quote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel, maar dit was een krijgertje.(Vader werkte bij het bedrijf die die potten maakte -> gratiesj theepot. Kwam er veul later pas achter hoe duur die krengen zijn.
)
50 cent geboden?quote:
Oh neuh. Maar als 'ie er toch staat.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]zou zelf eigenlijk niet 85 euro neertellen voor een thee pot
yupquote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
50 cent geboden?
[..]
Oh neuh. Maar als 'ie er toch staat.Beetje jammer dat de accessoires in dezelfde prijsklasse vallen.
Dan ga ik een euro biedenquote:
SQ humorquote:
Succesquote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
...En ze zijn kampioen
Straks een zatte cif ophalen dus
Mwehehehe, sterkte ermee.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
...En ze zijn kampioen
Straks een zatte cif ophalen dus
He dat doet ie van mij ookquote:Op zondag 6 mei 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ah zal vast meevallen.. Eerst gaat ie honderdmiljtoenmiljard keer hetzelfde vertellen.. Daarna probeert ie aan me te zitten.. Uiteindelijk valt ie in slaap op de bank
Zo heerlijk voorspelbaar![]()
Mannen
Yes, al ben ik het nu ff zat. Ben alles opnieuwe erop aan het zetten en nu ook goed met descriptions enzoquote:
Waarschijnlijk scheelt dat wel ja. Of gewoon alleen maar een kamer van 13 m2 hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik wat vaker wat aan het huishouden zou doen, zou het dan misschien niet zo'n gigantische pestklus zijn?
Heb wel bij elkaar 4 pakjes sigaretten gevonden waar nog sigaretten inzaten
Thanks ga t even lezenquote:
Le fuquote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef Mss het volgende:
Ik zou met een vriend van mij naar de ikea gaan. Is zijn auto kapot.
Gezelligquote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef milka82 het volgende:
Lazy sunday is lazy..... Morgen weer aan het werk, ik wil ferkansie! Oja, ik kom wel naar de meet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |