Ja zeg, wat wil je nou. Koninginnedag, Dag van de Arbeid, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag plus een weekend in één week. Dat is te veel voor Tante Pos hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef Muis006 het volgende:
Nou zeg datik krijg net een brief van het ziekenhuis met een afspraak voor later deze week: de 3e verstuurd...
Tozzoooooooquote:
Kan me niet schelenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja zeg, wat wil je nou. Koninginnedag, Dag van de Arbeid, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag plus een weekend in één week. Dat is te veel voor Tante Pos hoor
Oh tofquote:Op maandag 7 mei 2012 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Tozzooooooo
We moeten straks nog even overleggen, want ik begreep (nou ja, half) van Henk dat hij een nieuwe muziekcomputer op de zaak heeft en dat er nu ook tijdens de muziek foto's op het grote scherm langs kunnen komen (en dat wij daar ook foto's voor kunnen en mogen aanleveren).
Dus mss is het dan leuk als we dan ook een paar pics van het NSF van dit jaar en vorig jaar er bij doen en wat foto's van kandidaten oid. We zien wel even
I'll need it. Ik moest lachen, wacht ff...quote:
maar wie is nu wie in dat facebookplaatje?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
I'll need it. Ik moest lachen, wacht ff...
Ooh omfg, weet ik het. Jij was iig the punny onequote:Op maandag 7 mei 2012 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar wie is nu wie in dat facebookplaatje?
ik blijf het nog steeds hilarisch vindenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh omfg, weet ik het. Jij was iig the punny one
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik blijf het nog steeds hilarisch vinden
Uitslover!quote:
Haha ja, nu begint het echte werkquote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Een andere auto is altijd even wennen. Maar goed dat je het gedaan hebt, nu ga je pas echt leren rijden
Tis immer morgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heya
Beetje in een verkeerd ritme Q?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |