze?quote:
Ik dacht al dat jij dat zou denken , maar het was voor EG omdat hij klaagde dat er geen Pim herdenkingstopic was en hij vroeg of je geband zou worden als je die zou openen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beetje de Wigger spelen door een Fortuyn-topic te openen. Wat is deze?
We zijn allen populistisch.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
Ik doelde trouwens niet op je bijdrage over de EU, D_G. Dat zal me jeuken.
Voor EG is Pim de grote verlosser?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij dat zou denken , maar het was voor EG omdat hij klaagde dat er geen Pim herdenkingstopic was en hij vroeg of je geband zou worden als je die zou openen.
Geen kater, wel te weinig slaap gehad. Heb net half slapend op de bank een giro-etappe gevolgdquote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
De tering. De tijd gaat hard als je met een kater geen fuck uitvoert.
Een lijdensweg aan welke geen einde lijkt te komen, dat is een kater.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
De tering. De tijd gaat hard als je met een kater geen fuck uitvoert.
Aan alles komt een einde. Tijd voor bier.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Een lijdensweg aan welke geen einde lijkt te komen, dat is een kater.
Heerlijk is dat.
Voor je het weet woon je in je berghutje tussen de geiten om je laatste dagen te spenderen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
De tijd gaat in mijn ogen sowieso retesnel. 2012 is wat dat betreft weer koploper.
Verwatte?.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben blij dat mijn ouders niet stemmen op een partij die ik verracht.
Heerlijk. Kan niet wachten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor je het weet woon je in je berghutje tussen de geiten om je laatste dagen te spenderen.
Nee ik ga even met gewichten smijten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan alles komt een einde. Tijd voor bier.
Verspilde moeite.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:59 schreef waht het volgende:
[..]
Nee ik ga even met gewichten smijten.
Ziba. [ afbeelding ]
Heb jij een trap in je huis?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:59 schreef waht het volgende:
[..]
Nee ik ga even met gewichten smijten.
Ziba. [ afbeelding ]
Ik heb vandaag iemand een trap verkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Sweet revenge.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef Dutchnative het volgende:
Zou het toeval zijn dat Rosenmöllers programma precies 10 jaar na Fortuyns dood begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:08 schreef Dutchnative het volgende:
Waarom mag de Paus niet gecremeerd worden?Stomme grap, erg oud ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1/10Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Net zoals je moeder.quote:
quote:
Touche.quote:
Ik denk dat POL sowieso niet de juiste vijver is wanneer je voor afgetrainde Adonissen wilt gaan.quote:
Pollepel.quote:
Spreek voor jezelf langnek.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat POL sowieso niet de juiste vijver is wanneer je voor afgetrainde Adonissen wilt gaan.
De buurman hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zulke mensen ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen.
Eriksd staat niet noodzakelijk model voor geheel POL.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat POL sowieso niet de juiste vijver is wanneer je voor afgetrainde Adonissen wilt gaan.
Eerst naar de super.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weer lekker patatbakken in de koekepan?
Ik moest een beetje lachen. Maar ja, ik ben ook niet op zoek naar een man op FOK!. Gebeurt dat hier dan? Hosselen enzovoort.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Vraag het hosselkoning Remlof.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen. Maar ja, ik ben ook niet op zoek naar een man op FOK!. Gebeurt dat hier dan? Hosselen enzovoort.
Ik heb mijn vrouw leren kennen via Fok!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen. Maar ja, ik ben ook niet op zoek naar een man op FOK!. Gebeurt dat hier dan? Hosselen enzovoort.
Sla het maar over.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef remlof het volgende:
Is Eva Jinek nog de moeite van het terugkijken waard? Of ging het ook daar alleen maar over die dooie politieke relnicht?
Nee, wacht maar even, grafpissen komt later op de avond.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef remlof het volgende:
Is Eva Jinek nog de moeite van het terugkijken waard? Of ging het ook daar alleen maar over die dooie politieke relnicht?
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weer lekker patatbakken in de koekepan?
Via POL in ieder geval wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Maar er wordt in ieder geval gehosseld via FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |