Ja wat doet ze?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Bwehehe gapende kitteh![]()
Ik was Elies ook al kwaiiiiiiit vandaag
Jaquote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net zo'n foto van Pingoo gemaakt van de week
[ afbeelding ]
Tss pFF, ga je mond spoelenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zal toch niet een eigen leven hebben he?
Ja, doe eensquote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Jawat een bekken kunnen ze trekken he?
We moeten het gekke bekken topic maar weer eens schoppen
Ik hoor daar geruchten en roddels over. Over een wereld buiten internet. Maar ja mensen zeggen zoveel!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zal toch niet een eigen leven hebben he?
Hebben ze daar geen verkeersborden voorquote:Op maandag 7 mei 2012 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Kind is weer naar school, met de strenge instructie om uit te kijken voor overstekende palen![]()
Is heel mooi! Ik kom daar ook gerelegd aangezien ik in Enschede woonquote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Candaasje het volgende:
Losser heette de plaats, vlak bij Oldenzaal![]()
Mooie streek!
Ik had aan het einde zoiets van: 'ik had m'n ogen nog iets langer dichtgehouden als ik jou was'quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Muis006 het volgende:
Hij ging in de eindeloze nacht door met falen ja.
Brabant's finest?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Muis006 het volgende:
Hij ging in de eindeloze nacht door met falen ja.
Ah! Ja Enschede stond wel veel op de wegwijzers enzo jaquote:Op maandag 7 mei 2012 12:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is heel mooi! Ik kom daar ook gerelegd aangezien ik in Enschede woon
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja duh, anders moet ik Frans Bauer nog gaan supporteren
Horen is het sleutelwoord hierquote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, brieven die je voor 5 uur op de post doet, horen toch de volgende dag bezorgd te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |