quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
Vraag aan de Fok!bazen hier, vlak voorik ga slapen: wie heeft weleens meegemaakt dat hij een wijf zo hard doggy nam dat hij uit haar kut in d'r reet schoot, en zo'n pijnscheut door der reet schoot maar ze 'm er wel in liet zitten?.
Een van die dingen die ik nog graag eens zou willen meemakne.
NU ECHT WEG. TRUSTE.
neequote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso klinkt alles beter in het engels
Niet alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
100% eensquote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ze hebben alleen geen mooi woord voor 'sowieso'.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wise nose.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja oke er zijn altijd uitzonderingen. Wijsneus
Ik ben geen wijsneusquote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja oke er zijn altijd uitzonderingen. Wijsneus
is al gegeven.quote:
Anyway?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben alleen geen mooi woord voor 'sowieso'.
Doe ik ook zometeen, heb nog halve pan staan. Morgen gewoon naar de supermarkt en nieuw eten kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit te denken om mijn left over pasta op te warmenmaar dan heb ik morgen niks..
Die is niet in zoveel mogelijkheden toepasbaar als 'sowieso'.quote:
sowhosoquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is niet in zoveel mogelijkheden toepasbaar als 'sowieso'.
Volgens mij is de appie niet open op zondag ;Dquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik ook zometeen, heb nog halve pan staan. Morgen gewoon naar de supermarkt en nieuw eten kopen
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
fuckingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
making love of gewoon keihard neuken,schenken,geven.
Ja oke maar dat heb je omgekeerd ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
That is anyway the truth.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
making love of gewoon keihard neuken,schenken,geven.
Jij kent het gezegde 'in alle staten zijn' pas sinds 2 dagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Met jullie kun je ook niet discussieren, alles letterlijk vertalen ipv correcte gezegdes gebruiken.
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Met jullie kun je ook niet discussieren, alles letterlijk vertalen ipv correcte gezegdes gebruiken.
ich liebe dich of i love you.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Google vertalen gaf dat aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.
Sorry mi mang.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso zijn gezegdes en spreekwoorden gewoon kutquote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kent het gezegde 'in alle staten zijn' pas sinds 2 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |