Dan zou dit misschien wel een uitkomst zijn iddquote:Op zondag 6 mei 2012 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga eens met de fysio overleggen, blijkbaar ben ik hypermobiel en dan is gewoon hardlopen niet zo goed (zeker niet met mijn overgewicht), ben benieuwd of het op deze dingen wel mag
Nou, ik zie mezelf meer vliegen eigenlijk, met mijn lompheidquote:Op zondag 6 mei 2012 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie je al gaan, miss_d, het lijkt me echt tof als je op die dingen kunt lopen
Ik kan toch niet echt iets breken blijkbaar, dat scheelt weerquote:Op zondag 6 mei 2012 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heb ik binnen 3 minuten al meerdere fracturen op die dingen
Samequote:Op zondag 6 mei 2012 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heb ik binnen 3 minuten al meerdere fracturen op die dingen
Das niet zo raar als je bijna niks binnen krijgt....Sterktequote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, net boven de wc gehangen, en er kwam niets uit
Dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, net boven de wc gehangen, en er kwam niets uit
nee, ben vrij laat uit m'n bed gekomen, denk dat dat het probleem is, ben al wat aan het klaarmaken nu.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling
Heb je wel genoeg gegeten vandaag?
Ik hoop het ookquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft vandaag zijn laatste pil gekregen voor de blaasontsteking. Hopelijk gaat het nu helemaal goed
Het is wel belangrijk om echt te eten wat je moet eten hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ben vrij laat uit m'n bed gekomen, denk dat dat het probleem is, ben al wat aan het klaarmaken nu.
Het gaat super met hemquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het met zo'n dieet ook niet belangrijk om op gezette tijden te eten? Ik heb er geen verstand van hoor, maar juist omdat het zo weinig is, zou ik verwachten dat het aardig 'op de klok' gaat.... sterkte in elk geval, hopelijk voel je je beter nadat je iets binnen hebt gekregen!
Ik wilde al vragen hoe het met Pingoo is, maar deis veelbelovend!
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk om echt te eten wat je moet eten hoorzo krijg je echt veel te weinig binnen.
Hup, vreten!
*ril*quote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een half glas synthetische bosvruchtenshake
Fristiquote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt niet lekker
maar ik heb alle smaken een keer besteld, om uit te proberen. Dus de volgende keer hoef ik deze niet meer gelukkig
het smaakt naar synthetische fristi
Fristi smaakt al synthetisch dus ik voel met je meequote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt niet lekker
maar ik heb alle smaken een keer besteld, om uit te proberen. Dus de volgende keer hoef ik deze niet meer gelukkig
het smaakt naar synthetische fristi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |