Doe ik ook zometeen, heb nog halve pan staan. Morgen gewoon naar de supermarkt en nieuw eten kopenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit te denken om mijn left over pasta op te warmenmaar dan heb ik morgen niks..
Die is niet in zoveel mogelijkheden toepasbaar als 'sowieso'.quote:
sowhosoquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is niet in zoveel mogelijkheden toepasbaar als 'sowieso'.
Volgens mij is de appie niet open op zondag ;Dquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik ook zometeen, heb nog halve pan staan. Morgen gewoon naar de supermarkt en nieuw eten kopen
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
fuckingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
making love of gewoon keihard neuken,schenken,geven.
Ja oke maar dat heb je omgekeerd ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
That is anyway the truth.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef napoleonfour het volgende:
making love of gewoon keihard neuken,schenken,geven.
Jij kent het gezegde 'in alle staten zijn' pas sinds 2 dagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Met jullie kun je ook niet discussieren, alles letterlijk vertalen ipv correcte gezegdes gebruiken.
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Met jullie kun je ook niet discussieren, alles letterlijk vertalen ipv correcte gezegdes gebruiken.
ich liebe dich of i love you.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Google vertalen gaf dat aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso en anyway zijn totaal verschillend.
Sorry mi mang.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |