Ben er al paar keer geweest, niet mijn stad.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet eens naar Adam , dan ga je meer van adam houden
Ik woon niet graag in the middle of nowhere.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou je op Groningen hatenwat valt er te haten.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben er al paar keer geweest, niet mijn stad.
Ik studeer daar en echt hun accent al is irritant.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben er al paar keer geweest, niet mijn stad.
Zit je tegen mij te zeiken dat ik een filmpje al 2/3x heb gepostquote:
Gast wtf...quote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik studeer daar en echt hun accent al is irritant.
Goed nummer man.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je tegen mij te zeiken dat ik een filmpje al 2/3x heb gepostvieze hypocriet.
En ik ga niet luisteren ik kijk MMA.
Nederlandse rapquote:
Accent komt bij mij altijd zo fake over.quote:
Alleen maar omdat het buiten de randstad isquote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik woon niet graag in the middle of nowhere.
Randstadquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het buiten de randstad isbroaden your mind.
Accent?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik studeer daar en echt hun accent al is irritant.
Je bent uit Brabant verhuisd?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik woon niet graag in the middle of nowhere.
Had je naar Ahoy moeten gaan vannacht joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister gewoon thunderdome klassiekers
5 uur lang
als je bijt loopt ze leeg he!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus man. Ik ga even pissen en proberen te slapen. Chick is net wakker dus ken nog net effe aan der tieten plukken voor ze in slaap valt en het onder aanranding valt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus man. Ik ga even pissen en proberen te slapen. Chick is net wakker dus ken nog net effe aan der tieten plukken voor ze in slaap valt en het onder aanranding valt.
Centrum wel een beetje. Jordaan op sommige plekken ook. Adam noord en de rest niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Accent?het is meestal gewoon kakkers accent wat je in de stad hoort.
Dit ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Accent?het is meestal gewoon kakkers accent wat je in de stad hoort.
Arme student allesquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je naar Ahoy moeten gaan vannacht joh.
nonsens,goedkope poppen hebben geen eigen wilquote:Op zondag 6 mei 2012 01:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik bijt draait ze mijn tepels om.
Heerlijk manquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister gewoon thunderdome klassiekers
5 uur lang
neequote:Op zondag 6 mei 2012 01:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ooit wel eens in Groningen (stad) geweest dan?
Al die haat man, waarom?quote:
Is een mooie stad met leuke feestjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ooit wel eens in Groningen (stad) geweest dan?
Studentenchicks manquote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een mooie stad met leuke feestjes.
Alleen soms te veel studenten.
Studentesquote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een mooie stad met leuke feestjes.
Alleen soms te veel studenten.
tief toch op man, ik wil niet in een dorp wonen met ons kent ons en elke scheet die je laat wordt over geroddeldquote:
110m2 voor 360 per maandquote:Op zondag 6 mei 2012 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Heerlijk toch, middle of nowhere.. grond kost niks,
hallooooooooooooquote:groot huis,
Ik weet wel beter plekken.quote:lekker je wijf pompen op de hei.
Met de motor op een drukke A13 een racesimulatiespel nadoenquote:Lekker quad rijden,
12.000 wapens leegschieten in Rotterdam Alexandriumquote:buks schieten,
Hoe is dit een argumentquote:fruit bomen
En op naar de strontboeren!quote:Weg van alle herrie in de stad.
Die waren daar wel lekker.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zou het echt tof vinden in zo'n ons-kent-ons dorp wonen. Lekker aftrekken terwijl de buurt naar binnen kijkt, iedereen over de zeik.
Ik zou het echt tof vinden in zo'n ons-kent-ons dorp wonen. Lekker aftrekken terwijl de buurt naar binnen kijkt, iedereen over de zeik.
Wtf gast.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Omgebouwde gestolen quote uit Probleem wijken, ik heb je wel door.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Zou jij niet gaan slapenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Mwoah, je hebt ze er wel tussen zitten ja. Maar over het algemeen zijn Groningers de meest gastvrije/beleefde mensen die ik kenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die waren daar wel lekker.
Maar je had ook veel kakker mannen.
Meest irritante mensen ooit.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Smoofie het volgende:
A'dam noord, jwt a4l? NRD35 je weet toch bradda.
Dan zijn "echte" amsterdammers toch beter.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt ze er wel tussen zitten ja. Maar over het algemeen zijn Groningers de meest gastvrije/beleefde mensen die ik ken
Nee man, ga weg met je nederlandse rapquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Smoofie het volgende:
A'dam noord, jwt a4l? NRD35 je weet toch bradda.
Ben ook niet zolang gebleven.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt ze er wel tussen zitten ja. Maar over het algemeen zijn Groningers de meest gastvrije/beleefde mensen die ik ken
schroevendraaier, koevoet flipper en een baksteen*quote:Op zondag 6 mei 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
110 120 130 geen elke probleem.. koevoet flipper en een baksteen, anders gaan we nergens heeeeen.
Deal. Zeg maar als je zin hebt om naar Groningen te gaanquote:Op zondag 6 mei 2012 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ook niet zolang gebleven.
Misschien volgende keer, dan laat jij alles van het stad zien.
ben jij zo'n gozer met een Opel Combo met Feyenoord vaantje aan de spiegelquote:Op zondag 6 mei 2012 01:48 schreef Helpmefok het volgende:
Vorige keer kwam ik met een bestelbus dubbelgeparkeerd ergens rond berkel - roderijs ofzo? staan op een weg waar per uur 2 auto's voorbij komen.
HELE BUURT het raam uit kijken, twee mensen naar buiten. "Meneer, namens het buurtcomité (DA FUQ?) willen we u verzoeken uw bus uit het straatbeeld te verwijderen".
'Hebben jullie ook een regeling tegen lelijke mensen die de hardwerkende burger aanspreekt, anders wil ik die bij deze opteren, goededag'
Werd de politie gebeld.. Dafuq.
Nog geen 5 kilometer buiten Rotterdam en de mensen zijn al achterlijk. Néé bednakt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Deal. Zeg maar als je zin hebt om naar Groningen te gaan
Die kaaskop in het beginquote:
Yamaha R6, Kawasaki Er-5, Mercedes Vito voor het bedrijf en ik hád een (Jaja) Opel Vectra C GTS V6 turrrrrrrrrrbo.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ben jij zo'n gozer met een Opel Combo met Feyenoord vaantje aan de spiegel
koop een betere pop danquote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
Vraag aan de Fok!bazen hier, vlak voorik ga slapen: wie heeft weleens meegemaakt dat hij een wijf zo hard doggy nam dat hij uit haar kut in d'r reet schoot, en zo'n pijnscheut door der reet schoot maar ze 'm er wel in liet zitten?.
Een van die dingen die ik nog graag eens zou willen meemakne.
NU ECHT WEG. TRUSTE.
Je moeder liet hem er ook gewoon in zitten, she likes it up the ass.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
Vraag aan de Fok!bazen hier, vlak voorik ga slapen: wie heeft weleens meegemaakt dat hij een wijf zo hard doggy nam dat hij uit haar kut in d'r reet schoot, en zo'n pijnscheut door der reet schoot maar ze 'm er wel in liet zitten?.
NU ECHT WEG. TRUSTE.
Die is al ruim 20 jaar doodquote:Op zondag 6 mei 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moeder liet hem er ook gewoon in zitten, she likes it up the ass.
quote:
Kut jij maakte die grap.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Trap ik niet in, die grap heb ik zelf al eens gemaakt, heb je vast gezien
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
NU ECHT WEG. TRUSTE.
neequote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso klinkt alles beter in het engels
Niet alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
100% eensquote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ze hebben alleen geen mooi woord voor 'sowieso'.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wise nose.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja oke er zijn altijd uitzonderingen. Wijsneus
Ik ben geen wijsneusquote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja oke er zijn altijd uitzonderingen. Wijsneus
is al gegeven.quote:
Anyway?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben alleen geen mooi woord voor 'sowieso'.
Doe ik ook zometeen, heb nog halve pan staan. Morgen gewoon naar de supermarkt en nieuw eten kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit te denken om mijn left over pasta op te warmenmaar dan heb ik morgen niks..
sowhosoquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is niet in zoveel mogelijkheden toepasbaar als 'sowieso'.
Volgens mij is de appie niet open op zondag ;Dquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik ook zometeen, heb nog halve pan staan. Morgen gewoon naar de supermarkt en nieuw eten kopen
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
fuckingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
making love of gewoon keihard neuken,schenken,geven.
Ja oke maar dat heb je omgekeerd ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
That is anyway the truth.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
making love of gewoon keihard neuken,schenken,geven.
Jij kent het gezegde 'in alle staten zijn' pas sinds 2 dagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Met jullie kun je ook niet discussieren, alles letterlijk vertalen ipv correcte gezegdes gebruiken.
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Met jullie kun je ook niet discussieren, alles letterlijk vertalen ipv correcte gezegdes gebruiken.
ich liebe dich of i love you.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Google vertalen gaf dat aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.
Sorry mi mang.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso zijn gezegdes en spreekwoorden gewoon kutquote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kent het gezegde 'in alle staten zijn' pas sinds 2 dagen.
nee man, verrijking van onze taal.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso zijn gezegdes en spreekwoorden gewoon kut![]()
Dit!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso zijn gezegdes en spreekwoorden gewoon kut![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
http://translate.google.n(...)2F1812768%23&act=url
Veel mooier topic zo.
quote:Welcome to the VBL SC. With all shysters, hooligans and morons who like to come in VBL
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
http://translate.google.n(...)2F1812768%23&act=url
Veel mooier topic zo.
Ik vind GGMM toch mooier.quote:GOFTEDOMME DDMM
The situation is walking out the handquote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Never look a given horse in the mouth
Nederlandse film trauma's komen naar boven.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
I will fucking kill you. > Ik ga je verdomme vermoorden.
quote:On Saturday, May 5, 2012 4:09 wrote Heatseeker the following:
You rotten pears, unripe pears, pears failed, and even cunt with pears.
But Monopoly is clearly a nice bloke.
Tis toch thanquote:Op zondag 6 mei 2012 02:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
better one bird in the hand then ten in the sky
ik ga nu andere talen doen, bulgaars is ook vrij tof.quote:
Ik kan alleen Engels.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga nu andere talen doen, bulgaars is ook vrij tof.
oh doe duits, dan weet je het woord voor Beunhazen.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
WHERE DO JEWS COME FROM?
ISRAEL HERE FAR AWAY!
DO SUPERJEWS LIVE THERE?
etc
Kieron is een baas manquote:Op zondag 6 mei 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik spreek ook een aardig woordje Afrikaans dankzij Kieron
geniale filmquote:
Had m'n msn dan gegeven, jij hebt 'm wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is correct. Hij zit vaak op msn en hij mist je. Hij wil je toevoegen op msn!
OFquote:Op zondag 6 mei 2012 02:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
On Sunday, April 22, 2012 0:27 Monopoly wrote the following:
DV is a sweetheart
vertaling?quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
WHERE DO JEWS COME FROM?
ISRAEL HERE FAR AWAY!
DO SUPERJEWS LIVE THERE?
etc
Choosache.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Smiling like a farmer with toothache
Not shot is always miss.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Not giving it a shot is always a missing shot.
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Smiling like a farmer with toothache
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou in het Engels niet goed klinken nee.
qftquote:Op zondag 6 mei 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
Engels > Nederland. Geen discussie mogelijk.
Kijk maar naar muziek, films, games en motivational speeches/filmpjes.
Niet bepaald.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ATB niet kennen
Ken je Darude ook zeker niet? N00b.
Ik herken muziek heel snel, dus ik skip ook altijd er door heen.. weet ik of hem ken of niet en of het wat is of niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best knap dat jij dat binnen 20 seconden kan horen.
Titel en artiest kan ik binnen 20 seconden wel lezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best knap dat jij dat binnen 20 seconden kan horen.
Dat hoofd deel zit er in het Nederlands niet in hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
A donkey doesnt bump his head twice against the same rock
Pak dan de orginelequote:
Drinking destroys more than what you like.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
A donkey doesnt bump his head twice against the same rock
Melodie ken jij 100%quote:Op zondag 6 mei 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Titel en artiest kan ik binnen 20 seconden wel lezen.
Ojaquote:Op zondag 6 mei 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hoofd deel zit er in het Nederlands niet in hoor.
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Drinking destroys more than what you like.
I wanna fuck you.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
I wanna fuck you klinkt beter dan ik wil je neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |