ah nu snap ik hemquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er stond een linkje naar een marktplaats advertentie van mij voor een crosstrainer
Vroegboekkorting als je een week van tevoren boekt?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe nee dat was het voordeel.. kregen 15% korting vanwege vroegboekkorting en goeikoper dan alle luxe hotels die we anders hadden gezienKomen nu aan 1200 incl. ontbijt
We happeh
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De pot was gratiesj.(En dan een
-hoofd trekken omdat een veel te dure pot al veel te lang staat te verstoffen.
)
Srsly, theepot van ¤85. Ridicuul.quote:
Ik was ook al in de war.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
LolEuh nee.. lastminute korting bedoel ik
wtf brain
85 euroquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
LolEuh nee.. lastminute korting bedoel ik
wtf brain
Bredemeijer.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
85 eurowat is dat voor een bijzondere theepot dan?
Weet je wel hoeveel lakjes je daarvoor kunt kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bredemeijer.
Wel dubbelwandig, dus thee blijft makkelijk een uur heet.(In totaal dus zo'n twee uur de tijd voor het niet heet genoeg meer is.) Da's wel weer chill.
Veel, maar dit was een krijgertje.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel lakjes daarvoor kunt kopen
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel, maar dit was een krijgertje.(Vader werkte bij het bedrijf die die potten maakte -> gratiesj theepot. Kwam er veul later pas achter hoe duur die krengen zijn.
)
50 cent geboden?quote:
Oh neuh. Maar als 'ie er toch staat.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]zou zelf eigenlijk niet 85 euro neertellen voor een thee pot
yupquote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
50 cent geboden?
[..]
Oh neuh. Maar als 'ie er toch staat.Beetje jammer dat de accessoires in dezelfde prijsklasse vallen.
Dan ga ik een euro biedenquote:
SQ humorquote:
Succesquote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
...En ze zijn kampioen
Straks een zatte cif ophalen dus
Mwehehehe, sterkte ermee.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
...En ze zijn kampioen
Straks een zatte cif ophalen dus
He dat doet ie van mij ookquote:Op zondag 6 mei 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ah zal vast meevallen.. Eerst gaat ie honderdmiljtoenmiljard keer hetzelfde vertellen.. Daarna probeert ie aan me te zitten.. Uiteindelijk valt ie in slaap op de bank
Zo heerlijk voorspelbaar![]()
Mannen
Yes, al ben ik het nu ff zat. Ben alles opnieuwe erop aan het zetten en nu ook goed met descriptions enzoquote:
Waarschijnlijk scheelt dat wel ja. Of gewoon alleen maar een kamer van 13 m2 hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik wat vaker wat aan het huishouden zou doen, zou het dan misschien niet zo'n gigantische pestklus zijn?
Heb wel bij elkaar 4 pakjes sigaretten gevonden waar nog sigaretten inzaten
Thanks ga t even lezenquote:
Le fuquote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef Mss het volgende:
Ik zou met een vriend van mij naar de ikea gaan. Is zijn auto kapot.
Gezelligquote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef milka82 het volgende:
Lazy sunday is lazy..... Morgen weer aan het werk, ik wil ferkansie! Oja, ik kom wel naar de meet!
Nah, valt wel meequote:
Hell yeahquote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik wat vaker wat aan het huishouden zou doen, zou het dan misschien niet zo'n gigantische pestklus zijn?
Heb wel bij elkaar 4 pakjes sigaretten gevonden waar nog sigaretten inzaten
Tof, welke allemaalquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nog maar bij drie locaties offertes aangevraagd, ditmaal kroegen/restaurants met tuinen
Na een beetje nadenken kwamen we tot de conclusie dat die er nog best wat zijn in centrum Eindhoven
Oooh Que Pasa, dat is een leuke tuin jaquote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Que Pasa, Trafalgar pub en de Bergsche tuin
Wilde net zeggen, de tuin van de Bergsche tuin verbaasde ik mij echt over toen ik die zag voor het eerstquote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Que Pasa, Trafalgar pub en de Bergsche tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |