Oh haha, hier had ik overheen gelezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh bambi. Ik zal je zo het geld overmaken; maar zou je het lakje pas willen verzenden als wij terug zijn van reis? Dus in de week van 21 mei dan..Anders blijft het hier zo lang liggen en als er iets fout gaat oid.......
Thehehehe, dan zal ie het wel naar zijn zin hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
cif heeft nog steeds niet gebeld... Straks belt ie vannacht ergens dat ik hem van de straat mag plukken![]()
Ja sgoedquote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh haha, hier had ik overheen gelezen.
Oh, is ook prima.Moet je me dan ms wel even helpen herinneren.
Thxquote:Op zondag 6 mei 2012 19:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thehehehe, dan zal ie het wel naar zijn zin hebben
Oh, en priemke, wat een geweldige vakantiebestemming hebben jullie uitgezocht![]()
Jaaaaa, snap ik man, dat je er zin in hebt!!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja sgoed![]()
[..]
ThxUiteindelijk toch nog goed gekomen dus
![]()
Heb er echt zin in
En ook in europapark eik
![]()
good busy! en dan ook volhouden als ik het kan dan kan jij het ookquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
good busy! en dan ook volhouden als ik het kan dan kan jij het ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die over Priem? Had je je geluid aan staan?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
En ik klikte op de link in je sig
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Je gaat het gewoon doen! Niks geen proberen.
Ik zeg ook niet proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die over Priem? Had je je geluid aan staan?
"M'n best doen" is hetzelfde.quote:
Ik heb spijt van mijn dadenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
Theheheh worden zo'n mooie vrijgezellenfeesten volgend jaar.. met velen activiteiten gelinkt aan het circus
Ben je weer lekker positiefquote:Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
"M'n best doen" is hetzelfde.
En au, nagellakremover in m'n wondje.
Dat op kamers wonen is heel niet goed voor m'n nagels en nagellak trouwens.
NEEN !!!1!11!!! Té laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |