quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Muto het volgende:
Maar volgens mij is HMF zondag weer unbanned. Dus dan gaat hij eerst gelijk halen omtrent Leerdam op het middenveld. Daarna zeggen dat hij al maanden zegt dat we VCL (hoop ik dan) konden halen en als laatste dat hij de afgelopen week 21 keer zijn vriendin heeft geneukt.
Daarom. Hier nog even mijn kwaliteitspost:quote:
quote:1) HELPMEFOK IS BACK BITCHES
2) Wat zei ik? Leerdam op het middenveld is het verschil tussen winnen of verliezen van AZ? Wie lachten mij ook alweer uit? "Je moet de hele selectie niet omgooien". "Leerdam doet het prima als back, gooi Vilhena maar op die positie" en "Leerdam heeft maximaal maar 5 potjes op die plek gespeeld".
Well, ik kreeg ten dele (en TheGreatHooD, wat een pkikenbaas, geheel) gelijk. WAT-EEN-EINDBAAS die Leerdam op het middenveld.
3) Wiiiiiiiiiiiiiij-gaan-EU-RO-PA-IN. WIJ GAAN EUROPA IN.Die Chase_Utley kan morgen nog even 2 kratjes bier overboeken, want wij zouden volgens deze ajHATJOE NOOIT een CL ticket pakken (nooit 1e of 2e worden).
Die Derksen moet ook zijn vervelende smoel houden met zijn "Feijenoord is een zooitje middelmaat dat dankzij De Koe boven zichzelf is uitgestegen, hij verdient de Michelswaward" ook zijn smoel houden. Wij hebben een vrijwel gelijkwaardig elftal aan Ajax en boven de rest steken we METERS uit, op de aanval na. Als de aanval komend seizoen beter wordt, zijn wij het nummer 1 elftal van Nederland.
4) FUCK AL die pussies die bang zijn voor Heraclesje thuis: zoals TheGreatHooD zei, TOON WAT BALLEN.
5) Leer luisteren naar het positivisme van mij en TheGreatHooD (SjaakBauer mag je daarin ook meerekenen als nog een handjevol). TheGreatHooD, WAT GAAN WE DOEN VANDAAG (nou ja morgen dan maargoed)
WIIIIIIIIIIJ GAAN WINNEN
ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG!
En dat de Champions League poulefase voor ons onhaalbaar zou zijn? LOL. OPROLLEN die hap. We laten die stinkerds uit Amsterdam eens zien hoe het WEL moet.. Kom maar op met die tientallen miljoenen uit de CL
. HEERLIJK.
Sowieso, lekker weer europese tripjes maken... Godverdomme wat kijk ik hiernaar uit.
Als laatste: ik was NIET gebanned omdat ik daar vrijwillig voor koos, maar omdat ik inZanity leverkanker toewenste. Ik heb ervan geleerd, die ban: als ik iemand voortaan een kankersoort toewens, laat het er dan tenminste maar een zijn die relatief moeilijk operabel is.
Heb je meegelezen over PSV netwerk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom. Hier nog even mijn kwaliteitspost:
[..]
Wat dacht jijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je meegelezen over PSV netwerk?
Ze willen Feyenoord 2 dus helpenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat dacht jij. WAT EEN GASTEN
.
Willen ze Excelsior laten winnen, omdat ze ons daar een hak mee zetten... Ofzo. Yet they DON'T.![]()
.
Over een half jaartje, voor 30 euro.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
Nog meer mensen het nieuwe uitshirtje gekocht?
Met de eindbazenshirts die jij hebt zou ik het shirt van komend seizoen ECHT niet erbij willen hebbenquote:
Meer dan 40 euro volgens mijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij gaat moeilijk doen om 40 euro in een tijdsbestek van 6 maanden?
Sommige mensen moeten letten op de kleintjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Boeiend, ik draag die dingen toch nooit. Ja, als pyama.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Thanks man. Je hoeft geen spanning te hebben by the way. We gaan gewoon keihard winnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Grifte het volgende:
Yo hmf, wb
Nog een paar uurtjes jongens, godver wat een spanning al
Neuh joh, Heerenveen winnen we met gemak.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Grifte het volgende:
Yo hmf, wb
Nog een paar uurtjes jongens, godver wat een spanning al
Jij hebt hem ook dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten letten op de kleintjes.
Ik ben niet sommigen.
Gierige Henkie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend, ik draag die dingen toch nooit. Ja, als pyama.
Hoezo gierig, ik verzamel alleen shirts. Waarom zou ik ze dan als eerst moeten hebben?quote:
Ben je gek dat shirt ziet er niet uitquote:
+1.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo gierig, ik verzamel alleen shirts. Waarom zou ik ze dan als eerst moeten hebben?
6 maanden wachten om een shirtje te kopen omdat ze dan in de uitverkoop zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
Hoezo gierig, ik verzamel alleen shirts. Waarom zou ik ze dan als eerst moeten hebben?
Slimme kooptechnieken toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
6 maanden wachten om een shirtje te kopen omdat ze dan in de uitverkoop zijn?
Tuurlijk, maar alsnog. Heb er zeker wel vertrouwen in, maar ben meer van het eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuh joh, Heerenveen winnen we met gemak.
Interviews gezien?
Ja, waarom niet. Wie weet wacht ik wel een jaar. Koop ik hem voor twee tientjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
6 maanden wachten om een shirtje te kopen omdat ze dan in de uitverkoop zijn?
Kun je nagaan wat voor marge d'r op zit trouwensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Wie weet wacht ik wel een jaar. Koop ik hem voor twee tientjes.
En als je nog langer wacht, koop je hem af op Marktplaatsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Wie weet wacht ik wel een jaar. Koop ik hem voor twee tientjes.
Wat? Even alle rage eruitquote:
Steun je ook lekker je club mee ja. Jodenmentaliteit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
En als je nog langer wacht, koop je hem af op Marktplaats
Ik mag morgenochtend lekker gaan hardlopen en lerenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef AryaMehr het volgende:
Daarom ook: gierige Henkie.
Maar goed, straks ff de stad in, laat wakker worden zodat ik meteen de wedstrijd kan kijken.
En nog langer dragen kindjes in Afrika hemquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je nog langer wacht, koop je hem af op Marktplaats
Oh. er gaat genoeg geld heen hoor. Wees maar niet bang.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Steun je ook lekker je club mee ja. Jodenmentaliteit.
Ik weet niet hoe groot de marge is, maar ze zullen er vast wel genoeg aan verdienen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor marge d'r op zit trouwens
Die postquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Even alle rage eruit.
Nu ga ik weer serie kijken met mijn skattiej jeweetzelluf. Laterz
.
PFFFFFFquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de marge is, maar ze zullen er vast wel genoeg aan verdienen.
Zo aan het eind van het seizoen zit je wel met een voorraad die je kwijt wil, dus als je dan evt onder je inkoopprijs gaat zitten om er toch nog wat geld voor terug te krijgen dan is het ook goed toch
Komt goed mannen. Feijenoord komt nu in de 7+ vette jarenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef Lastpost het volgende:
Zou toch wat zijn volgend seizoen, weer dat CL logo in beeld i.c.m onze prachtige club ...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de statistieken bekeken en Feyenoord heeft sinds zijn bestaan nog nooit een gouden periode gehad. Dus het zal er nu ook niet in zitten. Jullie moeten het dus van sporadische oplevingen hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt goed mannen. Feijenoord komt nu in de 7+ vette jaren.
Oke man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb de statistieken bekeken en Feyenoord heeft sinds zijn bestaan nog nooit een gouden periode gehad. Dus het zal er nu ook niet in zitten. Jullie moeten het dus van sporadische oplevingen hebben.
De statistieken spreken overigens wel in jullie voordeel. Er zit namelijk gemiddeld 10 jaar tussen elke landstitel. Dus misschien volgend seizoen weer...
twitter:FRFC1908 twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 21:25:42Onwijs gezellig in Heerenveen, Feyenoorders uit alle windstreken vullen samen met de locals de kroegen. reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 21:26:26Hand in Hand, Kameraden galmt door de straten, het is één groot feest in Heerenveen. Wel veel politie maar niks aan de hand! #heefey reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 22:15:30Aparte sfeer in Heerenveen, inmiddels rijden er ME busjes door de straten, maar het is nog altijd bere gezellig! #heeFey reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 22:44:47Supporterscoördinator gesignaleerd met Politie kroegen aan het afstruinen op zoek naar FR om weg te sturen... #vanjeeigenclubmoetjehethebben reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 23:32:49Dat was Heerenveen. Iedereen gevorderd de stad te verlaten... nu onderweg naar Leeuwarden, schijnt dat daar wel wat te beleven is! reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 23:46:47En dat was Leeuwarden... tering veel ME, gerucht gaat dat Feyenoorders aangevallen zijn die in de kroeg zaten door een groepje locals... reageer retweet
Ook al zegt het niet veel, ook een mooie statistiekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:08 schreef Lastpost het volgende:
Overdrijven is natuurlijk ook een vak.
Dit seizoen 8 keer een uitwedstrijd gewonnen, 4 keer een gelijkspel en 4 keer verloren.
28 doelpunten gescoord en 20 doelpunten tegen (9 in 2 duels).
En uit de eerste 8 uitwedstrijden haalden we evenveel punten (14) als uit de laatste 8.
Het grote winstpunt is natuurlijk wel dat we slechts 4 tegendoelpunten hebben gekregen in de laatste 10 competitiewedstrijden, dat is de houvast in de aanloop naar deze pot.![]()
Heerenveen won 8 keer, speelde 5 keer gelijk en verloor er maar 3 in eigen huis en heeft enkel tegen Ajax niet gescoord in eigen huis, scoorde 35 keer maar kreeg er ook 28 tegen (18 in 4 duels), hielden slechts 4 thuiswedstrijden de 0.
In 7 van de 8 overwinningen scoorden ze minstens 2 doelpunten meer als de tegenstander, andere opvallende statistiek is dat ze in alle 3 de nederlagen thuis 5 tegengoals kregen (Twente, PSV en Ajax).
M.a.w, Heerenveen scoort praktisch altijd, als het wint is het met grote cijfers, gelijke spelen eindigen nooit in een 0-0 en als ze verliezen is het met grote cijfers.
Laten we maar hopen op het laatste scenario dan.![]()
Hier ook genoeg zenuwen trouwens, niet leuk meer.
En dat op Bevrijdingsdag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:56 schreef Feyenoordlife het volgende:
Lekker bezig weer die spion met zijn nsb praktijken... Van je supporterscoördinator moet je het maar hebben...
14 landstitels. 104 jaar oude club.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb de statistieken bekeken en Feyenoord heeft sinds zijn bestaan nog nooit een gouden periode gehad. Dus het zal er nu ook niet in zitten. Jullie moeten het dus van sporadische oplevingen hebben.
De statistieken spreken overigens wel in jullie voordeel. Er zit namelijk gemiddeld 10 jaar tussen elke landstitel. Dus misschien volgend seizoen weer...
En de combi naar Duitsland bestaat voortaan uit een trein, met louter veewagonsquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Muto het volgende:
Volgend jaar moeten alle Feyenoordfans zich melden in De Kuip en daar in tentjes/luchtbedden etc verplicht slapen. Kom je niet opdagen, kom je De Kuip nooit meer in.
Erg slim ook nu om daar een vuurtje aan te wakkeren.quote:
Laat lekker gaan, hij komt hier alleen om te trollen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:04 schreef Helpmefok het volgende:
14 landstitels. 104 jaar oude club.
"Er zitten gemiddeld 10 jaren tussen landstitels".!!!!!!
Leeuwarden zal ook blij zijn. Heerenveen verplaatst een NIET-BESTAAND probleem naar Leeuwarden, waarna er een probleem ontstaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Erg slim ook nu om daar een vuurtje aan te wakkeren.
Ook een leuke inderdaad, overigens haalde Feyenoord slechts 4 punten uit de uitwedstrijden (deed Heerenveen beter met 5) en wist Heerenveen slechts 1 topper in eigen huis te winnen, de rest ging met 5 tegengoals verloren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:54 schreef Ideae het volgende:
[..]
Ook al zegt het niet veel, ook een mooie statistiek
[ http://desmond.imageshack.us/Himg137/scaled.php?server=137&filename=schermafbeelding2012050n.png&res=landing (copy/paste deze link) ]
Dat was ook wel een onmogelijke pot voetbal zeg, ongelofelijk dat we die uiteindelijk niet wonnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:12 schreef Bayswater het volgende:
AZ verloor er met 5-1, Feyenoord speelde thuis 2-2 tegen 9 Heerenveeners
Waarbij de bal gedurende 25 minuten eindigde op de lat, paal, tweemaal tegen de keeper en NOG wilde hij er niet in ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:12 schreef Bayswater het volgende:
AZ verloor er met 5-1, Feyenoord speelde thuis 2-2 tegen 9 Heerenveeners
Wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:15 schreef Bayswater het volgende:
Joh, die lui uit Heerenveen zijn al blij met 0-2, kunnen ze lekker zingen (klinkt zo lekker)
Joh, die lui uit Heerenveen zijn al blij met 0-2, kunnen ze lekker zingen (klinkt zo lekker)quote:
...... Wát?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Joh, die lui uit Heerenveen zijn al blij met 0-2, kunnen ze lekker zingen (klinkt zo lekker)
Echt he, ongelofelijk die luiquote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Leeuwarden zal ook blij zijn. Heerenveen verplaatst een NIET-BESTAAND probleem naar Leeuwarden, waarna er een probleem ontstaat.
PSV het beste voor nederland? DAT TREKT VERDOMME HERACLES MET ZICH MEEquote:Op zondag 6 mei 2012 09:17 schreef bianconeri het volgende:
Hopelijk wint Heerenveen (dik) van Feyenoord!
Heb een vreselijk hekel aan die friezen, maar het allerlaatste wat je wil is Feyenoord in de vCL!
Dan weet je toch al dat ze met 5-0 en 0-5 eruit vliegen. Doe maar lekker Psv das het beste voor Nederland.
Heb helemaal niets met elk van deze 3 ploegen, dus dan kijken wat verreweg het beste voor NL is en das Psv in CL(scheelt hopelijk ook dat excelsior niet EL in gaat).
* RvLaak Mompelt iets over woorden en dadenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar alsnog. Heb er zeker wel vertrouwen in, maar ben meer van het eerst zien, dan geloven
quote:LEEUWARDEN - Op het Leeuwarder Ruiterskwartier is zaterdagavond laat een grote vechtpartij uitgebroken tussen supporters van Feyenoord en Cambuur.
Vier busjes van de Mobiele Eenheid kwamen voor bijstand. Agenten vormden een linie en haalden de vechtersbazen uit elkaar.
De weg werd vanwege de vechtpartij ter hoogte van de Febo een tijdje afgesloten voor ander publiek. De Leeuwarder politie riep de hulp in van agenten uit omliggende plaatsen.
De Feyenoorders trokken naar Leeuwarden omdat ze in Heerenveen niet welkom waren. Hier geldt een noodverordening vanwege de wedstrijd SC Heerenveen-Feyenoord van zondagmiddag.
Cambuur speelde zaterdagavond een thuiswedstrijd.
Ik wel, supervetquote:Op zondag 6 mei 2012 10:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord in de CL heb ik niet eens meer bewust meegemaakt
quote:Bosvelt: 'Ik sta er voor open om weer gesprek met Feyenoord aan te gaan'
Paul Bosvelt diende in maart zijn ontslag in bij Go Ahead Eagles. De 42-jarige oud-middenvelder was in Deventer werkzaam als assistent-trainer. Een dienstverband bij zijn voormalig werkgever Feyenoord ziet de oud-international wel zitten. "Een aantal jaren geleden heb ik een keer met Feyenoord gesproken over een functie binnen de club, maar dat is uiteindelijk niets geworden", erkent Bosvelt.
"Wie weet wat er in de toekomst gaat gebeuren", vertelt Bosvelt aan RTV Rijnmond. "Ik sta er in ieder geval wel voor open om weer een gesprek aan te gaan. Alleen woon ik nu in Deventer, dus de afstand is wel een minpunt."
Bosvelt betreurt zijn vertrek bij GA Eagles. "Ik had het daar heel erg naar mijn zin. Helaas is het anders gelopen dan ik had gehoopt. Op dit moment loop ik alleen stage voor mijn TC1 diploma. Je begint die cursus niet als je er niets mee wil, dus ik heb wel ambities in het trainersvak."
quote:Bij bereiken 2e plaats om 19.15 uur 'seizoensafsluiting' in de Kuip
Indien Feyenoord er aanstaande zondag in slaagt om zich te plaatsen voor de voorronde van de Champions League, worden spelers, staf en supporters in de gelegenheid gesteld om na afloop van de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen gezamenlijk het succesvolle seizoen 2011/2012 af te sluiten in De Kuip. Mocht Feyenoord op de tweede plaats eindigen in de eredivisie, dan zal de selectie zo snel mogelijk na de wedstrijd in Heerenveen terugkeren naar Rotterdam en omstreeks 19.15 uur arriveren in De Kuip. Daar zullen spelers en staf het veld betreden en wordt ruimte geboden voor enkele toespraken. Feyenoord wenst te benadrukken dat het geen huldiging betreft. De seizoensafsluiting vindt alleen plaats bij het bereiken van de voorronde van de Champions League.
Als de tweede plaats veilig wordt gesteld, zal De Kuip vanaf 18.00 uur geopend zijn. Supporters kunnen De Kuip dan betreden via de Olympiazijde. In eerste instantie worden Vak Z en de eerste ring van de Olympiazijde geopend. Komt er meer publiek dan wordt ook de gele sector open gesteld. Rond en in het stadion wordt voor entertainment gezorgd. Consumpties kunnen uitsluitend tegen contante betaling gekocht worden. De munten waarmee bij thuiswedstrijden betaald kan worden zullen zondag niet geldig zijn. Als de spelers het veld verlaten hebben zal het stadion nog enige tijd geopend blijven, zodat supporters samen nog even kunnen napraten en –genieten van een prachtig voetbalseizoen. De eventuele seizoensafsluiting zal zondag om 21.00 uur afgelopen zijn.
Schijnt niet heel erg groot geweest. Gewoon een klein incidentje als ik het zo lees.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:05 schreef Fuszy het volgende:
Het is jammer dat wij Feyenoorders nu weer negatief in het nieuws komen door dat opstootje in Leeuwarden. Zal wel uitvergroot zijn door de media. Wie er schuldig is doet er niet toe, want je hebt de schijn toch al tegen je door die noodverordening.
quote:Met dat gevecht viel het wel wat mee, er werd vooral veel geschreeuwd en geprovoceerd maar de politie was al in groten getale in de stad aanwezig dus daardoor kwam het gelukkig niet tot een echt gevecht. Wel triest trouwens om te zien wat voor sneu volk er zowel aan Feyenoord als Cambuur kant stond, echt kansloos doorgesnoven schorem met een laag IQ.
Gerucht ging dat wat locals groepje Feijenoordsupporters had aangevallen in een kroeg. Dat zal de oorzaak wel geweest zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:05 schreef Fuszy het volgende:
Het is jammer dat wij Feyenoorders nu weer negatief in het nieuws komen door dat opstootje in Leeuwarden. Zal wel uitvergroot zijn door de media. Wie er schuldig is doet er niet toe, want je hebt de schijn toch al tegen je door die noodverordening.
Nonsens. Soms is die motivatie gewoon niet aanwezig omdat je in principe 'nergens' meer voor speelt of omdat het wellicht nadelig kan uitpakken. Dat kan je die Heerenveen-spelers dan ook niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef joers1 het volgende:
Hoe dan ook....heeft natuurlijk niets met sport te maken als Heerenveen zichzelf LAAT verliezen. Dat staat buiten kijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |