De sukkelquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ja weer verkeerd getraptWat eik best klote is want dinsdag en woensdag veel wandelen in europapark en dan naar toscane.... Hoop maar dat ie er deze keer niet zoveel last van zal hebben of er zal weer weinig gewandeld worden
![]()
Maarrrr ik duik mijn bed in,,, te moe...
Slaap lekker Priem en lekker handig van Cifquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ja weer verkeerd getraptWat eik best klote is want dinsdag en woensdag veel wandelen in europapark en dan naar toscane.... Hoop maar dat ie er deze keer niet zoveel last van zal hebben of er zal weer weinig gewandeld worden
![]()
Anders moet je veel gaan seksen. Kan-ie tenminste liggend/zittend doen!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Slaap lekker Linquote:
De Magneet aan de Vlierboomstraat. Wel heel duur, maar heel fijnquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Als het maar goed zit ik wil wel goede bh's eigenlijk en marlies dekkers vind ik niet zo met die bandjes overal bovenuit![]()
Marie Jo vind ik inderdaad wel mooi en een fijn merk
Dat zeg ikquote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De Magneet aan de Vlierboomstraat. Wel heel duur, maar heel fijn
Ah, ik had nog niet verdergelezenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De Magneet in de Vlierboomstraat. Die heeft mooie bh`s in grotere maten
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
En ik ga slapen, er zit een geel stickertje in dus ik zie dubbel
Met jou en de beeb nog alles goed?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
En ik ga slapen, er zit een geel stickertje in dus ik zie dubbel
Yupquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yuplief dat je het vraagt
het gele stickertje is tegen de misselijkheid, dus dat is een goed teken denk ik.. En morgen echo!
Thanks en slaap lekker Trixquote:Op zondag 6 mei 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De Magneet aan de Vlierboomstraat. Wel heel duur, maar heel fijn
OOoo echoquote:Op zondag 6 mei 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yuplief dat je het vraagt
het gele stickertje is tegen de misselijkheid, dus dat is een goed teken denk ik.. En morgen echo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |