Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zijn altijd van die kloterige dilemma's
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klasgenootje, niet eens een vriendin dus.
Daarom twijfel ik ook zo.quote:
Zijn nu aan het spelen... Heeft rookbommen en alles mee.. T-shirts besteld ookquote:
Noem jij jezelf nu tof? Je kunt niet naar de meet komen, davinniknietofnie!!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:12 schreef Debsterr het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik "hoop" dat er meer toffe mensen niet naar de meet kunnen? Dan baal ik minder hard dat ik zelf niet kan
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
niet kunnen is niet kunnen, maakt je niet minder tofquote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef Debsterr het volgende:
En iedereen die naar de meet komt is sowieso wel tof trouwens. Ik ben dus niet tof
.
Heb je eindelijk geboekt?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zijn nu aan het spelen... Heeft rookbommen en alles mee.. T-shirts besteld ookMet 'net geen? kampioen'. Zodat ze de 'net geen' kunnen doorstrepen als ze wél kampioen zijn
Ik moet eik zo ook gaan; maar ben ziekig en ben bang dat ik dinsdag dan helemaal niks meer waard ben als we eenmaal op reis vertrekken
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet kunnen is niet kunnen, maakt je niet minder tof
awwwwquote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef Debsterr het volgende:
En iedereen die naar de meet komt is sowieso wel tof trouwens. Ik ben dus niet tof
.
We gaan eerst 2 dagen naar europaparkquote:Op zondag 6 mei 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je eindelijk geboekt?Waarheen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, ben je trouwens al naar de kapper geweest?
Mag ik mee? Dan kook ik elke dag Italiaans voor julliequote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We gaan eerst 2 dagen naar europapark![]()
En rijden dan door naar Toscane:
http://gagnoni.it/house_turan.php?language=nl
Oeehhhh !!! Niet hoeven te koken klinkt zeer aanlokkelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mag ik mee? Dan kook ik elke dag Italiaans voor jullie
Geen idee... Denk het niet? Ik heb wel weer een nagellak die oplicht onder blacklight, maar die doet niet glow in the dark.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zoeen nagellak die in the dark glowen doet, licht die eigenlijk ook op onder blacklight? heeft 1 van jullie daar ervaring mee?
ah, dus dat zijn dus wel 2 verschillende dingen?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen idee... Denk het niet? Ik heb wel weer een nagellak die oplicht onder blacklight, maar die doet niet glow in the dark.
Ik heb een glow in the dark en een oplicht in blacklight lakje. Die laatste is niet glow in the dark, maar die eerste heb ik nog nooit gedragen, laat staan in de buurt van blacklight. Dus dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, dus dat zijn dus wel 2 verschillende dingen?
ik twijfelde nogal
Wauwquote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We gaan eerst 2 dagen naar europapark![]()
En rijden dan door naar Toscane:
http://gagnoni.it/house_turan.php?language=nl
Ziet er super uit he?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
En koste het honderdmiljoen euro?
hmmmmmmmmm... true....quote:Op zondag 6 mei 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hebt nu wel verkapt je telefoonnummer op fok gezet hč, dat je het even weet.
Ja, vooral met het oog op de hoeveelheid mensen die hier meelezen en niet posten, is dat denk ik wel verstandig!quote:
Ge doet maar!quote:
Ik heb nog velen slechten horrors liggen!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja tof man!
En veel slaperts!
Pyjama horror nacht
Da's juist het perfecte moment voor sleckten horrors.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice
Hoewel we wss allemaal kledderzat een doodmoe zijn dan
Ik snap de grap nietquote:Op zondag 6 mei 2012 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Yo yo yo al jullie afvallerts!
.....................![]()
Je mist de link denk ik.quote:
quote:
Er stond een linkje naar een marktplaats advertentie van mij voor een crosstrainerquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil ik een theefilter voor in m'n theepot?
15 euro voor een filter.quote:
das dan wat minderquote:
Pehehehe nee dat was het voordeel.. kregen 15% korting vanwege vroegboekkorting en goeikoper dan alle luxe hotels die we anders hadden gezienquote:Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
En koste het honderdmiljoen euro?
Buy all the things!quote:
Ben je hem beu? Ik dacht dat je er nog geregeld op zatquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er stond een linkje naar een marktplaats advertentie van mij voor een crosstrainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |