Ah, er komt al meer: flink gespierd, een klootzak en nog eens veel macht.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet iemand die mensen naait. Maar volgens mij vallen de meeste vrouwen wel op mannen met macht enzo.
Dat is ook een manier om een roodverlicht raam te noemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Ziba het volgende:
Uiteindelijk eindig ik vast met een man die een bierbuik heeft en heel lief is.
Ziet er goed uit. Bij kleding denk ik altijd: zou GSbrder het dragen? Zo ja, dan koop ik het.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
Wat vinden de rechtse mannetjes hier van Paul and Shark? Schijnt wel degelijke kleding te zijn.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Bij kleding denk ik altijd: zou GSbrder het dragen? Zo ja, dan koop ik het.
Haal klootzak maar weg. Alhoewel mijn toekomstige vriend wel dominant moet zijn en niet te lief, slijmerig en vooral niet saai. Ikzelf ben ook wel dominant dus als ik een te lief iemand krijg komt dat niet goed, denk ik. En macht vind ik ook wel aantrekkelijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, er komt al meer: flink gespierd, een klootzak en nog eens veel macht.
Sarko bakt er weinig van dat is het grote probleem. Hij zit al 10 jaar op zeer belangrijke posities in het landsbestuur maar nu gaat hij het echt allemaal doen en het land redden. Waarom dat de afgelopen 10 jaar niet gebeurde...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:10 schreef Cerbie het volgende:
De afkeer voor Sarkozy moet wel erg groot zijn geweest dat er voor Hollande wordt gekozen.
Nee, er is nooit wat op TV.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat een kutverbinding met de NOS. Of zit iedereen nu Fortuyn te luisteren?
Fucking gippo's.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ondertussen in Ierland:
http://www.liveleak.com/view?i=c9d_1336308120
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Bij kleding denk ik altijd: zou GSbrder het dragen? Zo ja, dan koop ik het.
Waar heb jij het nouweer over lange?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
Ik doelde trouwens niet op je bijdrage over de EU, DG. Dat zal me jeuken.
Beetje de Wigger spelen door een Fortuyn-topic te openen. Wat is deze?quote:
Ik dacht al dat jij dat zou denken , maar het was voor EG omdat hij klaagde dat er geen Pim herdenkingstopic was en hij vroeg of je geband zou worden als je die zou openen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beetje de Wigger spelen door een Fortuyn-topic te openen. Wat is deze?
We zijn allen populistisch.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
Ik doelde trouwens niet op je bijdrage over de EU, D_G. Dat zal me jeuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |