Ge doet maar!quote:
Ik heb nog velen slechten horrors liggen!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja tof man!
En veel slaperts!
Pyjama horror nacht
Da's juist het perfecte moment voor sleckten horrors.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice
Hoewel we wss allemaal kledderzat een doodmoe zijn dan
Ik snap de grap nietquote:Op zondag 6 mei 2012 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Yo yo yo al jullie afvallerts!
.....................![]()
Je mist de link denk ik.quote:
quote:
Er stond een linkje naar een marktplaats advertentie van mij voor een crosstrainerquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil ik een theefilter voor in m'n theepot?
15 euro voor een filter.quote:
das dan wat minderquote:
Pehehehe nee dat was het voordeel.. kregen 15% korting vanwege vroegboekkorting en goeikoper dan alle luxe hotels die we anders hadden gezienquote:Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
En koste het honderdmiljoen euro?
Buy all the things!quote:
Ben je hem beu? Ik dacht dat je er nog geregeld op zatquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er stond een linkje naar een marktplaats advertentie van mij voor een crosstrainer
De pot was gratiesj.quote:
ah nu snap ik hemquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er stond een linkje naar een marktplaats advertentie van mij voor een crosstrainer
Vroegboekkorting als je een week van tevoren boekt?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe nee dat was het voordeel.. kregen 15% korting vanwege vroegboekkorting en goeikoper dan alle luxe hotels die we anders hadden gezienKomen nu aan 1200 incl. ontbijt
We happeh
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De pot was gratiesj.(En dan een
-hoofd trekken omdat een veel te dure pot al veel te lang staat te verstoffen.
)
Srsly, theepot van ¤85. Ridicuul.quote:
Ik was ook al in de war.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
LolEuh nee.. lastminute korting bedoel ik
wtf brain
85 euroquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
LolEuh nee.. lastminute korting bedoel ik
wtf brain
Bredemeijer.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
85 eurowat is dat voor een bijzondere theepot dan?
Weet je wel hoeveel lakjes je daarvoor kunt kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bredemeijer.
Wel dubbelwandig, dus thee blijft makkelijk een uur heet.(In totaal dus zo'n twee uur de tijd voor het niet heet genoeg meer is.) Da's wel weer chill.
Veel, maar dit was een krijgertje.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel lakjes daarvoor kunt kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |