Fucking gippo's.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ondertussen in Ierland:
http://www.liveleak.com/view?i=c9d_1336308120
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Bij kleding denk ik altijd: zou GSbrder het dragen? Zo ja, dan koop ik het.
Waar heb jij het nouweer over lange?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
Ik doelde trouwens niet op je bijdrage over de EU, DG. Dat zal me jeuken.
Beetje de Wigger spelen door een Fortuyn-topic te openen. Wat is deze?quote:
Ik dacht al dat jij dat zou denken , maar het was voor EG omdat hij klaagde dat er geen Pim herdenkingstopic was en hij vroeg of je geband zou worden als je die zou openen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beetje de Wigger spelen door een Fortuyn-topic te openen. Wat is deze?
We zijn allen populistisch.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
Ik doelde trouwens niet op je bijdrage over de EU, D_G. Dat zal me jeuken.
Voor EG is Pim de grote verlosser?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij dat zou denken , maar het was voor EG omdat hij klaagde dat er geen Pim herdenkingstopic was en hij vroeg of je geband zou worden als je die zou openen.
Geen kater, wel te weinig slaap gehad. Heb net half slapend op de bank een giro-etappe gevolgdquote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
De tering. De tijd gaat hard als je met een kater geen fuck uitvoert.
Een lijdensweg aan welke geen einde lijkt te komen, dat is een kater.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
De tering. De tijd gaat hard als je met een kater geen fuck uitvoert.
Aan alles komt een einde. Tijd voor bier.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Een lijdensweg aan welke geen einde lijkt te komen, dat is een kater.
Heerlijk is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |