Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Ik ben geen protestant. Luiheid is een zonde.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht dat je de zondagrust in ere hield![]()
Lunsjjjj met 2 crackerts kruidenkaas en zalm
Ik weet niet of je het sporten kan noemen, maar ik probeer elke dag minstens een uur te wandelen jaquote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef Goodbye het volgende:
Sport je élke dag oognip? Gun je lichaam ook 1 of 2 dagen rust tussendoor.
Wil iemand een topic openen? Ik post mobiel..
Ik vind het knap hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het sporten kan noemen, maar ik probeer elke dag minstens een uur te wandelen ja
Hoezo onzichtbaar? Alleen de ware posters zien de tt.quote:
Hihihiquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo onzichtbaar? Alleen de ware posters zien de tt.
Tis al middagquote:Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Laysa![]()
![]()
Ik vind een uur altijd net te lang om dagelijks te doen; zoveel vrije uren heb ik al niet 's avonds![]()
Dus hardlopen is wat dat betreft ideaal; 20 minuten tot een half uur max
Ik zag de schoonheid er direct vanquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort eckte hardloopschoenen, ja, gekocht van t verjaardagsgeld van mn ouders. Kan het je echt ten zeerste aanraden! Veel betere demping en voorheen wilde mijn knie nog wel eens zeuren na een rondje, maar daar heb ik nu geen last meer van!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag de schoonheid er direct van![]()
![]()
Gb, jij hebt toch eckte hardloopschoenen?
Ik merk wel dat mijn Kappaatjes niet echt fijn lopen, veel te plat endezo.
Binnenkort maar es kijken; als ik het minimaal 4 weken volhou, mag ik ze kopen van mezelf
O vandaar. Ik zit hier nog niet zo langquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog een maandje en dan heb ik ook verjaardagscentjesquote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort eckte hardloopschoenen, ja, gekocht van t verjaardagsgeld van mn ouders. Kan het je echt ten zeerste aanraden! Veel betere demping en voorheen wilde mijn knie nog wel eens zeuren na een rondje, maar daar heb ik nu geen last meer van!
Ja, zou wel naar run2day of een soortgelijke winkel gaan. Kijken ze echt goed welke schoen het beste bij jouw loopje past!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan heb ik ook verjaardagscentjes![]()
Ga binnenkort toch ff zomerkleertjes halen, dan ook direct maar schoenen
Ja, met springverenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij mijn loopje?
Hebben ze speciale schoenen voor onelegante stamperts?![]()
Ja joh, daarmee huppel je als een hertje in de wei.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij mijn loopje?
Hebben ze speciale schoenen voor onelegante stamperts?![]()
Dan zou dit misschien wel een uitkomst zijn iddquote:Op zondag 6 mei 2012 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga eens met de fysio overleggen, blijkbaar ben ik hypermobiel en dan is gewoon hardlopen niet zo goed (zeker niet met mijn overgewicht), ben benieuwd of het op deze dingen wel mag
Nou, ik zie mezelf meer vliegen eigenlijk, met mijn lompheidquote:Op zondag 6 mei 2012 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie je al gaan, miss_d, het lijkt me echt tof als je op die dingen kunt lopen
Ik kan toch niet echt iets breken blijkbaar, dat scheelt weerquote:Op zondag 6 mei 2012 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heb ik binnen 3 minuten al meerdere fracturen op die dingen
Samequote:Op zondag 6 mei 2012 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heb ik binnen 3 minuten al meerdere fracturen op die dingen
Das niet zo raar als je bijna niks binnen krijgt....Sterktequote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, net boven de wc gehangen, en er kwam niets uit
Dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, net boven de wc gehangen, en er kwam niets uit
nee, ben vrij laat uit m'n bed gekomen, denk dat dat het probleem is, ben al wat aan het klaarmaken nu.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling
Heb je wel genoeg gegeten vandaag?
Ik hoop het ookquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft vandaag zijn laatste pil gekregen voor de blaasontsteking. Hopelijk gaat het nu helemaal goed
Het is wel belangrijk om echt te eten wat je moet eten hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ben vrij laat uit m'n bed gekomen, denk dat dat het probleem is, ben al wat aan het klaarmaken nu.
Het gaat super met hemquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het met zo'n dieet ook niet belangrijk om op gezette tijden te eten? Ik heb er geen verstand van hoor, maar juist omdat het zo weinig is, zou ik verwachten dat het aardig 'op de klok' gaat.... sterkte in elk geval, hopelijk voel je je beter nadat je iets binnen hebt gekregen!
Ik wilde al vragen hoe het met Pingoo is, maar deis veelbelovend!
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk om echt te eten wat je moet eten hoorzo krijg je echt veel te weinig binnen.
Hup, vreten!
*ril*quote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een half glas synthetische bosvruchtenshake
Fristiquote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt niet lekker
maar ik heb alle smaken een keer besteld, om uit te proberen. Dus de volgende keer hoef ik deze niet meer gelukkig
het smaakt naar synthetische fristi
Fristi smaakt al synthetisch dus ik voel met je meequote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt niet lekker
maar ik heb alle smaken een keer besteld, om uit te proberen. Dus de volgende keer hoef ik deze niet meer gelukkig
het smaakt naar synthetische fristi
HASTA LA VISTA MEATBAGSquote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, heb jij de boeken van asoiaf gelezen?
Neuh, hoezo?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Muis006 het volgende:
GoT?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Wil je niet raden?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan kun je nu beter verklappen wat het is
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, GoT is eigenlijk alleen het eerste boek
Misschien willen mensen hier wel raden?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
NeeIk zie nu je tekening en raden heeft geen zin vrees ik
checkquote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien willen mensen hier wel raden?Maak ik er een foto van.
Weg.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gaarne, of verwijder t plaatje zo anders.
Eens. Maar ja ik vind Roz ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
vind het nog steeds raar dat ze in de serie wildfire cersei's idee hebben gemaakt
Nee, maar ik ds ook met mensen die niet op fok zittenquote:
Roz?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eens. Maar ja ik vind Roz ook verschrikkelijk.
Titty-quotum he.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
Uhuh, beetje rare keuzes af en toe. Dat je veranderingen in het verhaal aanbrengt om het makkelijekr te kunnen verfilmen, oke, maar sommige veranderingen lijken er zonder reden in te zitten
We zijn allemaal homo'squote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zal wel ontzettend homo klinken als ik het zeg, maar tetten er in omdat er tetten in moeten is een beetje jammer
quote:
hoiiiiiiiquote:Op zondag 6 mei 2012 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb een captain obvious dag.
Haai Tombo
Dan ga lekker slapen zoquote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoiiiiiii
Had ik al gezegd dat ik echt supermoe ben?
Dan ga je lekker op bedquote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoiiiiiii
Had ik al gezegd dat ik echt supermoe ben?
kan niet, ben aan het oppassenquote:
Oh, da's wat lullig dan iddquote:
uur of 2-3quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, da's wat lullig dan idd
Hoe lang moet je nog?
Ja ik wou net zeggen, gewoon ff een tukkie doenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uur of 2-3
Als het te erg wordt ga ik op de bank pitten
Groot gelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uur of 2-3
Als het te erg wordt ga ik op de bank pitten
Cornetto'squote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Oognip het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een cornetto ga nemen of een lekker stukje Côte d'Or Melk
Eigenlijk had ik in de planning om chips te gaan eten, maar ik heb er wederom geen zin in
Werkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Groot gelijk
Morgen werken of ben je vrij?
Sowieso is het bullshit om die twee dingen te vergelijkenquote:
Oy!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef tombolafan het volgende:
snel jongens, allemaal weg, senesta is er!
neem dan dezequote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef Muis006 het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)-popcake-maker-pc12/
Hebben
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef senesta het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)o-s-uitsterven.dhtml
Hijdoetniequote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
neem dan deze
http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-11
ow vul ff cakepops inquote:
Maar deze maakt skonne bolletjesquote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow vul ff cakepops in
Is "gewoon" een bakvorm voor in de oven, kun je dus meer zelf beinvloeden qua temp etc
deze ook!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar deze maakt skonne bolletjesiemand die ik ken heeft hem ook en hij maakt perfecte cakejes
oh goedkoop ook deze:quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
deze ook!
zoiets is het:
[ afbeelding ]
ik kijk wel eens tellsell namelijk
slaap lekkerquote:
ik lust altijd alleen de chocolaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind niets aan magnums
Trusten Muizel en WB Greys
uhuhquote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Muis006 het volgende:
http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/miscellaneous/ebdf/
Seriously
Ik ookquote:
Totdat alle harde stukjes chocola eruit zijn en dan moet je wel dooreten voor het harde stukje choco onderinquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Muis
Ik houd ook niet van Magnums.
Wel van Cornetto's
Dat is het allerlekkerste van het hele ijsje vind ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Totdat alle harde stukjes chocola eruit zijn en dan moet je wel dooreten voor het harde stukje choco onderin
Ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Die bijt ik er vaak af als ik genoeg heb en dan gooi ik de rest weg
mmmm lekker, ook lekker met zongedroogde tomaatquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook
Nu een cracker met kaas en plakjes tomaat, ook lekker
Lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm lekker, ook lekker met zongedroogde tomaat
maar ik zit stampvol van (kant en klare) quiche
Welke? Die van net?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef Oognip het volgende:
Ing, ik denk niet dat je m'n tekening gaat raden
dan zet ze hem wel weer hier neerquote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef Oognip het volgende:
Ing, ik denk niet dat je m'n tekening gaat raden
Bedankt, nu heb ik hongerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook
Nu een cracker met kaas en plakjes tomaat, ook lekker
En dan een beetje zout op de komkommertquote:Op zondag 6 mei 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik honger
Kaas met komkommer, ook zo lekkah
Ik neem wel wat borrelnootjes
Mijn man ookquote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeiknummer vind ik dat![]()
Augurkjes en kaas lust ik wel hoor, Senes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vrees dat het alleen leuk is als je vrienden bent met de man van Ingquote:Op zondag 6 mei 2012 23:18 schreef senesta het volgende:
Ja hoor en let op...iedereen op de facebookpagina van Greys![]()
Nou, dan ga ik ook maar kijkenIk bedoel als iedereen daar toch al is
Ik was heul niet nieuwsgierig maar ja het is nu wel erg eenzaam hier
* senesta kijken gaat
Ik kon al niets vinden bij Greysquote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vrees dat het alleen leuk is als je vrienden bent met de man van Ing
Dan kan ie toch zelf zien of ben ik nou gekquote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef tombolafan het volgende:
hij zegt ook niets, hij vroeg of ze ergens was in de chat
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
Ik speel nu DS met Renee30cmDenPiemelaer iemand enig idee wie dat is?
Ik snapte het ook niet helemaalquote:Op zondag 6 mei 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan kan ie toch zelf zien of ben ik nou gek
quote:
Wat?quote:
Ik snap er niets van!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Wat moet ie weghalen? Jouw eigen post?
Of is hetgeen dat weg moest al weg?
*confused*
Nu wel jaquote:Op zondag 6 mei 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Wat moet ie weghalen? Jouw eigen post?
Of is hetgeen dat weg moest al weg?
*confused*
Waarom?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ben al met 'm aan de chat
Hoezo zocht ie me dan, ik was er gewoon
Maar ik ben wel heeeeeeeeeeeeeeel blij met hem![]()
Die ging haar bermuda-driehoek scheren en is sindsdien verdwenen!quote:
Daar is serieus nog een paint vanquote:Op zondag 6 mei 2012 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die ging haar bermuda-driehoek scheren en is sindsdien verdwenen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat toch een aardig kereltje is het soms
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Maf beestquote:
Ja wat doet ze?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Bwehehe gapende kitteh![]()
Ik was Elies ook al kwaiiiiiiit vandaag
Jaquote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net zo'n foto van Pingoo gemaakt van de week
[ afbeelding ]
Tss pFF, ga je mond spoelenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zal toch niet een eigen leven hebben he?
Ja, doe eensquote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Jawat een bekken kunnen ze trekken he?
We moeten het gekke bekken topic maar weer eens schoppen
Ik hoor daar geruchten en roddels over. Over een wereld buiten internet. Maar ja mensen zeggen zoveel!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zal toch niet een eigen leven hebben he?
Hebben ze daar geen verkeersborden voorquote:Op maandag 7 mei 2012 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Kind is weer naar school, met de strenge instructie om uit te kijken voor overstekende palen![]()
Is heel mooi! Ik kom daar ook gerelegd aangezien ik in Enschede woonquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Candaasje het volgende:
Losser heette de plaats, vlak bij Oldenzaal![]()
Mooie streek!
Ik had aan het einde zoiets van: 'ik had m'n ogen nog iets langer dichtgehouden als ik jou was'quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Muis006 het volgende:
Hij ging in de eindeloze nacht door met falen ja.
Brabant's finest?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Muis006 het volgende:
Hij ging in de eindeloze nacht door met falen ja.
Ah! Ja Enschede stond wel veel op de wegwijzers enzo jaquote:Op maandag 7 mei 2012 12:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is heel mooi! Ik kom daar ook gerelegd aangezien ik in Enschede woon
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja duh, anders moet ik Frans Bauer nog gaan supporteren
Horen is het sleutelwoord hierquote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, brieven die je voor 5 uur op de post doet, horen toch de volgende dag bezorgd te worden?
Nou zeg datquote:
Ja zeg, wat wil je nou. Koninginnedag, Dag van de Arbeid, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag plus een weekend in één week. Dat is te veel voor Tante Pos hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef Muis006 het volgende:
Nou zeg datik krijg net een brief van het ziekenhuis met een afspraak voor later deze week: de 3e verstuurd...
Tozzoooooooquote:
Kan me niet schelenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja zeg, wat wil je nou. Koninginnedag, Dag van de Arbeid, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag plus een weekend in één week. Dat is te veel voor Tante Pos hoor
Oh tofquote:Op maandag 7 mei 2012 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Tozzooooooo
We moeten straks nog even overleggen, want ik begreep (nou ja, half) van Henk dat hij een nieuwe muziekcomputer op de zaak heeft en dat er nu ook tijdens de muziek foto's op het grote scherm langs kunnen komen (en dat wij daar ook foto's voor kunnen en mogen aanleveren).
Dus mss is het dan leuk als we dan ook een paar pics van het NSF van dit jaar en vorig jaar er bij doen en wat foto's van kandidaten oid. We zien wel even
I'll need it. Ik moest lachen, wacht ff...quote:
maar wie is nu wie in dat facebookplaatje?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
I'll need it. Ik moest lachen, wacht ff...
Ooh omfg, weet ik het. Jij was iig the punny onequote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar wie is nu wie in dat facebookplaatje?
ik blijf het nog steeds hilarisch vindenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh omfg, weet ik het. Jij was iig the punny one
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik blijf het nog steeds hilarisch vinden
Uitslover!quote:
Haha ja, nu begint het echte werkquote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Een andere auto is altijd even wennen. Maar goed dat je het gedaan hebt, nu ga je pas echt leren rijden
Tis immer morgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heya
Beetje in een verkeerd ritme Q?
Dat was Christan (geen Christiaanquote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Rewimo, was dat jouw Christiaan die moeite had met Latijn? Ik weet dat iemand me (waarschijnlijk bij wijze van grap) bijles vroeg, maar dat lijkt me eigenlijk ontzettend leuk
Ik dacht altijd dat jouw zoon Christiaan heettequote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was Christan (geen Christiaan), dat klopt. Maar volgens mij woon je niet echt in de buurt hier
Foeiquote:
Mmm, wat is het probleem? Weet hij niet hoe hij moet vertalen of snapt hij de grammatica niet? En zo ja, wat dan niet? Ik wil het hem met alle plezier uitleggen.quote:
http://www.khanacademy.orgquote:Op maandag 7 mei 2012 17:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jouw zoon Christiaan heette
Valt er niet iets te regelen online? Latijn is toch niet ontzettend veel uitleggen (veel leren) en er was toch ook zo'n site uitgevonden voor online lessen door een man die zijn neefjes van 500 kilometer verderop rekenen en wiskunde moest geven?
D: All of the abovequote:[b]Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/3
Mmm, wat is het probleem? Weet hij niet hoe hij moet vertalen of snapt hij de grammatica niet? En zo ja, wat dan niet? Ik wil het hem met alle plezier uitleggen.
Kent hij de rijtjes en de woorden niet? Puur leerwerk, dat kan ik helaas niet voor hem doen.
Hoe oud is Christan trouwens?
Ik ga nu tafeldekken
Voor de woorden is wrts een handige optie, dat gebruik ik ook!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
D: All of the above
Woordjes leren doen we samen, gaat thuis best goed maar op school haalt hij ze dan weer door elkaarAls ik hem overhoor zit het er best goed in maar krijgt hij een tekst voor zijn neus dan merk ik (met huiswerk maken) dat hij te snel wil en gaat gokken naar de zin aan de hand van de woorden die hij herkent.
Ah, die bedoel ik inderdaad. Maar volgens mij kan je er zelf ook lessen opzetten.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.khanacademy.org
heeft overigens niets met latijn te maken, dus veel nut heeft het niet
ik heb feliway gekocht voor PGquote:Op maandag 7 mei 2012 18:57 schreef Oognip het volgende:
Een kort stukje uit het dagboek Oognip vs Rhana
Ik ben zonet voor de tweede keer bij mevrouw geweest. Vanmorgen liet ze duidelijk merken dat ze graag geaaid wilde worden, ze streek steeds langs mijn benen en gaf kopjes aan mijn hand die ik naar beneden had. Toch durfde ik haar niet te aaien want ik ken haar. Net deed ze hetzelfde als vanmorgen dus ik dacht laat ik het nog eens proberen. Ze gaf me eerst veel kopjes tegen m'n hand en streek met haar rug langs m'n hand, ik kriebelde haar met 2 vingers heel kort. Mevrouw draait zich om en wilde alweer meppen. Dat lukte niet, maar daar nam ze geen genoegen mee. Ze klom op de bank om me alsnog te slaan (lukte niet, ik was al weg). Daarna nog een keer precies hetzelfde. Het is niet zo dat ze mept en wegloopt, ze zoekt me echt op om te slaan
Naja ik snap der nietMaar ze heeft iig een tijdje gespeeld met het lasermuisje en 2 snoepjes van me gehad
Sadistische katquote:Op maandag 7 mei 2012 18:57 schreef Oognip het volgende:
Een kort stukje uit het dagboek Oognip vs Rhana
Ik ben zonet voor de tweede keer bij mevrouw geweest. Vanmorgen liet ze duidelijk merken dat ze graag geaaid wilde worden, ze streek steeds langs mijn benen en gaf kopjes aan mijn hand die ik naar beneden had. Toch durfde ik haar niet te aaien want ik ken haar. Net deed ze hetzelfde als vanmorgen dus ik dacht laat ik het nog eens proberen. Ze gaf me eerst veel kopjes tegen m'n hand en streek met haar rug langs m'n hand, ik kriebelde haar met 2 vingers heel kort. Mevrouw draait zich om en wilde alweer meppen. Dat lukte niet, maar daar nam ze geen genoegen mee. Ze klom op de bank om me alsnog te slaan (lukte niet, ik was al weg). Daarna nog een keer precies hetzelfde. Het is niet zo dat ze mept en wegloopt, ze zoekt me echt op om te slaan
Naja ik snap der nietMaar ze heeft iig een tijdje gespeeld met het lasermuisje en 2 snoepjes van me gehad
Oh god, is Rosa ook zo erg?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb feliway gekocht voor PGop PG sprayen en hopen dat Rosa eens iets relaxter gaat doen
Rosa is heeeeeel eenkennigquote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh god, is Rosa ook zo erg?
Ik vind het echt jammer dat ze zo doet, want ik snap het niet. Normaal begrijp ik katten wel een beetje maar deze totaal niet
Dan heb je dit ook niet nodig zekerquote:Op maandag 7 mei 2012 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut UPC. Maar goed dat ik een andere DNS smurfer gebruik
Hey Greysquote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je dit ook niet nodig zeker
To all UPC users with problems: set your DNS-server to 8.8.8.8 and you can surf for now
Maar dat betekent niet dat ze meteen een bitch isquote:
Er tussenin, ze zoekt PG niet op, maar blijft wel pontificaal in mn kamer en owee als je te dichtbij komt dan is het KSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHH en n mep en ze gaat altijd ergens zitten waar je op n gegeven moment langs of bij moetquote:Op maandag 7 mei 2012 19:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze meteen een bitch is
Pingoo is redelijk eenkennig en is bang voor vreemde mensen. Dat laat hij zien door onder het bed te gaan zitten als er visite is. Rhana komt gewoon op me af om me een mep te gevendoet Rosa dat ook of is die meer als Pingoo?
omdat facebook sinds kort automatisch iedereen een adres geeft, en als er meerdere namen hetzelfde zijn komt er een random nummer achterquote:Op maandag 7 mei 2012 19:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hey Greys
Waarom eindigt jouw Fb-adres op .75 terwijl jij helemaal niet in 1975 geboren bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |