Ik kwootte alleen mezelf.quote:
Bij de meeste dingen komen bij mij de bandjes er niet bovenuit. Snap niet hoe sommige vrouwen dat doen hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Als het maar goed zit ik wil wel goede bh's eigenlijk en marlies dekkers vind ik niet zo met die bandjes overal bovenuit![]()
Marie Jo vind ik inderdaad wel mooi en een fijn merk
Srsly, dat is toch een belediging voor dit:quote:
Ik zie dan altijd van die verlepte huisvrouwtjes voor me die spannende dingen aan doenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij de meeste dingen komen bij mij de bandjes er niet bovenuit. Snap niet hoe sommige vrouwen dat doen hooren ik draag geen preutse kleding
Bodybuilders.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
http://www.crookedbrains.(...)re-these-really.html![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly, dat is toch een belediging voor dit:
Briljante clip ook!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook echt gewoon bedoeld als een 'ok, vandaar'. Niet een sarcastische ok omdat ik het er niet mee eens ben ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn haat jegens Coldplay zit diep.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het was ook echt gewoon bedoeld als een 'ok, vandaar'. Niet een sarcastische ok omdat ik het er niet mee eens ben ofzo.
Daar had ik gisteren ook al last van...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Hai!
Ik was ff lopen. Dat en mijn mobiel internet wil niet vandaag
De Magneet in de Vlierboomstraat. Die heeft mooie bh`s in grotere matenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O ja weet iemand toevallig waar ik een beetje leuke bh's in cup e kan vinden? omgeving DH
Steeds beterquote:
Heeft ie dat gedaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
En dan moest ik nog een teammaat ook naar huis brengen... Zegt cif "hoe was je anders thuis gekomen??"
Hij: 'Daarom ben ik zo blij met jullie amaaike'![]()
Dubbele tongen3 keer gehoord dat cif zn enkelbanden weer heeft gescheurd
maar "o wat was het een goei fisje"
Heerlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
En dan moest ik nog een teammaat ook naar huis brengen... Zegt cif "hoe was je anders thuis gekomen??"
Hij: 'Daarom ben ik zo blij met jullie amaaike'![]()
Dubbele tongen3 keer gehoord dat cif zn enkelbanden weer heeft gescheurd
maar "o wat was het een goei fisje"
Dat is fijn chick!!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Steeds beter![]()
[..]
Heeft ie dat gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |