Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Ik ben geen protestant. Luiheid is een zonde.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht dat je de zondagrust in ere hield![]()
Lunsjjjj met 2 crackerts kruidenkaas en zalm
Ik weet niet of je het sporten kan noemen, maar ik probeer elke dag minstens een uur te wandelen jaquote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef Goodbye het volgende:
Sport je élke dag oognip? Gun je lichaam ook 1 of 2 dagen rust tussendoor.
Wil iemand een topic openen? Ik post mobiel..
Ik vind het knap hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het sporten kan noemen, maar ik probeer elke dag minstens een uur te wandelen ja
Hoezo onzichtbaar? Alleen de ware posters zien de tt.quote:
Hihihiquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo onzichtbaar? Alleen de ware posters zien de tt.
Tis al middagquote:Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Laysa![]()
![]()
Ik vind een uur altijd net te lang om dagelijks te doen; zoveel vrije uren heb ik al niet 's avonds![]()
Dus hardlopen is wat dat betreft ideaal; 20 minuten tot een half uur max
Ik zag de schoonheid er direct vanquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort eckte hardloopschoenen, ja, gekocht van t verjaardagsgeld van mn ouders. Kan het je echt ten zeerste aanraden! Veel betere demping en voorheen wilde mijn knie nog wel eens zeuren na een rondje, maar daar heb ik nu geen last meer van!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag de schoonheid er direct van![]()
![]()
Gb, jij hebt toch eckte hardloopschoenen?
Ik merk wel dat mijn Kappaatjes niet echt fijn lopen, veel te plat endezo.
Binnenkort maar es kijken; als ik het minimaal 4 weken volhou, mag ik ze kopen van mezelf
O vandaar. Ik zit hier nog niet zo langquote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog een maandje en dan heb ik ook verjaardagscentjesquote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort eckte hardloopschoenen, ja, gekocht van t verjaardagsgeld van mn ouders. Kan het je echt ten zeerste aanraden! Veel betere demping en voorheen wilde mijn knie nog wel eens zeuren na een rondje, maar daar heb ik nu geen last meer van!
Ja, zou wel naar run2day of een soortgelijke winkel gaan. Kijken ze echt goed welke schoen het beste bij jouw loopje past!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan heb ik ook verjaardagscentjes![]()
Ga binnenkort toch ff zomerkleertjes halen, dan ook direct maar schoenen
Ja, met springverenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij mijn loopje?
Hebben ze speciale schoenen voor onelegante stamperts?![]()
Ja joh, daarmee huppel je als een hertje in de wei.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij mijn loopje?
Hebben ze speciale schoenen voor onelegante stamperts?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |