Spreek voor jezelf langnek.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat POL sowieso niet de juiste vijver is wanneer je voor afgetrainde Adonissen wilt gaan.
De buurman hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zulke mensen ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen.
Eriksd staat niet noodzakelijk model voor geheel POL.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat POL sowieso niet de juiste vijver is wanneer je voor afgetrainde Adonissen wilt gaan.
Eerst naar de super.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weer lekker patatbakken in de koekepan?
Ik moest een beetje lachen. Maar ja, ik ben ook niet op zoek naar een man op FOK!. Gebeurt dat hier dan? Hosselen enzovoort.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Vraag het hosselkoning Remlof.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen. Maar ja, ik ben ook niet op zoek naar een man op FOK!. Gebeurt dat hier dan? Hosselen enzovoort.
Ik heb mijn vrouw leren kennen via Fok!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen. Maar ja, ik ben ook niet op zoek naar een man op FOK!. Gebeurt dat hier dan? Hosselen enzovoort.
Sla het maar over.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef remlof het volgende:
Is Eva Jinek nog de moeite van het terugkijken waard? Of ging het ook daar alleen maar over die dooie politieke relnicht?
Nee, wacht maar even, grafpissen komt later op de avond.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef remlof het volgende:
Is Eva Jinek nog de moeite van het terugkijken waard? Of ging het ook daar alleen maar over die dooie politieke relnicht?
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weer lekker patatbakken in de koekepan?
Via POL in ieder geval wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Maar er wordt in ieder geval gehosseld via FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |