Deal. Zeg maar als je zin hebt om naar Groningen te gaanquote:Op zondag 6 mei 2012 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ook niet zolang gebleven.
Misschien volgende keer, dan laat jij alles van het stad zien.
ben jij zo'n gozer met een Opel Combo met Feyenoord vaantje aan de spiegelquote:Op zondag 6 mei 2012 01:48 schreef Helpmefok het volgende:
Vorige keer kwam ik met een bestelbus dubbelgeparkeerd ergens rond berkel - roderijs ofzo? staan op een weg waar per uur 2 auto's voorbij komen.
HELE BUURT het raam uit kijken, twee mensen naar buiten. "Meneer, namens het buurtcomité (DA FUQ?) willen we u verzoeken uw bus uit het straatbeeld te verwijderen".
'Hebben jullie ook een regeling tegen lelijke mensen die de hardwerkende burger aanspreekt, anders wil ik die bij deze opteren, goededag'
Werd de politie gebeld.. Dafuq.
Nog geen 5 kilometer buiten Rotterdam en de mensen zijn al achterlijk. Néé bednakt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Deal. Zeg maar als je zin hebt om naar Groningen te gaan
Die kaaskop in het beginquote:
Yamaha R6, Kawasaki Er-5, Mercedes Vito voor het bedrijf en ik hád een (Jaja) Opel Vectra C GTS V6 turrrrrrrrrrbo.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ben jij zo'n gozer met een Opel Combo met Feyenoord vaantje aan de spiegel
koop een betere pop danquote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
Vraag aan de Fok!bazen hier, vlak voorik ga slapen: wie heeft weleens meegemaakt dat hij een wijf zo hard doggy nam dat hij uit haar kut in d'r reet schoot, en zo'n pijnscheut door der reet schoot maar ze 'm er wel in liet zitten?.
Een van die dingen die ik nog graag eens zou willen meemakne.
NU ECHT WEG. TRUSTE.
Je moeder liet hem er ook gewoon in zitten, she likes it up the ass.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
Vraag aan de Fok!bazen hier, vlak voorik ga slapen: wie heeft weleens meegemaakt dat hij een wijf zo hard doggy nam dat hij uit haar kut in d'r reet schoot, en zo'n pijnscheut door der reet schoot maar ze 'm er wel in liet zitten?.
NU ECHT WEG. TRUSTE.
Die is al ruim 20 jaar doodquote:Op zondag 6 mei 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moeder liet hem er ook gewoon in zitten, she likes it up the ass.
quote:
Kut jij maakte die grap.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Trap ik niet in, die grap heb ik zelf al eens gemaakt, heb je vast gezien
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
NU ECHT WEG. TRUSTE.
neequote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso klinkt alles beter in het engels
Niet alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
100% eensquote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ze hebben alleen geen mooi woord voor 'sowieso'.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wise nose.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja oke er zijn altijd uitzonderingen. Wijsneus
Ik ben geen wijsneusquote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja oke er zijn altijd uitzonderingen. Wijsneus
is al gegeven.quote:
Anyway?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben alleen geen mooi woord voor 'sowieso'.
Doe ik ook zometeen, heb nog halve pan staan. Morgen gewoon naar de supermarkt en nieuw eten kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit te denken om mijn left over pasta op te warmenmaar dan heb ik morgen niks..
Die is niet in zoveel mogelijkheden toepasbaar als 'sowieso'.quote:
sowhosoquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is niet in zoveel mogelijkheden toepasbaar als 'sowieso'.
Volgens mij is de appie niet open op zondag ;Dquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik ook zometeen, heb nog halve pan staan. Morgen gewoon naar de supermarkt en nieuw eten kopen
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
fuckingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
making love of gewoon keihard neuken,schenken,geven.
Ja oke maar dat heb je omgekeerd ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
That is anyway the truth.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
making love of gewoon keihard neuken,schenken,geven.
Jij kent het gezegde 'in alle staten zijn' pas sinds 2 dagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Met jullie kun je ook niet discussieren, alles letterlijk vertalen ipv correcte gezegdes gebruiken.
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Met jullie kun je ook niet discussieren, alles letterlijk vertalen ipv correcte gezegdes gebruiken.
ich liebe dich of i love you.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Google vertalen gaf dat aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.
Sorry mi mang.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso zijn gezegdes en spreekwoorden gewoon kutquote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kent het gezegde 'in alle staten zijn' pas sinds 2 dagen.
nee man, verrijking van onze taal.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso zijn gezegdes en spreekwoorden gewoon kut![]()
Dit!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso zijn gezegdes en spreekwoorden gewoon kut![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
http://translate.google.n(...)2F1812768%23&act=url
Veel mooier topic zo.
quote:Welcome to the VBL SC. With all shysters, hooligans and morons who like to come in VBL
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
http://translate.google.n(...)2F1812768%23&act=url
Veel mooier topic zo.
Ik vind GGMM toch mooier.quote:GOFTEDOMME DDMM
The situation is walking out the handquote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Never look a given horse in the mouth
quote:
Nederlandse film trauma's komen naar boven.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
I will fucking kill you. > Ik ga je verdomme vermoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |