Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Ik ben geen protestant. Luiheid is een zonde.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht dat je de zondagrust in ere hield![]()
Lunsjjjj met 2 crackerts kruidenkaas en zalm
Ik weet niet of je het sporten kan noemen, maar ik probeer elke dag minstens een uur te wandelen jaquote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef Goodbye het volgende:
Sport je élke dag oognip? Gun je lichaam ook 1 of 2 dagen rust tussendoor.
Wil iemand een topic openen? Ik post mobiel..
Ik vind het knap hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het sporten kan noemen, maar ik probeer elke dag minstens een uur te wandelen ja
Hoezo onzichtbaar? Alleen de ware posters zien de tt.quote:
Hihihiquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo onzichtbaar? Alleen de ware posters zien de tt.
Tis al middagquote:Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Laysa![]()
![]()
Ik vind een uur altijd net te lang om dagelijks te doen; zoveel vrije uren heb ik al niet 's avonds![]()
Dus hardlopen is wat dat betreft ideaal; 20 minuten tot een half uur max
Ik zag de schoonheid er direct vanquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort eckte hardloopschoenen, ja, gekocht van t verjaardagsgeld van mn ouders. Kan het je echt ten zeerste aanraden! Veel betere demping en voorheen wilde mijn knie nog wel eens zeuren na een rondje, maar daar heb ik nu geen last meer van!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag de schoonheid er direct van![]()
![]()
Gb, jij hebt toch eckte hardloopschoenen?
Ik merk wel dat mijn Kappaatjes niet echt fijn lopen, veel te plat endezo.
Binnenkort maar es kijken; als ik het minimaal 4 weken volhou, mag ik ze kopen van mezelf
O vandaar. Ik zit hier nog niet zo langquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog een maandje en dan heb ik ook verjaardagscentjesquote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort eckte hardloopschoenen, ja, gekocht van t verjaardagsgeld van mn ouders. Kan het je echt ten zeerste aanraden! Veel betere demping en voorheen wilde mijn knie nog wel eens zeuren na een rondje, maar daar heb ik nu geen last meer van!
Ja, zou wel naar run2day of een soortgelijke winkel gaan. Kijken ze echt goed welke schoen het beste bij jouw loopje past!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan heb ik ook verjaardagscentjes![]()
Ga binnenkort toch ff zomerkleertjes halen, dan ook direct maar schoenen
Ja, met springverenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij mijn loopje?
Hebben ze speciale schoenen voor onelegante stamperts?![]()
Ja joh, daarmee huppel je als een hertje in de wei.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij mijn loopje?
Hebben ze speciale schoenen voor onelegante stamperts?![]()
Dan zou dit misschien wel een uitkomst zijn iddquote:Op zondag 6 mei 2012 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga eens met de fysio overleggen, blijkbaar ben ik hypermobiel en dan is gewoon hardlopen niet zo goed (zeker niet met mijn overgewicht), ben benieuwd of het op deze dingen wel mag
Nou, ik zie mezelf meer vliegen eigenlijk, met mijn lompheidquote:Op zondag 6 mei 2012 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie je al gaan, miss_d, het lijkt me echt tof als je op die dingen kunt lopen
Ik kan toch niet echt iets breken blijkbaar, dat scheelt weerquote:Op zondag 6 mei 2012 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heb ik binnen 3 minuten al meerdere fracturen op die dingen
Samequote:Op zondag 6 mei 2012 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heb ik binnen 3 minuten al meerdere fracturen op die dingen
Das niet zo raar als je bijna niks binnen krijgt....Sterktequote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, net boven de wc gehangen, en er kwam niets uit
Dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, net boven de wc gehangen, en er kwam niets uit
nee, ben vrij laat uit m'n bed gekomen, denk dat dat het probleem is, ben al wat aan het klaarmaken nu.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling
Heb je wel genoeg gegeten vandaag?
Ik hoop het ookquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft vandaag zijn laatste pil gekregen voor de blaasontsteking. Hopelijk gaat het nu helemaal goed
Het is wel belangrijk om echt te eten wat je moet eten hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ben vrij laat uit m'n bed gekomen, denk dat dat het probleem is, ben al wat aan het klaarmaken nu.
Het gaat super met hemquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het met zo'n dieet ook niet belangrijk om op gezette tijden te eten? Ik heb er geen verstand van hoor, maar juist omdat het zo weinig is, zou ik verwachten dat het aardig 'op de klok' gaat.... sterkte in elk geval, hopelijk voel je je beter nadat je iets binnen hebt gekregen!
Ik wilde al vragen hoe het met Pingoo is, maar deis veelbelovend!
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk om echt te eten wat je moet eten hoorzo krijg je echt veel te weinig binnen.
Hup, vreten!
*ril*quote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een half glas synthetische bosvruchtenshake
Fristiquote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt niet lekker
maar ik heb alle smaken een keer besteld, om uit te proberen. Dus de volgende keer hoef ik deze niet meer gelukkig
het smaakt naar synthetische fristi
Fristi smaakt al synthetisch dus ik voel met je meequote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt niet lekker
maar ik heb alle smaken een keer besteld, om uit te proberen. Dus de volgende keer hoef ik deze niet meer gelukkig
het smaakt naar synthetische fristi
HASTA LA VISTA MEATBAGSquote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, heb jij de boeken van asoiaf gelezen?
Neuh, hoezo?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Muis006 het volgende:
GoT?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Wil je niet raden?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan kun je nu beter verklappen wat het is
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, GoT is eigenlijk alleen het eerste boek
Misschien willen mensen hier wel raden?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
NeeIk zie nu je tekening en raden heeft geen zin vrees ik
checkquote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien willen mensen hier wel raden?Maak ik er een foto van.
Weg.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gaarne, of verwijder t plaatje zo anders.
Eens. Maar ja ik vind Roz ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
vind het nog steeds raar dat ze in de serie wildfire cersei's idee hebben gemaakt
Nee, maar ik ds ook met mensen die niet op fok zittenquote:
Roz?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eens. Maar ja ik vind Roz ook verschrikkelijk.
Titty-quotum he.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
Uhuh, beetje rare keuzes af en toe. Dat je veranderingen in het verhaal aanbrengt om het makkelijekr te kunnen verfilmen, oke, maar sommige veranderingen lijken er zonder reden in te zitten
We zijn allemaal homo'squote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zal wel ontzettend homo klinken als ik het zeg, maar tetten er in omdat er tetten in moeten is een beetje jammer
quote:
hoiiiiiiiquote:Op zondag 6 mei 2012 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb een captain obvious dag.
Haai Tombo
Dan ga lekker slapen zoquote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoiiiiiii
Had ik al gezegd dat ik echt supermoe ben?
Dan ga je lekker op bedquote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoiiiiiii
Had ik al gezegd dat ik echt supermoe ben?
kan niet, ben aan het oppassenquote:
Oh, da's wat lullig dan iddquote:
uur of 2-3quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, da's wat lullig dan idd
Hoe lang moet je nog?
Ja ik wou net zeggen, gewoon ff een tukkie doenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uur of 2-3
Als het te erg wordt ga ik op de bank pitten
Groot gelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uur of 2-3
Als het te erg wordt ga ik op de bank pitten
Cornetto'squote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Oognip het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een cornetto ga nemen of een lekker stukje Côte d'Or Melk
Eigenlijk had ik in de planning om chips te gaan eten, maar ik heb er wederom geen zin in
Werkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Groot gelijk
Morgen werken of ben je vrij?
Sowieso is het bullshit om die twee dingen te vergelijkenquote:
Oy!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef tombolafan het volgende:
snel jongens, allemaal weg, senesta is er!
neem dan dezequote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef Muis006 het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)-popcake-maker-pc12/
Hebben
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef senesta het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)o-s-uitsterven.dhtml
Hijdoetniequote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
neem dan deze
http://www.telsell.com/nl(...)oduct-information-11
ow vul ff cakepops inquote:
Maar deze maakt skonne bolletjesquote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow vul ff cakepops in
Is "gewoon" een bakvorm voor in de oven, kun je dus meer zelf beinvloeden qua temp etc
deze ook!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar deze maakt skonne bolletjesiemand die ik ken heeft hem ook en hij maakt perfecte cakejes
oh goedkoop ook deze:quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
deze ook!
zoiets is het:
[ afbeelding ]
ik kijk wel eens tellsell namelijk
slaap lekkerquote:
ik lust altijd alleen de chocolaquote:Op zondag 6 mei 2012 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind niets aan magnums
Trusten Muizel en WB Greys
uhuhquote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Muis006 het volgende:
http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/miscellaneous/ebdf/
Seriously
Ik ookquote:
Totdat alle harde stukjes chocola eruit zijn en dan moet je wel dooreten voor het harde stukje choco onderinquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Muis
Ik houd ook niet van Magnums.
Wel van Cornetto's
Dat is het allerlekkerste van het hele ijsje vind ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Totdat alle harde stukjes chocola eruit zijn en dan moet je wel dooreten voor het harde stukje choco onderin
Ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Die bijt ik er vaak af als ik genoeg heb en dan gooi ik de rest weg
mmmm lekker, ook lekker met zongedroogde tomaatquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook
Nu een cracker met kaas en plakjes tomaat, ook lekker
Lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm lekker, ook lekker met zongedroogde tomaat
maar ik zit stampvol van (kant en klare) quiche
Welke? Die van net?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:03 schreef Oognip het volgende:
Ing, ik denk niet dat je m'n tekening gaat raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |