Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zijn altijd van die kloterige dilemma's
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klasgenootje, niet eens een vriendin dus.
Daarom twijfel ik ook zo.quote:
Zijn nu aan het spelen... Heeft rookbommen en alles mee.. T-shirts besteld ookquote:
Noem jij jezelf nu tof? Je kunt niet naar de meet komen, davinniknietofnie!!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:12 schreef Debsterr het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik "hoop" dat er meer toffe mensen niet naar de meet kunnen? Dan baal ik minder hard dat ik zelf niet kan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
niet kunnen is niet kunnen, maakt je niet minder tofquote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef Debsterr het volgende:
En iedereen die naar de meet komt is sowieso wel tof trouwens. Ik ben dus niet tof
.
Heb je eindelijk geboekt?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zijn nu aan het spelen... Heeft rookbommen en alles mee.. T-shirts besteld ookMet 'net geen? kampioen'. Zodat ze de 'net geen' kunnen doorstrepen als ze wél kampioen zijn
Ik moet eik zo ook gaan; maar ben ziekig en ben bang dat ik dinsdag dan helemaal niks meer waard ben als we eenmaal op reis vertrekken
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet kunnen is niet kunnen, maakt je niet minder tof
awwwwquote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef Debsterr het volgende:
En iedereen die naar de meet komt is sowieso wel tof trouwens. Ik ben dus niet tof
.
We gaan eerst 2 dagen naar europaparkquote:Op zondag 6 mei 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je eindelijk geboekt?Waarheen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, ben je trouwens al naar de kapper geweest?
Mag ik mee? Dan kook ik elke dag Italiaans voor julliequote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We gaan eerst 2 dagen naar europapark![]()
En rijden dan door naar Toscane:
http://gagnoni.it/house_turan.php?language=nl
Oeehhhh !!! Niet hoeven te koken klinkt zeer aanlokkelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mag ik mee? Dan kook ik elke dag Italiaans voor jullie
Geen idee... Denk het niet? Ik heb wel weer een nagellak die oplicht onder blacklight, maar die doet niet glow in the dark.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zoeen nagellak die in the dark glowen doet, licht die eigenlijk ook op onder blacklight? heeft 1 van jullie daar ervaring mee?
ah, dus dat zijn dus wel 2 verschillende dingen?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen idee... Denk het niet? Ik heb wel weer een nagellak die oplicht onder blacklight, maar die doet niet glow in the dark.
Ik heb een glow in the dark en een oplicht in blacklight lakje. Die laatste is niet glow in the dark, maar die eerste heb ik nog nooit gedragen, laat staan in de buurt van blacklight. Dus dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, dus dat zijn dus wel 2 verschillende dingen?
ik twijfelde nogal
Wauwquote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We gaan eerst 2 dagen naar europapark![]()
En rijden dan door naar Toscane:
http://gagnoni.it/house_turan.php?language=nl
Ziet er super uit he?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
En koste het honderdmiljoen euro?
hmmmmmmmmm... true....quote:Op zondag 6 mei 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hebt nu wel verkapt je telefoonnummer op fok gezet hè, dat je het even weet.
Ja, vooral met het oog op de hoeveelheid mensen die hier meelezen en niet posten, is dat denk ik wel verstandig!quote:
Ge doet maar!quote:
Ik heb nog velen slechten horrors liggen!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja tof man!
En veel slaperts!
Pyjama horror nacht
Da's juist het perfecte moment voor sleckten horrors.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice
Hoewel we wss allemaal kledderzat een doodmoe zijn dan
Ik snap de grap nietquote:Op zondag 6 mei 2012 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Yo yo yo al jullie afvallerts!
.....................![]()
Je mist de link denk ik.quote:
quote:
Er stond een linkje naar een marktplaats advertentie van mij voor een crosstrainerquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil ik een theefilter voor in m'n theepot?
15 euro voor een filter.quote:
das dan wat minderquote:
Pehehehe nee dat was het voordeel.. kregen 15% korting vanwege vroegboekkorting en goeikoper dan alle luxe hotels die we anders hadden gezienquote:Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
En koste het honderdmiljoen euro?
Buy all the things!quote:
Ben je hem beu? Ik dacht dat je er nog geregeld op zatquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er stond een linkje naar een marktplaats advertentie van mij voor een crosstrainer
De pot was gratiesj.quote:
ah nu snap ik hemquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er stond een linkje naar een marktplaats advertentie van mij voor een crosstrainer
Vroegboekkorting als je een week van tevoren boekt?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe nee dat was het voordeel.. kregen 15% korting vanwege vroegboekkorting en goeikoper dan alle luxe hotels die we anders hadden gezienKomen nu aan 1200 incl. ontbijt
We happeh
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De pot was gratiesj.(En dan een
-hoofd trekken omdat een veel te dure pot al veel te lang staat te verstoffen.
)
Srsly, theepot van ¤85. Ridicuul.quote:
Ik was ook al in de war.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
LolEuh nee.. lastminute korting bedoel ik
wtf brain
85 euroquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
LolEuh nee.. lastminute korting bedoel ik
wtf brain
Bredemeijer.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
85 eurowat is dat voor een bijzondere theepot dan?
Weet je wel hoeveel lakjes je daarvoor kunt kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bredemeijer.
Wel dubbelwandig, dus thee blijft makkelijk een uur heet.(In totaal dus zo'n twee uur de tijd voor het niet heet genoeg meer is.) Da's wel weer chill.
Veel, maar dit was een krijgertje.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel lakjes daarvoor kunt kopen
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel, maar dit was een krijgertje.(Vader werkte bij het bedrijf die die potten maakte -> gratiesj theepot. Kwam er veul later pas achter hoe duur die krengen zijn.
)
50 cent geboden?quote:
Oh neuh. Maar als 'ie er toch staat.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]zou zelf eigenlijk niet 85 euro neertellen voor een thee pot
yupquote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
50 cent geboden?
[..]
Oh neuh. Maar als 'ie er toch staat.Beetje jammer dat de accessoires in dezelfde prijsklasse vallen.
Dan ga ik een euro biedenquote:
SQ humorquote:
Succesquote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
...En ze zijn kampioen
Straks een zatte cif ophalen dus
Mwehehehe, sterkte ermee.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
...En ze zijn kampioen
Straks een zatte cif ophalen dus
He dat doet ie van mij ookquote:Op zondag 6 mei 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ah zal vast meevallen.. Eerst gaat ie honderdmiljtoenmiljard keer hetzelfde vertellen.. Daarna probeert ie aan me te zitten.. Uiteindelijk valt ie in slaap op de bank
Zo heerlijk voorspelbaar![]()
Mannen
Yes, al ben ik het nu ff zat. Ben alles opnieuwe erop aan het zetten en nu ook goed met descriptions enzoquote:
Waarschijnlijk scheelt dat wel ja. Of gewoon alleen maar een kamer van 13 m2 hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik wat vaker wat aan het huishouden zou doen, zou het dan misschien niet zo'n gigantische pestklus zijn?
Heb wel bij elkaar 4 pakjes sigaretten gevonden waar nog sigaretten inzaten
Thanks ga t even lezenquote:
Le fuquote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef Mss het volgende:
Ik zou met een vriend van mij naar de ikea gaan. Is zijn auto kapot.
Gezelligquote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef milka82 het volgende:
Lazy sunday is lazy..... Morgen weer aan het werk, ik wil ferkansie! Oja, ik kom wel naar de meet!
Nah, valt wel meequote:
Hell yeahquote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik wat vaker wat aan het huishouden zou doen, zou het dan misschien niet zo'n gigantische pestklus zijn?
Heb wel bij elkaar 4 pakjes sigaretten gevonden waar nog sigaretten inzaten
Tof, welke allemaalquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nog maar bij drie locaties offertes aangevraagd, ditmaal kroegen/restaurants met tuinen
Na een beetje nadenken kwamen we tot de conclusie dat die er nog best wat zijn in centrum Eindhoven
Oooh Que Pasa, dat is een leuke tuin jaquote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Que Pasa, Trafalgar pub en de Bergsche tuin
Wilde net zeggen, de tuin van de Bergsche tuin verbaasde ik mij echt over toen ik die zag voor het eerstquote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Que Pasa, Trafalgar pub en de Bergsche tuin
Eensch.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
Hotter than my daughterBriljant programma
Die moeder nu ook....quote:
Daft Punk.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:
Net Tron: Legacy gekeken![]()
Die muziek is ook echt super erbij
Die zwart-gele vader is ook een geval apart.quote:
Ja die zag ik in de reclame... Nu hebben we hoer1 en grootmoederhoer2quote:Op zondag 6 mei 2012 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daft Punk.
[..]
Die zwart-gele vader is ook een geval apart.
Nais.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die zag ik in de reclame... Nu hebben we hoer1 en grootmoederhoer2![]()
Lekkerrrrrquote:
Moet je zelf beslissen of jij het gym type bent en dat je het vol gaat houden.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Lindytje het volgende:
http://www.groupon.nl/deals/tilburg/The-Gym4U/5566232
Twijfel twijfel... zal ik het doen?? Het is wel een mega-goede aanbieding én ik wil afvallen....
Maar gaan zulke dikkerds als ik wel naar de gym?? Hmm...
Laten we het zo zeggen, ik wíl het graag volhouden...quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet je zelf beslissen of jij het gym type bent en dat je het vol gaat houden.
Ik zou zoiets nooit doen; want ik weet gewoon dat ik het niet vol zou houdenMisschien 1x en dan denk ik: ja daahaag tis goed met jullie
Binnen 6 maanden moet je het op gebruikenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik wíl het graag volhouden...
Ohja!!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Wanneer komt jou goeien matigen banner tot je trouwdatum in je sig lin ?![]()
Ik kijk ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
Hotter than my daughterBriljant programma
Oh bambi. Ik zal je zo het geld overmaken; maar zou je het lakje pas willen verzenden als wij terug zijn van reis? Dus in de week van 21 mei dan..quote:
Thehehehquote:
Ik kan nog 4u twijfelen....quote:Op zondag 6 mei 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Binnen 6 maanden moet je het op gebruikenAls je vast beraden bent en wéét dat je het gaat doen en doorzetten; dan go for it.
Oh haha, hier had ik overheen gelezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh bambi. Ik zal je zo het geld overmaken; maar zou je het lakje pas willen verzenden als wij terug zijn van reis? Dus in de week van 21 mei dan..Anders blijft het hier zo lang liggen en als er iets fout gaat oid.......
Thehehehe, dan zal ie het wel naar zijn zin hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
cif heeft nog steeds niet gebeld... Straks belt ie vannacht ergens dat ik hem van de straat mag plukken![]()
Ja sgoedquote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh haha, hier had ik overheen gelezen.
Oh, is ook prima.Moet je me dan ms wel even helpen herinneren.
Thxquote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thehehehe, dan zal ie het wel naar zijn zin hebben
Oh, en priemke, wat een geweldige vakantiebestemming hebben jullie uitgezocht![]()
Jaaaaa, snap ik man, dat je er zin in hebt!!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja sgoed![]()
[..]
ThxUiteindelijk toch nog goed gekomen dus
![]()
Heb er echt zin in
En ook in europapark eik
![]()
good busy! en dan ook volhouden als ik het kan dan kan jij het ookquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
good busy! en dan ook volhouden als ik het kan dan kan jij het ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die over Priem? Had je je geluid aan staan?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
En ik klikte op de link in je sig
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Je gaat het gewoon doen! Niks geen proberen.
Ik zeg ook niet proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die over Priem? Had je je geluid aan staan?
"M'n best doen" is hetzelfde.quote:
Ik heb spijt van mijn dadenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
Theheheh worden zo'n mooie vrijgezellenfeesten volgend jaar.. met velen activiteiten gelinkt aan het circus
Ben je weer lekker positiefquote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
"M'n best doen" is hetzelfde.
En au, nagellakremover in m'n wondje.
Dat op kamers wonen is heel niet goed voor m'n nagels en nagellak trouwens.
NEEN !!!1!11!!! Té laatquote:
Dat euh... kanquote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem in die stapel e-books van jou zitten ook gewoon boeken met belse zinnen
Niet??quote:Op zondag 6 mei 2012 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat euh... kan
Ik heb echt geen 4000 boeken door gekeken
Wooohooo !!! En al beslist hoe je het gaat aanpakken?? Dan weet ik wanneer ik je een schop onder je kont moet geven als je naar de gym moetquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wooohooo !!! En al beslist hoe je het gaat aanpakken?? Dan weet ik wanneer ik je een schop onder je kont moet geven als je naar de gym moet
quote:
Goeden matigen waterbesparing.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Ey, en ik kan daar nu onbeperkt heen, dus als ik niet meer wil sporten, kan ik in elk geval nog iedere dag gaan douchen. Toch waar voor mijn geld
Eigen huis is zo fijnquote:Op zondag 6 mei 2012 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Djuu, ik moet echt eens klaar zijn met die studie. Eigen huis, wantz.
Ik kan het niet betalen van de post.quote:
Zeer goeien alternatief iddquote:Op zondag 6 mei 2012 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Ey, en ik kan daar nu onbeperkt heen, dus als ik niet meer wil sporten, kan ik in elk geval nog iedere dag gaan douchen. Toch waar voor mijn geld
Maar in september hopelijk meer tijd om te werken, want alleen scriptie.quote:
quote:
Dat is wel fijn, dat je dan alleen nog je scriptie hoeftquote:Op zondag 6 mei 2012 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar in september hopelijk meer tijd om te werken, want alleen scriptie.(Lees: sparen en deel boete betalen.
)
Ja man, en met een beetje mazzel kan ik nog andere wijven hun tieten kijken ook onder de douche. Win-win situatiequote:
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, dat je dan alleen nog je scriptie hoeft
Moet jij ook de langstudeerdersboete betalen?![]()
*zoekt op groupon gym*quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man, en met een beetje mazzel kan ik nog andere wijven hun tieten kijken ook onder de douche. Win-win situatie![]()
Dat heb ik vanmiddag ook gedaanquote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.En scriptie + één vak, dus tijd zat. Kijken of ik iets toffers kan vinden.
En ik zit m'n studieschuld te bekijken. Ik schrok.
Iets met "dat kan er ook nog wel bij"quote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag ook gedaanDe tering zeg.... Toen besloot ik dat ik die boete van 3.000 ook nog wel kan lenen van duo.
Dan zou ik het niet doenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
Mijn ouders willen ook een sportschool voor mij gaan betalen. Ik denk alleen dat daar weinig boobies te checken zijn. Hij ligt namelijk max 2 minuten van iedereen af
.
Preciesquote:Op zondag 6 mei 2012 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets met "dat kan er ook nog wel bij"
Dat zou ik doenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk proeflessen en dan even het boobiequotum checken.
Oh joy.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik moet nog even langs de decaan om 2 jaar uitstel van de 10-jaars-eis aan te kunnen vragen. I needz it
Zeker joy jaquote:Op zondag 6 mei 2012 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh joy.
Nog maar een half jaar te gaan tot papiertje.
Nou, ik vraag me dus af: moet je om je prestatiebeurs te krijgen niet een master doen?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik *zou* m'n master meteen kunnen doen, maar ik twijfel of ik niet beter gewoon kan gaan werken.
Nope.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me dus af: moet je om je prestatiebeurs te krijgen niet een master doen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me dus af: moet je om je prestatiebeurs te krijgen niet een master doen?
BA is genoeg voor prestatiebeurs.quote:
De VU is over het algemeen matig.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Mss het volgende:
De site van het VU sportcentrum is zeer matig. Ik kan nergens tarieven vinden.
Dan is t gratiezquote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Mss het volgende:
De site van het VU sportcentrum is zeer matig. Ik kan nergens tarieven vinden.
Mwehehehe.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Mss het volgende:
Overigens is er ook een sportcentrum op mijn faculteit. Je kijkt er vanuit de bieb recht naar binnen. No way dat ik daar ga sporten.
Ja, maar dat sportcentrum is letterlijk om de hoek. Als ik naar dat grote UvA sportcentrum wil moet ik naar Science Park.quote:
Damn, dat is ook lekker handig geplaatst danquote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Mss het volgende:
Overigens is er ook een sportcentrum op mijn faculteit. Je kijkt er vanuit de bieb recht naar binnen. No way dat ik daar ga sporten.
Oh ja, dat was ver.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar dat sportcentrum is letterlijk om de hoek. Als ik naar dat grote UvA sportcentrum wil moet ik naar Science Park.
Thanx!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mss:
http://www.sportcentrum.vu.nl/nl/sportprogramma/fitness/index.asp
das toch niet zo heul veelquote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
Sporten in de daluren. ¤ 29,- tot 1 juli 2012. Das niet zoveel geld
Tof.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
So hee, er zit een nogal boze pousse buiten geloof ik![]()
Is Eny op bezoek?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
So hee, er zit een nogal boze pousse buiten geloof ik![]()
quote:
Dan gaan we allemaal heul gezond en slank enzo wordenquote:
Jazekerquote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal heul gezond en slank enzo worden
Ik ben in Utrecht naar een speciaalzaak geweest. Ze hadden heel veel keuze in bh's in grote cups + omtrek. Geweldig leuk zijn ze niet, maar dat is denk ik ook bijna niet meer te vinden in grotere maten. Ik heb gewoon effen, gladde zwarte bh'squote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O ja weet iemand toevallig waar ik een beetje leuke bh's in cup e kan vinden? omgeving DH
Ik was dus zaterdag in de hunkemoller en daar kwamen ze echt aanzetten met van die witte oma dingenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben in Utrecht naar een speciaalzaak geweest. Ze hadden heel veel keuze in bh's in grote cups + omtrek. Geweldig leuk zijn ze niet, maar dat is denk ik ook bijna niet meer te vinden in grotere maten. Ik heb gewoon effen, gladde zwarte bh's.
Ik vind de minimizers van honkemoller in het zwart niet heel lelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik was dus zaterdag in de hunkemoller en daar kwamen ze echt aanzetten met van die witte oma dingen
Zou je mij de naam willen dm' en?
Gaat je vast goed staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik ga wel voor deze look natuurlijk
[ afbeelding ]
Oee geil!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik ga wel voor deze look natuurlijk
[ afbeelding ]
Sexayquote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
Lies wil op deze gaan lijken:
[ afbeelding ]
Hoort erbij.quote:
Jij snapt hemquote:Op zondag 6 mei 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
Mooien trouwsfoto's zullen dat worden van Lin en Lies. Dat gaat een bikiniwedding worden!
HUNKSquote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Damn, de mannen zijn ook goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
MAAK HET DEAUDT
http://www.thehollywoodgo(...)rty-beastie-boys-tr/
Dafuq zit er naast zijn gezicht?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Damn, de mannen zijn ook goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het toch al?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
MAAK HET DEAUDT
http://www.thehollywoodgo(...)rty-beastie-boys-tr/
Als het maar goed zit ik wil wel goede bh's eigenlijk en marlies dekkers vind ik niet zo met die bandjes overal bovenuitquote:Op zondag 6 mei 2012 21:50 schreef megamandy het volgende:
Ik ben beel tevreden over de bh's van Marie Jo en Marlies Dekkers. Maar dat laatste vinden veel mensen heel lelijk en ze zijn niet echt goedkoop (ik koop ze alleen in Maasmechelen Village).
En sommige daarvan heb ik inmiddels al 4/5 jaar en nog geen kapot![]()
Maar ik weet niet wat jij qua geld wilt uitgeven? Want ik heb ook nog weinig keuze omdat ik in de omvang 70 heb. Hunkemöller heeft voor mij ook alleen maar oma bh's
Nee, Coldplay voor deze afslachting.quote:
En bedanktquote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef megamandy het volgende:
Oja net was bij The Ultimate Dance Battle jullie lieelingsnummer
Titaaaniiiiuuuummmm
Ik kwootte alleen mezelf.quote:
Bij de meeste dingen komen bij mij de bandjes er niet bovenuit. Snap niet hoe sommige vrouwen dat doen hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Als het maar goed zit ik wil wel goede bh's eigenlijk en marlies dekkers vind ik niet zo met die bandjes overal bovenuit![]()
Marie Jo vind ik inderdaad wel mooi en een fijn merk
Srsly, dat is toch een belediging voor dit:quote:
Ik zie dan altijd van die verlepte huisvrouwtjes voor me die spannende dingen aan doenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij de meeste dingen komen bij mij de bandjes er niet bovenuit. Snap niet hoe sommige vrouwen dat doen hooren ik draag geen preutse kleding
Bodybuilders.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
http://www.crookedbrains.(...)re-these-really.html![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly, dat is toch een belediging voor dit:
Briljante clip ook!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook echt gewoon bedoeld als een 'ok, vandaar'. Niet een sarcastische ok omdat ik het er niet mee eens ben ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn haat jegens Coldplay zit diep.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het was ook echt gewoon bedoeld als een 'ok, vandaar'. Niet een sarcastische ok omdat ik het er niet mee eens ben ofzo.
Daar had ik gisteren ook al last van...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Hai!
Ik was ff lopen. Dat en mijn mobiel internet wil niet vandaag
De Magneet in de Vlierboomstraat. Die heeft mooie bh`s in grotere matenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O ja weet iemand toevallig waar ik een beetje leuke bh's in cup e kan vinden? omgeving DH
Steeds beterquote:
Heeft ie dat gedaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
En dan moest ik nog een teammaat ook naar huis brengen... Zegt cif "hoe was je anders thuis gekomen??"
Hij: 'Daarom ben ik zo blij met jullie amaaike'![]()
Dubbele tongen3 keer gehoord dat cif zn enkelbanden weer heeft gescheurd
maar "o wat was het een goei fisje"
Heerlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
En dan moest ik nog een teammaat ook naar huis brengen... Zegt cif "hoe was je anders thuis gekomen??"
Hij: 'Daarom ben ik zo blij met jullie amaaike'![]()
Dubbele tongen3 keer gehoord dat cif zn enkelbanden weer heeft gescheurd
maar "o wat was het een goei fisje"
Dat is fijn chick!!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Steeds beter![]()
[..]
Heeft ie dat gedaan?
De sukkelquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ja weer verkeerd getraptWat eik best klote is want dinsdag en woensdag veel wandelen in europapark en dan naar toscane.... Hoop maar dat ie er deze keer niet zoveel last van zal hebben of er zal weer weinig gewandeld worden
![]()
Maarrrr ik duik mijn bed in,,, te moe...
Slaap lekker Priem en lekker handig van Cifquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ja weer verkeerd getraptWat eik best klote is want dinsdag en woensdag veel wandelen in europapark en dan naar toscane.... Hoop maar dat ie er deze keer niet zoveel last van zal hebben of er zal weer weinig gewandeld worden
![]()
Anders moet je veel gaan seksen. Kan-ie tenminste liggend/zittend doen!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Slaap lekker Linquote:
De Magneet aan de Vlierboomstraat. Wel heel duur, maar heel fijnquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Als het maar goed zit ik wil wel goede bh's eigenlijk en marlies dekkers vind ik niet zo met die bandjes overal bovenuit![]()
Marie Jo vind ik inderdaad wel mooi en een fijn merk
Dat zeg ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De Magneet aan de Vlierboomstraat. Wel heel duur, maar heel fijn
Ah, ik had nog niet verdergelezenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De Magneet in de Vlierboomstraat. Die heeft mooie bh`s in grotere maten
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
En ik ga slapen, er zit een geel stickertje in dus ik zie dubbel
Met jou en de beeb nog alles goed?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
En ik ga slapen, er zit een geel stickertje in dus ik zie dubbel
Yupquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yuplief dat je het vraagt
het gele stickertje is tegen de misselijkheid, dus dat is een goed teken denk ik.. En morgen echo!
Thanks en slaap lekker Trixquote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De Magneet aan de Vlierboomstraat. Wel heel duur, maar heel fijn
OOoo echoquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yuplief dat je het vraagt
het gele stickertje is tegen de misselijkheid, dus dat is een goed teken denk ik.. En morgen echo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |