quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zou het echt tof vinden in zo'n ons-kent-ons dorp wonen. Lekker aftrekken terwijl de buurt naar binnen kijkt, iedereen over de zeik.
Ik zou het echt tof vinden in zo'n ons-kent-ons dorp wonen. Lekker aftrekken terwijl de buurt naar binnen kijkt, iedereen over de zeik.
Wtf gast.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Omgebouwde gestolen quote uit Probleem wijken, ik heb je wel door.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Zou jij niet gaan slapenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Mwoah, je hebt ze er wel tussen zitten ja. Maar over het algemeen zijn Groningers de meest gastvrije/beleefde mensen die ik kenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die waren daar wel lekker.
Maar je had ook veel kakker mannen.
Meest irritante mensen ooit.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Smoofie het volgende:
A'dam noord, jwt a4l? NRD35 je weet toch bradda.
Dan zijn "echte" amsterdammers toch beter.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt ze er wel tussen zitten ja. Maar over het algemeen zijn Groningers de meest gastvrije/beleefde mensen die ik ken
Nee man, ga weg met je nederlandse rapquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Smoofie het volgende:
A'dam noord, jwt a4l? NRD35 je weet toch bradda.
Ben ook niet zolang gebleven.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt ze er wel tussen zitten ja. Maar over het algemeen zijn Groningers de meest gastvrije/beleefde mensen die ik ken
schroevendraaier, koevoet flipper en een baksteen*quote:Op zondag 6 mei 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
110 120 130 geen elke probleem.. koevoet flipper en een baksteen, anders gaan we nergens heeeeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |