Ben er al paar keer geweest, niet mijn stad.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet eens naar Adam , dan ga je meer van adam houden
Ik woon niet graag in the middle of nowhere.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou je op Groningen hatenwat valt er te haten.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben er al paar keer geweest, niet mijn stad.
Ik studeer daar en echt hun accent al is irritant.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben er al paar keer geweest, niet mijn stad.
Zit je tegen mij te zeiken dat ik een filmpje al 2/3x heb gepostquote:
Gast wtf...quote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik studeer daar en echt hun accent al is irritant.
Goed nummer man.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je tegen mij te zeiken dat ik een filmpje al 2/3x heb gepostvieze hypocriet.
En ik ga niet luisteren ik kijk MMA.
Nederlandse rapquote:
Accent komt bij mij altijd zo fake over.quote:
Alleen maar omdat het buiten de randstad isquote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik woon niet graag in the middle of nowhere.
Randstadquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het buiten de randstad isbroaden your mind.
Accent?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik studeer daar en echt hun accent al is irritant.
Je bent uit Brabant verhuisd?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik woon niet graag in the middle of nowhere.
Had je naar Ahoy moeten gaan vannacht joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister gewoon thunderdome klassiekers
5 uur lang
als je bijt loopt ze leeg he!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus man. Ik ga even pissen en proberen te slapen. Chick is net wakker dus ken nog net effe aan der tieten plukken voor ze in slaap valt en het onder aanranding valt.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus man. Ik ga even pissen en proberen te slapen. Chick is net wakker dus ken nog net effe aan der tieten plukken voor ze in slaap valt en het onder aanranding valt.
Centrum wel een beetje. Jordaan op sommige plekken ook. Adam noord en de rest niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Accent?het is meestal gewoon kakkers accent wat je in de stad hoort.
Dit ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Accent?het is meestal gewoon kakkers accent wat je in de stad hoort.
Arme student allesquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je naar Ahoy moeten gaan vannacht joh.
nonsens,goedkope poppen hebben geen eigen wilquote:Op zondag 6 mei 2012 01:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik bijt draait ze mijn tepels om.
Heerlijk manquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister gewoon thunderdome klassiekers
5 uur lang
neequote:Op zondag 6 mei 2012 01:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ooit wel eens in Groningen (stad) geweest dan?
Al die haat man, waarom?quote:
Is een mooie stad met leuke feestjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ooit wel eens in Groningen (stad) geweest dan?
Studentenchicks manquote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een mooie stad met leuke feestjes.
Alleen soms te veel studenten.
Studentesquote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een mooie stad met leuke feestjes.
Alleen soms te veel studenten.
tief toch op man, ik wil niet in een dorp wonen met ons kent ons en elke scheet die je laat wordt over geroddeldquote:
110m2 voor 360 per maandquote:Op zondag 6 mei 2012 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Heerlijk toch, middle of nowhere.. grond kost niks,
hallooooooooooooquote:groot huis,
Ik weet wel beter plekken.quote:lekker je wijf pompen op de hei.
Met de motor op een drukke A13 een racesimulatiespel nadoenquote:Lekker quad rijden,
12.000 wapens leegschieten in Rotterdam Alexandriumquote:buks schieten,
Hoe is dit een argumentquote:fruit bomen
En op naar de strontboeren!quote:Weg van alle herrie in de stad.
Die waren daar wel lekker.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zou het echt tof vinden in zo'n ons-kent-ons dorp wonen. Lekker aftrekken terwijl de buurt naar binnen kijkt, iedereen over de zeik.
Ik zou het echt tof vinden in zo'n ons-kent-ons dorp wonen. Lekker aftrekken terwijl de buurt naar binnen kijkt, iedereen over de zeik.
Wtf gast.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Omgebouwde gestolen quote uit Probleem wijken, ik heb je wel door.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Zou jij niet gaan slapenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
Mwoah, je hebt ze er wel tussen zitten ja. Maar over het algemeen zijn Groningers de meest gastvrije/beleefde mensen die ik kenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die waren daar wel lekker.
Maar je had ook veel kakker mannen.
Meest irritante mensen ooit.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Smoofie het volgende:
A'dam noord, jwt a4l? NRD35 je weet toch bradda.
Dan zijn "echte" amsterdammers toch beter.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt ze er wel tussen zitten ja. Maar over het algemeen zijn Groningers de meest gastvrije/beleefde mensen die ik ken
Nee man, ga weg met je nederlandse rapquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef Smoofie het volgende:
A'dam noord, jwt a4l? NRD35 je weet toch bradda.
Ben ook niet zolang gebleven.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt ze er wel tussen zitten ja. Maar over het algemeen zijn Groningers de meest gastvrije/beleefde mensen die ik ken
schroevendraaier, koevoet flipper en een baksteen*quote:Op zondag 6 mei 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
110 120 130 geen elke probleem.. koevoet flipper en een baksteen, anders gaan we nergens heeeeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |