Ja zeg, wat wil je nou. Koninginnedag, Dag van de Arbeid, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag plus een weekend in één week. Dat is te veel voor Tante Pos hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef Muis006 het volgende:
Nou zeg datik krijg net een brief van het ziekenhuis met een afspraak voor later deze week: de 3e verstuurd...
Tozzoooooooquote:
Kan me niet schelenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja zeg, wat wil je nou. Koninginnedag, Dag van de Arbeid, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag plus een weekend in één week. Dat is te veel voor Tante Pos hoor
Oh tofquote:Op maandag 7 mei 2012 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Tozzooooooo
We moeten straks nog even overleggen, want ik begreep (nou ja, half) van Henk dat hij een nieuwe muziekcomputer op de zaak heeft en dat er nu ook tijdens de muziek foto's op het grote scherm langs kunnen komen (en dat wij daar ook foto's voor kunnen en mogen aanleveren).
Dus mss is het dan leuk als we dan ook een paar pics van het NSF van dit jaar en vorig jaar er bij doen en wat foto's van kandidaten oid. We zien wel even
I'll need it. Ik moest lachen, wacht ff...quote:
maar wie is nu wie in dat facebookplaatje?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
I'll need it. Ik moest lachen, wacht ff...
Ooh omfg, weet ik het. Jij was iig the punny onequote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar wie is nu wie in dat facebookplaatje?
ik blijf het nog steeds hilarisch vindenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh omfg, weet ik het. Jij was iig the punny one
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik blijf het nog steeds hilarisch vinden
Uitslover!quote:
Haha ja, nu begint het echte werkquote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Een andere auto is altijd even wennen. Maar goed dat je het gedaan hebt, nu ga je pas echt leren rijden
Tis immer morgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heya
Beetje in een verkeerd ritme Q?
Dat was Christan (geen Christiaanquote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Rewimo, was dat jouw Christiaan die moeite had met Latijn? Ik weet dat iemand me (waarschijnlijk bij wijze van grap) bijles vroeg, maar dat lijkt me eigenlijk ontzettend leuk
Ik dacht altijd dat jouw zoon Christiaan heettequote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was Christan (geen Christiaan), dat klopt. Maar volgens mij woon je niet echt in de buurt hier
Foeiquote:
Mmm, wat is het probleem? Weet hij niet hoe hij moet vertalen of snapt hij de grammatica niet? En zo ja, wat dan niet? Ik wil het hem met alle plezier uitleggen.quote:
http://www.khanacademy.orgquote:Op maandag 7 mei 2012 17:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jouw zoon Christiaan heette
Valt er niet iets te regelen online? Latijn is toch niet ontzettend veel uitleggen (veel leren) en er was toch ook zo'n site uitgevonden voor online lessen door een man die zijn neefjes van 500 kilometer verderop rekenen en wiskunde moest geven?
D: All of the abovequote:[b]Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/3
Mmm, wat is het probleem? Weet hij niet hoe hij moet vertalen of snapt hij de grammatica niet? En zo ja, wat dan niet? Ik wil het hem met alle plezier uitleggen.
Kent hij de rijtjes en de woorden niet? Puur leerwerk, dat kan ik helaas niet voor hem doen.
Hoe oud is Christan trouwens?
Ik ga nu tafeldekken
Voor de woorden is wrts een handige optie, dat gebruik ik ook!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
D: All of the above
Woordjes leren doen we samen, gaat thuis best goed maar op school haalt hij ze dan weer door elkaarAls ik hem overhoor zit het er best goed in maar krijgt hij een tekst voor zijn neus dan merk ik (met huiswerk maken) dat hij te snel wil en gaat gokken naar de zin aan de hand van de woorden die hij herkent.
Ah, die bedoel ik inderdaad. Maar volgens mij kan je er zelf ook lessen opzetten.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.khanacademy.org
heeft overigens niets met latijn te maken, dus veel nut heeft het niet
ik heb feliway gekocht voor PGquote:Op maandag 7 mei 2012 18:57 schreef Oognip het volgende:
Een kort stukje uit het dagboek Oognip vs Rhana
Ik ben zonet voor de tweede keer bij mevrouw geweest. Vanmorgen liet ze duidelijk merken dat ze graag geaaid wilde worden, ze streek steeds langs mijn benen en gaf kopjes aan mijn hand die ik naar beneden had. Toch durfde ik haar niet te aaien want ik ken haar. Net deed ze hetzelfde als vanmorgen dus ik dacht laat ik het nog eens proberen. Ze gaf me eerst veel kopjes tegen m'n hand en streek met haar rug langs m'n hand, ik kriebelde haar met 2 vingers heel kort. Mevrouw draait zich om en wilde alweer meppen. Dat lukte niet, maar daar nam ze geen genoegen mee. Ze klom op de bank om me alsnog te slaan (lukte niet, ik was al weg). Daarna nog een keer precies hetzelfde. Het is niet zo dat ze mept en wegloopt, ze zoekt me echt op om te slaan
Naja ik snap der nietMaar ze heeft iig een tijdje gespeeld met het lasermuisje en 2 snoepjes van me gehad
Sadistische katquote:Op maandag 7 mei 2012 18:57 schreef Oognip het volgende:
Een kort stukje uit het dagboek Oognip vs Rhana
Ik ben zonet voor de tweede keer bij mevrouw geweest. Vanmorgen liet ze duidelijk merken dat ze graag geaaid wilde worden, ze streek steeds langs mijn benen en gaf kopjes aan mijn hand die ik naar beneden had. Toch durfde ik haar niet te aaien want ik ken haar. Net deed ze hetzelfde als vanmorgen dus ik dacht laat ik het nog eens proberen. Ze gaf me eerst veel kopjes tegen m'n hand en streek met haar rug langs m'n hand, ik kriebelde haar met 2 vingers heel kort. Mevrouw draait zich om en wilde alweer meppen. Dat lukte niet, maar daar nam ze geen genoegen mee. Ze klom op de bank om me alsnog te slaan (lukte niet, ik was al weg). Daarna nog een keer precies hetzelfde. Het is niet zo dat ze mept en wegloopt, ze zoekt me echt op om te slaan
Naja ik snap der nietMaar ze heeft iig een tijdje gespeeld met het lasermuisje en 2 snoepjes van me gehad
Oh god, is Rosa ook zo erg?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb feliway gekocht voor PGop PG sprayen en hopen dat Rosa eens iets relaxter gaat doen
Rosa is heeeeeel eenkennigquote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh god, is Rosa ook zo erg?
Ik vind het echt jammer dat ze zo doet, want ik snap het niet. Normaal begrijp ik katten wel een beetje maar deze totaal niet
Dan heb je dit ook niet nodig zekerquote:Op maandag 7 mei 2012 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut UPC. Maar goed dat ik een andere DNS smurfer gebruik
Hey Greysquote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je dit ook niet nodig zeker
To all UPC users with problems: set your DNS-server to 8.8.8.8 and you can surf for now
Maar dat betekent niet dat ze meteen een bitch isquote:
Er tussenin, ze zoekt PG niet op, maar blijft wel pontificaal in mn kamer en owee als je te dichtbij komt dan is het KSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHH en n mep en ze gaat altijd ergens zitten waar je op n gegeven moment langs of bij moetquote:Op maandag 7 mei 2012 19:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze meteen een bitch is
Pingoo is redelijk eenkennig en is bang voor vreemde mensen. Dat laat hij zien door onder het bed te gaan zitten als er visite is. Rhana komt gewoon op me af om me een mep te gevendoet Rosa dat ook of is die meer als Pingoo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |